• AnonLovesPretzels

    sophieee said:

    The Bitch Clique.
    ——————————
    The Bitter Cli-
    Oh, wait, you’re alone.
    The Bitter Bitch.

  • rocio92

    maybe Selena’s mistakes was dance like normal girl, and be a normal girl… not really. she act just like another girl in the world, (I don’t drink, smoke, I wear jeans and T-shirts, I live in Mexico and here you can be drunk since you have 18, I have 18 and I don’t get drunk just because my age)
    if be a inmature girl that do crazy things (dancin’ like a whore, drink, smoke and all those things) it’s be fun , thanks I prefer be boring

  • KristinaMarie559

    Cute:)
    Selena is boring but I like her.
    I don’t like Taylor but she is sweet and funny:)

    I love how everyone brought up Miley:)
    Making her more famous<3

  • KristinaMarie559

    maybe Selena’s mistakes was dance like normal girl, and be a normal girl… not really. she act just like another girl in the world, (I don’t drink, smoke, wear jeans and T-shirts, I live in Mexico and here you can be drunk since you have 18, I have 18 and I don’t get drunk just because my age)
    if be a inmature girl that do crazy things (dancin’ like a whore, drink, smoke and all those things) it’s be fun , thanks I prefer be boring
    —–
    It has nothing to do with those things.
    If she made those kinda mistakes public I wouldn’t like her.

  • Anonymous

    TheTruthBitch said:

    CUTE! I Love Selena & Taylor <3
    —–
    my gosh your icon…. STUNNING!!!!

  • Anonymous

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!
    —–
    too bad nobody care your stupid opinion!!!!

  • Anonymous

    Sep 5, 2010 @ 08:47 am
    Its called Jaylor said:

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan.
    —-
    i couldnt be more agree!!!

  • Anonymous

    awww soo cute, the both are sooo adorable!!! i love their friendship!!!

  • Anonymous

    cute picture <3

  • KristinaMarie559

    I like Taylena better then Saylor but Taylor L had to date her and make that their couple name -_-

  • Anonymous

    two really amazing young ladies!!!!

  • KristinaMarie559

    I wish more people were in this post.

  • Anonymous

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan.

    ————–
    “Everyone knows that’s how you get fame”- Lilly Allen
    haha

    BTW, Swift FTW! <3
    Screw Selena.

  • Anonymous

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan.

    ————–
    “Everyone knows that’s how you get fame”- Lilly Allen
    haha

    BTW, Swift FTW! <3
    Screw Selena.

  • KristinaMarie559

    i heart selena & taylor <333. demi is no needed. yep
    —-
    Demi is love<3

  • KristinaMarie559

    Taylor and Selena should do a song together.(:
    They both don’t have amazing voice but their friendship could make it all better<3

  • KristinaMarie559

    I kinda miss Delena but Saylor is much better:)
    pun intended.

  • sophieee

    The Bitch Clique.

  • mileyluver15

    Anonymous said:

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan

    ——-

    Selena is boring not taylor, not because she doesnt take off her clothes, but because she doesnt even let show her own mistakes, or take risks. I LOVE TAYLOR :)

    true that! taylor is nothing but boring
    i love her shes soo fun!
    i agree though selena is boring because she doesnt take risk or show her mistakes or imperfections we all make mistakes and she never shows any of that she just keeps it to her self and acts like shes perfect. shes like a grown up.

  • rocio92

    KristinaMarie559 said:

    maybe Selena’s mistakes was dance like normal girl, and be a normal girl… not really. she act just like another girl in the world, (I don’t drink, smoke, wear jeans and T-shirts, I live in Mexico and here you can be drunk since you have 18, I have 18 and I don’t get drunk just because my age)
    if be a inmature girl that do crazy things (dancin’ like a whore, drink, smoke and all those things) it’s be fun , thanks I prefer be boring
    —–
    It has nothing to do with those things.
    If she made those kinda mistakes public I wouldn’t like her.
    _________

    be honest with yourself, what Selena needs to do, to do that you like her ?, she can’t be Miley 2.0, and maybe all starts in the family, Miley’s family are famous, Selena’s family is just normal people, and MAYBE just MAYBE that influences in their acts (Miley and Selena)

  • sayWHAT

    i dont like either of them but i like taylors songs sometimes. anyways taylor looks pretty in this pic.

  • Anonymous

    i aree with u im the same too

  • Anonymous

    Sep 5, 2010 @ 09:24 am
    sayWHAT said:

    i dont like either of them but i like taylors songs sometimes. anyways taylor looks pretty in this pic.
    —-
    then dont comment and just get out of here!!! btw horrible icon ewww just comment in her disgusting post…..

