Kevin J, ‘Sex Was Not Worth The Wait’

kevin-jonas-sex


According to BLISS MAGAZINE UK. Thx @jonaslovatobaby @bs95_x!

  • suzii18023

    haha okay

  • Lilly

    LMAO

    I can’t stop laughing, funny thing I read all day

  • HoneyBee

    Ok… Erm, Moving On…. :|

  • Pink Elephant

    http://tinychat.com/oceanupbitches

    we need more people.
    JAMP & Riley are there (:

  • JustxLeex

    ahahaha was he/she so bad ? haha that makes me laughing like hell :’D

  • milenator

    OMFG are you serious; weird O.O
    wait till all the craze Kevin fans see this lmfao

  • Lilly

    And they’re quoting him, that’s even more funnier LMAO

  • lindzz

    OMG! KEVIN, YOU CANT SAY SOMNETHING LIK THAT… WHY DONT U KEEP IT TO YOURSELF??

  • imfearlessx3

    omg your icon is LOVE <333333333333333333

  • Hangover

    Bahahahah XD

  • Beautiful.Dirty.Rich

    LMFAOOOOOOOOOOOOOOO omg

  • AAC

    LMAO! Okay dying right now.

  • Anika

    This is so fake.
    Like a Disney star would talk about sex
    in an interview.

  • xJulez

    .. how the world of entertainment has turned out.
    oh well. at least we can’t sink any deeper. is this
    the only fake story they had to run? what happend
    with all the kristen/robert love thing? couldn’t they
    just throw something random out about them? :)

  • sammie

    bahahaha seriously? they don’t talk openly about their purity rings.. why would kevin openly talk about his first time? what a joke. i don’t believe this is legit at all.

  • ShowMeYourTeeth

    Ha as if he said that. I hope not anyway, otherwise poor him!

  • hayhayx3

    haha that’s pretty funny. too bad it’s probably fake.

  • Anonymous

    Omg that quote is SO old. And it wasn’t even a real quote.

  • LizzieHawkins

    Anika said:

    This is so fake.
    Like a Disney star would talk about sex
    in an interview.
    —–
    I know right?
    and there’s still stupid people that believe that LOL

  • Anonymous

    ahahaha he/she?! you just made my day better. Oh and this is further proof that Kevin Jonas loves men <3

  • A Taste of Honey

    lol okaaaaaaaay

  • Anonymous

    Lmao

  • Anonymous

    Come on if you can’t tell this is fake you are seriously stupid!

  • Anonymous

    STUPIDS MAGAZINES!

    JONAS BROTHERS ARE GOOD PERSONS

    MORE KEVIN!!

  • Anonymous

    yeah, whatever. this is from a satirical website that posts fake articles. it’s like the onion, but not as funny. i saw it like the week after kevin got married.
    seriously, why is this even a post? fail -__-

  • Beautiful.Dirty.Rich

    I am actually buying bliss now…

  • Janis Lan

    Blue pigs are supposed to fly right after, Kevin. If that didn’t happen, then you’re still a virgin.

  • Anonymous

    oh come on now. thats not true. if you were true fans you would know that they dont talk about their personal life. so why would they talk about their sex life? seriously? so dumb! these people need to get a life & stop spreading rumors. everyone knows this is a pure lie

  • BruceLeeWasHere

    this is prove Kevin is gay

  • Pingback: Homepage

  • Anonymous

    I highly doubt thats true…..UK magazines twist words ALL the time.

  • Anonymous

    ha wow yea kevin would never say that …

  • Anonymous

    bullshit, hahaha this is funny though.

  • mileyxlove

    kevin would never say that… But if he actually did, oh boy I bet he’s lying xD

  • PeaceLoveGomez

    ok i kno this is fake but when i saw it i starte laughin so hard

  • DiMarco15

    What is funny is that people are going to believe he said that.

  • GP

    If it wasn’t worth it shes not doing it right. but now he’ll never know good sex. poor poor kevin J.

  • anna.xoxo14

    AHAHAHAHAHAHA this is sooo fake. Kevin would never say this.

  • meganfoxisbad

    this is funny but shame on oceanup for even posting this crap

  • Anonymous

    whattttt””””””?????????

