TayMom, ‘Kids Shouldn’t Look Up To Me’

Taylor Momsen told MTV: ‘Music is the thing that’s kept me sane.’ Is she a role model: ‘I don’t want to be a f****in role model. I have no intention to be a role model. In fact, I would advise kids not to look up to me. I’m totally out of my mind.. The only message I really preach is find who you are and be yourself.’

Around the web

  • Anonymous

    the perfect role model is who? selena gomez? she is a robot who doesn’t spek what she thinks! great role model

  • sayWHAT

    Anonymous said:
    At least she can admit it. I think Miley should do the same.

    ——
    Miley IS my role model.

  • peacenlove

    picstoburn said:
    hi guys :]

    hi :) whats up?

  • Anonymous

    Dessiree said:

    I dont :/

    Oceanup please stop posting about her, no one really likes her anyways.

    AGREED ! she is Suckkk !

  • sayWHAT

    Anonymous said:
    the perfect role model is who? selena gomez? she is a robot who doesn’t spek what she thinks! great role model

    ——–
    i agree b/c miley is my role model for many reasons but the fact that she is real and goes through real problems like other teens and admits to them makes her an amazing role model to me :)

  • karaclouds

    heeeyaa!(:

  • Anonymous

    where did this trash bag come from? seriously. i dont know why OU posts so much shit about her. shes just an attention whore..

  • Anonymous

    little kids dont look up to you…they look up,see ur face,and run away scared because they saw ur raccoon eyes
    just saying

  • maryrocklalapop

    FINALLY she says something good!

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Thanks for pointing out the obvious, Ms. Momsen.

  • iLoveChimpanzee

    well at least she is honest

  • Dessiree

    I dont :/

    Oceanup please stop posting about her, no one really likes her anyways.

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:20 pm
    Anonymous said:

    little kids dont look up to you…they look up,see ur face,and run away scared because they saw ur raccoon eyes
    just saying
    =—–
    LOL

  • iLoveChimpanzee

    tbh i dont look up to the disney ppl as a role model.
    my role model is probably shakira or sandra bullock

  • idkMyBFFjill

    Oh shucks, it looks like I’ll have to return their new EP that I just bought for my 2 toddler nieces!

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:21 pm
    iLoveChimpanzee said:

    tbh i dont look up to the disney ppl as a role model.
    my role model is probably shakira or sandra bullock
    ——
    I like them too. My role model is either Beyonce or Nicki minaj..TBH. LOL

  • Anonymous

    This is the first intelligent thing to come out of her mouth.

  • picstoburn

    picstoburn said:
    hi guys :]

    hi :) whats up?
    ——–
    nothing really. you??

  • Anonymous

    Because tyou’re sooo badass right Taylor?

    PLEASE stop posting about her. No one seems to like her and her face creeps me out. I would like NOT having to look at it.

  • Anonymous

    Well. At least she’s obvious to her reputation…

  • LOL

    i just wish taylor wuld choke on her vibrator and stfu already…

  • austin19

    no shit!

    ohhhhh fuuuuuuck , a spongebob AND patrick icon on the same post?! i think i just saw the face of God .

  • ChanandlerBong

    She isn’t that bad, just…in need of guidance

  • Anonymous

    hahahaha SHE IS AWESOME!
    SERIUOSLY I LOVE HER AND HER MUSIC!
    EVERYTHIIIIIIIIIIIIING

  • :)

    -sigh-

    for once shes rite..i wuld die if i found my little sister looks up 2 her.

  • iLoveChimpanzee

    I like them too. My role model is either Beyonce or Nicki minaj..TBH. LOL
    _______
    lol :)
    Beyonce is AMAZING.

  • pridefaults

    she’s such an ass. omg she shouldnt even be famous. it bothers me when i look something about her accidentally.

  • Anonymous

    go figure..

