Miley Cyrus CHANGED FRIEND CLIQUE

miley-clique88
miley-clique8



Credit: M Magazine, MileyFans. Miley has since reunited w/ Liam.

  • Untouchable

    good for you miles

  • Love_JaJ_2

    Anonymous said:
    I will stop the madness of Love_JaJ

    someone!

  • Anonymous

    lmfao. I love when these dumb teenie mags make assumptions.

  • Gearsarealwaysturning

    eeeeeeeeeeeeem

  • Love_JaJ_2

    LMAO. miley looks like a hobo in that pic :P

    shes still gorgeous though xD

  • Anonymous

    Not sure what to say about this post, could have been written one month ago

  • Love_JaJ_2

    LALALALALALALALALALLALALA

  • Love_JaJ_2

    i still own this :)

  • iLoveChimpanzee

    lmao i love how they check the truth box.

  • LoveMo

    love her <3

  • Anonymous

    Huh?

  • Gearsarealwaysturning

    stuuuuuupid question: what is a hobo XD

  • Destiny Hope

    iLoveChimpanzee said:

    lmao i love how they check the truth box.

    lmao i missed that

  • Anonymous

    THJE SITUTATION

  • Destiny Hope

    Gearsarealwayst… said:

    stuuuuuupid question: what is a hobo XD
    —-
    homeless person

  • LoveMo

    stuuuuuupid question: what is a hobo XD
    ——–
    Homeless person

  • ensuringthecrisis

    These magazines kill me.
    They don’t even know half the stuff they’re talking about! They just assume lmao

    But still, good for Miley :D

  • LoveMo

    This is more than dumb…
    Who made these imbiciles magazine writers?
    First of all, Miley was smiling regardless, and second she and Liam are still on.

  • sayWHAT

    EXCEPT FOR THE FACT THAT MIAM IS DATING again lmao this magazine fails epically.

  • Anonymous

    Stupid teenie magazines. RME!

  • mileyistheboss

    Oh god M mag why are they so late haha

  • ensuringthecrisis

    Why is no one here? D:

  • Destiny Hope

    ensuringthecrisis said:

    These magazines kill me.
    They don’t even know half the stuff they’re talking about! They just assume lmao

    But still, good for Miley :D
    —–
    I read an article the other day testing and ranking the big celeb mags for truth and accuracy on stories (star, OK, etc) the top one was 20% lol. Guessing these mags are even lower than that.

  • Anonymous

    http://omg.yahoo.com/photos/what-were-they-thinking/4264?nc#OmgPhoid=5
    ahaha look atwhat they wrote about selena. lol

  • LoveMo

    OU has the nerve to post this…..

  • Love_JaJ_2

    its been so dead since i left, aha.

  • Destiny Hope

    Jessx7x said:

    Oct 1, 2010 @ 06:51 pm
    Anonymous said:

    jess read twilight then

    lol i like read all of them last year

    In all seriousness, I just read “the graveyard book” by Neil Gaiman, it was very good.

  • Anonymous

    Oct 1, 2010 @ 06:49 pm
    Anonymous said:

    Jessx7x said:

    can anybody name a reallly good book? im in a reading mood

    harry potter

    ehhh harry potter isnt my thing
    —–
    The Hunger Games

  • StarStruck33

    I adore Miley
    & Yess Miley & Bieber Make an awesome pair
    in being friends & Making music together :))
    Somehow i prefer Miley being single she DOES look happier!

  • Love_JaJ_2

    Destiny Hope said:
    Jessx7x said:

    Oct 1, 2010 @ 06:51 pm
    Anonymous said:

    jess read twilight then

    lol i like read all of them last year

    In all seriousness, I just read “the graveyard book” by Neil Gaiman, it was very good.
    _

    that dosnt really sound serious..haha.