  • harrypotterbitches

    OMFG LMFAOOOOO

  • Anonymous

    BULLSHIT! And didnt someone make this up in like January??

  • meganfoxisbad

    this is probabaly a lie because quiet girls are good in bed

  • Alessia

    Oh SNAP said:

    LMFAO..
    Kevin would never say that xD
    this gave me a good laugh though xD xD

    irrelevant to the article, but i love your display picture :)

  • austin19

    yeah right . he never even says the word “sex” , let alone talk about his sex life . nice try , UK .

    plus , every time you see the kid`s face , he`s beaming . i gurantee you , he`s getting it good .

  • StarStruck33

    Lmao.lmao Kevin would say that hahaha I love him lol

  • Anonymous

    lol this is FAKE it written a long time ago

  • nemoh

    I giggled. Even though it’s not real.

  • Anonymous

    I highly doubt he actually gave this quote.

  • m

    Get hundreds of dollars on this website http://www.cashcrate.com/2183040 all you have to do is register then take some surveys. You get money depending on how many you take! Its free and you don’t pay for anything!

  • motherfuckerimawesome_

    LMFAO at how fake this is…

  • motherfuckerimawesome_

    LMFAO at how fake this is…

  • Anonymous

    YEAHHHHHHH RIGHHTTTTT. HE TOTALLY DID NOT SAY THAT.

  • Joe Jonas <3 x

    HAHAHAHAHAHAHAHA
    LOL
    ROFL
    -DEAD

  • Anonymous

    He just aint doin it right. lol He don’t know what hes doin cuz shit sex is amazing.

  • ms.sunshine

    LOOOOL

  • CupcakezLover

    If this was real I would be laughing so hard. xD

  • supergurl0l

    HA!

  • Anonymous

    What you said was so true I can’t even stand it!! But you all have to admit that was funny as hell!!! Oh that made my day:)

  • Anonymous

    you have to be pretty stupid to think Kevin would ever say this!!!

  • Anonymous

    i highly doubt he said that.

  • Christy

    wooooow.

  • LesleyrockLovesJonas

    2 THINGS:
    1ST: OLD.
    2ND:STUPID RUMOR.

    :]

  • Anonymous

    BULLSHITTTTT

  • LesleyrockLovesJonas

    nickjjismyhusband said:

    my ASS.

    Kevin never said this.
    if you believe it..your an IDIOT. no offense

    ——–
    TOTALLY XD

  • Anonymous

    He don’t say that, is totally lie, he is so respectful whit the wife an the fans.

  • Anonymous

    BULLSHIT!!!! a bunch of crap made up right here.

  • Anonymous

    this is such bs, 1. kevin would NEVER say this ever, 2. even if he did say it the magazine company should be smarter than to not print it because hes kevin jonas and he can sue, 3. they read oceanup, he saw the rumor a few months ago that him and dani dont sleep in the same bed and that pissed him off so theres no doubt he’ll be pissed when he sees this

  • E

    Maybe he did it wrong lol

  • Anonymous

    Poor Danielle, LOL. I love you, Kevin LMFAO

  • Anonymous

    that’s when you know he’s gay.

  • Anonymous

    IM SURE HE DID NOT SAY THAT !!! THAT JUST ANOTHER RUMOR !!

  • lalalalala

    HAHAHAHAHA

  • banana phone

    HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA WHAT THE FACK

  • mego

    hah uhmm lies!!!!!!!

  • Anonymous

    wow, such bullshit. really ou?

  • dell01

    I TOTALLY believe this!

    Even though years ago (and still to this day) they can’t say a simple yes or no to who they are dating. I’m sure Kevin said something about his sex life.

    *Sarcasm*

  • vonvonbon

    lol wow hahaha

  • Mafer Rodríguez-Lee

    haha and that’s why I love Kevin.. hah he’s so funny.

  • Anonymous

    I just choked on my food lol i do not believe this!