  • peacenlove

    MileyManiacMani… said:
    Got To Go

    bye <3

  • -YoursTruly

    Cool! I love the fact that she doesn’t want to be a role model.
    find who you are and be yourself.’
    She has definitely found herself. lol
    ——-
    Love your icon. (:

    thank’s (:

  • natjbguitargirl

    My Role Models
    Demi lovato in somewhat
    Raven symone
    taylor swift
    miley somewhat
    keke palmer
    queen latifah
    sandra bullock

  • natjbguitargirl

    I think it’s crap. Shese trying so bad to look cool and rebel && whatever, but meh I don’t really buy that. Shese just too desperate to be famous I think.
    __

    yea me too

  • Butterflyy

    the thing that scares me about her is her panda eyes
    damnn is it like permanent or sumthing

  • harrypotterbitches

    Wow. I haven’t been on here for a while…
    ———-
    NICOLE. Hey..
    —–
    hey! whatsup? :D
    ——-
    NUN much, looking at balck and white optical illusions. Look at it for 30 seconds and blink real quick at the wall.

    http://www.eyetricks.com/jesus.gif
    —–
    wait I can’t see anything D:
    ——
    Blink REALLY fast.
    —–
    Ohmygosh! its Jesus! lol!

  • nick

    nick said:
    ————
    ok you are so random.
    ——-
    Yep.
    But only when I’m bored I swear !
    ——
    Helllllloooooo!
    ——–
    Hey ! What up?
    —–
    Nothin. What’s up with you?

  • Aryanna

    GTG. Bye guys <3

  • Anonymous

    At least she can admit it. I think Miley should do the same.
    ——

    Miley already did.

  • Aryanna

    nick said:
    nick said:
    ————
    ok you are so random.
    ——-
    Yep.
    But only when I’m bored I swear !
    ——
    Helllllloooooo!
    ——–
    Hey ! What up?
    —–
    Nothin. What’s up with you?
    ——
    I hope you made a twitter ! :) Or else, I’ll be very angry.

  • Anonymous
  • picstoburn

    my feet are killing me D:

  • Anonymous

    she looks so ugly with that makeup

  • Anonymous

    I love her.

  • Anonymous

    If she changed her attitude and put on a LOT less makeup, she might actually be pretty. She looks like a racoon with all that black around her eyes. I wear makeup(eyeshadow,eyeliner, lipstick,etc), but her makeup looks like she just got black dirt and wiped it around her eyes.

  • harrypotterbitches

    Wow. I haven’t been on here for a while…
    ———-
    NICOLE. Hey..
    —–
    hey! whatsup? :D
    ——-
    NUN much, looking at balck and white optical illusions. Look at it for 30 seconds and blink real quick at the wall.

    http://www.eyetricks.com/jesus.gif
    —–
    wait I can’t see anything D:

  • Aryanna

    nick said:
    ————
    ok you are so random.
    ——-
    Yep.
    But only when I’m bored I swear !
    ——
    Helllllloooooo!
    ——–
    Hey ! What up?

  • peacenlove

    IDK.. Anyways I’m fine you?

    my braces was tightened so my teeth hurt like hell but im fine :)
    so how was your day?
    —–
    BOR-ING! And sorry. My day was good, yours?

    huh? umm my day was good too… whats boring?

  • Sweetdisposition?

    Beautiful.Dirty.Rich said:

    DAMN RIGHT THEY SHOULDNT
    ——
    Ikr? That girl annoys me so much :/

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 06:18 pm
    harrypotterbitches said:

    Wow. I haven’t been on here for a while…
    ———-
    NICOLE. Hey..
    —–
    hey! whatsup? :D
    ——-
    NUN much, looking at balck and white optical illusions. Look at it for 30 seconds and blink real quick at the wall.

    http://www.eyetricks.com/jesus.gif
    —–
    wait I can’t see anything D:
    ——
    Blink REALLY fast.