  • Anonymous

    Oct 1, 2010 @ 06:49 pm
    Anonymous said:

    Jessx7x said:

    can anybody name a reallly good book? im in a reading mood

    harry potter

    ehhh harry potter isnt my thing

    The Hunger Games

  • Destiny Hope

    Love_JaJ_2 said:

    Destiny Hope said:
    Jessx7x said:

    Oct 1, 2010 @ 06:51 pm
    Anonymous said:

    jess read twilight then

    lol i like read all of them last year

    In all seriousness, I just read “the graveyard book” by Neil Gaiman, it was very good.
    _

    that dosnt really sound serious..haha.

    lol true, but it is

  • Anonymous

    noooo justin. stay away from her :O

  • Jessx7x

    what is thehunger games about? i heard that its really good

  • Moonbeam

    jess read twilight then

    lol i like read all of them last year

    In all seriousness, I just read “the graveyard book” by Neil Gaiman, it was very good.
    ———–
    Hah, I have a book by Neil Gaiman.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Good_Omens

  • Love_JaJ_2

    Jessx7x said:
    what is thehunger games about? i heard that its really good
    _

    its sounds scary to me..the title ‘hungry games’ sounds like a horror movie. 0_0

  • Jessx7x

    Oct 1, 2010 @ 07:00 pm
    Love_JaJ_2 said:

    Jessx7x said:
    what is thehunger games about? i heard that its really good
    _

    its sounds scary to me..the title ‘hungry games’ sounds like a horror movie. 0_0

    it sounds very vampirey

  • Destiny Hope

    Moonbeam said:

    jess read twilight then

    lol i like read all of them last year

    In all seriousness, I just read “the graveyard book” by Neil Gaiman, it was very good.
    ———–
    Hah, I have a book by Neil Gaiman.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Good_Omens
    —-
    I don’t have that one, loved this one so gonna have to check it out.

  • Anonymous

    The hunger games is a bunch of kids get thrown into the woods and they have to survive and they have to kill each other and eat each other.

  • Destiny Hope

    The graveyard book has a friendly vampire. lol.

  • Destiny Hope

    Anonymous said:

    The hunger games is a bunch of kids get thrown into the woods and they have to survive and they have to kill each other and eat each other.

    So family friendly then.

  • Jessx7x

    Oct 1, 2010 @ 07:03 pm
    Anonymous said:

    The hunger games is a bunch of kids get thrown into the woods and they have to survive and they have to kill each other and eat each other.

    oh…thats normal

  • Anonymous

    OMG THIS IS SOOOOO TRUE . . . not but who gives a damn

  • daYen

    thast not true

  • MC

    On a night out? Pretty sure we were at the Toronto airport.
    With paparazzi following us how could I look happy?
    and I’m also not in high school, there aren’t any “cliques” in the real world.

  • Love_JaJ_2

    Anonymous said:

    The hunger games is a bunch of kids get thrown into the woods and they have to survive and they have to kill each other and eat each other.
    _

    hmm lovely..i will consider reading it to my little couzin.

  • KristinaMarie559

    lmfao this magazine.
    When I was little, I would throw bitch fits if I didn’t get this magazine.

  • ADUBLove

    eww miley looks disgusting in tht picture her glasses look weird on her face and she looks like she has squidwards nose

  • beccaroo

    arent those “tension” pics from the airport where they got swarmed? lmao

  • Anonymous

    jess read twilight then

  • Jessx7x

    Oct 1, 2010 @ 06:51 pm
    Anonymous said:

    jess read twilight then

    lol i like read all of them last year

  • Love_JaJ_2

    Destiny Hope said:
    Jessx7x said:

    can anybody name a reallly good book? im in a reading mood

    Justin Bieber – the Unauthorized Biography
    _

    LMAO. haha good one :)

  • Anonymous

    then i have no other suggestions

  • Love_JaJ_2

    first?

  • Love_JaJ_2

    yay!

  • Love_JaJ_2

    i own this!

  • Love_JaJ_2

    BLAHBLAHBLAH

  • Love_JaJ_2

    4 in a row?