  • yohahe19

    bismemamihey

  • tiffannyyyx3

    LMFAO. this is probably fake,
    but if its true MAJOR ouch on danielle’s part!
    obviously she wasn’t doing her job right ;)

  • Anonymous

    It may be fake. Or he may have said it so kids dont go out and have sex because he did.
    Anywho this sasy a couple things to me..
    1)Someone sucks in bed.
    2)Someone has a small penis.
    3)GAY and wants it up his.

  • HBIC

    Usually you hear the girl complain…not the guy haha

  • NickJistheSexX

    Screeww youu.
    y would u even belive that?!

  • Anonymous

    LMAO. Really? I mean seriosuly? Hahaha its more than obvious that one day that would happen but, really kev? Hahahahahahaha crazy.

  • Anonymous

    OMG!!! wtf?? I’m pissing myself…that’s hilarious xD I’m no Jonas fan but I highly doubt Kevin Jonas would talk like that.

  • RiNiO

    Who wrote that? Pinokio?

  • Lmao

    lol maybe they didnt do it right? LOL idk. well thats weird cuz i mean… hte most ppl like sex..rite? LMFAO!

  • lmao

    me again lol. yepp ur guys right this is fake.. he would never talk about his personal life like that!!!! NEVER!

  • iloveKJ2

    FAKE. Yeah ok as if kevin would say this…
    He’s so awesome. <3

  • xoxo_bitch626

    its soo obvious this shit is fake!
    But, did he do it right!?

  • Anonymous

    Think about it There is no way Kevin would EVER say that

  • Anonymous

    This is so fake, Kevin would never say that and he definitley wouldn’t be telling people about what’s going on in his sex life,, so stupid..

  • Anonymous

    that was quite possibly the funniest thing I’ve seen in a year.

  • carefulnow

    i seriously laughed at this for like, 5 minutes.

    it’s not real, it can’t be. but regardless, it’s hilarious.

  • Lydia

    He’s probably got erectile disfunction.
    After all, his photo was used in an advert by an Erectile Disfunction company. ;D

  • Lydia

    He’s probably got erectile disfunction.
    After all, his photo was used in an advert by an Erectile Disfunction company. ;D

  • Anonymous24

    this is total bullshit!! some magazine just trying to stir up drama. kevin would never ever say something like that….it doesn’t even sound like him. and he would never disrespect danielle like that.

  • Anonymous

    To all those moaning, get a sense of humour you idiots.

  • Anonymous

    WHAT?!?

  • Anonymous

    oh my gosh! they have had sex?!
    WHAAAAAAAT?! NO WAY o_0

  • Leena

    lmfaooooooooooooo!!!!
    That’s hilarious. Obviously isn’t something he would say. BUTHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA.
    Too fuunnyyy:P

  • GABIE JONAS

    Uhm. Oceanup I haven’t been online at all because I’m so busy with band. Ugh, but this is SO old. & It’s not true, as I recall it came from a website that makes up jokes about celebrities. It even said Justin Bieber had an abortion.. Lmao, maybe so, but KEVIN DID NOT SAY THAT!

  • xsweetiefamiex

    HAHAHA.

    OH HOW I WISH THIS WAS REAL!

  • Anonymous

    HE’S GAY
    HE’S GAY
    HE’S GAY

    That’s why Kevin dump your wife and get it on with man, you’ll enjoy it more

  • Anonymous

    I know so many people who say the same thing after they do it though

  • Reemz

    This is so fake !!

  • Anonymous

    GUYSSSSSS i saw this in another article. they oceanup his quote out of context. he was kidding with the reporter and then these assholes decided to misquote him, he said it but he was being sarcastic.

  • NickJistheSexX

    kayy.
    EEWW :O
    but imm pretty shur thats something Kevin would keep for himself :/ nice tryyy OU :P

  • Tallsiedoodle

    …Guess Dani needs to learn some tricks ;)

  • Anonymous

    sooo fake. i just checked the magazine and nowhere in the whole thing talks about kevin. it only talks about joe and demi’s relationship.

  • urluvismydrugg

    nobody gaf about ur sex life kevin jonas.

  • Anonymous

    yea i remember this rumor from a while ago. and kevin would never ever EVER say something like that. even if he thought that (which i doubt he does lol) he would never tell it to the freaking media lol

  • Anonymous

    If he really did say that then he’s as GAY as a float in a gay pride parade!!!

