Katy Perry Teenage Dream Music Video

  • areyouonDOPE…

    <3

  • demi is my girl crush

    i dont think russell would be happy about this.

  • jannetgirl147

    This is such a good song and video

  • hailie

    GreenDayandMile… said:

    California Girls is much better, this will grow on me on time :) I think im first WHoooooot!

    i think this song and video is better :D i didn’t like that she appeared naked in the other one

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Nick J, I’ll be your teenage dream ;)

    ——-

    I second this.

  • Untouchable

    I can’t believe I immediately think “Kim Possible” when I see “KP”
    ______

    HAha i used to know the theme song 4 tht show like the back of my hand.

  • SellyismygirlCrush

    hmm..this may grow on me.

  • Anonymous

    Nick J, I’ll be your teenage dream ;)
    ———————–
    oh damn that seriously put bad pics in my head. imagine nick instead of the dude in the sex scenes…ME TOO NICK! ME TOO! r

  • harrypotterbitches

    Nice [:

  • Melanie

    I can’t believe I immediately think “Kim Possible” when I see “KP”
    ______

    HAha i used to know the theme song 4 tht show like the back of my hand

    _________
    “Call me beep me if you wanna reach me
    if you wanna page me its okay
    whenever you need me babay cal me beep me if you wanna reach me.
    Kim Possible.”

  • Melanie

    Not a big fan of this song.

    But LOL at the people saying they’ll be Nick’s teenage dream lmfao.

    He can’t have all of you at once! Well…
    nvm.
    xP

  • -JulieSmile-

    Love Katy Perry,But not really loving the song.
    http://www.formspring.me/SkullyakaJulia

  • Melanie

    It gives me hope for our teenage generation that you guys aren’t really digging this song. Lmao

  • HOLAA

    I’ve been waiting forever for this and its ”not available in my country”, fuck you mtv. fuck you.

    I am sorry bb D:
    where do you live?
    if I may ask..

  • tess-IM BACK!!-

    I am addicted to this song
    katy <3
    ————————–
    i think im in love with your icon. nick…

    i always like her songs at first and then they become really annoying/autotuned. like california gurls and hot n cold. ugh

  • iSarcasticING

    it had a little to much sex in it.. but overall, a cute video.

  • Melanie

    The beggining of this music vid is pretty much what it looks like on the road, when traffic is backed up on the way to Laguna Beach, which is every day almost in the summer.

    lmao.

  • Melanie

    HOLLA
    I luv yo icon. :P

  • No Bitchassness

    I’ve been waiting forever for this and its ”not available in my country”, fuck you mtv. fuck you.

    I am sorry bb D:
    where do you live?
    if I may ask..

    —–
    S’okay! Got it off Perez Hilton, em Ireland :D

  • Anonymous

    Nick J, I’ll be your teenage dream ;)

  • Hangover

    That guy is so HOT O_o

  • CupcakezLover

    KATYYY. <3 Her songs are so catchy.

  • -Jenii

    not available in Canada… :(

  • Untouchable

    i like this song.. go KP hahaha

  • CupcakezLover

    Untouchable said:

    i like this song.. go KP hahaha
    ——–
    I can’t believe I immediately think “Kim Possible” when I see “KP”.

  • No Bitchassness

    OU, the video doesnt work in my region. go work it :
    ___________
    lol
    its just them in the car, him boxing, them partying on the beach, them doing the naughty in the motel room..ect ect.
    ______
    hahaha but id like to see it with my own eyes! fuck OU! HAHAHA thank you though…


    Go to perez hilton then scroll down a bit, its on his website :)

  • Anonymous

    http://www.directlyrics.com/katy-perry–teenage-dream-music-video-news.html

    This should work outside the US if anyone’s stuck! :)

  • hithere

    No Bitchassness
    thank you! finally saw it!