  • Anonymous

    mileyluver15 said:

    Anonymous said:

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan

    ——-

    Selena is boring not taylor, not because she doesnt take off her clothes, but because she doesnt even let show her own mistakes, or take risks. I LOVE TAYLOR :)

    true that! taylor is nothing but boring
    i love her shes soo fun!
    i agree though selena is boring because she doesnt take risk or show her mistakes or imperfections we all make mistakes and she never shows any of that she just keeps it to her self and acts like shes perfect. shes like a grown up.
    ——
    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

  • Anonymous

    mileyluver15 said:

    Anonymous said:

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan

    ——-

    Selena is boring not taylor, not because she doesnt take off her clothes, but because she doesnt even let show her own mistakes, or take risks. I LOVE TAYLOR :)

    true that! taylor is nothing but boring
    i love her shes soo fun!
    i agree though selena is boring because she doesnt take risk or show her mistakes or imperfections we all make mistakes and she never shows any of that she just keeps it to her self and acts like shes perfect. shes like a grown up.
    ——
    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

  • Anonymous

    mileyluver15 said:

    Anonymous said:

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan

    ——-

    Selena is boring not taylor, not because she doesnt take off her clothes, but because she doesnt even let show her own mistakes, or take risks. I LOVE TAYLOR :)

    true that! taylor is nothing but boring
    i love her shes soo fun!
    i agree though selena is boring because she doesnt take risk or show her mistakes or imperfections we all make mistakes and she never shows any of that she just keeps it to her self and acts like shes perfect. shes like a grown up.
    ——
    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

  • Anonymous

    Sep 5, 2010 @ 08:47 am
    Its called Jaylor said:

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan.
    —-
    i loe your icon;)

  • Anonymous

    i adore selenas smile!!! is sooo cute!!!

  • ImSmarterThanYou

    Naturally pretty girls.

  • Its called Jaylor

    Lol at Taylor tryin to hide her hikee and yes i speld that worng. Correct me. :)

  • SparksFly

    sweet :)

  • areyouonDOPE…

    on dope users

  • _liesyoutold

    Goody two-shoes best friends :)

  • Anonymous

    Not really . . . it’s just a few extra letters, and with those names you’re typing more of your opinion anyway. Might as well just type it all out.

  • KristinaMarie559

    i don’t want that anyone change their personality,
    i like both by the way they are, but seems unfair that some people call Selena “boring” just because she is normal.

    btw Miley’s family isn’t “normal”, they are famous(dad, brother and sister)
    —–
    They still have normal family values.
    It’s not because Selena is normal because Miley is normal too, she just has a boring personality to some people.

  • suzii18023

    taylor<3(:

  • KristinaMarie559

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.
    —–
    PREACH!

  • Anonymous

    selena is sooo amazing, seriously shes soooo sweet!!! love her so much…

  • Anonymous

    awww such a cute picture;)

  • KristinaMarie559

    Lol at Taylor tryin to hide her hikee and yes i speld that worng. Correct me. :)
    —-
    What are those lol

  • KristinaMarie559

    selena has a fat round face bus she loks so cute!
    —–
    It makes her look like little kid lol:)
    So cute<3

  • ensuringthecrisis

    Cool.

  • heidi

    TEAM TAYLORSWIFT+SELENAGOMEZ=ADORABLE!!!!!!!!!!!!!We love you here in amman

  • KristinaMarie559

    btw I hate all those names “taylena, nelena, delena, dalena, jemi, niley , miam…” they have their own names and if they’ve one name it’s for one reason.. TO USE IT!!!
    —-
    Same here but It makes it easier to type sometimes.

  • HBIC

    Selena may be cheesy sometimes :P but I don’t think she’s boring. She’s a strong person and she does take risks. Her singing is one. So much criticism, yet it make her strive even more.
    And bash Miley all you want, but she’s a really smart and strong girl too IMO

  • Anonymous

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.

  • Anonymous

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.

  • Anonymous

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.

  • Anonymous

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.

  • Anonymous

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.

  • Anonymous

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.

  • Untouchable

    selena and taylor = double yay

  • Anonymous

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.

  • Anonymous

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever…..

    ——

    it’s really sad you are so shallow.
    If i were selena i would be ashamed to have to as a fan. You think selena is the best role model but i guess its not working with you. She is an angel and you seem to be the oppossite of her.
    insulting miley to make selena looks better?
    That is clearly a desperate action of a stan who can not defend her idol in a good way.

  • Its called Jaylor

    Anonymous said:

    Sep 5, 2010 @ 08:47 am
    Its called Jaylor said:

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan.
    —-
    i loe your icon;)

    Thank you :)

  • Anonymous

    selena has a fat round face bus she loks so cute!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan

    ——-

    Selena is boring not taylor, not because she doesnt take off her clothes, but because she doesnt even let show her own mistakes, or take risks. I LOVE TAYLOR :)

  • Its called Jaylor

    Anonymous said:

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

    ——-

    Oh yeah they are sooo boring because they don’t take of there clothes like some people in the business… ughh typical stan.

