Noah Cyrus Twitter Message To Nick J?

noei_0
noah-ice-cream



Noah‘s Twitter is supposedly @pinkbowsforeva. Brandi is following her.

  • Moonbeam

    How is this news?

    Noah WAS @pinkbowsforeva, thanks to Oceanup probably not for much longer.

  • Anonymous

    seriously, how is niley coming back if mileys SISTER tweeted him ><

  • TaterTot

    Ur sooo late OU.i believe in niley but im happy that miley found someone she really loves and will be there and take care of her
    Miam Ftw<3

  • Dumaaa ?

    That ice cream picture is… something… :\

  • Anonymous

    Billy Ray came on her mouth. There I said what we are all thinking.

  • hithere

    LOL at the pic! hahaha whatever.

  • Anonymous

    Dude, she’s only 10:|…

  • Olga

    I’m sorry, I didn’t mean it in a mean way.

  • NicksSweetCaroline

    Anonymous said:

    nileys coming back…its only a matter of time…hate if u want but u know its true!!!
    ———–
    Wait till JB’s next album comes out then Niley 3.0 will begin

  • TaterTot

    soo who wants to be my friend

  • natjbguitargirl

    im a niley fan but im not a crazy obessed one im like the one if it happens yay! if its not right now then i just wait and see what happens next but im glad im not obessessed with them like everyone else is

  • xxxxxxx

    Billy Ray came on her mouth. There I said what we are all thinking.


    thanks for the visual…

  • TaterTot

    NicksSweetCaroline said:

    Anonymous said:

    nileys coming back…its only a matter of time…hate if u want but u know its true!!!
    ———–
    Wait till JB’s next album comes out then Niley 3.0 will begin

    ;D

  • Olga

    I can’t wait until Miley marries either Liam or someone else and Nick marries someone then all theses Niley obsessors will shut up. I thought they all died after she was dating Liam. -_-

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 12:47 pm
    Olga said:

    I can’t wait until Miley marries either Liam or someone else and Nick marries someone then all theses Niley obsessors will shut up. I thought they all died after she was dating Liam. -_-

    Oh look im still here :/ ….

  • Hollieluvsux

    why do people believe Niley will get back together?, Truth is it will never happen mileys with someone else and lets face it a tweet from her little sister to nick dosnt exactly mean anything .

  • Stephany_Jonas13

    I saw one of you comments yesterday and you said she was a horse/rat or something like that :P that made me laugh a lot xD

  • natjbguitargirl
  • Stephany_Jonas13

    and I’m here too /: Sorry to dissapoint you but I’m not dead (:

  • cookiefish880

    how do you get a moving icon???

  • mileyistheboss

    that picture is such a fail

  • Anonymous

    nileys coming back…its only a matter of time…hate if u want but u know its true!!!

  • Anonymous

    i’m feeling awkward right now.. is that weird?

  • Sweetdisposition?

    That picture, omg lmao xD

  • summerobertsx

    nileys coming back…its only a matter of time…hate if u want but u know its true!!!


    yeah because a tweet from the little sister determines a relationship. miley and liam are together, why can’t delusional miley teenies process that?

  • -JulieSmile-

    She’s annoying..

  • Hollieluvsux

    Umm what to say ?!
    not to sure ..

  • Anonymous

    why are you acting like it’s a damn fact that Niley will be back? You have no idea whats going on thier lives.

  • Anonymous

    … Looks like sperm. 0.o

  • HOLAA

    lol
    okay..
    :S

  • NicksSweetCaroline

    OMFG!!!!!!!!!!!!NILEY”!!..naaaaat

  • Anonymous

    jfhsaljklhafasjhfñlsajañkfñ

  • xoxo_bitch626

    cause its a gossip website, DUH!

  • StarStruck33

    Aww how sweet Noah reminds me so much of my sister and I agree Miley and Nick are meant to be lol. Even though I like Miam I just love Niley. Noah is like a really sweet girl and I can’t wait to see what Nick answers lol

    Imagine if this is like a secret thing she says she is Noah but in reality is Miley and only her nick know this omg that would be the shit lol

  • Anonymous

    Im pretty sure her account has been hacked!

  • Moonbeam

    On Ryan Seacrest Miley said when they started dating she was afraid Liam could return to Australia anytime and leave her. She was very insecure and anxious. And that’s what ‘Stay’ is all about, it’s so obvious.

  • Anonymous

    why does this little girl have cum all over her face? that’s just straight up gross.

  • ButterflyFlyAway

    miam rules. I don’t know what I would do if niley got back together…probably nothing, but still. Not a niley supporter.

  • Anonymous

    Nicks mom wants a wholesome kinda girl, not one that gets photographed without panties. And the boys have always said their mom has to approve of the girl they date. I dont think she would approve of miley.

    I’m not hating on Miley but facts are facts. Miley has too much of a sexy image for Nick. Plus, Miley has Liam.

