• Anonymous

    lawl.
    well, i’m addicted to hugs from nick jonas.
    seriously, he gives the greatest hugs ever.

  • peacenlove

    myfactoryanimal? said:
    move it sista!

    bahaha your icon is love

  • Anonymous

    What? LMAO

  • Anonymous

    oh? hahahahha wtf.
    but while we’re talking about hugs, let me say, the jonas brothers give the most amazing hugs ever.
    loveeee <3

  • mileyluver15

    hugs not drugs

  • mileyluver15

    lol i find this really amusing…everyone hugs.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    the fuck?

  • 3r3smis0l

    oh? hahahahha wtf.
    but while we’re talking about hugs, let me say, the jonas brothers give the most amazing hugs ever.
    loveeee <3
    —————
    I SOO want one from them!! one day..lol

    and the headline made me laugh

  • brokenpromises

    hugs not drugs
    —–
    crack is wack

  • Anonymous25

    and non picture of Selena hugging Nick??…ohh too bad…well Nick doesnt like hugs any way hahahaha

  • Anonymous

    and non picture of Selena hugging Nick??…ohh too bad…well Nick doesnt like hugs any way hahahaha

    Lol. Are you trying to start a niley vs. nelena war?

  • FrancyJonasGomez

    Um ok….

  • Anonymous25

    and non picture of Selena hugging Nick??…ohh too bad…well Nick doesnt like hugs any way hahahaha

    Lol. Are you trying to start a niley vs. nelena war?
    ——-
    not at all…lol

  • Anonymous

    Ah brings back memories of the Free Hugs Campaign.

    http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4

  • Anonymous

    What’s with these lame ass articles these teenie magazines have been printing lately? Smh.
    —–
    Well they are “teenie magazines” that is ALL they do. Why does OU cover them though is my question?
    ———–
    Because Oceanup is addicted to Selena.
    They mostly post teeny magazine articles about her.

  • Anonymous

    and non picture of Selena hugging Nick??…ohh too bad…well Nick doesnt like hugs any way hahahaha

    ____

    Yeah no kidding. He is so good at so many things, but he has these weird behaviors lol. Antisocial, unfriendly and a lil awkward

  • Destiny Hope

    Anonymous said:

    Ah brings back memories of the Free Hugs Campaign.

    http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4
    —-
    63 million hits, how in the hell did i miss that before now. Brought a little tear to my eye.

  • Anonymous

    But Idk. Selena is such a sweetheart. I think her touchiness and huggableness is part of what makes her a warm person. I wish I had her personality and people skills b/c honestly, how could anyone meet her not like her?

  • OnSale Cabinetry

    Need cabinets? visit http://onsalecabinets.wordpress.com for details.

  • OnSale Cabinetry

    Need cabinets? visit http://onsalecabinets.wordpress.com for details.

  • heartinvasion?

    lame post ;P no one reads these magazines.

  • RiseAboveTheStorm

    i hate hugs :/

  • Anonymous

    You have to ask that?!?! 1 word: COMMENTS

  • PrettyYoungThing

    I’m so jealous she got to hug Taylor Lautner for 10 seconds. Life is unfair. D:

  • fearless now

    OMG i read addicted to drugs

    well is better to be addicted to hugs THAN drugs, so all good selena

  • Anonymous

    w said:

    What’s with these lame ass articles these teenie magazines have been printing lately? Smh.
    —–
    Well they are “teenie magazines” that is ALL they do. Why does OU cover them though is my question?

  • Anonymous

    PrettyYoungThing said:

    I’m so jealous she got to hug Taylor Lautner for 10 seconds. Life is unfair. D:
    —-
    lots of older men have hugged him for much longer, it’s not a rare thing, well unless you are a girl.

  • brokenpromises

    LOL
    I would hug Jake too.

  • Anonymous

    LMAO XD
    Oook…OU.

  • krystinajonas

    i love hugs too. especially when it’s cold and a guy hugs you to make you warm :)

  • Anonymous
  • Malu

    OMG THT MAKES 2 OF US!
    im always the one giving ppl hugs.
    i prefer the 10 second hugs over anything. haha. ;) *wink, wink*

  • PaaperPlanes

    Aw, the Taylena hug is so sweet.