  • Anonymous

    Haha FAIL !
    Or Danielle is unbelievably bad in bed :D

  • Anonymous

    so danielle is NOT doing a great job on bed?

  • Anonymous

    DUDE YOU’RE NOT DOING RIGHT! HHAHAHAHAH

  • nickjjismyhusband

    my ASS.

    Kevin never said this.
    if you believe it..your an IDIOT. no offense.

  • Anonymous

    this is soooo fake. hes not the type of person to say this kinda stuuf. plus this came out right after they got married and it was a rumor then and still is now

  • bulldawg

    hm…yeah…okay kevin! its okay to tell the truth!!!!lmao!!!!!!!!

  • ILUVMYJOEYBEAR

    What?
    o_0

  • Dumm Blonnd

    LOL OMG LOL

  • itsritajonas
  • jonasloverrx

    I’m from the UK and I know Kevin wouldn’t say that – I’m sure I read it on one of those fake story sites – must be where they got it from, Bliss Magazine – EPIC FAIL

  • GoldenGal9311

    This is obviously fake, but it’s so funny! Lollollol!

  • Buster_28

    as Ocho Cinco would say…”Child Please, that’s bulls droppings!” he wouldn’t say something like that ever haha

  • Anonymous332

    hahaha,
    oh, it most def is worth the wait,
    and if this is true, of course it sucked his first time. the majority of people’s first time sucks, especiall if both of the people are virgins. but it gets amazing pretty fast, after a few practice runs. :)

    and def wait for marriage, why let alot of people have that much of you? it’s stupid :P

  • natjbguitargirl

    okay weird it should be a pleasure but i doubt this is real

  • natjbguitargirl

    okay weird it should be a pleasure but i doubt this is real

  • Anonymous

    Alright, either two things are going on here: 1. He’s gay. or 2. This is FAKE. The Jonas Brothers don’t even talk about their purity rings; they would NEVER talk about their sex lives! I’m gonna go with number two.

  • Kaylin

    Yeah, Kevin is not the kirson who would say something to a magazine. They are always so strict on sharing about their personal lives, and this is a HUGE one, I doubt he would say that.

  • Anonymous

    :s i cant believe in that

  • Anonymous

    LOL I really hope this isn’t true or else that is a HUGE dis to his wife!:P

  • Anonymous

    hahaha, i highly doubt kevin jonas would say that to a public magazine or anything

  • Anonymous48

    I highly doubt he said that. First of all he doesnt even talk about sex second i just know he wouldnt say that lol

  • Anonymous

    has anyone else noticed how nick and joe dont wear their rings anymore?…

  • paperheartsx3x3

    LMFAO!!!!!
    Well apparently he SUCKS at it then. Or she does. LOL Oh jeez. He has no clue what he is talking about. ITS AMAZING! lol

    Formspring me!!!!
    http://www.formspring.me/PaperHeartsX3

  • kelsy

    BAHAHAH this is soo fake obviously someone wrote that and just put kevs name there lol wow

  • Anonymous

    wheres live chat?

  • Lenum

    I don’t think he said that but for some seconds I was pretty amused xDD

  • xxgloriabieberx

    BruceLeeWasHere said:

    this is prove Kevin is gay
    —-
    F*ck off he’s married

  • teardrop

    Lol – no way on earth did Kevin say that :)
    Haha…

  • Anonymous

    LOL. WHO WOULD SAY THAT? xD

  • Anonymous

    This is fake! This is so old. Some person made this “rumour” up back in January. This magazine is just being lame. Kevin never said this.

  • Anonymous

    BULLSHIT! haha

  • Dumaaa ?

    OMFG! LMFAO! I’M DEAD! HAHAHAHA!

  • ensuringthecrisis

    fake, anyone?;)

  • Anon-ee-mus

    “After we ‘did it’ I was like ‘Thats it’ -_-?”

    ROFL!!! HAHAHAHAHA! I’m sure Kevin didn’t say that…but it’s still funny!! LOL

  • Anonymous

    hahahah this is not true xD

  • lovedemilovato

    HAHAHAH.
    omg.