    —-

    The jonas brothers arent the angels they’re made out to be.Aparently,Nick ASKED miley for those panty & shower pictures even if thats not true Nick is a teenaged boy what teen boy wouldent like shower/panty pics of a girl?Do you really think he was begging her to stop?More like begging for more…

  • Anonymous

    i think 0 of the songs are about liam lol
    most are about nick its pretty obvious
    but which ones are about justin? there has to be atleast one. she was with him for like almost 2 years. a year and a half at least.

  • heartinvasion?

    Someone tell Noah to wipe the cum off her face. Thanks.

  • Anonymousey 4 Bieber

    Anonymous said:

    Nicks mom wants a wholesome kinda girl, not one that gets photographed without panties. And the boys have always said their mom has to approve of the girl they date. I dont think she would approve of miley.

    I’m not hating on Miley but facts are facts. Miley has too much of a sexy image for Nick. Plus, Miley has Liam.

    —-

    The jonas brothers arent the angels they’re made out to be.Aparently,Nick ASKED miley for those panty & shower pictures even if thats not true Nick is a teenaged boy what teen boy wouldent like shower/panty pics of a girl?Do you really think he was begging her to stop?More like begging for more…

    Yeah, just because he’s a priests’ son means NOTHING. I’m sure he does some kinky shit behind closed doors.

  • LetsJumpTheSun

    OMG OMG OMG A MESSAGE TO NICK JONAS! -.-
    Wow, OceanUP… Noah can tweet whoever she wants
    -_______-

  • Drizzy

    OMFGGGG Niley!! Forever! NOT.

    Hahaha dumb.

  • EvaSnow

    Didn’t Miley actually confess that Stay was about Liam? I could’ve sworn that I saw an interview like that.

  • vyiscobvbsz

    7xo8SV koispmurwlwx, [url=http://ianbsiojepnb.com/]ianbsiojepnb[/url], [link=http://hytexmqvolxh.com/]hytexmqvolxh[/link], http://umkkihrurtpg.com/

  • EvaSnow

    Oh even OU mentioned it > http://oceanup.com/2010/06/16/miley-cyrus-i-wrote-stay-about-liam

    edit: It’s from a Belgium magazine and I’m Dutch so I can confirm that Miley really said it. Since I understand the magazine.

  • thisiscriticalx

    Didn’t Miley actually confess that Stay was about Liam? I could’ve sworn that I saw an interview like that.
    ___________________

    yeah,she said that. but you know
    the crazy ass niley fans have to
    make up rumors ;)

  • superJOEman

    Anonymous said:

    nileys coming back…its only a matter of time…hate if u want but u know its true!!!
    —–
    *crossing my fingers* for that..
    Nice one Noah!! :))

  • skyebird

    @summerobertsx your icon is so prettty <3

  • skyebird

    @summerobertsx your icon is so prettty <3

  • Anonymous

    Why do you guys care so much about celebrties lives?

  • JuanLeTwnz
  • Anonymous

    Ugh. what an unflattering picture of noah.

  • Anonymous

    what date was the niley jet ski kiss?

  • Anonymous

    hahahahahahahahahahahahah… sorry. but this is just so funny!! PEOPLE LET IT GO!!! If Niley get back together… they will. If they don’t… they won’t. Stop caring so much about their private life. It’s called “private life” for a reason. just stop, it’s not like they care about what we think.

    ——————–

    Yea nobody knows what is going on in there life everyone should stop making presumptions.

  • Anonymous

    look at these tweets http://twitter.com/ItsNileyBitches

    obesessed much?

  • Anonymous

    Lame.

    Miley and Noah need to just get over the Jonas boys. Enough. Damn.

  • TheTruthBitch

    I never liked niley and i never will. They dated 2 times and it never worked out so a third wont work. Im liking miley with liam right now. Their both so cute! Anyways I love TAYLENA!! HOPE THEY GET BACK TOGETHER!

  • skyebird

    Anonymous said:
    Why do you guys care so much about celebrties lives?

    obviously you do too or you wouldn’t be on this site commenting…

  • Anonymous

    miley probaby told her to do that to piss nick off.

  • Anonymous

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.
    ———-
    It makes sense. The heart grows fonder when your away from someone you love. Dumbass
    —–

    Did you even listen to what she said? She said the song was about Liam being busy and she wanted him to “stay” but in actuality the song is about the boy asking MILEY to “stay”. And again, I say, stop letting Miley lie to you.
    ——–

    That’s actually wrong. She wants the other person that is leaving to say the whole part.

    Say you love me more than you did before
    And I’m sorry it’s this way
    But I’m coming home
    I’ll be coming home
    And if you ask me I will stay
    I will stay

    so Say that you love me
    say that you are sorry
    say that you’ll come home
    say that if I ask you you will stay.

  • Anonymous

    Aug 14, 2010 @ 01:07 pm
    Anonymous said:

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.
    ———-
    It makes sense. The heart grows fonder when your away from someone you love. Dumbass
    —–

    Did you even listen to what she said? She said the song was about Liam being busy and she wanted him to “stay” but in actuality the song is about the boy asking MILEY to “stay”. And again, I say, stop letting Miley lie to you.
    ———-

    No, You know what is ridiculous?! The fact that people like you assume that every song has to be ABOUT something extremely personal to the artist. Did you even notice that she had CO-writers on that song?
    The fact that you think this is about Nick is just plain STUPID.

