Justin Bieber HAPPY BIRTHDAY To American Cancer Society Ad VIDEO

  • Anonymous

    AHAHAAHAHAHAHAHAAH .
    and what are you? some horny tween jonas fan.
    LMAO.

  • iSarcasticING

    my justin bieber sex story

    he sticked his dick in my ear.when he took it out there was wax on his dick.”oh justin your so sexy”i said.

    “i’ll show you sexy” he said

    he took his shirt off and all i could see was his big fat muscles.

    “i wanna suck your buggars”i said

    i startd sucking on his nose.he’s buggars where the tastest things i ever tasted.he started moaning and then he cumed out of his nose.

    to be continued….

    __

    HAHAHAHA LOVE IT LMAO, that was ART! that puts that bieber stan to shame. :P

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 08:42 am
    iSarcasticING said:

    “cry of attention” hahahahaha

    __

    it’s ‘for’ not ‘of’ bitch. and go to a bieber fan page if you want to kiss his ass all the time.

    Would you get mad if I had a bieber icon

  • Anonymous

    your on freaking oceanup. Your obviously going to be 12 – 16 . Nasty preteen hormones. Get a hold of yourself horny people >.>
    sex is not right for us now. damm.

  • suckit

    HAHAHAHA LOVE IT LMAO, that was ART! that puts that bieber stan to shame. :P

    ——-

    YES!!hear that stans!JUSTIN FUCKING BIEBER FUCKED ME.

  • iSarcasticING

    i’ve watched this 92769842 times and i still get goosebumps. hahahahaa.
    aammzziinngggg.

    __

    …sure. >.>

  • iSarcasticING

    Would you get mad if I had a bieber icon

    __

    *twitch* what did you say?

  • iSarcasticING

    YES!!hear that stans!JUSTIN FUCKING BIEBER FUCKED ME.

    __

    SUCK IT FANS. haha :P

  • iSarcasticING

    http://www.youtube.com/watch?v=JqxBeMPAT9w

    wow, this song was the shit when i was born.

  • Anonymous

    he thinks hes so hot..
    eh nooo. cocky as fuhhh

  • Anonymous25

    Bieber is so overrated cant wait for his “biebermania” starts to fall down next year… probably with his 3D movie..is kinda like a curse lol sorry Bieber

  • Anonymous

    I don’t like him. But he can sing.

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 08:45 am
    iSarcasticING said:

    Would you get mad if I had a bieber icon

    __

    *twitch* what did you say?

    Oh you didn’t hear me I said WOULD YOU GET MAD IF I HAD A BIEBER ICON.

  • xxgloriabieberx

    it’s ‘for’ not ‘of’ bitch. and go to a bieber fan page if you want to kiss his ass all the time
    —–
    IDGAF if I said it wrong its not a cry “FOR” attention .and STFU

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 08:45 am
    iSarcasticING said:

    YES!!hear that stans!JUSTIN FUCKING BIEBER FUCKED ME.

    __

    SUCK IT FANS. haha :P

    I’m sorry but I belive sex is nasty.

  • iSarcasticING

    isn’t it weird. everytime someone does a 3D movie concert thing. it’s a major fail. the only ones i know that succeded are:

    Miley
    Michael

    the jonas brothers were an epic fail with that movie, but they bounced back… oh bieber, not a wise move.

  • iSarcasticING

    IDGAF if I said it wrong its not a cry “FOR” attention .and STFU

    __

    i didn’t know 9 year-olds were allowed on OU. go kiss a justin poster. :P

  • iSarcasticING

    Oh you didn’t hear me I said WOULD YOU GET MAD IF I HAD A BIEBER ICON.

    __

    *pumps gun*. we need to have a talk.

  • _herecomestrouble.

    justin’s manager says that his movie isn’t gonna be just a concert.
    but i don’t know…

  • iSarcasticING

    I’m sorry but I belive sex is nasty.

    __

    uh. why?

  • ConsiderMeDestroyed

    He can sing, it’s just about time he started sounding like a boy.

