Selena Gomez TRIES KALE JUICE

  • MileyIsBestest

    WHO CARES?!! NEXT

  • mak

    haha that was hilarious! “why do you do that to yourself?” LOL love them!

  • safetyseal

    HAHAHA. Aww. I love Selena. : )

  • MORICETSZ

    Calm the ??©? down anon!

  • Anonymous

    she said she had jack in the box tacos for breakfast

  • evanescence

    xD

  • Anonymous

    she said she had jack in the box tacos for breakfast
    ———-
    EEEEEWWWWWWWWWWWWW!

  • LittleMons†er

    haha
    and that drink sounded and looked vile.

  • Anonymous

    LOVE Dr.Oz!

  • TheTruthBitch

    Lol That Was Funny. Love Love Selena <3

  • sexxynickj

    WTF Ryan Seacrest?? Guess that is the secret to how you keep your youthful looks but that’s just nasty. Kale is so bitter, even after being cooked for HOURS, I can’t even image trying to juice the fucking thing.

    Selena was brave to try that mess!

  • christmascash

    Haha… I’m assuming it’s not good. :P

  • mileyluver15

    WHY do you do that to yourself.
    ahahha this actually made me like her..

  • mileyluver15

    you could eat that stuff like ryan and stay very slim or eat and be average i choose average like demi :) love her

  • SparksFly

    Haha xD

  • HBIC

    I hate her style/personality. idk why it bugs me..I’ve noticed she dresses a lot like Korean girls..which is cute..but Selena is Mexican and tall.. Not Korean.. XD

    Huh? XD And Miley wears a lot of ethnic jewelry, but she’s american. I really don’t see the big deal.

  • VenomousLipsPoisonPerfume

    haha! thats funny XD x

  • gottalent

    Icon check.

  • Watch your back

    Poor Selena.

  • gottalent

    Icon check.
    (AGIAN)

  • Stranger

    Lmfao @ her face. Priceless.

  • pceloveguitar

    hahaha, she’s so cuuute :)

  • Delilah_Marie

    I hate her style/personality. idk why it bugs me..I’ve noticed she dresses a lot like Korean girls..which is cute..but Selena is Mexican and tall.. Not Korean.. XD

  • Anonymous

    Sep 17, 2010 @ 06:00 am
    Delilah_Marie said:

    I hate her style/personality. idk why it bugs me..I’ve noticed she dresses a lot like Korean girls..which is cute..but Selena is Mexican and tall.. Not Korean.. XD

    Say it proud and loud.

  • Anonymous

    Sep 17, 2010 @ 05:45 am
    gottalent said:

    Icon check.
    (AGIAN)

    lol yout icon is so funny

  • HBIC

    I hate her style/personality. idk why it bugs me..I’ve noticed she dresses a lot like Korean girls..which is cute..but Selena is Mexican and tall.. Not Korean.. XD

    Her reaction’s really cute haha :P

  • Anonymous

    haha she is so adorable.i loved her face expression.

  • Moonbeam

    What did she say she had for breakfast? Burritos?

  • DianaBayyybbeeee

    LMFAOOOOOOOOOOOOO I LOVE THIS! THANK YOU RYAN FOR DISGUSTING THAT FAKE OUT! :D

  • Anonymous

    MileyIsBestest said:

    WHO CARES?!! NEXT
    ——
    hahaha loser you dont care then why do you commen here????

  • Anonymous

    hahahaha hilarious!!! shes sooo sweet, love her facial expression ;)

  • Anonymous

    PeaceLoveGomez said:

    hahaha i watched it earlier it was funny….and that drink=ewwwww
    —–
    stunning icon ;)

  • Anonymous

    iMystified said:

    Face = Priceless
    “Why do you do that to yourself?”
    —-
    totally agree!!!

  • Anonymous

    Delilah_Marie said:

    I hate her style/personality. idk why it bugs me..I’ve noticed she dresses a lot like Korean girls..which is cute..but Selena is Mexican and tall.. Not Korean.. XD
    —–
    ok stupid hater wtf are you talkin about????? go to tell to your ugly idol cause she has zero style and she always looks so dam trashy that is really embarrasing!!! she always looks like a whore…. sooo get out of here!!! btw ugly and scary icon!!!

  • jordan

    selena wanna get married & i can get you pregnant

  • Anonymous

    wanna go out

  • Anonymous

    hey baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee im $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • Anonymous

    TheTruthBitch said:

    Lol That Was Funny. Love Love Selena <3
    ——
    me too;) amazing icon!!! wooww flawless!!!

  • Anonymous

    Sep 17, 2010 @ 07:27 am
    Anonymous said:

    The expression was adorable! LOL!
    —–
    shes adorable ;)

  • Anonymous

    lol. my dad juices to but he just uses carrots, spinach, and celery its gross and it makes you fart.