  • karaclouds

    okay, im back :)
    *runs into a corner* LOL

  • urluvismydrugg

    well i don’t think she has to worry about that…

  • Anonymous

    Anonymous said:
    the perfect role model is who? selena gomez? she is a robot who doesn’t spek what she thinks! great role model

    ——–
    i agree b/c miley is my role model for many reasons but the fact that she is real and goes through real problems like other teens and admits to them makes her an amazing role model to me :)
    ____________
    i actually dont understand people when they bash who is trying to be good and the same time bash who is trying to be bad … for the role model thing we shouldnt really have one person as a role model … i may respect something in miley and do the same but i may also not like another and avoid doing it the same goes on selena and every person i hear about or meet

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Got To Go

  • Sweetdisposition?

    -YoursTruly said:

    Cool! I love the fact that she doesn’t want to be a role model.
    find who you are and be yourself.’
    She has definitely found herself. lol
    ——-
    Love your icon. (:

  • _leena

    I think it’s crap. Shese trying so bad to look cool and rebel && whatever, but meh I don’t really buy that. Shese just too desperate to be famous I think.

  • ImNotAnnoying3.0

    No shit Sherlock, why would any kid or anyone for that matter want to look up to your trashy ass. SMH.

  • suckit

    i love her so many ppl hate on her because i hate on her:)

  • Anonymous

    Taylor Momsen kicks so much ass! Stop hating on her, you little tweenies!

  • jackie.r.

    haha, wow.
    :/

  • _liesyoutold

    sorry Momsen, I look up to you
    and you can’t fucking do anything ’bout that.

  • Anonymous

    where did this trashbag come from? seriously. stop posting her OU. shes just an attention whore really..

  • sarax

    Are you guys SERIOUS? This girl has been working so hard juggling modeling, acting, singing, songwriting, touring, filming, and so much more, and yall are going to sit here a bash her? At least she’s not fake like so many of the disney channel kids, trying to hide who they really are so they can fit into the fake disney bullshit scene and display this FAKE image of goody good teenagers. WAKE UP PEOPLE, 99% of 17-18 year olds in America really aren’t like that. Taylor Momsen’s music is unique and fucking AMAZING. She’s being herself, and not worrying about what other people think so stop judging her and learn.

  • jessii

    I totally respect Taylor. She’s an amazing singer/song writer and I think her saying she isn’t a good role model is amazing (cause we all know she really isn’t the greatest…) but I love the fact that she wants people to just be themselves. And I do think that she’s very misconstrued. The girl actually knows what she’s doing and what she wants. And people should respect her for that.

  • jessii

    wow, someone who is actually fucking right for a change. i totally agree with you, sarax.

  • jessii

    wow, someone who is actually fucking right for a change. i totally agree with you, sarax.

  • springstrawberry

    “I’m out of my mind” ROFL ! Well, at least she admitted it !

  • Stephanie

    At least she can admit it…

  • Anonymous

    “I’m totally out of my mind.”

    true.

  • Anonymous

    well… at least she’s honest, and
    whats up with the panda eyes?!?!?! seriously TAKE THAT OFF

  • mrsdestinyhope

    tbh i dont look up to the disney ppl as a role model.
    my role model is probably shakira or sandra bullock
    ——
    I like them too. My role model is either Beyonce or Nicki minaj..TBH. LOL
    ===
    Mine IS and ALWAYS will be Justin Timberlake. He’s the first person I’ve ever watched in the music world. Been looking up to him since I was about 7

  • Anonymous

    Don’t worry TayMom, we don’t…

  • Anonymous

    she wants us to believe shes out of her mind
    omg shes trying so hard to set an image for herself.
    please. courtney love wannabe, courtney’d kick ur ass any day.

  • Anonymous

    her band member looks like a fag.

  • mrsdestinyhope

    EmmaLC said:

    Why do people hate her so much?
    Just because she isn’t the Disney stuff you’re used to, it doesn’t mean you should be closed-minded and bash her.