  • Love_JaJ_2

    haha this is soo funny XD

  • Love_JaJ_2

    amazin conversation going on ;)

  • Anonymous

    cool way to go miles =) i never liked liam anyways you could do so much better than him

  • Anonymous

    I will stop the madness of Love_Ja

  • Love_JaJ_2

    *tumbleweed blows by*

  • Anonymous

    WTF that is not her face in the pic on the left

  • Love_JaJ_2

    i cant get over her face in the first picture…lol.

  • Destiny Hope

    Love_JaJ_2 said:

    i cant get over her face in the first picture…lol.

    not her best photo ever.

  • idkMyBFFjill

    MC said:

    On a night out? Pretty sure we were at the Toronto airport.
    With paparazzi following us how could I look happy?
    and I’m also not in high school, there aren’t any “cliques” in the real world.
    ——-
    This legit sounds like miley hahahaha.

  • Love_JaJ_2

    ou was sooo dead today :/

  • Anonymous

    Has anyone besides me noticed that the women in the left picture smiling isnt even Miley…

  • Anonymous

    This is the TRUTH. Dont you see the check on the truth box. Dumbasses.

  • Anonymous

    you are chosen for the dumbest person of the day! congratulations

  • JB rocks my socks

    WTF is this.
    A.
    I could make this crap up
    And

    B.
    She doesnt “hang out” with Bieber they did one song together

  • Love_JaJ_2

    Anonymous said:
    This is the TRUTH. Dont you see the check on the truth box. Dumbasses.
    _

    you cant be serious.

  • Moonbeam

    LOL, Fail. They should make a fail box, so we can check it.

  • Anonymous

    They should have a checkmark on bullshit.

  • Untouchable

    JB rocks my socks said:
    WTF is this.
    A.
    I could make this crap up
    And

    B.
    She doesnt “hang out” with Bieber they did one song together
    _________

    and it wasnt even their own song together

  • Hilary

    These magazines kill me.
    They don’t even know half the stuff they’re talking about! They just assume

    This.

  • Love_JaJ_2

    Moonbeam said:
    LOL, Fail. They should make a fail box, so we can check it.
    _
    thats an amazing idea, haha.

  • entwinedintime

    LMFAO.
    proof that these teeny bopper magazines are bullshit.

  • Moonbeam

    LOL, the picture on the left. She just makes a fake smile for the papz.

  • Love_JaJ_2

    bieber teenies will probably go on a hormonal rampage now because this magazine claims they are ‘friends’

    ‘OMG OMG OMG SHES STEALING MY PRECIOUS LITTLE ANGEL, OMG JUSTIN COME BACKKKKK!! I LOVEEE YOUUUUUU!!’

  • Destiny Hope

    Love_JaJ_2 said:

    bieber teenies will probably go on a hormonal rampage now because this magazine claims they are ‘friends’

    ‘OMG OMG OMG SHES STEALING MY PRECIOUS LITTLE ANGEL, OMG JUSTIN COME BACKKKKK!! I LOVEEE YOUUUUUU!!’
    —-
    I would love Miley to date the Biebs, that would make for some funny headlines at least.

  • .Truth.

    My facebook account is suspended. Damn, I’m pissed!!!!!!!!!!

    Haah, i hate these mags. :l

  • Destiny Hope

    .Truth. said:

    My facebook account is suspended. Damn, I’m pissed!!!!!!!!!!

    Haah, i hate these mags. :l
    —-
    What do you have to do to get suspended?

  • Anonymous

    Love_JaJ_2 said:

    bieber teenies will probably go on a hormonal rampage now because this magazine claims they are ‘friends’

    ‘oh my god oh my god oh my god SHES STEALING MY PRECIOUS LITTLE ANGEL, oh my god JUSTIN COME BACKKKKK!! I LOVEEE YOUUUUUU!!’

    oh shut the fuck up. im a bieber stan and i couldnt give 2 shits if miley was friends with him or not. she doesnt like him anyway

  • HBIC

    I love Miley, but that picture with the shades makes her look so funny :P

  • Love_JaJ_2

    Destiny Hope said:
    Love_JaJ_2 said:

    bieber teenies will probably go on a hormonal rampage now because this magazine claims they are ‘friends’

    ‘OMG OMG OMG SHES STEALING MY PRECIOUS LITTLE ANGEL, OMG JUSTIN COME BACKKKKK!! I LOVEEE YOUUUUUU!!’
    —-
    I would love Miley to date the Biebs, that would make for some funny headlines at least.
    _

    ‘has justin bieber found him self a lady, lady, lady ohhhhhh’

    ‘is miley cyrus justins baby, baby, baby, noooooo!’

