Demi Lovato TINLEY PARK MEETING

demi-tinley


Thx @ashyrochs!

  • Untouchable

    hey head looks like it’s too big for her body :)

  • Untouchable

    i mean her

  • Anonymous

    HATE THE DRESS

  • Anonymous

    Okay either that kid is tall or she is super short ha but she looks pretty

  • Anonymous

    Woah. How tall is she exactly?

    ==

    She’s like 5’5.
    _____
    Nah she’s 5’2-5’3. I met her (I’m 5’2) and the only only reason why she was a bit taller than me was because she was wearing heels. :)

  • @maryperson

    well the dress probably hates you too. >:l

  • bluesfan3410

    She looks super short but I think it’s because of the dress.

  • Anonymous

    yah

  • mileyistheboss

    she looks pretty

  • California.Gurls

    eeeh dont like the dress ..

  • Anonymous

    How can you bash a post about a photo?! And who cares if you hate the dress – she’s wearing it not you!

  • kellieee

    soo pretty

  • Drizzy

    is it just me..or does she look reallly short. i love her dress.

    ===

    She does hahaha. Very short.
    But she’s not that short in person.

    BTW she is gorgeous.

  • gaby

    Demi looks BEAUTFUL.
    That smile, it’s unforgettable.

    She’s just perfect.

  • HoneyBee

    Eh, I just ain’t so bothered about Demi Lovato nowadays
    I just dunno why..

  • Anonymous

    she looks short, because she is short!
    she’s like 5’2 or something.. i think that’s why she always wears heels :p

  • Anonymous

    She looks like an oompa loompa.

  • Anonymous

    i agree. she is very pretty. lucky bitch. haha jk bout the bitch part not the pretty

  • lovato is love.

    super pretty. i love her dress.

  • HoneyBee

    I miss the old Demi
    The 2007/8 Demi
    She was my fav disney girl that time
    Now… I just dunno
    Cant be asked about her anymore
    Just sayin my opinion,

  • Anonymous

    jemi wasn’t real and demi used joe.

    Demi used her supposed best friend (Joe) for publicity, he decided to get out of it after the teen vogue magazine photoshoot interview was done and she didn’t like it. That Demi has a sex tape that one of Anna’s friend has on his power, his name is Linh. The guy she has a sextape with is called Dave Osbourne, he’s a scene guy from Texas and he’s Anna’s friend. :/
    Thing is that this girl told me this months ago, all of it…even before teen vogue posted the Jemi interview. Thing about the tape is that she also told me this months ago, I didn’t know Anna had a legit friend named Linh , I thought she was joking..but ever since Anna posted that tweet about her friend Dave dying, it ringed a bell in my head and I remembered the whole fiasco of Dave and Demi, don’t know if it’s the same Dave or if it’s a different (I hope it is). But then Anna posted a twitpic of Linh today. So those are definitely legit friends of Anna. The whole tape thing is from November when Demi was in Texas and she went to Dave’s party after going to a Neon concert with Ana and all of that crew.

  • Anonymous

    But she once tweeted that she grew and was 5’5 now.

  • sunnylikethis

    Woah. How tall is she exactly?

  • Anonymous

    demi is like 5’2 .. NOT 5’5

  • Drizzy

    Woah. How tall is she exactly?

    ==

    She’s like 5’5.

  • Anonymous

    she looks a little too skinny

  • Anonymous

    eww that dress!! i heard she is really short only 1,59 m!

  • andria.

    i’m shocked this was on here, i met her there too :) haha.
    she’s absolutely flawless in person, and yes a little short.
    and btw, her bodyguard was being attacked by moms. haha :)

  • Anonymous

    I think she’s around Justin Bieber’s height (maybe a bit taller) without heels..

  • I love demi

    Demi is 5’2… my height… but I am 12! Though I love the dress… I wish I was as pretty as her!

  • superJOEman

    Was Demi short or was the boy tall? 0.o

  • Anonymous

    okay seriously i dont mean any offense but that fake tan is too fake for my taste. i know a lot of celebs do it but i feel like hers is too orange. she looks good with more color but it looks too fake.

  • sucy

    Totem Tattoo style is the most popular tattoo tattoo picture style. Totem Tattoo tattoo supplies has thousands of years, and Polynesia, Samoa, Maya, Native Americans, and Hawaii was the first to have a totem sign. Totem tattoos are used to represent a symbol of boys grow tattoo supplies into men. Totem now represented by people as their own personality, this style has evolved into abstract shapes representing different sense of design, see below some of the butterflies, Phoenix, Bird, Dragon and other patterns.

  • Anonymous

    yeah around 5’2 is about right. when i met her she was wearing flats like she is in this picture. I’m 5’5 and i had a couple inches on her.
    she’s not freakishly short, i’d call it average height for a girl.

    i like how she doesn’t really have any kind of set style, she just wears whatever she feels like for that day.

  • Anonymous

    she looks grossly tan and that old lady dress isn’t doing her any favor.

  • Anonymous

    Why the hell is she in a dress meant for pregnant woman? o.0

  • heartinvasion?

    Wow, shes actually wearing colors.

  • Anonymous

    she look really pretty here she is always pretty :)

  • KristinaMarie559

    I don’t like the dress:/
    I love Demi though:)

  • xafranbix

    firssssssst

  • Jilleh

    First!

  • Jilleh

    First!

  • jannetgirl147

    Shes looks pretty

  • peacenlove

    gorgeous

  • Anonymous

    she looks gorgeous!
    first:)

  • peacenlove

    shes beautifull

  • Anonymous

    she looks gorgeous!!!
    first.

  • ThaNameIsMimi

    She looks stunning. Love her dress<3

  • Anonymous

    is it just me..or does she look reallly short. i love her dress.

  • Tara

    She looks really short indeed :p
    kind of scary :o

  • ThaNameIsMimi

    Aug 11, 2010 @ 12:38 pm
    Anonymous said:

    jemi wasn’t real and demi used joe.

    Demi used her supposed best friend (Joe) for publicity, he decided to get out of it after the teen vogue magazine photoshoot interview was done and she didn’t like it. That Demi has a sex tape that one of Anna’s friend has on his power, his name is Linh. The guy she has a sextape with is called Dave Osbourne, he’s a scene guy from Texas and he’s Anna’s friend. :/
    Thing is that this girl told me this months ago, all of it…even before teen vogue posted the Jemi interview. Thing about the tape is that she also told me this months ago, I didn’t know Anna had a legit friend named Linh , I thought she was joking..but ever since Anna posted that tweet about her friend Dave dying, it ringed a bell in my head and I remembered the whole fiasco of Dave and Demi, don’t know if it’s the same Dave or if it’s a different (I hope it is). But then Anna posted a twitpic of Linh today. So those are definitely legit friends of Anna. The whole tape thing is from November when Demi was in Texas and she went to Dave’s party after going to a Neon concert with Ana and all of that crew.

    =========================

    LMAO! Wow. I soooo belive that *sarcasm*

  • Jessx7x

    she is exactly 5’4

  • Kristeels

    She’s pretty :)
    and I like the dress!
    Can’t wait to meet her, if I ever meet her ;p