• No Bitchassness

    Katie13 said:
    Haha Zac tipped her at the Hollywood bowl xD
    I can’t get over that lmao

    —-
    Tipped her?

  • gottalent?

    Watch your back said:
    Er..What? He cheated on her?

    Well ya y going to a stripe club.

  • Anonymous

    Uhh that video was crap cuz…. that guy was NOT zac efron just look at his nose, chin, hair… ITS NOT HIM!!!!! i dont know what that was but i dont know what the nbjainsgsuign that video ment and why it was poisoning my precious Zac’s oceanup page!!!

  • Anonymous
  • No Bitchassness

    Ohh! hahaha

  • Anonymous

    zac wasn’t even in the video :(

  • xLOLAx

    Lmao at Zac tipping Vanessa! That was genius!!

  • Anonymous

    Well then, I consider half the male population cheaters.

  • gottalent?

    Anonymous said:
    Well then, I consider half the male population cheaters.

    Agreed and it disgust me.

  • Maris ?

    i really dislike vanessa… & zac’s mustache…

  • Anonymous

    maybe…first?

  • ZanessaxJoenessa

    It seemed like the person was trying
    to make a music video or something? weird

  • nikole13

    grrrr. zacccccc <3

  • that_boy_is_a_monster

    Zanessa! :)

  • gottalent?

    I hope Vanessa cheat on him back, he deserves it.

  • Anonymous

    what did he ever do to you?!?! I love my Zacey!!

  • Katie13

    Haha Zac tipped her at the Hollywood bowl xD
    I can’t get over that lmao

  • Watch your back

    I hope Vanessa cheat on him back, he deserves it.

    Er.. What? He cheated on her?

  • Anonymous

    Wtf this is weird lol

  • givexlivelove

    awh, I love Zanessa ^_^
    But what is up with the video replaying like 50 times? O_o it’s kinda weird XD