    Jussaying :)
    ==
    Not being a Disney kid is not what makes people hate her. It’s her SNOBBY ATTITUDE and the fact that she tries soo hard to be a BAD ASS. Lindsay wasn’t this wild at her age! Lohan didn’t hit the wall untill she turned 19. This chick isn’t even 17 yet and she’s a CRACK POT

  • Anonymous

    she’s gonna look back at herself in 8 years and realize she was not nearly as cool as she thinks she is…and she’s gonna be embarrassed.

  • iloveyouux

    she needs to wipe off that eye makeup. It looks like she got punched in the face.

  • Anonymous

    her voice is deeper

  • demiLOVEatolovexoxx

    at least she admits it.

  • jerseygirl

    Thank you, Captain Obvious.

  • saywhaaat

    no duh :|
    shes a effing creep what little kid would look up to her?

  • _Tiger_

    Taylor, you. Are. My. Role. Model. ;)
    (Sarcasm)

  • lee

    that suckssss

  • peacenlove

    NO!REALLY? -_-

  • Anonymous

    Crazy Bitch

  • picstoburn

    hi guys :]

  • Anonymous

    damn you copyright reasons

  • Anonymous

    At least she can admit it. I think Miley should do the same.

  • Anonymous

    y r u bringing miley into this?

  • peacenlove

    MileyManiacMani… said:
    Thanks for pointing out the obvious, Ms. Momsen.

    lol I thought you said you will come back tomorrow?

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:26 pm
    iLoveChimpanzee said:

    I like them too. My role model is either Beyonce or Nicki minaj..TBH. LOL
    _______
    lol :)
    Beyonce is AMAZING.
    =======
    She really is

  • sophieee

    Taylor isn’t a disney princess so you people need to STFU.
    And she isn’t singing any pop music so i don’t know why she needs to be a role model if people like ke$ha can go out talking about getting drunk and have you listened to what’s on the radio these days?
    So why is it such a big deal.

  • colorfulx

    No way?
    *sarcasm*

  • maryrocklalapop

    picstoburn said:
    picstoburn said:
    hi guys :]

    hi :) whats up?
    ——–
    nothing really. you??
    ———————
    I want to say hi too! if not…I pretty soldier Sailor Pie, in the name of pie ill punish youuuuu!

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:27 pm
    peacenlove said:

    MileyManiacMani… said:
    Thanks for pointing out the obvious, Ms. Momsen.

    lol I thought you said you will come back tomorrow?
    ——
    I decided to come back, when my mom said it was KK

  • peacenlove

    picstoburn said:
    picstoburn said:
    hi guys :]

    hi :) whats up?
    ——–
    nothing really. you??

    same…so why everybody have spongebob icons?

  • realistgangsta

    i don’t look up to any celebritys as my role model my mother is my fucking role model cause she raise me and my two siblings on her own now that’s a role model i love you mommy

  • Anonymous

    Jul 30, 2010 @ 05:30 pm
    realistgangsta said:
    i don’t look up to any celebritys as my role model my mother is my fucking role model cause she raise me and my two siblings on her own now that’s a role model i love you mommy
    —–
    too bad your mom never taught you spelling or grammar

  • idkMyBFFjill

    reese witherspoon.

  • WakaWakaEhEh

    I’m not letting any of my younger relatives look up to you.. O.o

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Beyonce

  • Anonymous

    She thinks she’s such a badass.

    Girl, you’re about as edgy as a spoon.

  • Aryanna

    Boo, you whore.

  • pridefaults

    and why is she always saying “fucking” in every phrase that comes out of her mouth? god annoyingggg.

  • Anonymous

    Oceanup please stop posting about her, no one really likes her anyways.