  • TaterTot

    Just wondering does uhmm.*Gulp* anyone believe in *Gulp* 2012!

  • hithere

    TaterTot said:

    i know ,but my friend is obsessed with niley
    she told me to put it i did ,And she gave me a dollar just to put it :D Couldn’t pass that up
    ______
    someone gave you a dollar to write something on oceanup!? wtf ?

  • xxxxxxx

    Just wondering does uhmm.*Gulp* anyone believe in *Gulp* 2012!


    absolutely not, it’s rubbish.

  • TaterTot

    I Know my friend was stupid,but i dont care
    *Sees ice-cream man* Yippie!

  • Anonymous

    wow annoying like miley. mabye she should tweet from nohas twitter : HEEEY NICKYYY ITS MILEY SEE YAAA XOXOXOXOX

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 12:57 pm
    xxxxxxx said:

    Just wondering does uhmm.*Gulp* anyone believe in *Gulp* 2012!


    absolutely not, it’s rubbish.

    But what about the calender thing

  • Anonymous

    wow annoying like miley. mabye she should tweet from nohas twitter : HEEEY NICKYYY ITS MILEY SEE YAAA XOXOXOXOX

  • Anonymous

    Nick-“Tell me tat you’ll stay”
    Miley-“And if ask me i will stay”
    Hahahahahxd. My friend Told me to put that
    ————

    Haha Miley wrote that song for LIAM, not Nick.
    —-

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 12:58 pm
    Anonymous said:

    wow annoying like miley. mabye she should tweet from nohas twitter : HEEEY NICKYYY ITS MILEY SEE YAAA XOXOXOXOX

    Are you saying mileys annoying?

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 12:59 pm
    Anonymous said:

    Nick-“Tell me tat you’ll stay”
    Miley-“And if ask me i will stay”
    Hahahahahxd. My friend Told me to put that
    ————

    Haha Miley wrote that song for LIAM, not Nick.
    —-

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.
    —-
    Whoa! Didnt see that coming ,I never knew that

  • xxxxxxx

    But what about the calender thing

    oh god. trust me it’s not gonna happen.

  • Anonymous

    Niley is non-existant and I highly doubt that it will happen again. I love miley and Nick but they are done as a couple.

    Nicks mom wants a wholesome kinda girl, not one that gets photographed without panties. And the boys have always said their mom has to approve of the girl they date. I dont think she would approve of miley.

    I’m not hating on Miley but facts are facts. Miley has too much of a sexy image for Nick. Plus, Miley has Liam.

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:00 pm
    xxxxxxx said:

    But what about the calender thing

    oh god. trust me it’s not gonna happen.

    Okay.Im trustng you :D Thanks you made me feel better,and now that i have my ice cream i feel even more better

  • Anonymous

    -

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.
    —————————

    it’s ridiclous if miley wrote this song about nick . cuz they’re OVER. and she needs to get over it. i bet she will still write songs about nick in 2 years. it’s annyoing.

  • Gearsarealwaysturning

    XD

  • Anonymous

    -

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.
    —————————

    it’s ridiclous if miley wrote this song about nick . cuz they’re OVER. and she needs to get over it. i bet she will still write songs about nick in 2 years. it’s annyoing.

  • NickChicky

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.
    ———-
    It makes sense. The heart grows fonder when your away from someone you love. Dumbass.

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:01 pm
    Anonymous said:

    Niley is non-existant and I highly doubt that it will happen again. I love miley and Nick but they are done as a couple.

    Nicks mom wants a wholesome kinda girl, not one that gets photographed without panties. And the boys have always said their mom has to approve of the girl they date. I dont think she would approve of miley.

    I’m not hating on Miley but facts are facts. Miley has too much of a sexy image for Nick. Plus, Miley has Liam.

    Actaully what are you talking about mileys always kept her panties on..Well at least hope

  • Anonymous

    Funny but everyones complaining about O.U, but nobody’s really addressing the fact it IS interesting that Noah tweeted this.

  • Anonymous

    Are you saying mileys annoying?
    ——————-
    i guess i did.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Niley is non-existant and I highly doubt that it will happen again. I love miley and Nick but they are done as a couple.

    Nicks mom wants a wholesome kinda girl, not one that gets photographed without panties. And the boys have always said their mom has to approve of the girl they date. I dont think she would approve of miley.

    I’m not hating on Miley but facts are facts. Miley has too much of a sexy image for Nick. Plus, Miley has Liam.
    —-
    Hi Selly;) Waits for the hate comments…

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:03 pm
    Anonymous said:

    Are you saying mileys annoying?
    ——————-
    i guess i did.

    Well shes not just so you know

  • Anonymous

    Well shes not just so you know
    ______________________

    well,it’s my opinion,isnt it.

