Sterling Knight ‘All Jacked Up In This Movie’


  • Anonymous

    ohh he look like a freak,i like it haha XD

  • never change

    wow still love him

  • Anonymous

    I really liked the old knight better…

  • stnpuxahzfg

    aI1Pnd whahgdanayum, [url=]nvbbhajvmwlf[/url], [link=]nswkqryjautl[/link],

  • fuck yeah neviah

    lmfao. all jacked up.

    he’s creepy – looking, yet so cute.

  • fuck yeah neviah

    can’t wait for the movie

  • <3SterlingK<3

    aww his new movie. What is the title??
    The movie he currently working on is called ‘Transit’. He plays a boy named Shane. This movie is a drama, crime, thriller. It’s about a family that is being stalked by a gang of robbers who stashed money in their SUV and their trying to get it back. It’s set to come out sometime in 2011. Sounds good, I can’t wait.

    Hope that clears it up!<3 :)

  • Anonymous

    gahhhh. i love him <3

  • xForeverLovato

    i lovelovelove sterling(:

  • ilovedemilovato

    awnnn, he’s adorable ^-^ <3

    what kind of phone does he have? xD

  • HBIC

    I really like this guy :) The movie sounds good too! I can’t wait.

  • yelyah


  • shadowuk
  • omg wtf lolz


    ahh. :3 <3

  • SoRawSUgAr

    LUV HIM!!!!

  • suzii18023

    he is adorable(:

  • MissSmiley

    He’s very pretty :]

  • Alex

    i love sterling knight <3 it’s a bad thing they don’t post alot about him

  • Anonymous

    He’s phone is Blackberry ((:

  • rachael

    …this is freaky.xD his hair is all…straight… it was round..4 years ago..still i love him haha. :D

  • harrypotterbitches

    Looks good [:

  • Anonymous

    aww his new movie. What is the title??

More from around the web