‘Selena Possibly Nicest Person In Music’

tobysel
selena-toby


  • harrypotterbitches

    Okay…

  • ButterflyFlyAway

    Anonymous said:

    Nicest? HAHA. Yeah how much did she pay him to write that?
    —–
    :/

  • sophieee

    She’s not a real musician.

  • ButterflyFlyAway

    island.B said:

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can’t wait to hear the song.!!!
    —–
    :) until now I realize that that’s Sel G. on your icon…it is her, right?

  • FantasticAvery

    What post is everyone on?

  • island.B

    Anon said:

    WTF haters, get off this post.
    —–
    ikr. >:I

  • Anonymous

    i think he really like her if you know what i mean

  • AnonLovesPretzels

    sophieee said:

    im not a hater.
    I’m just saying, that if you don’t write your own music all the time.
    I don’t consider you a real musician.
    I like Selena and some of her songs but, im just saying.
    ———————–
    You do realize he’s saying he’s writing songs WITH Selena Gomez, right?
    So, that means she’s co-writing the songs.
    But, I’m just saying.

  • nemoh

    she looks tired…

  • xpeaceebiatch

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can't wait to hear the song.!!!
    -----

    Your icon is beautiful :)

  • island.B

    ButterflyFlyAway said:

    island.B said:

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can’t wait to hear the song.!!!
    —–
    :) until now I realize that that’s Sel G. on your icon…it is her, right?

    —–
    yesss it is :D its from an old photoshoot

  • picstoburn

    OMG i thought that was spencer,i was about to say (;

  • Anonymous

    She’s not a real musician.
    ———————————
    AGREE!
    someone who needs so much work in the music and still fail, isn’t a musician at all!

  • Anonymous234

    of course haters have to find something to comment on.
    just please go kiss mileys ass and leave this post alone.

  • island.B

    Aug 7, 2010 @ 01:04 pm
    xpeaceebiatch said:

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can’t wait to hear the song.!!!
    —–

    Your icon is beautiful :)

    —-
    thank you :) i got it off photobucket.lol
    yours is super cute too :D

  • xpeaceebiatch

    of course haters have to find something to comment on.
    just please go kiss mileys ass and leave this post alone.
    ————

    Not all haters are miley fans…I love selena, but Im just saying…

  • xpeaceebiatch

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can’t wait to hear the song.!!!
    —–

    Your icon is beautiful :)

    —-
    thank you :) i got it off photobucket.lol
    yours is super cute too :D
    —-

    Thanks :)

  • island.B

    Aug 7, 2010 @ 01:07 pm
    picstoburn said:

    OMG i thought that was spencer,i was about to say (;

    —–
    he looks like a mix of Spencer and Bruce Jenner.lol

  • ButterflyFlyAway

    island.B said:

    ButterflyFlyAway said:

    island.B said:

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can’t wait to hear the song.!!!
    —–
    :) until now I realize that that’s Sel G. on your icon…it is her, right?

    —–
    yesss it is :D its from an old photoshoot
    —-
    she looks so different, but nevermind that, I love it

  • iusedtobelovedrunk

    She’s so pretty. :)

  • sophieee

    im not a hater.
    I’m just saying, that if you don’t write your own music all the time.
    I don’t consider you a real musician.
    I like Selena and some of her songs but, im just saying.

  • iusedtobelovedrunk

    Yall may hate her music, but she’s more succesful in her music career, than yall will be, so haters keep hating. :)

  • island.B

    Aug 7, 2010 @ 01:10 pm
    xpeaceebiatch said:

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can’t wait to hear the song.!!!
    —–

    Your icon is beautiful :)

    —-
    thank you :) i got it off photobucket.lol
    yours is super cute too :D
    —-

    Thanks :)

    —–
    i like your profile too :)i need to step my profile game up :P

  • Anonymous

    Aug 7, 2010 @ 01:08 pm
    Anonymous234 said:

    of course haters have to find something to comment on.
    just please go kiss mileys ass and leave this post alone.
    ——————————-
    i’m not finding something, i’m telling the truth, if you can hear pretty well, you’ll find out that her music is crap, everybody says that, and the ones who don’t say it, are lieing!