  • Anonymous

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.
    ———-
    It makes sense. The heart grows fonder when your away from someone you love. Dumbass
    —–

    Did you even listen to what she said? She said the song was about Liam being busy and she wanted him to “stay” but in actuality the song is about the boy asking MILEY to “stay”. And again, I say, stop letting Miley lie to you.

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:06 pm
    Anonymous said:

    Well shes not just so you know
    ______________________

    well,it’s my opinion,isnt it.

    Yea your right have fun being jealous selena

  • Anonymous

    TaterTot said:

    Aug 14, 2010 @ 01:06 pm
    Anonymous said:

    Well shes not just so you know
    ______________________

    well,it’s my opinion,isnt it.

    Yea your right have fun being jealous selena
    —-
    poor Selena

  • Anonymous

    i DIDNT SAY YOU WERE!!!!!!
    I Said selena didnt i ?
    _________________________

    umm ok. that makes absoluty no sense.
    cuz selena has nothing to do with this(;

  • Anonymous

    NickChicky said:
    Yeah, and she also said she and Liam were dating since June 15. Does anybody with half of a brain really believe that? Remember, BTS live was June 20 last year. Did you see how she and Nick looked at each other??

    And she was tweeting the Inseperable tweet sometime after June 15 too. So she said she was dating Liam, but she’s tweeting that she’s Inseparable with Nick.

    So yeah, I believe everythingggg Miley has to say. Sureeee.
    ————–

    Haha this is stupid. Of course her and Nick were gonna look at each other a special way. They’re performing a song about their past realationship together.
    How many people look at their EX and say damn they look good. It doesn’t mean they weren’t dating at the time.
    ___________________
    Wow. I am not trying to be rude, but Denial much?? Go look at the video again honey and tell me that it was just friendly exes looking at each other.

    And I love how you completely ignored my point about Miley tweeting Inseperable.

  • mileyistheboss

    Niley has been dead I’m getting so tired of hearing about some couple that does not exist

  • Anonymous

    why does this unfortunate looking child have a twitter

  • Olga

    XD

  • AmieeDawn

    ..Did someone just say that Miley wrote Stay for Liam?
    Hahahahaha. Excuse me while I laugh.
    “I love you more than I did before, and I’m sorry that it’s this way. But I’m comin’ home, I’ll be comin’ home..”
    Niley fan or not, that’s the one song that screams Nick. You people on here are so oblivious to what Miley must go through sometimes. Yes, she might still be with Liam, but maybe she misses Nick too. For goodness sake, she’s only 17 years old. I highly doubt her and Liam will get ‘married’ as some of you Miam fans think. Hell, she probably doesn’t know what she fully wants for herself yet. I’ll be 19 on September, and I’m just beginning to understand what and who I want in my life. So what I’m trying to say is, don’t sit behind your computer and say with absolutely no proof that Niley is over for good. Who are you to say that? No one knows what the future holds. Maybe they’ll end up together, maybe not.

    I’ll end with this quote. “The moment two people stop fighting or talking about each other is the moment they stop caring.”

  • NickChicky

    Wow. I am not trying to be rude, but Denial much?? Go look at the video again honey and tell me that it was just friendly exes looking at each other.

    And I love how you completely ignored my point about Miley tweeting Inseperable.
    ———-

    Whatever. This is a stupid arguement. We all know Miley and Nick aren’t getting together. Just wait and see. And i’ve watched that video alot. Back when i did believe Niley would come back.

  • mileyistheboss

    Wow. I am not trying to be rude, but Denial much?? Go look at the video again honey and tell me that it was just friendly exes looking at each other.

    And I love how you completely ignored my point about Miley tweeting Inseperable.

    I can’t believe people are talking about Mileys tweets from last year like they actually make a difference.

  • NickChicky

    Hell, I’m not a miam fan. And the only songs on CBT that i think could be about nick are Scars and Take Me Along.

  • thisiscriticalx

    ..Did someone just say that Miley wrote Stay for Liam?
    Hahahahaha. Excuse me while I laugh.
    “I love you more than I did before, and I’m sorry that it’s this way. But I’m comin’ home, I’ll be comin’ home..”
    Niley fan or not, that’s the one song that screams Nick. You people on here are so oblivious to what Miley must go through sometimes. Yes, she might still be with Liam, but maybe she misses Nick too. For goodness sake, she’s only 17 years old. I highly doubt her and Liam will get ‘married’ as some of you Miam fans think.
    ________________

    uhhhh huuuh. do you think she will marry nick? ha.

  • Anonymous

    That’s actually wrong. She wants the other person that is leaving to say the whole part.

    Say you love me more than you did before
    And I’m sorry it’s this way
    But I’m coming home
    I’ll be coming home
    And if you ask me I will stay
    I will stay

    so Say that you love me
    say that you are sorry
    say that you’ll come home
    say that if I ask you you will stay.
    —–
    hahahahahahah
    NO, NO NO NO NO NO!

    The “I’m sorry its this way” and the rest was in Miley’s point of view, she said the same thing about “coming home” in Permanent December. I can’t believe you completely screwed up the whole song just to make a false point. You Miam fans are the most crazy of them all, sry2say.