  • xxgloriabieberx

    bahaha i wish it was true LMAO

  • Dumaaa ?

    My day has been made. Funniest thing ever! Oh, Kevin. You know it was worth it. (; xD

  • WhoXOwnsMyHeart

    LMAO haha wtf?! its obviously fakeee!

  • Clare

    Lol this isn’t even real. This “quote” was from an internet article that was fake. JB’s rep said that Kevin never said this. And I don’t think he would either. They boys don’t like talking about their relationships, so why would Kevin be talking about his sex life?

  • alltherightmoves.

    haha, no.

  • demiLOVEatolovexoxx

    its fake but thats funnny as helll

  • Anonymous

    theres no way kevin would say that

  • alltherightmoves.

    wow people believe he actually said this?
    Think logically.

  • Anonymous

    I think Kevin would never say something like this.. is not true at all

  • memiAndniley

    Um i dont think so
    LOL but it gave me a great laugh lmao.

  • Anonymous

    THIS IS JOKES. :)

  • all for me

    there is no way he would ever say that!

  • peacenlove

    ROFLLLLL

  • Anonymous

    ah shit, almost forgot about their live chat. That’s it I’m off to watch… Have fun you guys

  • Lilly

    Sex was worth it because I was able to read that quote ;)

  • Anonymous

    I always knew he was gay, hahah!

  • Anonymous

    at first when i read this ,it was funny but i believe that this is fake because the joans brothers don’t talk about their personal life to any interviewers. besides if they do get him to talk about his personal life, he would come up straight about his sex life.
    AND this doesn’t sound like what he would say

  • Anonymous

    Really doubt he would EVER say that but maybe the wedding night for two inexperienced virgins was not that great.

  • sophieee

    Guess who convinced Joe to do it with Ashley?

  • Anonymous

    lmao Kevin was getting lucky before his wedding

  • xTeamJonasBros

    Get a life, he never would have said that.

  • Anonymous

    I take it the sex is not spectacular… ;)

  • Leontienjonas

    Hahahahha. omfgggg. :’) i think he didn’t say that.

  • Anonymouse

    OOOOOLDDDDD…..lmfao not even true :/

  • Letty

    Someone made this up a long time ago because they couldn’t find any dirt on th Jonas brothers

  • Anonymous

    That is totally not true. We all know Kevin would never ever say that to a magazine. He’s not stupid

  • Anonymous1

    This is super old. Not to mention fabricated.

  • kimpossiblekilledphineas

    LMFAO!! this is HILARIOUS!
    like really, SO FAKE! bahahahaha

  • kimpossiblekilledphineas

    LMFAO!! this is HILARIOUS!
    like really, SO FAKE! bahahahaha

  • JB rocks my socks

    yo that’s illogical I cant have that

  • mrs. joe jonas

    this magazine is a lie. kevin never said that and never would! everyone knows that the jonas brothers don’t even like talking about who they date! don’t believe this.

  • mrs. joe jonas

    this magazine is a lie. kevin never said that and never would! everyone knows that the jonas brothers don’t even like talking about who they date! don’t believe this.

  • insaneNJluver

    So fake. Kevin never said this. People are dumb.

  • mrs. joe jonas

    this magazine is a lie. kevin never said that and never would! everyone knows that the jonas brothers don’t even like talking about who they date! don’t believe this.

  • Anonymous

    That is so fake. Kevin would NEVER be open about his Sex life like that.

  • Anonymous

    In other words Danielle is bad in bed.

  • Anonymous

    lmfao i highly doubt that.

  • Anonymous

    wtf ?
    He did not say that..

  • Anonymous

    HAHAHA he said “is that it?” he just totally embarrassed himself. Sorry kev, two pumps doesn’t sound that fun to me either.

  • danielle

    FAAAAAKE.

  • HBIC

    HAHAHA he said “is that it?” he just totally embarrassed himself. Sorry kev, two pumps doesn’t sound that fun to me either.
    -
    Two pumps? Danielle, is that you?
    Haha jk, I love Kev. This is hilarious, though, even if it’s completely fake.

  • Anonymoushannah

    y do they make up these rumors about kevin??