  • avroxxxy

    Selena Gomez is flawless. :0)

  • Anonymous

    she’s a more real musician than the one in your pic.fyi,the “singers” of today are not real musicians,real music & real singers are the ones from da 70s and 80s

  • Anonymous

    pshh, toby probably hasn’t met ANYONE in the music industry

  • iusedtobelovedrunk

    i’m not finding something, i’m telling the truth, if you can hear pretty well, you’ll find out that her music is crap, everybody says that, and the ones who don’t say it, are lieing!

    music taste is a matter of opinion. :) for example, i think miley’s music sucks, but i don’t critisize people who like it.

  • tappinjonas.

    Erm, i’m not sure if this is a dumb question or not.
    But are Road Dogs game free?
    XD.

  • Anonymous

    island.B said:

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can’t wait to hear the song.!!!
    —–
    love your icon my friend!!! selena is so freaking gorgeous;)

  • Anonymous

    selena is the best!!! and she has a girl voice unlike disgusting man and nasal voice of clown cyrus…

  • Anonymous

    i’m not finding something, i’m telling the truth, if you can hear pretty well, you’ll find out that her music is crap, everybody says that, and the ones who don’t say it, are lieing!
    —–
    i think you are tlaking about miley loser hahahaha, cause its a fact that everybody say and thin her music is a huge piece of crap and sound like garbage, her retarded and little fans of hannah are her only public…. lol

  • Anonymous

    i love her so much… cant wait for her new cd and all her upcoming projects!!!

  • clara

    Oh my gosh, please people stop to be STUPID !
    He said that she is the nicest person in music not that she is the best singer or musician ever ! he wanted to tell that she down to earth even if she has a great singer career (yes, you can hate her music but she has sucess in that) sooooo she is adorable simply. And it’s right you can all deny.

  • Anonymous

    of course shes the nicest person, shes so sweet, shes definitely the american sweetheart!!!

  • Anonymous

    She finally got some decency and started co writing.

  • Untouchable

    smh at some people

  • Anonymous

    i’m not finding something, i’m telling the truth, if you can hear pretty well, you’ll find out that her music is crap, everybody says that, and the ones who don’t say it, are lieing!
    —–
    i think you are tlaking about miley loser hahahaha, cause its a fact that everybody say and thin her music is a huge piece of crap and sound like garbage, her retarded and little fans of hannah are her only public…. lol

    LoveGomez do you have nothing better to do with your life?

  • xpeaceebiatch

    This post is infested with weird anons ;l

  • Mrs. SpencerReid

    of course haters have to find something to comment on.
    just please go kiss mileys ass and leave this post alone.
    —–
    this!!! miley stan are so fucking funny and really really pathetic sorry bitchies but its not selenas fault that miley is just a ridiculous wannabe who always make a huge fool and everybody knows her for show her disgusting vagina and looks almost like a travesty lol….
    ________________

    You really need to find something new to say about Miley. You say the same old crap over and over.

  • picstoburn

    Aug 7, 2010 @ 01:10 pm
    island.B said:
    Aug 7, 2010 @ 01:07 pm
    picstoburn said:

    OMG i thought that was spencer,i was about to say (;

    —–
    he looks like a mix of Spencer and Bruce Jenner.lol

    LMAO.

  • Mrs. SpencerReid

    This post is infested with weird anons ;l

    ______________

    IKR, they are the reason I mad an account. Don’t want to be associated with most of them. There is probably only 1 normal anon.

  • Anonymous

    You really need to find something new to say about Miley. You say the same old crap over and over.
    —-
    sorry bitch but i just say the thuth!!!

  • Anonymous

    LoveGomez do you have nothing better to do with your life?
    ——
    ey loser wthe is lovegomes???? anyway get out of here you fucking dumbass!!!

  • monsterxthefame

    So true. o_o

  • Anonymous

    clara said:

    Oh my gosh, please people stop to be STUPID !
    He said that she is the nicest person in music not that she is the best singer or musician ever ! he wanted to tell that she down to earth even if she has a great singer career (yes, you can hate her music but she has sucess in that) sooooo she is adorable simply. And it’s right you can all deny.
    —-
    i definitely second this!!! YOU WIN!!!

  • Anonymous

    clara said:

    Oh my gosh, please people stop to be STUPID !
    He said that she is the nicest person in music not that she is the best singer or musician ever ! he wanted to tell that she down to earth even if she has a great singer career (yes, you can hate her music but she has sucess in that) sooooo she is adorable simply. And it’s right you can all deny.
    —-
    i definitely second this!!! YOU WIN!!!