  • NickChicky

    That’s actually wrong. She wants the other person that is leaving to say the whole part.

    Say you love me more than you did before
    And I’m sorry it’s this way
    But I’m coming home
    I’ll be coming home
    And if you ask me I will stay
    I will stay

    so Say that you love me
    say that you are sorry
    say that you’ll come home
    say that if I ask you you will stay.
    ————
    See? I was right.

  • karaclouds

    woooah, guys chill! yes i do admit im a bit of a niley fan but miley is happy and i don’t mind miam (Y) but seriously for as we know STAY BY MILEY CYRUS could be written about i don’t know a mouse (that was sarcasm btw)

  • NickChicky

    The “I’m sorry its this way” and the rest was in Miley’s point of view, she said the same thing about “coming home” in Permanent December. I can’t believe you completely screwed up the whole song just to make a false point. You Miam fans are the most crazy of them all, sry2say.
    ———–

    Yeah, at the beggining of the chorus. But after she say
    “Say you love me more than you did before, and im sorry its this way”

  • mileyistheboss

    NickChicky said:

    Hell, I’m not a miam fan. And the only songs on CBT that i think could be about nick are Scars and Take Me Along.

    Take me along is about nick for sure

  • NickChicky

    And what part of IM NOT A MIAM FAN do you not understand!

  • Anonymous

    That’s actually wrong. She wants the other person that is leaving to say the whole part.

    Say you love me more than you did before
    And I’m sorry it’s this way
    But I’m coming home
    I’ll be coming home
    And if you ask me I will stay
    I will stay

    so Say that you love me
    say that you are sorry
    say that you’ll come home
    say that if I ask you you will stay.
    —–
    hahahahahahah
    NO, NO NO NO NO NO!

    The “I’m sorry its this way” and the rest was in Miley’s point of view, she said the same thing about “coming home” in Permanent December. I can’t believe you completely screwed up the whole song just to make a false point. You Miam fans are the most crazy of them all, sry2say.
    ———-
    LOL, then go ask Miley how she meant it crazy Niley stan, she wrote the thing. Why should she switch the point of view, then the whole song doesn’t make sense anymore.

  • Anonymous

    mileyistheboss said:
    Wow. I am not trying to be rude, but Denial much?? Go look at the video again honey and tell me that it was just friendly exes looking at each other.

    And I love how you completely ignored my point about Miley tweeting Inseperable.

    I can’t believe people are talking about Mileys tweets from last year like they actually make a differenc
    ____________
    Well if you were paying attention, you would know that they made a difference in the context of this conversation. Someone said how we shouldn’t always believe everything Miley says and this was case in point.
    She says now that she and Liam were dating since June 15 of last year, but again, anyone with an ounce of intelligence knows that’s BS. The way they looked at each other last year when they sang BTS live on JUNE 20, you tell me she and Liam were dating. And she tweeted quite a bit, directly and indirectly, about Nick after June 15.

    So the point is, nobody is denying she and Liam are a couple. DUH.
    But you can’t deny either that you can’t believe everything that comes out of her mouth.

  • Anonymous

    The “I’m sorry its this way” and the rest was in Miley’s point of view, she said the same thing about “coming home” in Permanent December. I can’t believe you completely screwed up the whole song just to make a false point. You Miam fans are the most crazy of them all, sry2say
    ———–
    LOL at the irony. You accuse Miam fans to screw up the song that Miley said is about Liam and Niley fans crewed up to make it about Niley, like they do with everything.

  • Anonymous

    Yea your right have fun being jealous selena
    _________________________
    i’m not jealous,bitch.
    i’ve my opinion & you’ve your opinion.

  • TaterTot

    Who wants to go to a diffrent post i think there is a new one everyone left

  • NickChicky

    Yeah, and she also said she and Liam were dating since June 15. Does anybody with half of a brain really believe that? Remember, BTS live was June 20 last year. Did you see how she and Nick looked at each other??

    And she was tweeting the Inseperable tweet sometime after June 15 too. So she said she was dating Liam, but she’s tweeting that she’s Inseparable with Nick.

    So yeah, I believe everythingggg Miley has to say. Sureeee.
    ————–

    Haha this is stupid. Of course her and Nick were gonna look at each other a special way. They’re performing a song about their past realationship together.
    How many people look at their EX and say damn they look good. It doesn’t mean they weren’t dating at the time.

  • NickChicky

    Yeah, and she also said she and Liam were dating since June 15. Does anybody with half of a brain really believe that? Remember, BTS live was June 20 last year. Did you see how she and Nick looked at each other??

    And she was tweeting the Inseperable tweet sometime after June 15 too. So she said she was dating Liam, but she’s tweeting that she’s Inseparable with Nick.

    So yeah, I believe everythingggg Miley has to say. Sureeee.
    ————–

    Haha this is stupid. Of course her and Nick were gonna look at each other a special way. They’re performing a song about their past realationship together.
    How many people look at their EX and say damn they look good. It doesn’t mean they weren’t dating at the time.