  • Anonymous

    Kale juice really is super healthy for you but it taste like shit. I just drank it today bahaha. blech

  • Watch your back

    I’m BACK PEOPLE. ;D

  • Watch your back

    Sep 17, 2010 @ 06:59 am
    Kisses from Hol… said:

    Watch your back

    heyy :)
    cute icon

    Thank you :) Love yours.

  • mileycrush

    lmfao she’s cute, i watched this vid with no sound haha {school} ;/

  • mileycrush

    hey there sienna :) <33 ; ]

  • mileycrush

    i feel like im talking to myself.. lmfao

  • mileycrush

    xcookiemuffin, i fucking love ur icon <3 miley's gorgoeus! and i love THE LAST SONG! ;]

  • mileycrush

    Delilah Marie, i love her style and her personality she’s super sweet kind and gentle, and idk about the whole korean style thingy.. maybe? hahaha but its ur OPINION<3 and im going to respect it.. btw ur icon is LOVE, i love miley <3 she's thee S.ugar H.oney I.ce T.ea :)

  • Watch your back

    Sep 17, 2010 @ 07:53 am
    mileycrush said:

    hey there sienna :) <33 ; ]
    ---
    Haiii, girl. How are you? ;D

  • Francy

    DianaBayyybbeeee said:

    LMFAOOOOOOOOOOOOO I LOVE THIS! THANK YOU RYAN FOR DISGUSTING THAT FAKE OUT! :D

    —————

    Jajaja You’re So Funny, Do You Want A Cookie?
    Dumb Bitch, Anywho.
    Selena Looks Beautiful Like Always <3
    And Ryan, Holllah ;)

  • mileycrush

    sienna im good just workinggg… classworkk. schooll. BLECH haha watchuu doing? :D im wating for the lunch bell to finally ring hahah :)

  • mileycrush

    lets do a protest for a new miley post! hahahha NEW MILEY POST! NEW MILEY POST! NEW MILEY POST! NEW MILEY POST!

    haha, yeah i have no life.. ;]]

  • meme

    ok stupid hater wtf are you talkin about????? go to tell to your ugly idol cause she has zero style and she always looks so dam trashy that is really embarrasing!!! she always looks like a whore…. sooo get out of here!!! btw ugly and scary icon!!!

    ————

    Hi andy, im gonna call you andy from now on.
    there this crazy selena stan and miley hater in JJJ that says the same things and writes the same way you do, so im gonna call you Andy.

  • Watch your back

    Sep 17, 2010 @ 08:12 am
    mileycrush said:

    sienna im good just workinggg… classworkk. schooll. BLECH haha watchuu doing? :D im wating for the lunch bell to finally ring hahah :)

    I’m just arguing with my classmate. He is annoying as hell. :)

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Sep 16, 2010 @ 10:44 pm
    MORICETSZ said:

    Is nick really that busy thats keeping him from sayin a simple thanks on twitter to his fans? #jussayin.

    I love him to death but dang.
    —————————-
    UUMNM where the fuck have you been..he did earlier you better go back and read his tweets from today!

    ———————————————

    No! He said Thank you to his “friends” not to his fans.
    I don’t think it’s the same for him…

  • jhondoe
  • Kisses from Hollywood

    Hello, does anyone here?

  • Watch your back

    Sep 17, 2010 @ 06:45 am
    Kisses from Hol… said:

    Hello, does anyone here?

    Yes. Hi :)

  • Kisses from Hollywood

    Watch your back

    heyy :)
    cute icon

  • Anonymous

    hello

  • xCookieMuffin

    She had a pickle for breakfast.

  • iMystified

    Face = Priceless
    “Why do you do that to yourself?”

  • xCookieMuffin

    LOL when she drank it xD

  • Anonymous

    The expression was adorable! LOL!

  • Kisses from Hollywood

    Sep 17, 2010 @ 07:06 am
    xCookieMuffin said:
    She had a pickle for breakfast.

    —–
    I can’t figure out it means for hating or joking , smh

  • m

    She looks like she’s having an orgasm

  • NadiaAf23

    FIRST?!

  • NadiaAf23

    YAY!

  • Eloise

    test

  • PeaceLoveGomez

    hahaha i watched it earlier it was funny….and that drink=ewwwww

  • Anonymous

    she has such a better personality then Demi Lovato just saying!!

  • lovato is love.

    lmfao, aw.

  • MORICETSZ

    Is nick really that busy thats keeping him from sayin a simple thanks on twitter to his fans? #jussayin.

    I love him to death but dang.

  • Anonymous

    Sep 16, 2010 @ 10:44 pm
    MORICETSZ said:

    Is nick really that busy thats keeping him from sayin a simple thanks on twitter to his fans? #jussayin.

    I love him to death but dang.
    —————————-
    UUMNM where the fuck have you been..he did earlier you better go back and read his tweets from today!