    —-

    I REALLY like her… she’s a great actress <3

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:36 pm
    pridefaults said:

    and why is she always saying “fucking” in every phrase that comes out of her mouth? god annoyingggg.
    ——
    Because it’s ‘edgy’. God damn! There’s just some people I cant stand!

  • Aryanna

    Time for a Joe icon.

  • -Jenii

    Duhh… but kids will probably too scared just by looking at her.

  • peacenlove

    Aryanna said:
    Boo, you whore.

    lmao

  • colorfulx

    New trippy icon :] Just look at my icon and move back and front :p

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    to this) – Jul 30, 2010 @ 05:40 pm
    Anonymous said:

    Jul 30, 2010 @ 05:30 pm
    realistgangsta said:
    i don’t look up to any celebritys as my role model my mother is my fucking role model cause she raise me and my two siblings on her own now that’s a role model i love you mommy
    —–
    too bad your mom never taught you spelling or grammar
    ——
    Too bad your’s didn’t teach you either. I’m pretty sure that’s your teacher’s job.

  • Anonymous

    oh god feels like my eyes are popping out of my head!!!!

  • Aryanna

    peacenlove said:
    Aryanna said:
    Boo, you whore.

    lmao
    ——
    :)

  • peacenlove

    i don’t want to be a f****in role model

    they just asked you a f*cking question so answer like a f*cking person!

  • :)

    Jul 30, 2010 @ 05:30 pm
    realistgangsta said:
    i don’t look up to any celebritys as my role model my mother is my fucking role model cause she raise me and my two siblings on her own now that’s a role model i love you mommy
    ———

    even though it sorta makes no sense..its sweet :)

  • .Truth.

    I’m not her fan and stuff, but, I like the way she sees the industry. Obviously, she doesn’t care what people say.

    Yes, her outfits are trashy, and so is her ‘hardcore’ personality, but if thats what she wants to be, I’m glad she’s not afraid of the media.
    In a way, Miley is the same, and I like Miley for that. They’re girls who aren’t afraid to say no and be their own person.

  • realistgangsta

    thank you mileymaniacmani cause that bitch don’t know who she dealing with

  • Sweetdisposition?

    No celeb is my rolemodel but I do admire a few. (:

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    (replying to this) – Jul 30, 2010 @ 05:51 pm
    realistgangsta said:

    thank you mileymaniacmani cause that bitch don’t know who she dealing with
    —-
    Welcs..

  • Anti-TayMom

    she’s trying too hard to create an image which makes her look like she’s not trying to have an image she just wants to be diferent… If that makes sense?
    She’s a fucking freak who should seek mental help.
    She’s only just 17, I mean I had so much respect for Demi and Selena by the time they were 17 (I know they’re ‘Disney’ but that’s not the point I’m making) and they are NOT fake, gge appropriate? Yes.
    Taylor seriously needs to open her eyes and see what a mess she is and how she has no way of gaining respect for herself or her music with that attitude.. Just sayin’

  • Sweetdisposition?

    Taylor Momsen is BEYOND immature.

  • nick

    Did she seriously think no one knew this?

  • Aryanna

    Sweetdisposition? said:
    Taylor Momsen is BEYOND immature.
    ———
    MTE.

  • joelle

    what kid in their right mind would look up to her? That chick has a few screws loose just saying.

  • peacenlove

    i wanna slap her -_-

  • Aryanna

    And I don’t like my icon.
    Holy cow.

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:54 pm
    peacenlove said:

    i wanna slap her -_-
    ——
    Are you mad at me?

  • Sweetdisposition?

    I can’t belive the Queen of pop picked this trashy ass immature brat for her daughter’s clothing line. UGH. She should’ve had her own daughter model for the line. Lourdes is fierce.

  • Aryanna

    Or maybe I do.

  • Anonymous

    (replying to this) – Jul 30, 2010 @ 05:51 pm
    realistgangsta said:
    thank you mileymaniacmani cause that bitch don’t know who she dealing with
    —-
    haha okayy then. You have no idea who I am or what I look like so what are you gonna do? Fight me? Talk shit? Didn’t think so dumbass so just sit down.

