Wizards Season 3 Finale SNEAK PEAK

  • iMystified

    Gregg sent me here…
    LOL jk
    but he did tweet this. :P

  • Anonymous

    This looks like an awesome episode! Alex and Mason are so cute together!

  • FrancyJonasGomez

    iMystified said:

    Phantom-Writer said:

    Where the hell Mason come from?

    the new hour long episode came on tonight and it explains the whole “Mason coming back” story :)

    ps.it’s a damn good episode too :P

    I missed it D’:

  • FrancyJonasGomez

    Gregg is a cutie <3

  • suzii18023

    dang !! mason and alex r? cute :D

  • Minke

    Can’t wait!

  • Gabriella

    Season finale already…I didn;t knoe Mason was back?

    Check out my blog: Principessa Gabriella

  • Minke

    Can’t wait!

  • carys

    where did mason come from??..

  • never change

    i want to watch it

  • Diamondback

    Awesomes.

  • iMystified

    I <3 Gregg he's so adorable :P

  • Anonymouse

    Still don’t like mason. Sorry

  • JBeezyDreezy

    Cool, can’t wait 4 it!

  • Micah Bustamante (:

    I want to see it :D

  • Anonymous

    selena and david are great! thumbs up!

  • Phantom-Writer

    Where the hell Mason come from?

  • Love_JaJ_2

    Phantom-Writer said:
    Where the hell Mason come from?
    _
    creep.

  • iMystified

    Phantom-Writer said:

    Where the hell Mason come from?

    the new hour long episode came on tonight and it explains the whole “Mason coming back” story :)

    ps.it’s a damn good episode too :P

  • Jaskoe

    I hate the episodes with mason, Alex is too lovey dubby and isn’t as funny and it;s just too cheesy it’s always just about them. The episodes with juliet where the best. There still was that whole love thing but still was really funny and not too serious.I hate that mason gets to come back but not juliet probably just because alex is the main character.

  • never change

    can’t wait

  • heartinvasion?

    That’s cool.

  • Anonymous

    AMAZING!!! LOVE YOU ALL, WIZARDS <3 serious, brazil love Wizards Of Waverly Place, we want Selena and The Scene in Braziiiiiiiiiiil!

  • Anonymous

    first

  • brokenpromises

    :)

  • Suzana

    COOOLL BRAZIL LOVES YOU! <3

  • Love_JaJ_2

    salivaaa

  • Love_JaJ_2

    Ou im not spamming.

  • Anonymous

    interesting?

  • jocelyn

    YES ITS GONNA FINISH ALREADY YAY SOOO HAPPY NOW!!!!

  • Love_JaJ_2

    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm iceacreammm <0

  • SellyismygirlCrush

    Oct 1, 2010 @ 06:08 pm
    jocelyn said:
    YES ITS GONNA FINISH ALREADY YAY SOOO HAPPY NOW!!!!

    ___

    finish? no season 4 is this month