  • Anonymous

    NickChicky said:

    You’re still not making sense and you obviously haven’t lsitened to the song since its about the boy asking Miley to stay, not vice versa.
    ————–

    Read the lyric she says:
    Say you love me more than you did before.

    Its her telling him to say that to her.

    —-

    lol you’re still.not.getting.it.at.all.

    But have fun fapping to your The Last Song DVD.

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:16 pm
    NickChicky said:

    Yeah, and she also said she and Liam were dating since June 15. Does anybody with half of a brain really believe that? Remember, BTS live was June 20 last year. Did you see how she and Nick looked at each other??

    And she was tweeting the Inseperable tweet sometime after June 15 too. So she said she was dating Liam, but she’s tweeting that she’s Inseparable with Nick.

    So yeah, I believe everythingggg Miley has to say. Sureeee.
    ————–

    Haha this is stupid. Of course her and Nick were gonna look at each other a special way. They’re performing a song about their past realationship together.
    How many people look at their EX and say damn they look good. It doesn’t mean they weren’t dating at the time.

    WhoA LOOKS LIKE WE HAVE A WINNER!!!!!!!!!

  • NickChicky

    GUYS NILEY ISN’T GETTIN BACK TOGETHER. Accept this and move on. They obvioulsy have.

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:16 pm
    Anonymous said:

    Yea your right have fun being jealous selena
    _________________________
    i’m not jealous,bitch.
    i’ve my opinion & you’ve your opinion.

    i DIDNT SAY YOU WERE!!!!!!
    I Said selena didnt i ?

  • Anonymous

    Are you a fan of selena? Just asking
    ___________________

    actually no i’m not. definally not.

  • NickChicky

    lol you’re still.not.getting.it.at.all.

    But have fun fapping to your The Last Song DVD.
    ———

    Right, cuz im the one who’s making myself look like an ass. Learn how to read.

  • TaterTot

    This post is now dead see you at the next one yee!

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:19 pm
    Anonymous said:

    Are you a fan of selena? Just asking
    ___________________

    actually no i’m not. definally not

    Ok sorry bye!

  • TaterTot

    If you need me i will be in the demi loavto post!

  • EvaSnow

    Niley is dead. They’re obviously just friends. Because Miley’s little sister tweets to Nick doesn’t mean that Niley is together. That’s ridiculous.

  • SparksFly

    TheTruthBitch said:

    I never liked niley and i never will. They dated 2 times and it never worked out so a third wont work. Im liking miley with liam right now. Their both so cute! Anyways I love TAYLENA!! HOPE THEY GET BACK TOGETHER!

    —————–

    THIS.

  • RoseL

    I dont get. What that is supossed to mean??

  • RoseL

    I dont get. What that is supossed to mean??

  • hithere

    omg niley stuff again? CMON!!!!!!! arg

  • xxxxxxx

    god. nick sings a song and noah sends a tweet. AND MY GOD! NILEY IS BACK ON.

    if niley didn’t work out the first two fucking times, why do people think a 3rd remotely stands a chance.
    you know who nick and miley should date? WHOEVER MAKES THEM HAPPY.
    and im not even a JB/miley fan -___-

  • Anonymous

    why do people believe Niley will get back together?, Truth is it will never happen mileys with someone else and lets face it a tweet from her little sister to nick dosnt exactly mean anything .

    Sam people who believe that Nick loves Demi or that Miam will get married, they’re all delusional.

  • TaterTot

    Nick-“Tell me tat you’ll stay”
    Miley-“And if ask me i will stay”
    Hahahahahxd. My friend Told me to put that

  • Hollieluvsux

    hithere said:

    omg niley stuff again? CMON!!!!!!! arg
    —-
    Its so annoying !! I think OU may have an
    obsession with them

  • NickChicky

    Nick-“Tell me tat you’ll stay”
    Miley-“And if ask me i will stay”
    Hahahahahxd. My friend Told me to put that
    ————

    Haha Miley wrote that song for LIAM, not Nick.

  • Anonymous

    NickChicky said:
    Nick-“Tell me tat you’ll stay”
    Miley-“And if ask me i will stay”
    Hahahahahxd. My friend Told me to put that
    ————

    Haha Miley wrote that song for LIAM, not Nick.——–

    Yeah ok. If you believe that I have a bridge to sell you.