  • Destiny Hope

    Anonymous said:

    Love_JaJ_2 said:

    bieber teenies will probably go on a hormonal rampage now because this magazine claims they are ‘friends’

    ‘oh my god oh my god oh my god SHES STEALING MY PRECIOUS LITTLE ANGEL, oh my god JUSTIN COME BACKKKKK!! I LOVEEE YOUUUUUU!!’

    oh shut the fuck up. im a bieber stan and i couldnt give 2 shits if miley was friends with him or not. she doesnt like him anyway

    well one random anon Bieber fan “doesn’t gve 2 shits” about it, so that’s settled then.

  • Destiny Hope

    Love_JaJ_2 said:

    Destiny Hope said:
    Love_JaJ_2 said:

    bieber teenies will probably go on a hormonal rampage now because this magazine claims they are ‘friends’

    ‘OMG OMG OMG SHES STEALING MY PRECIOUS LITTLE ANGEL, OMG JUSTIN COME BACKKKKK!! I LOVEEE YOUUUUUU!!’
    —-
    I would love Miley to date the Biebs, that would make for some funny headlines at least.
    _

    ‘has justin bieber found him self a lady, lady, lady ohhhhhh’

    ‘is miley cyrus justins baby, baby, baby, noooooo!’

    lol

  • Anonymous

    ohhhh you’re soooo funny destiny hope

  • Love_JaJ_2

    Anonymous said:
    Love_JaJ_2 said:

    bieber teenies will probably go on a hormonal rampage now because this magazine claims they are ‘friends’

    ‘oh my god oh my god oh my god SHES STEALING MY PRECIOUS LITTLE ANGEL, oh my god JUSTIN COME BACKKKKK!! I LOVEEE YOUUUUUU!!’

    oh shut the fuck up. im a bieber stan and i couldnt give 2 shits if miley was friends with him or not. she doesnt like him anyway
    _
    getting defensive i see.

    and how do you know this exactly? you know what goes on in mileys head?

  • Anonymous

    getting defensive i see.

    and how do you know this exactly? you know what goes on in mileys head?

    i mean doesn’t like him LIKE AS A BOYFRIEND OR LOVER

  • realistgangsta

    all i have to say is wtf

  • .Truth.

    Destiny Hope said:
    .Truth. said:

    My facebook account is suspended. Damn, I’m pissed!!!!!!!!!!

    Haah, i hate these mags. :l
    —-
    What do you have to do to get suspended?

    —-

    i have no idea how it happened! So, I can’t help you with that.
    All I know is that a chat popped up from a friend and it was a spam, then 8 popped up, next thing i know, account suspended.

    Why? you wanna suspend yours or something?

  • Love_JaJ_2

    Anonymous said:
    getting defensive i see.

    and how do you know this exactly? you know what goes on in mileys head?

    i mean doesn’t like him LIKE AS A BOYFRIEND OR LOVER
    _

    like i said previously, for all you know miley could be head over heels inlove with justin.

  • Moonbeam

    Apropos Bieber, there is an even more hilarious article i read yesterday, let me find it.

  • Destiny Hope

    .Truth. said:

    Destiny Hope said:
    .Truth. said:

    My facebook account is suspended. Damn, I’m pissed!!!!!!!!!!

    Haah, i hate these mags. :l
    —-
    What do you have to do to get suspended?

    —-

    i have no idea how it happened! So, I can’t help you with that.
    All I know is that a chat popped up from a friend and it was a spam, then 8 popped up, next thing i know, account suspended.