  • Anonymous

    WOW! lol uhh I don’t think Kevin said that!! He would never say something like that to the public.

  • Sophie

    I just can´t believe he said that, what a jerk! I love him and everything but.. c´moon!

  • xForeverLovato

    o.O
    it’s gonna be fake. what disney star talks about sex in an interview.
    although it did make me gigle, love you kevin. <33333.

  • fullmooncrazy.

    Oh my GODDD ! This is such bullshit! They have some nerve printing a quote like this, considering he never fucking said that! It doesn’t matter though, because the more quotes they print like this, the fewer people will have reason to believe anything the magazine says. Their reliability will go down very quickly, and it starts with crap like this.

  • xxgloriabieberx

    WHAT !!!!!!!!

  • Anonymous

    Wow thought he was a jobro.That’s all BULLSHIT!!!!!!!!!!!

  • SoRawSUgAr

    bahaha, okaaay, i don’t care if it’s false, it’s just so funny

  • carbon . x

    LMAO yeaah okay.

  • xxgloriabieberx

    holy……crap……

  • Pink Elephant

    BULLSHIT.

  • Anonymous

    thank you. thats exactly what I said lol

  • cyrusvirus_

    so he is gay?

  • roxrzd

    7pJQdY halvzuewfuek, [url=http://fcoylcwpknad.com/]fcoylcwpknad[/url], [link=http://vqhvzxhycjbk.com/]vqhvzxhycjbk[/link], http://hhrachrglefq.com/

  • The Wild One

    Wow…is all I can say.

  • ammanda

    YOUR ICON IS THE GREATEST THING EVER!!!!!!!!

  • xForeverLovato

    i so love your icon.
    so much(‘:

  • Oh SNAP

    LMFAO..
    Kevin would never say that xD

    this gave me a good laugh though xD xD

  • Anonymous

    YOUR ICON IS HILARIOUS!! I found it more entertaining than this post! :D

  • Anonymous77

    I’ve read this magazine before and I think it kinda sucks as I can never believe anything that’s written it, especially lately everything they write has turned out to be total lies!! =P

  • PARAM0RExFAN

    Awkward..

  • Pink Elephant

    Of course, that’s obviously why they’re bumping uglies every night right?

  • nnywruf

    dCYF0D gkgqbyujdnul, [url=http://rrsbzzpyhaqs.com/]rrsbzzpyhaqs[/url], [link=http://hfuxbfnzcapn.com/]hfuxbfnzcapn[/link], http://qcyasnrwhfxt.com/

  • ilovejonas!

    thx!r u 100% sure?im a wee bit worried although it sounds fake.urm..by any chance can you tell me how u know?a vid or something cause i trust you but i would like some proof please:)

  • EvaSnow

    This is fake! This is so old. Some person made this “rumour” up back in January. This magazine is just being lame. Kevin never said this.

  • Chelsea-Rose

    A BULL JUST SHIT

  • Anonymous

    Ok, I’m like, dying of laughter right now x)
    But if Kevin actually did say that, then I’m Nick Jonas’ twin sister.
    In other words, I’m pretty sure it’s fake.

  • xxgloriabieberx

    Pink Elephant said:

    Of course, that’s obviously why they’re bumping uglies every night right?
    —-
    o_0

  • Anonymous

    LMAO THATS SO WEIRD. but also so very fake :)

  • Brooke

    LMFAOLMFAOLMFAO
    that’s probably bullshit

  • imfearlessx3

    ITS FAKE! look under where it says update, it was a joke i knew it couldnt be real

    http://www.thefrisky.com/post/246-quotable-jonas-brother-finally-loses-virginity-is-not-impressed/

  • the facts

    BIG MIS-QUOTE! WOW. WOW BLISS. HE SAID:

    “Everyone asks was sex worth the wait? and it was, when it’s with someone you love its great, it’s not like we did it and that was it, it was speical.”

    i hate gossip mags.

  • Anonymous

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! either hella fake or Kevin is hella funny.

    that hilarious.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • superJOEman

    LOL. I don’t believe in this. As if Kevin will allow that kind of interview.. :\

  • Anonymous

    I LOL’D.
    I’m still loling.