  • hithere

    Hollieluvsux said:

    hithere said:

    omg niley stuff again? CMON!!!!!!! arg
    —-
    Its so annoying !! I think OU may have an
    obsession with them
    ________
    im sure they have! AND WHY WOULD SOMEBODY CARE? im mean, WHAT IF THEY DONT END UP TOGETHER? thats not important at all!!!! smh

  • TaterTot

    i know ,but my friend is obsessed with niley
    she told me to put it i did ,And she gave me a dollar just to put it :D Couldn’t pass that up

  • Anonymous

    ..Did someone just say that Miley wrote Stay for Liam?
    Hahahahaha. Excuse me while I laugh.
    “I love you more than I did before, and I’m sorry that it’s this way. But I’m comin’ home, I’ll be comin’ home..”
    Niley fan or not, that’s the one song that screams Nick. You people on here are so oblivious to what Miley must go through sometimes. Yes, she might still be with Liam, but maybe she misses Nick too. For goodness sake, she’s only 17 years old. I highly doubt her and Liam will get ‘married’ as some of you Miam fans think. Hell, she probably doesn’t know what she fully wants for herself yet. I’ll be 19 on September, and I’m just beginning to understand what and who I want in my life. So what I’m trying to say is, don’t sit behind your computer and say with absolutely no proof that Niley is over for good. Who are you to say that? No one knows what the future holds. Maybe they’ll end up together, maybe not.

    I’ll end with this quote. “The moment two people stop fighting or talking about each other is the moment they stop caring.”
    —-

    FINALLY! Someone making sense up in this bitch. Miley is dating Liam yes but if any of you remember there was a point during Miley’s Wonder World Tour that Miley and Nick both said they were best friends. And Miley wrote a majority of this album on ehr Wonder WOrld Tour. Just because you’re dating someone doesn’t mean you’re incapable of missing someone else, ffs.

  • mileyistheboss

    Miley can write a song about shitt and Niley fans would be like omg she so wrote that for nick its love NILEY IS BACK. STFU

  • objnonstem

    5bTr8E movbimjcpaph, [url=http://qnvshifwquqj.com/]qnvshifwquqj[/url], [link=http://bkykykmpvisx.com/]bkykykmpvisx[/link], http://zrqrteyyjpyz.com/

  • HurricaneTM
  • thisiscriticalx

    Take me along is about nick for sure
    _______________________

    she sang : when I need you most you let me fall,i’m always here at the side of your stage

    and nick said in a interview that he was never there when she needed him the most.

    but whatever this is in the Past. Niley is over.

  • NickChicky

    Take me along is about nick for sure
    ————

    I thought of him when i first heard it, it sounds like a Nick song.

    “Say she can’t love you like i do. Look me in the eyes and say its true. I ask myself is this love at all. When i need you most you let me fall. Im always here at the side of your stage. But you live your life pretend im okay.”

    Because of
    1. Selena.
    2. when he said “There were times i could’ve been there for her and i wasn’t.
    3. It seems like she’ll be ready to go back to him whenever he asks.

  • mileyistheboss

    NickChicky said:

    Take me along is about nick for sure
    ————

    I thought of him when i first heard it, it sounds like a Nick song.

    “Say she can’t love you like i do. Look me in the eyes and say its true. I ask myself is this love at all. When i need you most you let me fall. Im always here at the side of your stage. But you live your life pretend im okay.”

    Because of
    1. Selena.
    2. when he said “There were times i could’ve been there for her and i wasn’t.
    3. It seems like she’ll be ready to go back to him whenever he asks.

    Yea thats the only song I feel like is for him on that album the other ones not so much.

  • Anonymous

    You Miam fans are seriously the MOST obnoxious, in denial, pyschotic fans out there. You make Nileys look tame.
    And you make people hate Liam if you even realized.

  • NickChicky

    Whatever you guys. This is a waste of time. Just watch and see what happens.

  • NickChicky

    I know this is random, but does anyone wish Demi would release “For the Love of a Daughter?” i do. Alot.

  • Anonymous

    hahahahahahahahahahahahah… sorry. but this is just so funny!! PEOPLE LET IT GO!!! If Niley get back together… they will. If they don’t… they won’t. Stop caring so much about their private life. It’s called “private life” for a reason. just stop, it’s not like they care about what we think.

  • thisiscriticalx

    It seems like she’ll be ready to go back to him whenever he asks.
    ___________________

    look,this is wrong. why do she always go back? i mean this is ridiclous, they tried it 2 times & it didn’t work out. and i doubt nick still loves her.

  • qjsqes

    Uckifj cctbnloaisdg, [url=http://nnmocauvbbsy.com/]nnmocauvbbsy[/url], [link=http://ykhigtuosmmc.com/]ykhigtuosmmc[/link], http://omwloywqahqq.com/

  • NickChicky

    Did you even listen to what she said? She said the song was about Liam being busy and she wanted him to “stay” but in actuality the song is about the boy asking MILEY to “stay”. And again, I say, stop letting Miley lie to you
    ———-
    She said it was about Liam getting on a plane to go back austraillia and she didn’t want him to leave!

  • Anonymous

    NickChicky said:
    Did you even listen to what she said? She said the song was about Liam being busy and she wanted him to “stay” but in actuality the song is about the boy asking MILEY to “stay”. And again, I say, stop letting Miley lie to you
    ———-
    She said it was about Liam getting on a plane to go back austraillia and she didn’t want him to leave!
    ____________________
    Yeah, and she also said she and Liam were dating since June 15. Does anybody with half of a brain really believe that? Remember, BTS live was June 20 last year. Did you see how she and Nick looked at each other??