  • pridefaults

    Aryanna said:
    Or maybe I do.

    ————
    ok you are so random.

  • .Peppermint.

    Thats to bad. I’m 11 and i look up to her :/

  • Anonymous

    i love how she says “kids” when shes a freaking kid herself…

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:55 pm
    Sweetdisposition? said:

    I can’t belive the Queen of pop choose this trashy ass brat for her daughter’s clothing line. UGH. She should’ve had her own daughter model for the line. Lourdes is fierce.
    ———
    Lourdes is pretty, and yes fierce. But she needs to handle that unibrow.

  • Anonymous

    DEADDDDDDDDDDDDDDDD

  • Aryanna

    Kevin: One year, my brothers and I built an igloo! It caved in the next day and turned into a dome.

    Bahahaha. :D I’m laughing all by myself on a gossip site. Oh well.

  • Sweetdisposition?

    MileyManiacMani… said:

    Jul 30, 2010 @ 05:55 pm
    Sweetdisposition? said:

    I can’t belive the Queen of pop choose this trashy ass brat for her daughter’s clothing line. UGH. She should’ve had her own daughter model for the line. Lourdes is fierce.
    ———
    Lourdes is pretty, and yes fierce. But she needs to handle that unibrow.
    ——-
    LOL I know girl, but I think she took care of that if I’m not mistaken.

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:57 pm
    Sweetdisposition? said:

    MileyManiacMani… said:

    Jul 30, 2010 @ 05:55 pm
    Sweetdisposition? said:

    I can’t belive the Queen of pop choose this trashy ass brat for her daughter’s clothing line. UGH. She should’ve had her own daughter model for the line. Lourdes is fierce.
    ———
    Lourdes is pretty, and yes fierce. But she needs to handle that unibrow.
    ——-
    LOL I know girl, but the I think she took of that if I’m not mistaken.
    —–
    i thinkshe did too. anyways I like lourdes.

  • Dumm Blonnd

    you don’t say!

  • peacenlove

    MileyManiacMani… said:
    Jul 30, 2010 @ 05:54 pm
    peacenlove said:

    i wanna slap her -_-
    ——
    Are you mad at me?

    O_o
    of course not! what made you think that?

  • Sweetdisposition?

    MileyManiacMani… said:

    Jul 30, 2010 @ 05:57 pm
    Sweetdisposition? said:

    MileyManiacMani… said:

    Jul 30, 2010 @ 05:55 pm
    Sweetdisposition? said:

    I can’t belive the Queen of pop choose this trashy ass brat for her daughter’s clothing line. UGH. She should’ve had her own daughter model for the line. Lourdes is fierce.
    ———
    Lourdes is pretty, and yes fierce. But she needs to handle that unibrow.
    ——-
    LOL I know girl, but the I think she took of that if I’m not mistaken.
    —–
    i thinkshe did too. anyways I like lourdes.
    ——
    Me too, I just think it would’ve made more sense if she was the face of her own line. And Taylor Momsen hates pop so that brat doesn’t deserve to be in the presence of queen and legend.

  • -YoursTruly
  • Anonymous

    Natedogg here my account either got hacked or deleted. anyhow.. LOVE HER!!!!!!!!!!!!!

  • Sweetdisposition?

    I’ve never had a Kayne icon, such a fail. Brb, making one.

  • Aryanna

    pridefaults said:
    Aryanna said:
    Or maybe I do.

    ————
    ok you are so random.
    ——-
    Yep.
    But only when I’m bored I swear !

  • Anonymous

    Taylors face looks like something I wiped my ass with last week.

  • harrypotterbitches

    No shit sherlock I figured out this little fact a while ago.