    Why? you wanna suspend yours or something?

    lol just curious, maybe if I got bored one day I’d try it out, would get me off it least.

  • brokenpromises

    Can someone talk to me? I made an OU because I was bored. I’m LoveMo I was an anon like two hours ago….

  • Anonymous

    brokenpromises said:

    Can someone talk to me? I made an OU because I was bored. I’m LoveMo I was an anon like two hours ago….

    hello

  • Love_JaJ_2

    i love justins creative lyrics…my cousin in 2nd grade writes songs, and they are 100x more complex and meaningful.

  • Destiny Hope

    Love_JaJ_2 said:

    Anonymous said:
    getting defensive i see.

    and how do you know this exactly? you know what goes on in mileys head?

    i mean doesn’t like him LIKE AS A BOYFRIEND OR LOVER
    _

    like i said previously, for all you know miley could be head over heels inlove with justin.

    I think she’s just playing hard to get

  • Anonymous

    so you like twilight brokenpromises??

  • Jessx7x

    blahhh im bored

  • Moonbeam

    Justin Bieber “Devastated” Over Miley Cyrus & Liam Hemsworth Reunion

    “Miley Breaks Justin’s Heart” screams a headline in the National Enquirer about Miley Cyrus and Justin Bieber.

    “These are the pictures that broke Justin Bieber’s heart,” begins the piece, which showcases the widely-seen paparazzi shots of Cyrus in her car kissing Liam Hemsworth, with whom she recently reconciled.

    And just why did the pictures leave Bieber, as the tab claims, “shattered”?

    “Justin truly believed that he could win Miley. He feels women all over the world of every age want him, so why not Miley?” a so-called source tells the Enquirer.

    And not only that, but the source further alleges that “Justin thought he was in love with Miley. Seeing her happy again with Liam is tearing him up. He’s devastated.”

    Really?

    Muahahahaha.

  • Love_JaJ_2

    Destiny Hope said:
    Love_JaJ_2 said:

    Anonymous said:
    getting defensive i see.

    and how do you know this exactly? you know what goes on in mileys head?

    i mean doesn’t like him LIKE AS A BOYFRIEND OR LOVER
    _

    like i said previously, for all you know miley could be head over heels inlove with justin.

    I think she’s just playing hard to get
    _

    yep, we all know she wants to be his ‘favourite girl’

  • JustAddMermaid

    hmm,in 1st pic she looks soo ugly,eew..

  • BangThatDrum

    LMAOOOOOO

  • picstoburn

    this is why people shouldn’t read magazines if it was true then why did she go back with him? people take things seriously just because people thought they broke up,but you can always go back to the person.

  • Love_JaJ_2

    Moonbeam said:
    Justin Bieber “Devastated” Over Miley Cyrus & Liam Hemsworth Reunion

    “Miley Breaks Justin’s Heart” screams a headline in the National Enquirer about Miley Cyrus and Justin Bieber.

    “These are the pictures that broke Justin Bieber’s heart,” begins the piece, which showcases the widely-seen paparazzi shots of Cyrus in her car kissing Liam Hemsworth, with whom she recently reconciled.

    And just why did the pictures leave Bieber, as the tab claims, “shattered”?

    “Justin truly believed that he could win Miley. He feels women all over the world of every age want him, so why not Miley?” a so-called source tells the Enquirer.

    And not only that, but the source further alleges that “Justin thought he was in love with Miley. Seeing her happy again with Liam is tearing him up. He’s devastated.”

    Really?

    Muahahahaha.
    _

    oh.my.gosh

    BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

    is this shit for real? is this some other teenie bopper shit? i died laughing.

    ROFLMMFAO.

    #FAIL.

  • SimplyCT

    lmao. i remember reading m mag in like middle school. xD

  • .Truth.


    lol just curious, maybe if I got bored one day I’d try it out, would get me off it least.

    haha, niice ;)
    Yea, it got me off, but now i’m slowly dying inside. -sigh-
    i need to “prove im human” in an hour or something :/ this sht sucks.