  • hithere

    that video is kind of LOL (the movie) mood! idk why :)

  • shen

    so in love with this video.

    oh and everyone should check out this site, its amazing.

    http://blankisimpossible.com/

  • Fiona

    Just listened to it fully for the first time. Another Hit. LOVE Katy P.
    She looks so young in the highschool clip. she could really pull of as a highschool student o.O

  • ThaNameIsMimi

    Love Katy, love the song, & i love the video<3

  • vane

    she is so pretty and hot ! and naturally !
    i like it the video but …
    i loveeeeee this song , remember things jijij )
    <3

  • SimplyCT

    i love this song<3

  • Anonymous

    i like it she can b different in every song i like the varity

  • Leezaahh.(:

    Awh, i love this song. It’s so catchyyy. I love the video too. The first time i heard the song was last night on the TCA’s SO goood. (:

  • nemoh

    I love this song.

  • Anonymous

    i <3 this vid

  • Lacey

    He’s sooo f’ing HOT

  • Anjhanee

    Hi everyone, please check out my acapella cover of ‘World Of Chances’ by Demi Lovato. I have other covers up as well. It would mean alot too me.

    http://www.youtube.com/watch?v=13Eize9FHVM&feature=related (:

  • hithere

    Melanie said:

    OU, the video doesnt work in my region. go work it :
    ___________
    lol
    its just them in the car, him boxing, them partying on the beach, them doing the naughty in the motel room..ect ect.
    ______
    hahaha but id like to see it with my own eyes! fuck OU! HAHAHA thank you though…

  • Anonymous

    sh sung horribly at the tcas and this song is stupid…i heard on at te tcas and it was like rub your hands on my skin tight skins or some crap

  • zsfvzdslnub

    xIa0to mhdjhkdbwpti, [url=http://scfxhblrheua.com/]scfxhblrheua[/url], [link=http://ofzxovxcocah.com/]ofzxovxcocah[/link], http://tvuhzukyhjdi.com/

  • heartinvasion?

    Eh, I kinda like the song. I’ll wait til it grows on me but I’ve been waiting for awhile now…

  • HOLAA

    I am addicted to this song
    katy <3

  • GreenDayandMileyCyrus4ever

    California Girls is much better, this will grow on me on time :) I think im first WHoooooot!

  • memiAndniley

    Music vid doesnt work in canada :/

  • GreenDayandMileyCyrus4ever

    Nice Icon!

  • GreenDayandMileyCyrus4ever

    DAmn one minute late lol

  • Dessiree

    I love this song. Katy Perry FTW!!

  • Anonymous

    YOU! MAKE! ME! FEEL LIKE IM LIVIN A, TEE! NAGE! DREAM!

  • Anonymous

    first

  • HOLAA

    California Girls is much better, this will grow on me on time :) I think im first WHoooooot!

    hahhahahah
    suckaa ; )

  • suzii18023

    Finally!I love this song and katy perry(:

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Doesnt work in the UK

    FML

  • No Bitchassness

    I’ve been waiting forever for this and its ”not available in my country”, fuck you mtv. fuck you.

  • Anonymous

    Melanie said:

    Not a big fan of this song.

    But LOL at the people saying they’ll be Nick’s teenage dream lmfao.

    He can’t have all of you at once! Well…
    nvm.
    xP

    ———–\

    I think Nick can take us all. ;)

  • Anonymous

    Meh!
    Video is boring…expected more from what I had seen in the previews…

  • hithere

    i cant watch the video D: how lame.

  • hithere

    OU, the video doesnt work in my region. go work it :)

  • Anonymous

    “Sorry, we are anable to offer this video to users in your region”
    FUCK YOU!

  • bluesfan3410

    I’ve never liked her..

  • harrypotterbitches

    “Sorry, we are anable to offer this video to users in your region”
    FUCK YOU!

    ——-
    LMAO

  • Melanie

    OU, the video doesnt work in my region. go work it :
    ___________
    lol
    its just them in the car, him boxing, them partying on the beach, them doing the naughty in the motel room..ect ect.