  • Anonymous

    go do something for the canadian cancer society

  • suckit

    I’m sorry but I belive sex is nasty.

    —–

    lol.when we grow up sex will be like breathing

  • LoLo12

    he is a really talented kid, i’ll give him that, but he seems cocky as hell

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 08:51 am
    iSarcasticING said:

    Oh you didn’t hear me I said WOULD YOU GET MAD IF I HAD A BIEBER ICON.

    __

    *pumps gun*. we need to have a talk.

    (Pulls out a bigger gun)
    Okay lets talk.

  • xxgloriabieberx

    i didn’t know 9 year-olds were allowed on OU. go kiss a justin poster. :P
    —-
    Im not nine and why don’t you go take your sorry ass in some other post k bye :)

  • _herecomestrouble.

    he was one of the NICEST people i have ever met… so i don’t know where people get the cocky from.

  • EmzzAllison

    I like him, but i still make fun of this douche.

    Seriously Proactiv and now this?
    i’m kinda sick of seeing so many proactiv ads on EVERY site i go on.

    ehh he has a good singing voice. i applaud for that.

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 08:51 am
    iSarcasticING said:

    I’m sorry but I belive sex is nasty.

    __

    uh. why?

    I dont think that love is about entering someones body and I LOVE being a virgin and if a guy cant except that than why should I think sex is a beautiful thing when people take it for granted.

  • suckit

    *shoots everyone on this post* BITCHES!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    how could you be so judgmental when the movite hasn’t even came out?

  • Anonymous

    aha, did he ever say he’s hot ?

  • Dinoluverrr

    Dear Justin Bieber,
    PLEASE go back to Canada….
    ————–
    Dear you,
    Please get the fuck outta here so we can live in peace(:

  • Dinoluverrr

    I just love the way he sings this! He has an amazeing voice! I just can’t stop loveing him<3

  • luckze
  • Jenika4eva

    AIGH!!!!That just made me love him more!!

  • jhondoe
  • Anonymous

    jonas pwn bieber.
    fans are going back to jonas, and moving on from bieber.
    peace <3

  • meelissaarevalo

    my heart just melted! i love him! his such a great guy

  • Dinoluverrr

    jonas pwn bieber.
    fans are going back to jonas, and moving on from bieber.
    peace <3
    ——————-
    I wanna tell you a story;;dedicated to Jonas fans
    “There was once 3 brothers called “The Jonas brothers” They took over the girls hearts in the USA 2007-2009. Sold out concerts soo quick! Then….this small town boy stole there spotlight,half of there fans,the fame,the sexyness(; The boy was named “Justin Bieber” He pwned Jonas 4evaa(;
    End of story

  • xxgloriabieberx

    My heart just melted ………..

  • suuuuuuure

    I JUST BOUGHT A HOVER CRAFT!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    ensuringthecrisis said:

    ensuringthecrisis
    eeey, i used to use that same icon! where’d get it?
    —–
    i got it here, scroll down below
    http://encyclopediadramatica.com/Offended

    DONT CLICK! IT HAS DEAD PEOPLE GRAPHIC GORE P0RN NO DONT CLICK

  • gottalent

    I just fated.

  • iSarcasticING

    another cry for attention. great job bieber. >.>

  • Anonymous

    aha, just like you right , (: ?
    ahaahahaahah , atleast he’s doing it for a good cause, wtf are you doing?

  • xxgloriabieberx

    iSarcasticING said:

    another cry for attention. great job bieber. >.>
    —-
    “cry of attention” hahahahaha

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 11:32 am
    Anonymous said:

    ensuringthecrisis said:

    ensuringthecrisis
    eeey, i used to use that same icon! where’d get it?
    —–
    i got it here, scroll down below
    http://encyclopediadramatica.com/Offended

    DONT CLICK! IT HAS DEAD PEOPLE GRAPHIC GORE P0RN NO DONT

    Thanks

  • xxbehappyxx

    Awww I love justin!!!! I hope he wins a VMA he deserves it!!!! ;) (lol now I’m talking like Selena…)

  • never change

    that was nice of him

  • xxbehappyxx

    AYWR got leaked…..