  • Love_JaJ_2

    picstoburn said:
    this is why people shouldn’t read magazines if it was true then why did she go back with him? people take things seriously just because people thought they broke up,but you can always go back to the person.
    _

    its obvious justin bieber is writing all the teenie bopper magazines, considering EVERY article somehow relates to him.

  • picstoburn

    Oct 1, 2010 @ 06:28 pm
    Love_JaJ_2 said:
    picstoburn said:
    this is why people shouldn’t read magazines if it was true then why did she go back with him? people take things seriously just because people thought they broke up,but you can always go back to the person.
    _

    its obvious justin bieber is writing all the teenie bopper magazines, considering EVERY article somehow relates to him

    lmao i always see his face /: it’s annoying.

  • Love_JaJ_2

    picstoburn said:
    Oct 1, 2010 @ 06:28 pm
    Love_JaJ_2 said:
    picstoburn said:
    this is why people shouldn’t read magazines if it was true then why did she go back with him? people take things seriously just because people thought they broke up,but you can always go back to the person.
    _

    its obvious justin bieber is writing all the teenie bopper magazines, considering EVERY article somehow relates to him

    lmao i always see his face /: it’s annoying.
    _

    im going to sue them all for damaging my eye-sight..

  • picstoburn

    & the reason why miley looks like that is because she was at the airport i think O_o

  • Jessx7x

    im getting sick of justin bieber, everywhere i go, he has to be somewhere..i dnt even read magazines anymore becauuse there is a picture of him on every single fricken page

  • Moonbeam

    La Biebs was only kissing Jasmine to make Miley jealous.
    Hi hi hi hi hi.

  • Love_JaJ_2

    Jessx7x said:
    im getting sick of justin bieber, everywhere i go, he has to be somewhere..i dnt even read magazines anymore becauuse there is a picture of him on every single fricken page
    _

    i know…i feel sorry for the poor trees that die, and have his fug face printed on them…what a way to die.

    RIP trees.

  • Destiny Hope

    Moonbeam said:

    Probably La Biebs was only kissing Jasmine to make Miley jealous.
    Hi hi hi hi hi.
    —-
    Now you just gave them next weeks headline.

  • picstoburn

    can anyone explain the whole october 15th thing about joe? they were like if joe and ashley don’t break up everyone is going to unfollow him. unless that’s just one crazy person.

  • Jessx7x

    i am on a justin bieber strike..whenever i see something about him i will look away

  • iMystified

    Destiny Hope
    icon = Love :D

  • Love_JaJ_2

    picstoburn said:
    can anyone explain the whole october 15th thing about joe? they were like if joe and ashley don’t break up everyone is going to unfollow him. unless that’s just one crazy person.
    _

    some crazy on twitter made this thing, if they dont break up, her and her army of like 50 followers are going to unfollow joe and stop being fans..they want this to be big, with thousands of people contributing..

    its just a big fail.

  • Moonbeam

    Probably La Biebs was only kissing Jasmine to make Miley jealous.
    Hi hi hi hi hi.
    —-
    Now you just gave them next weeks headline.
    ———-
    Oh sh….

    *looks around*

  • Destiny Hope

    picstoburn said:

    can anyone explain the whole october 15th thing about joe? they were like if joe and ashley don’t break up everyone is going to unfollow him. unless that’s just one crazy person.
    —-
    lmao, seriously someone gave a deadline or they drop him from twitter? Someone should call the fbi on this extortion attempt.

  • Untouchable

    the twitter is unfanjoejonas lol

  • La2

    No hate, but Miles looks hideous on the “now” picture X(

  • Destiny Hope

    iMystified said:

    Destiny Hope
    icon = Love :D

    thanks and it is mutual, love your icon

  • picstoburn

    icstoburn said:
    can anyone explain the whole october 15th thing about joe? they were like if joe and ashley don’t break up everyone is going to unfollow him. unless that’s just one crazy person.
    _

    some crazy on twitter made this thing, if they dont break up, her and her army of like 50 followers are going to unfollow joe and stop being fans..they want this to be big, with thousands of people contributing..

    its just a big fail.

    oh wow that’s crazy. oh well joe doesn’t need fake fans -_-

  • picstoburn

    Oct 1, 2010 @ 06:35 pm
    Untouchable said:
    the twitter is unfanjoejonas lol

    she’s crazy O_O

  • Timber

    That unfanjoejonas thing is the stupidest thing I’ve ever heard.