  • JoBros Fan

    Yeah It’s True!

  • 13

    i heart selena & taylor <333. demi is no needed. yep

  • KristinaMarie559

    I would have thought the Taylor and Selena fans would be in this post but I was wrong :(

  • Anonymous

    I’m not sure they are as much asking that as much as they are trying to get them to think.

  • KristinaMarie559

    When people call Selena boring, people always say ‘why because she doesn’t act like Miley?’. Why do you people always ask that?!

  • Anonymous

    Boring’s awesome. :p But maybe they aren’t boring so much as they know how to avoid paps into their nonboring activities

  • Anonymous

    They seem a good match – both appear to be boring. Sorry just my opinion!

  • KristinaMarie559

    wtf are you talking about??? whatever you say asshole!!! btw miley is sooo ugly in yout icon, damn she has the most horrile and disgusting teeth i´ve ever seen!!! and of course selena isnt perfect, just because she respect herself and shes not a cheap prostitute like miley doesnt mean that shes boring, miley is disgusting, a stupid and rtidiculous wannabe!!! who love doing scandal, and are sooo desperate for attetion… miley is just a joke, and nobody can take her seriously!!!! shes sooo desperate for looks mature but sorry all she does is show her immaturity and make a huge fool!!! but whatever….
    —–
    Your obsessed. You don’t have to be like Miley to be fun.Some people find Selena boring expect that. Selena and Miley don’t have perfect, so what they are human! No one is a slut either. They are both talented girls that people respect and love but stupid stans like you feel the need to compare.

    -Sorry that didn’t make complete sense I’m sick :/-

  • KristinaMarie559

    Forever alone in this post.

  • KristinaMarie559

    I don’t care for Taylor’s new music.
    Her old music was amazing though<3
    Should Have Said No was my song!

  • Anonymous

    the most gorgeous, amazing, talented, with a gold heart young ladies in hollywood!!!

  • Anonymous

    ensuringthecrisis said:

    Cool
    —-
    your icon <3 so cool!!!

  • Anonymous

    ensuringthecrisis said:

    Cool
    —-
    your icon <3 so cool!!!

  • KristinaMarie559

    My problem with Selena is that she says what people want to hear,she never takes risk. Oh and her singing career:/

  • Anonymous

    TAYLENA FOR EVER!!!!

  • KristinaMarie559

    t has nothing to do with those things.
    If she made those kinda mistakes public I wouldn’t like her.
    _________

    be honest with yourself, what Selena needs to do, to do that you like her ?, she can’t be Miley 2.0, and maybe all starts in the family, Miley’s family are famous, Selena’s family is just normal people, and MAYBE just MAYBE that influences in their acts (Miley and Selena)
    —–
    Who said I wanted her to be like Miley?
    That is the last thing I want.

    And Miley’s family is normal just like Selena’s. Miley and Selena both behave well, none of them are on drugs,stumbling out of clubs, etc…

    I like Selena btw.

  • rocio92

    KristinaMarie559 said:

    t has nothing to do with those things.
    If she made those kinda mistakes public I wouldn’t like her.
    _________

    be honest with yourself, what Selena needs to do, to do that you like her ?, she can’t be Miley 2.0, and maybe all starts in the family, Miley’s family are famous, Selena’s family is just normal people, and MAYBE just MAYBE that influences in their acts (Miley and Selena)
    —–
    Who said I wanted her to be like Miley?
    That is the last thing I want.

    And Miley’s family is normal just like Selena’s. Miley and Selena both behave well, none of them are on drugs,stumbling out of clubs, etc…

    I like Selena btw
    ___________

    i don’t want that anyone change their personality,
    i like both by the way they are, but seems unfair that some people call Selena “boring” just because she is normal.

    btw Miley’s family isn’t “normal”, they are famous(dad, brother and sister)

  • mileysmileyxo

    cute. but for some reason i do dislike saylor…

  • KristinaMarie559

    I wish Taylor and Demi were friends.

  • KristinaMarie559

    Miley and Selena are both good young ladies!
    They both have a good head on their shoulders.(:
    That’s the one thing that they do share!

  • rocio92

    btw I hate all those names “taylena, nelena, delena, dalena, jemi, niley , miam…” they have their own names and if they’ve one name it’s for one reason.. TO USE IT!!!

  • Anonymous

    ewwwwwwwwwwwwww.
    DNW DNW

  • mileyluver15

    aw for some reason i thought it was the charlie bit my finger kid lol

  • Anonymous

    I love them.

  • TheTruthBitch

    CUTE! I Love Selena & Taylor <3

  • Sophie

    13 said:

    i heart selena & taylor <333. demi is no needed. yep

    _________________________________________

    THAT’S IT!
    They truly are friends. :)