  • suckit

    my justin bieber sex story

    he sticked his dick in my ear.when he took it out there was wax on his dick.”oh justin your so sexy”i said.

    “i’ll show you sexy” he said

    he took his shirt off and all i could see was his big fat muscles.

    “i wanna suck your buggars”i said

    i startd sucking on his nose.he’s buggars where the tastest things i ever tasted.he started moaning and then he cumed out of his nose.

    to be continued….

  • girl crush mileyyyyy

    xxbehappyxx said:

    AYWR got leaked…..

    do you have a link?!

  • _herecomestrouble.

    i’ve watched this 92769842 times and i still get goosebumps. hahahahaa.
    aammzziinngggg.

  • iSarcasticING

    “cry of attention” hahahahaha

    __

    it’s ‘for’ not ‘of’ bitch. and go to a bieber fan page if you want to kiss his ass all the time.

  • _herecomestrouble.

    SOMEONE woke up on the wrong side of the bed.

  • Julianna

    Aw :)

  • Anonymous

    my <3 just melted :) amazingg love him to death! FUCK THE HATERS! BACK OFF OF HIS PAGE IF U CANT STAND HIM!

  • Anonymous

    AHAHAAH, sersiouly?
    you keep commenting over and over again.
    i think your ears are messed, he sounded
    amazing, prob amazing more than you will ever sound, so why dont you STFU and GTFO.
    damm, you whiny hater. Seriously? Your gunna sit your ass writing all you shit on some bieber post. *sigh …. ugh, just really , leave him alone. and yeah its a gossip site, if your annoyed by bieber stop being so obsessed with hating on him.

  • iSarcasticING

    I bet the bitch cant even last a day without some guy checking her flat ass out.

    __

    LMAO, PREACH

  • Anonymous

    wow his voice got deeper is probably harder for him to hit high notes but he could still do it with that vocal coach he has

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:05 am
    Anonymous said:

    wow his voice got deeper is probably harder for him to hit high notes but he could still do it with that vocal coach he has

    No really?

  • Anonymous

    Bieber fever..is OVER..!;)

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:04 am
    MeenuD said:

    Yo.

    YO.

  • Sweetdisposition?

    Aww that was nice of him.

  • Anonymous

    suckit your story sucks!! you cant even spell to save your life. buggars?? what the fuck was that? it wasnt until you wrote nose that i found out you meant BOOGERS

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:08 am
    Anonymous said:

    Bieber fever..is OVER..!;)

    Dont go obsessing over andy agian.

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:10 am
    Anonymous said:

    suckit your story sucks!! you cant even spell to save your life. buggars?? what the fuck was that? it wasnt until you wrote nose that i found out you meant BOOGERS

    Both of your storys where nasty so get over it.

  • iSarcasticING

    that was probably the worst i’ve heard from justin so far… his career is ending soon.

  • Anonymous

    Dont go obsessing over andy agian.

    wtf??? i didnt write that. I LOVE JUSTIN

  • Anonymous

    what song is he singing? im too lazy to watch the video and i gotta smack my head

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:12 am
    iSarcasticING said:

    that was probably the worst i’ve heard from justin so far… his career is ending soon

    Your like any guy in the world MEAN to him.

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:12 am
    Anonymous said:

    Dont go obsessing over andy agian.

    wtf??? i didnt write that. I LOVE JUSTIN

    You know what I offically confused.

  • iSarcasticING

    Your like any guy in the world MEAN to him.

    __

    it was just an opinion.

  • Anonymous

    OMG!!!!!!!!!OMGOGMOGMGOGMOGKGMGOGKMFDGIDFGHDHFGGHDSFSDFGDSGSKDHFHGSDFGDSUFIUEW im sorry. im gonna play this video on sept 16

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:13 am
    Anonymous said:

    what song is he singing? im too lazy to watch the video and i gotta smack my head

    It’s really cute, happy birthday.

  • Anonymous

    You know what I offically confused.

    i didnt write bieber fever is over!