  • Moonbeam

    can anyone explain the whole october 15th thing about joe? they were like if joe and ashley don’t break up everyone is going to unfollow him. unless that’s just one crazy person.
    ———–
    Let’s all threaten to kill our cats if Joe and Ashley don’t break up.
    just kidding

  • Destiny Hope

    I’ve got to follow though to get timely updates on the progress. brb

  • Love_JaJ_2

    Oct 1, 2010 @ 06:37 pm
    Timber said:
    That unfanjoejonas thing is the stupidest thing I’ve ever heard.
    _

    just like poor fuzzy..who got eaten because miley wouldn’t come back to twitter.

  • Destiny Hope

    Love_JaJ_2 said:

    Oct 1, 2010 @ 06:37 pm
    Timber said:
    That unfanjoejonas thing is the stupidest thing I’ve ever heard.
    _

    just like poor fuzzy..who got eaten because miley wouldn’t come back to twitter.

    yeah that cat hater Miley.

  • Love_JaJ_2

    i swear, i just…cannot get over the ‘now’ picture, everytime i refresh the page and see it, i burst into hysterics.

  • Untouchable

    picstoburn said:
    Oct 1, 2010 @ 06:35 pm
    Untouchable said:
    the twitter is unfanjoejonas lol

    she’s crazy O_O
    _________

    haha..yea, i suspected that..she thinks shes doing it for demi

  • SellyismygirlCrush

    LOL

  • picstoburn

    she actually ate the cat O_O ew.

  • Anonymous

    im gonna eat my dwarf kitten

  • Timber

    just like poor fuzzy..who got eaten because miley wouldn’t come back to twitter.
    _

    I honestly don’t think that cat actually got eaten.

  • picstoburn

    People think it’s Demi lmaooooooo

  • Love_JaJ_2

    Untouchable said:
    picstoburn said:
    Oct 1, 2010 @ 06:35 pm
    Untouchable said:
    the twitter is unfanjoejonas lol

    she’s crazy O_O
    _________

    haha..yea, i suspected that..she thinks shes doing it for demi
    _

    she puts demi stans to shame, stupid whore D:<

  • Love_JaJ_2

    picstoburn said:
    People think it’s Demi lmaooooooo
    _

    people making up shit just so they have another reason to hate on her.

  • SellyismygirlCrush

    Back to my Zack gif<3

  • SellyismygirlCrush

    Timber said:
    just like poor fuzzy..who got eaten because miley wouldn’t come back to twitter.
    _

    I honestly don’t think that cat actually got eaten.
    ____

    haha yeah they were all talk
    I highly doubt they would become murderous cat eaters

  • Anonymous

    UR LOVE UR LOVE UR LOVE OFF THE CHAIN OFF THE CHAIN

  • picstoburn

    sometimes i just hate my itouch.

  • Jessx7x

    can anybody name a reallly good book? im in a reading mood

  • Anonymous

    lets talk

  • Anonymous

    Jessx7x said:

    can anybody name a reallly good book? im in a reading mood

    harry potter

  • heartinvasion?

    Miam is starting to become boring. Miley needs some fresh cock meat sandwich.

  • heartinvasion?

    And OU, you just fail for thinking that we believe these stupid teeny bopper bullshit magazines…

  • Destiny Hope

    Jessx7x said:

    can anybody name a reallly good book? im in a reading mood

    Justin Bieber – the Unauthorized Biography

  • Jessx7x

    Oct 1, 2010 @ 06:49 pm
    Anonymous said:

    Jessx7x said:

    can anybody name a reallly good book? im in a reading mood

    harry potter

    ehhh harry potter isnt my thing