  • xpeaceebiatch

    This post is infested with weird anons ;l

    ______________

    IKR, they are the reason I mad an account. Don’t want to be associated with most of them. There is probably only 1 normal anon.

    ——-

    Gosh! I know! D: I’m so tired of them replying to themselves…even though I can’t deny that sometimes its REALLY funny. xD

  • Mrs. SpencerReid

    Sometimes I think that OU actually pays those anons to say stupid stuff. Just so that it will get people fighting.

  • xpeaceebiatch

    Sometimes I think that OU actually pays those anons to say stupid stuff. Just so that it will get people fighting.
    —-

    LOL, I wouldn’t be surprised :P

  • Clauber

    OMG! I really love you icon: xpeaceebiatch —

    And about Selena, oh she’s nice (:

  • Anonymous

    You do realize he’s saying he’s writing songs WITH Selena Gomez, right?
    So, that means she’s co-writing the songs.
    But, I’m just saying.
    ——
    hahaha love you girl!!!

  • xpeaceebiatch

    OMG! I really love you icon: xpeaceebiatch —

    And about Selena, oh she’s nice (:
    —–

    Thank you! :) and yours is … awh! I really wish they could be together again! they were the cutest couple :D

  • firstkisstwistt

    Aw. Selena looks pretty but..
    Black and White doesn’t go with her x)

  • firstkisstwistt

    I would SO sign a petition to have OU allow ONLY people with accounts to comment on posts and BAN anons for good.

  • Anonymous

    Anonymous234 said:

    of course haters have to find something to comment on.
    just please go kiss mileys ass and leave this post alone.
    —–
    this!!! miley stan are so fucking funny and really really pathetic sorry bitchies but its not selenas fault that miley is just a ridiculous wannabe who always make a huge fool and everybody knows her for show her disgusting vagina and looks almost like a travesty lol….

  • firstkisstwistt

    I know! I need me some mexican/italian babies now (:
    ______
    I am italian!…haha,ok no one cares,sorry….

    I care (:
    ITALIANS GOT THEE BEST FOOD EVA!
    ;D

  • Sweetdisposition?

    yellowbag said:

    True words spoken, she’s seems like a genuine nice, kind hearted girl.
    ________
    I love your icon.<3
    I love that video.
    -------
    Ty and I like your Nacy one. :D I haven’t watched the JONAS L.A. yet but I heard it’s better than the first season.

  • yellowbag

    I care (:
    ITALIANS GOT THEE BEST FOOD EVA!
    ;D

    _______
    haha,thanks ;)
    Where are you from?

  • firstkisstwistt

    she’s a more real musician than the one in your pic.fyi,the “singers” of today are not real musicians,real music & real singers are the ones from da 70s and 80s
    —–

    PREACH.
    I listen to 80’s-60’s music because that’s where the REAL music happend :]
    Also 90’s too.

  • firstkisstwistt

    I care (:
    ITALIANS GOT THEE BEST FOOD EVA!
    ;D

    _______
    haha,thanks ;)
    Where are you from?

    America x)
    New York to be specific
    I love New York but I’m so ready to leave and see new places.

  • Anonymous

    you lives in italy???? i love your country ;) im from argentina!
    ______
    Yes,I do.aww…really?awesome (:
    —–
    yes i visited your country last year, and i just fall in love with your country, venezia and roma are such a wonderful cities!!!!

  • yellowbag

    Ty and I like your Nacy one. :D I haven’t watched the JONAS L.A. yet but I heard it’s better than the first season.
    ______
    Ty and yeah,I think it’s so much better than the first one!

  • Anonymous

    yellowbag said:

    I care (:
    ITALIANS GOT THEE BEST FOOD EVA!
    ;D

    _______
    haha,thanks ;)
    Where are you from?
    —–
    im complety agree, im pretty much obssesed with italian food, is so yummi!!!! i love pasta ;)

  • xpeaceebiatch

    Im watching The Lord Of The Rings :D Ok, I know no one cares, but those movies are like my favorites just behind harry potter <3

  • yellowbag

    yes i visited your country last year, and i just fall in love with your country, venezia and roma are such a wonderful cities!!!!
    ______
    I’m glad to hear someone loves Italy,cuz most people don’t

  • Anonymous

    firstkisstwistt said:

    True words spoken, she’s seems like a genuine nice, kind hearted girl.
    —–

    She totally is (:
    —–
    complety agree!!!! selenas has a gold heart, shes super sweet, cute and soo down to earth!!!!