  • Anonymous

    this was the best kid
    singer in the past decade
    billy gilman..just listen to
    this song..you’ll cry
    he was the youngest
    country artist to hit a single
    he’s 22 now and he
    is still making music
    and no I’m not him
    promoting myself
    thought you would
    love to listen to him and appreciate real talent :)

    http://www.youtube.com/watch?v=m0aW1CQslDk

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:14 am
    iSarcasticING said:

    Your like any guy in the world MEAN to him.

    __

    it was just an opinion

    I know but he’s to mine is adorable and a great singer.

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:15 am
    Anonymous said:

    You know what I offically confused.

    i didnt write bieber fever is over!

    When you dont have a name then I cant tell who you are.

  • Anonymous

    When you dont have a name then I cant tell who you are.

    well i only write nasty things + about loving justin

  • CherryPie

    happy now????

  • Anonymous

    @gottalent
    I find it really wierd that you like both justin and demi
    not hating or anything..got nothing against them but this the first time I see someone who likes both of them together

  • Anonymous

    imma play dis video on my bday

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:18 am
    CherryPie said:

    happy now????

    OOOOOHHH your the one with the cherry pie story okay now i’n not confused

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 08:41 am
    _herecomestrouble. said:

    i’ve watched this 92769842 times and i still get goosebumps. hahahahaa.
    aammzziinngggg.

    He’s more than amazing singer.

  • Anonymous

    he actually doing something nice.
    you go away .

  • Anonymous

    LMAO. jonas fans are pissed that bieber getting so popular. That’s why they analyze bieber every move talk shit about him, even if he’s doing something nice or sweet. seriously …. get a life.

  • MeenuD

    The VMA’s are tomorrow.

  • imandreajonas

    If you’ve never met him you can’t technically say he’s cocky. But there have been reports implying that he is, and if you’ve never had the chance to meet him personally, that’s what’s your thoughts of him automatically are.

  • Anonymous

    He sounds strange. Is he sick?

  • ensuringthecrisis

    I don’t know what to think of him.
    But he sounded good, sooo whatever.

  • estephanie.

    so cuteee I love u justin I love u

  • Anonymous

    I am disgusted. People here are hating on Justin Bieber, when he is in a video for Stand Up to Cancer add.
    I am not even a fan of Justin, but honestly people. Scrape your asses off the computer, and go learn how to respect.

  • Anonymous

    Justin sick…!! he no is good! :)

  • coolkinda

    Anonymous said:
    He sounds strange. Is he sick?

    Its called puberty… :P

  • Anonymous

    who he think he is idiot what a style is this change you are nothing

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 10:52 am
    coolkinda said:

    Anonymous said:
    He sounds strange. Is he sick?

    Its called puberty… :P

    Tell’em

  • girl crush mileyyyyy

    uhhh i didnt just drool…….

  • xAskTaylorx

    Random question: is oceanup going to post anything about September 11th today? As a tribute? That would be really nice, considering all those men and women who died for us and the people on the planes nine years ago today.

  • Anonymous

    lol. why does always show his but? fuck!!

  • BglitterBBy2.0

    Haha, I thought he had a tattoo for a second.

  • BglitterBBy2.0

    xAskTaylorx said:

    Random question: is oceanup going to post anything about September 11th today? As a tribute? That would be really nice, considering all those men and women who died for us and the people on the planes nine years ago today.
    —-

    Ughh… I hardly doubt it unless some young celeb talks about it.

  • _Tiger_

    I thought he had Beiber tattooed on him hands! Haha.
    I was gonna say…………

  • realistgangsta

    go away beaver

  • putlimeinthecoconut
  • ensuringthecrisis

    xAskTaylorx said:

    Random question: is oceanup going to post anything about September 11th today? As a tribute? That would be really nice, considering all those men and women who died for us and the people on the planes nine years ago today
    —-

    I don’t think they will, but they should.

    <333

  • hithere

    heeey people.
    good job bieber. still, i dont like you.