  • -Jenii
  • harrypotterbitches

    Wow. I haven’t been on here for a while…

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 05:59 pm
    peacenlove said:

    MileyManiacMani… said:
    Jul 30, 2010 @ 05:54 pm
    peacenlove said:

    i wanna slap her -_-
    ——
    Are you mad at me?

    O_o
    of course not! what made you think that?
    ——-
    Because you haven’t even talked to me..

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 06:04 pm
    harrypotterbitches said:

    Wow. I haven’t been on here for a while…
    ———-
    NICOLE. Hey..

  • harrypotterbitches

    I cant believe this is same girl

    http://www.ihategreenbeans.com/wp-content/uploads/2009/11/cindylouwho.jpg
    —-
    how the hell did they style her hair like that? lol

  • Live Like There Is No Tomorrow

    don’t worry you’re not my role model. My role model are Selena and Miley. :D

  • Aryanna

    harrypotterbitches said:
    I cant believe this is same girl

    http://www.ihategreenbeans.com/wp-content/uploads/2009/11/cindylouwho.jpg
    —-
    how the hell did they style her hair like that? lol
    ——–
    I was wondering how much time did they took to do that thingy. Wow.

  • Anonymous

    I think she would be pretty without all that makeup around her eyes.

  • peacenlove

    MileyManiacMani… said:
    Jul 30, 2010 @ 05:59 pm
    peacenlove said:

    MileyManiacMani… said:
    Jul 30, 2010 @ 05:54 pm
    peacenlove said:

    i wanna slap her -_-
    ——
    Are you mad at me?

    O_o
    of course not! what made you think that?
    ——-
    Because you haven’t even talked to me..

    ohh sorry i went off and then came back…so how are you?

  • harrypotterbitches

    Wow. I haven’t been on here for a while…
    ———-
    NICOLE. Hey..
    —–
    hey! whatsup? :D

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    ohh sorry i went off and then came back…so how are you?
    ———-
    I don’t want to force you into talking to me, If you don’t want to you don’t have to.

  • Anonymous

    What bothers me is that she says she is messed up. no, Taylor, you’re not, you just wish you were so you can seem badass.

  • picstoburn

    Wow. I haven’t been on here for a while…

    nicole it only has been 2 days.

  • peacenlove

    MileyManiacMani… said:
    ohh sorry i went off and then came back…so how are you?
    ———-
    I don’t want to force you into talking to me, If you don’t want to you don’t have to.

    lol i wanted you to come why would you think i dont want to talk to you???

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 06:09 pm
    harrypotterbitches said:

    Wow. I haven’t been on here for a while…
    ———-
    NICOLE. Hey..
    —–
    hey! whatsup? :D
    ——-
    NUN much, looking at balck and white optical illusions. Look at it for 30 seconds and blink real quick at the wall.

    http://www.eyetricks.com/jesus.gif

  • LiveLaughLove

    Dont worry about it Taylor… I dont think any kid looks up to you…

  • Anonymous

    This is really random but I cannot wait for football season to start! Let’s hope the Vikings go all the way this year!! WOOOOO HOOOO!

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    peacenlove said:

    MileyManiacMani… said:
    ohh sorry i went off and then came back…so how are you?
    ———-
    I don’t want to force you into talking to me, If you don’t want to you don’t have to.

    lol i wanted you to come why would you think i dont want to talk to you???
    ——
    IDK.. Anyways I’m fine you?

  • Beautiful.Dirty.Rich

    DAMN RIGHT THEY SHOULDNT

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 06:10 pm
    picstoburn said:

    Wow. I haven’t been on here for a while…

    nicole it only has been 2 days.

    Hey J.

  • EmmaLC

    Why do people hate her so much?
    Just because she isn’t the Disney stuff you’re used to, it doesn’t mean you should be closed-minded and bash her.