    And she was tweeting the Inseperable tweet sometime after June 15 too. So she said she was dating Liam, but she’s tweeting that she’s Inseparable with Nick.

    So yeah, I believe everythingggg Miley has to say. Sureeee.

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:07 pm
    Anonymous said:

    “And I love you more than I did before” Yeah I’m sure that’s about liam. :/ Her story about the song was so inconsistent that only a dumbass like you would believe it.
    ———-
    It makes sense. The heart grows fonder when your away from someone you love. Dumbass
    —–

    Did you even listen to what she said? She said the song was about Liam being busy and she wanted him to “stay” but in actuality the song is about the boy asking MILEY to “stay”. And again, I say, stop letting Miley lie to you.

    Thats true ,its about a boy asking her to stay
    “And if ask me i will stay ,i will stay”

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:08 pm
    Anonymous said:

    TaterTot said:

    Aug 14, 2010 @ 01:06 pm
    Anonymous said:

    Well shes not just so you know
    ______________________

    well,it’s my opinion,isnt it.

    Yea your right have fun being jealous selena
    —-
    poor Selena

    Are you a fan of selena? Just asking

  • Anonymous

    Did you even listen to what she said? She said the song was about Liam being busy and she wanted him to “stay” but in actuality the song is about the boy asking MILEY to “stay”. And again, I say, stop letting Miley lie to you
    ———-
    She said it was about Liam getting on a plane to go back austraillia and she didn’t want him to leave!
    —-

    You’re still not making sense and you obviously haven’t lsitened to the song since its about the boy asking Miley to stay, not vice versa.

  • Anonymous

    TaterTot said:

    Aug 14, 2010 @ 01:08 pm
    Anonymous said:

    TaterTot said:

    Aug 14, 2010 @ 01:06 pm
    Anonymous said:

    Well shes not just so you know
    ______________________

    well,it’s my opinion,isnt it.

    Yea your right have fun being jealous selena
    —-
    poor Selena

    Are you a fan of selena? Just asking

    I am a different anon from who you replied too and no Selenas a copycat.

  • Poly

    Um…kay.

  • TaterTot

    Hey everyone my names dakoda whats yalls names,Just so i can remember yall when i see you on another post

  • summerobertsx

    oh boy…

  • hottiegirl

    omg omg can beleive that
    ocean up plz !!

  • Anonymous

    cool

  • Anonymous

    haha two niley posts in a row, OIC.

  • Anonymous

    Poor little girl..

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:11 pm
    Anonymous said:

    TaterTot said:

    Aug 14, 2010 @ 01:08 pm
    Anonymous said:

    TaterTot said:

    Aug 14, 2010 @ 01:06 pm
    Anonymous said:

    Well shes not just so you know
    ______________________

    well,it’s my opinion,isnt it.

    Yea your right have fun being jealous selena
    —-
    poor Selena

    Are you a fan of selena? Just asking

    I am a different anon from who you replied too and no Selenas a copycat

    Wow i never thought i agree with a Anon

  • NickChicky

    You’re still not making sense and you obviously haven’t lsitened to the song since its about the boy asking Miley to stay, not vice versa.
    ————–

    Read the lyric she says:
    Say you love me more than you did before.

    Its her telling him to say that to her.

  • NickChicky

    Ha. Wow. Maybe he’s going after Noie now ;)

  • TaterTot

    Aug 14, 2010 @ 01:13 pm
    NickChicky said:

    You’re still not making sense and you obviously haven’t lsitened to the song since its about the boy asking Miley to stay, not vice versa.
    ————–

    Read the lyric she says:
    Say you love me more than you did before.

    Its her telling him to say that to her.

    Can we all agree that its a beautiful song , And that its about liam :)

  • Anonymous

    nooo actually her twwitter is @realnoiecyrus since Trace Cyrus is following her and his account is verified unlike Brandi’s.

  • natjbguitargirl

    thats funny i bet miley will be like noah why did u tweet him

  • rcsjurhy

    tdENf9 aezrgjryndal, [url=http://wxtyxurpiimt.com/]wxtyxurpiimt[/url], [link=http://jcmarhneyffa.com/]jcmarhneyffa[/link], http://qowfhuudpnkr.com/

  • TaterTot

    NickChicky said:
    Did you even listen to what she said? She said the song was about Liam being busy and she wanted him to “stay” but in actuality the song is about the boy asking MILEY to “stay”. And again, I say, stop letting Miley lie to you
    ———-
    She said it was about Liam getting on a plane to go back austraillia and she didn’t want him to leave!
    ____________________
    Yeah, and she also said she and Liam were dating since June 15. Does anybody with half of a brain really believe that? Remember, BTS live was June 20 last year. Did you see how she and Nick looked at each other??

    And she was tweeting the Inseperable tweet sometime after June 15 too. So she said she was dating Liam, but she’s tweeting that she’s Inseparable with Nick.

    So yeah, I believe everythingggg Miley has to say. Sureeee.

    Ohh…ANON Has a point

  • Anonymous

    That’s not even her twitter …

  • Hilary

    cool =)