  • Anonymous

    HEY OU HURRY UP POST SOME JONAS BROS THREAD QUICK, THOSE UGLY JONAS BROADS WILL BORE TO DEATH AND POST THEIR SHAMEFULL GARBAGE ON THIS THREAD

  • hithere

    ensuringthecrisis
    eeey, i used to use that same icon! where’d get it?

  • suzii18023

    aww i love him(:

  • ensuringthecrisis

    ensuringthecrisis
    eeey, i used to use that same icon! where’d get it?
    —–
    i got it here, scroll down below LOL
    http://encyclopediadramatica.com/Offended

  • Anonymous

    know it’s not the topic but can anyone give me a link for nice song that you like i what to hear any song pls

  • Moonbeam

    Random fact:
    At 9/11 Miley was 8 and lived in Toronto.

    After Billy Ray took her to see a 2001 Mirvish production of Mamma Mia! at the Royal Alexandra Theatre, Miley grabbed his arm and told him, “This is what I want to do, daddy. I want to be an actress.”

  • girl crush mileyyyyy

    nvm i found it. :b

  • peacelovehearts

    Dear Justin Bieber,
    PLEASE go back to Canada….

  • Anonymous

    how ironic…
    TODAY’S MY BIRTHDAY!
    SIXTEEEN WOOOH :)

  • gottalent

    thinkery….

  • iSarcasticING

    Im not nine and why don’t you go take your sorry ass in some other post k bye :)

    __

    haha, 9 year-olds. they say the stupidest things. later princess, have fun worshiping crap.

  • iSarcasticING

    I dont think that love is about entering someones body and I LOVE being a virgin and if a guy cant except that than why should I think sex is a beautiful thing when people take it for granted.

    __

    1 question. are you selena gomez?

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 08:57 am
    suckit said:

    *shoots everyone on this post* BITCHES!!!!!!!!!!!!!

    (In slow motion)
    Gets shoot in the heart, aguast looks at the wound and at sukit then hits the floor with no movement.

  • areyouonDOPE…

    OH NO !!

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:00 am
    iSarcasticING said:

    I dont think that love is about entering someones body and I LOVE being a virgin and if a guy cant except that than why should I think sex is a beautiful thing when people take it for granted.

    __

    1 question. are you selena gomez?

    I bet the bitch cant even last a day without some guy checking her flat ass out.

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:02 am
    areyouonDOPE… said:

    OH NO !!

    What happen?
    You realize that you need rehab?

  • iSarcasticING

    (Pulls out a bigger gun)
    Okay lets talk.

    __

    then again maybe not.

  • MeenuD

    Yo.

  • xxgloriabieberx

    lol.when we grow up sex will be like breathing

    —–
    I love your icon

  • Anonymous

    He sounded so bad..I know its for a good cause..but he sounded awful

  • Anonymous

    LMAO, your ears are awful . ahahahaahah.

  • jemi_loverx3

    oh my gosh he’s so freakin’ cocky it drives me CRAZY!

  • gottalent

    Sep 11, 2010 @ 09:19 am
    Anonymous said:

    @gottalent
    I find it really wierd that you like both justin and demi
    not hating or anything..got nothing against them but this the first time I see someone who likes both of them

    I’m a fan of anyone who really GOT TALENT.

  • Anonymous

    ABURRIDOOOOOOOOOOOO!! :()

  • suckit

    suckit your story sucks!! you cant even spell to save your life. buggars?? what the fuck was that? it wasnt until you wrote nose that i found out you meant BOOGERS

    ——–

    all i gotta say is my story is da bomb.who gives a shit if i can’t spell “boogers”

  • coolkinda

    he sounds great! How are people hating on this?

  • coolkinda

    suckit said:
    my justin bieber sex story

    he sticked his dick in my ear.when he took it out there was wax on his dick.”oh justin your so sexy”i said.

    “i’ll show you sexy” he said

    he took his shirt off and all i could see was his big fat muscles.

    “i wanna suck your buggars”i said

    i startd sucking on his nose.he’s buggars where the tastest things i ever tasted.he started moaning and then he cumed out of his nose.

    to be continued….

    Lmfao
    I see alot of people post those sort of stories on twitter. creepy….