  • StarLight24

    this sounds completely legitimate.

  • blancasuarez_

    THIS SHIT IS NOT EVEN TRUE AND TO TOP IT OFF ITS OLD. oceanup stop fucking up -.-

  • Anonymous

    YEAH.. CAUSE I’M SURE HE’D SAY THAT.

  • Anonymous

    LOL
    This article was out in January!!
    Hahaha OU is LAAATTTEEE!

    But yea. They coulda had sex a long time ago and still loved each other. Sex isn’t a big deal if you’re already committed. JMO!

  • Lmfaoooooo

    HAHAH woww. Like Kevin Jonas is really gonna talk about sex..

  • Anonymous

    Lmfaoooo haha Danielle was a disappointment to him aw

  • Anonymous

    I can’t believe oceanup is stupid enough to post such like like really? COME ON! Kevin NEVER said this! wtf

  • Run Jonas Run

    Didn’t someone make this up back in january?

  • Anonymous

    no way he’d ever say that!!

  • Anonymous

    i doubt he said that.
    but either way, i’m sure he’s thinking that.
    lollll
    CUTE

  • Anonymous

    HAHAHA! As if he would say that.

    But really, it’s not all it’s hyped up to be unless you find the right person to make it worth it… Teens these days think it’s this big huge amazing thing, and then get let down half the time unfortunately.

  • whatever

    ROFL LMAO OMG KeViiiiiin No way in Hell he Said That xD

  • PassionForNickJ

    HIGHLY doubt Kevin said that.

  • whatever

    ROFL LMAO OMG KeViiiiiin No way in Hell he Said That xD

  • Anonymous

    Thats buulllcrapp!

  • jessicasofiaa

    some influence he is, haha (:
    this is too funny.

  • hey_ash

    I smell a lawsuit..

  • Anonymous

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHA MADE MY DAY.

  • KittieJ

    Isn’t this a quote from, like, The Onion or something? I remember reading this article way back in like January and I’m 98% sure it was from either a joke paper or an inaccurate source. besides, it claimed to be from a press conference that never happened.

  • ImNotAnnoying3.0

    LMFAOOOO!!!!
    IM DIEING!!!

  • adw014

    Haaaaaa! They Got to it .

  • Anonymous

    This is fake! This is so old. Some person made this “rumour” up back in January. This magazine is just being lame. Kevin never said this.

    >> right , i saw that in a French magazine , almost 1 year ago !

  • .Peppermint.

    Sex is awesome.

  • Anonymous

    FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! FAKE!!! kevin would never reveal his personal details like that! seriously!

  • Anonymous

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    that is all.

  • Noraa15

    this is soooo old. and proven fake (;

  • Anonymous

    I’m from England and I hate how magazines are behind with everything & all the crap they come out with,although it’s pretty hilarious :’).

  • Anonymous

    that’s no way true:/ kevin would never say anything like that, but tbh, bliss are so into justie b, they hardly mention jonas anymore :’(

  • Anonymous

    awkward. Kevin would never said that. So fake.

  • trinitaa

    lol kevin would never say that

  • Anonymous

    Maybe he told Joe that little quote! …..

  • _leena

    lmao

  • RjsOffTheChain

    Did he just say that……?
    O.O

  • SlippinIntoTheLava x3

    Like Kevin would really say that. Fake.

  • okGo

    LMFAO ,
    i doubt any of the jonas brothers would publicly discuss their sex life.

  • Diamondback

    LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Ashleyy.

    Ohh my gosh wtf? This is most likely fakee. Although, its pretty funny, LMAO.

  • Anonymous

    wow wtf this isnt even legit theres no wayy in heck kevin would say that. andd wow if u ppl actually believed that thatz just stupid he wuld nvr say that

  • Jenni

    Yeah right, like Kev actually said this….such bull.

  • Chococatx3

    :O … lolololol

  • Anonymous

    this is so old. and false. fail oceanup.

  • yooomafs

    ahah that’s not normal AT ALL! ahahahah

  • Untouchable

    didn’t i hear this rumour some time ago?

  • DiMarco15

    Hahahahahahahahahahahahaha! Ha