  • firstkisstwistt

    Im watching The Lord Of The Rings :D Ok, I know no one cares, but those movies are like my favorites just behind harry potter <3
    ----

    I only like Harry Potter xD

    Ok, I’m leaving this post.
    CYA<3

  • xpeaceebiatch

    I’m glad to hear someone loves Italy,cuz most people don’t
    —-

    Whaaa? o_O most people I know LOVE Italy! even though most of them have never been there xD

  • firstkisstwistt

    Aw. Selena looks pretty but..
    Black and White doesn’t go with her x)
    —-
    hot and amazing icon!!!! and selena always looks gorgeous!!! shes insanely pretty ;)

    Thanks ^_^
    I wish I had her boobs. I would have killer cleavage xD
    —-
    lol i know, she has preety amazing boobs!!! shes seriously so gorgeous!!!!

    I know! I need me some mexican/italian babies now (:

  • yellowbag

    True words spoken, she’s seems like a genuine nice, kind hearted girl.
    ________
    I love your icon.<3
    I love that video.

  • carbomb__

    Man haters need lives. Yall saound so pathetic. It’s sad.

  • firstkisstwistt

    True words spoken, she’s seems like a genuine nice, kind hearted girl.
    —–

    She totally is (:
    —–
    complety agree!!!! selenas has a gold heart, shes super sweet, cute and soo down to earth!!!!


    yes. I just wish everyone would just stop talking shit. Like, realize that she’s living a great life and you’re being a bitter bitch about it through a computer screen xD

  • yellowbag

    America x)
    New York to be specific
    I love New York but I’m so ready to leave and see new places.
    ____
    Whoaa!You’re so lucky!I love New York..

  • Anonymous

    yellowbag said:

    yes i visited your country last year, and i just fall in love with your country, venezia and roma are such a wonderful cities!!!!
    ______
    I’m glad to hear someone loves Italy,cuz most people don’t
    ——
    really???? for me is such an amazing and wonderful country ;) you has an argentina fan of your country ehehehe!!!

  • yellowbag

    I know! I need me some mexican/italian babies now (:
    ______
    I am italian!…haha,ok no one cares,sorry….

  • Anonymous

    yellowbag said:

    I know! I need me some mexican/italian babies now (:
    ______
    I am italian!…haha,ok no one cares,sorry….
    —–
    you lives in italy???? i love your country ;) im from argentina!

  • Anonymous

    firstkisstwistt said:

    True words spoken, she’s seems like a genuine nice, kind hearted girl.
    —–

    She totally is (:
    —–
    complety agree!!!! selenas has a gold heart, shes super sweet, cute and soo down to earth!!!!

    yes. I just wish everyone would just stop talking shit. Like, realize that she’s living a great life and you’re being a bitter bitch about it through a computer screen xD
    —–
    love you girl!!! but losers are really pathetic they living projecting their ugliness in the rest of the world, especially in people like selena, gorgeous, young, talented, rich and famous;)

  • incredibleDemi

    I love her…
    But i don’t see how her music is much more successful & bigger than other much more appealing singers out there… :| Although, her songs have quite grown on me.

  • Anonymous

    firstkisstwistt said:

    Aw. Selena looks pretty but..
    Black and White doesn’t go with her x)
    —-
    hot and amazing icon!!!! and selena always looks gorgeous!!! shes insanely pretty ;)

    Thanks ^_^
    I wish I had her boobs. I would have killer cleavage xD
    —-
    lol i know, she has preety amazing boobs!!! shes seriously so gorgeous!!!!

    I know! I need me some mexican/italian babies now (:
    —-
    hehehe sel definitely has pretty good genes!!!!

  • yellowbag

    you lives in italy???? i love your country ;) im from argentina!
    ______
    Yes,I do.aww…really?awesome (:

  • TheDude

    He said the same about Miley, 2 years ago!

  • yellowbag

    No! haha I love it :)
    ______
    (:

  • IAlmostLikeU

    where did u get that moving icon from?

  • Anonymous

    Seems like the guy doesn’t know to many people, and she’s ugly!

