Emma Stone Spider-Man Mary Jane Role

emma-stone-spiderman


Sony Pictures will be offering the role of Mary Jane Watson in new Spider-Man to Easy A star Emma Stone, reports Deadline. The role of Gwen Stacy is down to Dianna Agron, Mia Wasikowska, Georgina Haig & Dominique McElligott. Stacy was played in Spiderman 3 by Bryce Da1las Howard. She is the first love interest of the high school-aged Peter Parker, played by Andrew Garfield.

  • thedarksunshine

    Awh YAY! I love her!

  • FrancyJonasGomez

    suzii18023 said:

    i wonder is she will pull it off i really wanted logan lerman to be the new spiderman :p

    —-

    Me too -_____________-.

  • Anonymous

    yay :)! she’ll be great

  • never change

    that’s cool

  • idkMyBFFjill

    YES YES YES.

  • idkMyBFFjill

    ew, the weekends halfway done…

  • Anonymous

    she was brilliant in zombieland. I reckon she’ll be good :D yay :D

  • krystinajonas

    emma stone is amazing.

  • Anonymous

    Dianna Agron <3 Hope she gets the other role

  • Anonymous

    yeah, that’d be cool.

  • bananapancakesplease

    oops. i meant to log in. yeah, that’d be cool.

  • bananapancakesplease

    idkMyBFFjill said:

    ew, the weekends halfway done…
    ————
    I love your pic and ugh, don’t even remind me.

  • Anonymous

    FrancyJonasGomez said:

    suzii18023 said:

    i wonder is she will pull it off i really wanted logan lerman to be the new spiderman :p

    —-

    Me too -_____________-.

    _______

    Logan Lerman would have been awesome he is HAWT!!

  • Sexy_Thang
  • Anonymous

    Emma is better than Miley Cyrus.

  • suckit

    lgan would be a good spider man.and she would be a good mary-jane

    http://www.formspring.me/suckitOU
    http://www.formspring.me/suckitOU
    http://www.formspring.me/suckitOU

  • suckit

    lgan would be a good spider man.and she would be a good mary-jane

    —-

    *logan

  • Anonymous

    Emma is better than Miley Cyrus.

    Anyone is better than Miley

  • Anonymous

    This girl looks like Mila Kunis.

  • Anonymous

    LETS CHAT

  • Anonymous

    Who’s doing James Franco’s role?

  • Anonymous

    OMG JUSTIN’S ASS!!!! AHHHHHH!!! *SQUEALS*

    http://tinyurl.com/2d37nhx

  • Kevin

    Emma is better than Miley Cyrus.

    Anyone is better than Miley

    ——

    really? well miley for sure
    was better then your mom last night in bed
    just saying.

  • idkMyBFFjill

    OMG JUSTIN’S ASS!!!! AHHHHHH!!! *SQUEALS*

    http://tinyurl.com/2d37nhx
    ——
    lmfao…
    where on earth is that from? idk if ill be able to handle all the fan insanity.

  • picstoburn

    -__- im never helping an anon again lmao

  • idkMyBFFjill

    bananapancakesplease said:

    idkMyBFFjill said:

    ew, the weekends halfway done…
    ————
    I love your pic and ugh, don’t even remind me.
    ——–
    thanks :)
    the second i saw it i was like BAM profile pic!

    and sorry :|

  • Anonymous

    And I think she looks very much like Lucy Hale from __some__ photos.

  • Anonymous

    Dianna Agron for Gwen Stacey. PLEASE!!!

  • Anonymous

    she looks kinda OLD

  • WhoXOwnsMyHeart

    ahhh she’s amazing! :D she definitely should get that role!

  • AnthonyP

    I LOVER HER

  • iSarcasticING

    she’s just gonna keep getting more famous and better. :D

  • Miley – Mania

    Oct 2, 2010 @ 08:03 pm
    Kevin said:
    Emma is better than Miley Cyrus.
    …………………………..
    do you have evidence ??
    i don’t know were the morons come from ???

  • Anonymous

    Emma Stone is hootttt!!!!
    Loved her in EASY A!
    She’s perfect for Mary Jane! :)

  • Anonymous

    Emma Roberts is probably pissed right now. lol

  • .Truth.

    i fucking love emma stone!

  • YO:)

    UM COOL? :)

  • suzii18023

    i wonder is she will pull it off i really wanted logan lerman to be the new spiderman :p

  • Anonymous

    Kewl

  • Anonymous

    wished she didnt accept. shes better than this. spiderman remake? lame.

  • Anonymous

    zac efron shouldve gotten spiderman.
    or even logan lerman. so stupid

  • Anonymous

    OMG IM SOOOO BORED

  • TEENIE IN DISGUISE

    Love her.

  • Anonymous

    Love her!!!

  • Anonymous

    The new Spider-Man film is gonna suck ass since the ORIGINAL people aren’t going to be in it!

  • areyouonDOPE…

    i love her

  • idkMyBFFjill

    picstoburn said:

    -__- im never helping an anon again lmao
    ——-
    lmao, i dont even wanna hear this…

  • picstoburn

    Oct 2, 2010 @ 07:55 pm
    Anonymous said:
    OMG JUSTIN’S ASS!!!! AHHHHHH!!! *SQUEALS*

    http://tinyurl.com/2d37nhx

    *vomits*

  • picstoburn

    Oct 2, 2010 @ 08:10 pm
    idkMyBFFjill said:
    picstoburn said:

    -__- im never helping an anon again lmao
    ——-
    lmao, i dont even wanna hear this…

    lmaoooooo

  • Ellie

    Your icon is really distracting…

  • idkMyBFFjill

    Anonymous said:

    And I think she looks very much like Lucy Hale from __some__ photos.
    ——-
    COOLSTORYBRO.

  • idkMyBFFjill

    imma get off now, i feel lame.

  • Kassy’spoop

    I pretty much just woke up. :)

  • sunshine

    rofl! REALLY.

  • BAILEY

    YOU BETTER PUBLISH THIS COMMENT YA OCEANUP!!!

  • BAILEY

    YOU BETTER PUBLISH THIS COMMENT YA OCEANUP!!!

  • Anonymous

    Not sure why they chose a great actor for Spiderman, these films are nothing about acting, Logan might suck as an actor but he is good looking, that is what people want. Bad call by producers choosing acting over looks.