What Cody Simpson WANTS IN A GIRL!

OMG! Greyson chance under!

  • suzii18023

    wow cody kid is is……nevermind haha he just wants to replace justin bieber

  • Anonymous

    OMG!! WHO CARES? lol

  • Anonymous

    OMG!! WHO CARES? lol

  • Loverrrr<3

    At the end Justin Bieber is in the middle. hahaha sorry to bring him up…i love him. :]

  • Anonymous

    not gonna lie, at first glance I saw cody simpson wants in a girl. lol.

  • Anonymous

    Who gives an eff? He’s not even attractive.

  • Cali

    pshhh, i want cody! what are you talking about?! biebs is out of the question :P

  • jbbieber

    I HATE U CODY LOL U THINK UR JUSTIN BIEBER LOL

  • Anonymous

    cody isnt loking for a girl. he is looking for a guy cause he is gay

  • NotPayingAttention

    and we care?

  • NotPayingAttention

    but Greyson is cute, but hes tooooooooo young.

  • tanziexx

    Ew. Who wants Them!

  • that_boy_is_a_monster

    Hate Cody *gag*

    Hmm, I’d tap Greyson, though xD

  • Anonymous

    A penis?

  • Estefania…

    :D

  • ohyouknow

    Ew.

  • ohyouknow

    who is he?

  • Anonymous

    first

    yay! Viiiii

  • xoShannonxo

    It’s funny how girls don’t want you, so he better say he likes girls with penises. LMAO

  • Anonymous

    lmfaoooooooooooooooooooo, “a penis?” lmfaoooooooo

  • xoShannonxo

    OMG! Greyson chance under!

    Give it a damn rest.

  • bluesfan3410

    I don’t think any girls would want him..