  • IAlmostLikeU

    cool

  • yellowbag

    Correction — A lot of people loves italy.. what city are you from?
    ______
    Aosta (: You probably don’t know where it is…It’s not a big city! (:

  • HiYou!

    Noo I’ve only been to rome, milan, venezia! But I really like italy I’m actually trying to learn italia! (;

  • Anonymous

    Well, that’s because you haven’t met Taylor Swift :D

  • PullTheTrigger

    i bet my icon failed ;]

  • Anonymous

    firstkisstwistt said:

    Aw. Selena looks pretty but..
    Black and White doesn’t go with her x)
    —-
    hot and amazing icon!!!! and selena always looks gorgeous!!! shes insanely pretty ;)

  • Anonymous

    Clauber said:

    OMG! I really love you icon: xpeaceebiatch —

    And about Selena, oh she’s nice (:
    —–
    omg your icon!!! i just love it ;) that was from mtv movie awards rigth????

  • yellowbag

    omg!I love italy, I’ve there once and I liked it so much… but not the food! :S
    _______
    haha…It’s the only good think we have….

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Seems like the guy doesn’t know to many people, and she’s ugly!
    ——
    oopsie yourre just a joke fugly cyrus lol, your so fucking jelous of gorgeous selena!!! damn youre soo pathetic!!!

  • Anonymous

    yellowbag said:

    really???? for me is such an amazing and wonderful country ;) you has an argentina fan of your country ehehehe!!!
    ______
    haha…there’s an argentina show on Disney Channel Italy called “Patito Feo”….Have you ever seen it?
    —-
    hahahah yes actually i liked so much that show!!!! do you like it???

  • Hilary

    She looks so awkward in this pic

  • yellowbag

    where did u get that moving icon from?
    ______
    I don’t know,can’t remember…
    I’ve found it on my laptop yesterday.Why?Is it yours?

  • Anonymous

    “Il mondo di Patty” xD

  • yellowbag

    hahahah yes actually i liked so much that show!!!! do you like it???
    ________
    Not really,but I find it hilarious…

  • Overprotected2

    She is a very kind girl though but I was just watching this oprah interview with britney spears and oprah the woman that has interviewed every single famous person said that she was the nicest person to ever come on her show even her staff agreed. To me I like down to earth celebs and that is why I like selena and britney so much!

  • IAlmostLikeU

    Nooo I just wanna find one for me! :)

  • yellowbag

    “Il mondo di Patty” xD
    ______
    haha,yup.

  • MallaM

    DO YOU WANT TO WIN AN IPAD
    OR TICKETS FOR JUSTIN BIEBER??

    The only thing you have to do is making an account on this site:
    http://koiniclub.com/ref/C-3-80044397

    And make your dream come true!!
    Good luck xoxo

  • MallaM

    Selena is awesome! (:
    Can’t wait for her next album..

  • yellowbag

    Noo I’ve only been to rome, milan, venezia! But I really like italy I’m actually trying to learn italia! (;
    _______
    Grazie (:
    It’s not a difficult language to learn….well I think..LOL (:

  • yellowbag

    Nooo I just wanna find one for me! :)
    ______
    What about LiveJournal…there are a lot of animated icons there…

  • HiYou!

    hahaha I had an italian friend and he said it was difficut!
    prego! parlo poco italiano! come ti chiama?

  • yellowbag

    hahaha I had an italian friend and he said it was difficut!
    prego! parlo poco italiano! come ti chiama?
    ______
    Mi chiamo Marta,piacere…tu? ;D

  • Anonymous

    io mi chiamo Paula, sono Colombiana.. I speak spanish!:)

  • paperheartsx3x3

    AW I GOTTA AGREE, SHE IS A SWEETHEART

    FORMSPRNIG ME

    http://www.formspring.me/PaperHeartsX3

  • HiYou!

    ^ That last comment!

  • Clauber

    OMG! I really love you icon: xpeaceebiatch —

    And about Selena, oh she’s nice (:
    —–

    Thank you! :) and yours is … awh! I really wish they could be together again! they were the cutest couple :

    Yep I wish it too! Rachel&Ryan

  • krazykris

    i know its really hard for people to grasp the concept that there are actually really genuinely nice people in the world. but no one thats worked with or met her has had anything but good things to say about her. why is it so impossible to believe she’s nice. plus he’s worked with tons of musicians like kelly clarkon, beyonce, keri hilson, fergie and a lot more demi included so don’t say he has met anyone.