    Jussaying :)

  • maryrocklalapop

    i feel lonely…:(

  • harrypotterbitches

    Wow. I haven’t been on here for a while…

    nicole it only has been 2 days.
    ——–
    LMFAO! ILY

  • picstoburn

    DAMN RIGHT THEY SHOULDNT

    cute icon :)

  • mileyluver15

    shes probably been r a p e d by the 50 year old men shes calls her bandd

  • mileyluver15

    she would be soo pretty if she wore soo much less makeup and smiled and didnt dress soo eww.. gross

  • aNnA_

    the only thing i’d have to say about her talking about being “out of her mind” and that she’s a messed up teenager is that people who are actually out of their mind or fucked up don’t actually tell everybody that. it would be evident on it’s own.

    i think it’s just that image she’s trying to portray. i don’t hate on her- i love her music and her style is pretty me, also. haha i’m a pretty messed up kid myself and i know i’ve gone through similar things in my life but i never felt the need to tell everybody in the world just to sound badass or cool.

  • picstoburn

    MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-
    Jul 30, 2010 @ 06:12 pm
    MileyManiacMani… said:

    Jul 30, 2010 @ 06:10 pm
    picstoburn said:

    Wow. I haven’t been on here for a while…

    nicole it only has been 2 days.

    Hey J.

    HEY:)sup?

  • picstoburn

    Wow. I haven’t been on here for a while…

    nicole it only has been 2 days.
    ——–
    LMFAO! ILY
    —-
    LOL ILY TOO:)

  • -YoursTruly

    Cool! I love the fact that she doesn’t want to be a role model.
    find who you are and be yourself.’
    She has definitely found herself. lol

  • peacenlove

    MileyManiacMani… said:
    peacenlove said:

    MileyManiacMani… said:
    ohh sorry i went off and then came back…so how are you?
    ———-
    I don’t want to force you into talking to me, If you don’t want to you don’t have to.

    lol i wanted you to come why would you think i dont want to talk to you???
    ——
    IDK.. Anyways I’m fine you?

    my braces was tightened so my teeth hurt like hell but im fine :)
    so how was your day?

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Jul 30, 2010 @ 06:13 pm
    picstoburn said:

    MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-
    Jul 30, 2010 @ 06:12 pm
    MileyManiacMani… said:

    Jul 30, 2010 @ 06:10 pm
    picstoburn said:

    Wow. I haven’t been on here for a while…

    nicole it only has been 2 days.

    Hey J.

    HEY:)sup?
    —-
    nothing. you? what’s going on on the big UP?

  • nick

    ————
    ok you are so random.
    ——-
    Yep.
    But only when I’m bored I swear !
    ——
    Helllllloooooo!

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    peacenlove said:

    MileyManiacMani… said:
    peacenlove said:

    MileyManiacMani… said:
    ohh sorry i went off and then came back…so how are you?
    ———-
    I don’t want to force you into talking to me, If you don’t want to you don’t have to.

    lol i wanted you to come why would you think i dont want to talk to you???
    ——
    IDK.. Anyways I’m fine you?

    my braces was tightened so my teeth hurt like hell but im fine :)
    so how was your day?
    —–
    BOR-ING! And sorry. My day was good, yours?

  • Anonymous

    This try hard bitch is so annoying. I want to slap in the face and get some sense into her.

  • picstoburn

    MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-
    Jul 30, 2010 @ 06:14 pm
    MileyManiacMani… said:

    Jul 30, 2010 @ 06:13 pm
    picstoburn said:

    MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-
    Jul 30, 2010 @ 06:12 pm
    MileyManiacMani… said:

    Jul 30, 2010 @ 06:10 pm
    picstoburn said:

    Wow. I haven’t been on here for a while…

    nicole it only has been 2 days.

    Hey J.

    HEY:)sup?
    —-
    nothing. you? what’s going on on the big UP?

    nothing really same old same old :)

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    nothing really same old same old :)
    ———
    Ya sure? Anybody left, anybody come? LOL

  • Anonymous

    HAHAAAAH look up to her?