  • Anonymous

    i dont like him

  • Sweetdisposition?

    True words spoken, she’s seems like a genuine nice, kind hearted girl.

  • firstkisstwistt

    Aw. Selena looks pretty but..
    Black and White doesn’t go with her x)
    —-
    hot and amazing icon!!!! and selena always looks gorgeous!!! shes insanely pretty ;)

    Thanks ^_^
    I wish I had her boobs. I would have killer cleavage xD

  • firstkisstwistt

    True words spoken, she’s seems like a genuine nice, kind hearted girl.
    —–

    She totally is (:

  • that_boy_is_a_monster

    Yeah, but the worst singer in music :)

  • Anonymous

    fuck yesss!

  • Anonymous

    wow u guys r soo fricken rude!

  • Awsomee

    She seems really nice,

  • JocelynGeee

    She look’s oldd >__<

  • Anonymous

    firstkisstwistt said:

    Aw. Selena looks pretty but..
    Black and White doesn’t go with her x)
    —-
    hot and amazing icon!!!! and selena always looks gorgeous!!! shes insanely pretty ;)

    Thanks ^_^
    I wish I had her boobs. I would have killer cleavage xD
    —-
    lol i know, she has preety amazing boobs!!! shes seriously so gorgeous!!!!

  • Anonymous

    Nicest? HAHA. Yeah how much did she pay him to write that?

  • ButterflyFlyAway

    some of her songs may be good, but I don’t really like her singing

  • that_boy_is_a_monster

    Anonymous said:

    Nicest? HAHA. Yeah how much did she pay him to write that?

    WIN.

  • Red Vines

    Cool. I believe it.

  • xpeaceebiatch

    Nicest? HAHA. Yeah how much did she pay him to write that?

    —-

    Oh, please…

  • island.B

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can't wait to hear the song.!!!

  • Anon

    WTF haters, get off this post.

  • yellowbag

    Whaaa? o_O most people I know LOVE Italy! even though most of them have never been there xD

    ____
    Really?O_o
    I thought everyone hated Italy…

  • HiYou!

    Correction — A lot of people loves italy.. what city are you from?

  • xpeaceebiatch

    Whaaa? o_O most people I know LOVE Italy! even though most of them have never been there xD

    ____
    Really?O_o
    I thought everyone hated Italy…

    —-

    No! haha I love it :)

  • HiYou!

    I’m glad to hear someone loves Italy,cuz most people don’t
    _______
    omg!I love italy, I’ve there once and I liked it so much… but not the food! :S

  • xpeaceebiatch

    she looks young there :) LOVE HERRR <3 can’t wait to hear the song.!!!
    —–

    Your icon is beautiful :)

    —-
    thank you :) i got it off photobucket.lol
    yours is super cute too :D
    —-

    Thanks :)

    —–
    i like your profile too :)i need to step my profile game up :P

    —–

    I love yours! your background is SO cute! <3

  • iusedtobelovedrunk
  • yellowbag

    really???? for me is such an amazing and wonderful country ;) you has an argentina fan of your country ehehehe!!!
    ______
    haha…there’s an argentina show on Disney Channel Italy called “Patito Feo”….Have you ever seen it?

  • iusedtobelovedrunk

    Today was a fairytale. I wore a dress, you wore a dark grey tshirt. You told me I was pretty, when I looked like a mess.

  • :D

    Her album tracklist(the legit one this time) is already up on Walmart.com. What are they writing more songs for?

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Nicest? HAHA. Yeah how much did she pay him to write that?
    —-
    sorry fugly horse face cyrus but shes not pathetic and stupid loser like you….. GET OUT OF HERE RIDICULOUS WANNABE!!!!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Nicest? HAHA. Yeah how much did she pay him to write that?
    —-
    sorry fugly horse face cyrus but shes not pathetic and stupid loser like you….. GET OUT OF HERE RIDICULOUS WANNABE!!!!

  • Anonymous

    that_boy_is_a_m… said:

    Yeah, but the worst singer in music :)
    —-
    sorry sweetie shes not fugly cyrus!!! ouch… soo yeah wrong post!!!

  • iusedtobelovedrunk

    smh at stans…

  • kitkat

    Check out his other twitpics, he writes sweet things about everyone one he works with. He’s just a nice person.