  • iMystified

    Who doesn’t love a good hug? :D

  • Destiny Hope

    Quick where’s Selena, found people who need hugs.

    http://28.media.tumblr.com/tumblr_l61ag4uUXE1qa8qy8o1_500.jpg

  • never change

    lol

  • Anonymous

    Destiny Hope said:

    Quick where’s Selena, found people who need hugs.

    http://28.media.tumblr.com/tumblr_l61ag4uUXE1qa8qy8o1_500.jpg

    lmao is that Taylor Momsen and Keanu?

  • Anonymous

    Lmao i thought this was gonna say drugs :D
    —-
    Your icon. Poor Kurt and what he went through last night. :(

  • Anonymous

    Doesn’t this look like Selena? She’s naked!
    http://nicolehk.tumblr.com/post/1000183456

  • ensuringthecrisis

    WTF?? People are timing how long Selena Gomez’s hugs are now? Is news really that slow? xD

  • picstoburn

    this is the reason why people don’t read these teenies magazines anymore. i was wondering why ad posted this two days ago.

  • xO

    Doesn’t this look like Selena? She’s naked!
    http://nicolehk.tumblr.com/post/1000183456
    —-
    She doesn’t look anything like her, although she’s super pretty.

  • iLoveChimpanzee

    okay lol.
    im proud to say i’ve never ever bought a teenie magazine ;)

  • xoShannonxo

    Jesus…….

  • Destiny Hope

    She doesn’t look anything like her, although she’s super pretty.

    obviously not her, but the girl kinda does superficially resemble her, that girl is very pretty.

  • picstoburn

    Oct 6, 2010 @ 02:11 pm
    iLoveChimpanzee said:
    okay lol.
    im proud to say i’ve never ever bought a teenie magazine ;)

    lmao that’s good. haha

  • iLoveChimpanzee

    lmao that’s good. haha
    ___
    is that a Sammi icon i see?? lol

  • xoShannonxo

    picstoburn said:
    ———-
    *kisses you all over* Oh how I’ve missed you!!!!!!!

  • Destiny Hope

    Destiny Hope said:

    She doesn’t look anything like her, although she’s super pretty.

    obviously not her, but the girl kinda does superficially resemble her, that girl is very pretty.
    —-
    some weird pics on that blog, I’m pretty sure this one is not Miley either, or is it?

    http://nicolehk.tumblr.com/post/1225849519

  • iLoveChimpanzee

    some weird pics on that blog, I’m pretty sure this one is not Miley either, or is it?

    http://nicolehk.tumblr.com/post/1225849519
    ___
    LMFAOOOOO!!

  • areyouonDOPE…

    I GIVE FREE HUGS

  • xoShannonxo

    Oct 6, 2010 @ 02:24 pm
    areyouonDOPE… said:

    I GIVE FREE HUGS
    ——–
    *turns around*
    JK *hugs you*

  • MEEEP

    lulcatzz :p SELENA GOMEZZ IS ADDICTED TO DRUGGSS. *AHEM HUGS* :))))

  • suckit

    i like french kisses;) *wink,wink,wink,wink,wink*

  • suckit

    I GIVE FREE HUGS

    —–

    *HUGS* :D

  • picstoburn

    Oct 6, 2010 @ 02:15 pm
    xoShannonxo said:
    picstoburn said:
    ———-
    *kisses you all over* Oh how I’ve missed you!!!!!!!

    LMAO thanks? i missed you too :]

  • mctiqueen

    What has this site come to?! Ugh. Anyways. The Selena and Bieber friendship is adorable<3

  • Untouchable

    pssh..who isnt

  • picstoburn

    im so bored everything is dead.

  • mctiqueen

    Hm..I wonder why Oceanup has been so dead.

  • suzii18023

    hugsss<33

  • Dumaaa ?

    Drugs, not hugs, Selena. (; xD

  • Anonymous

    i’m bored :p

  • never change

    i love hugs

  • xoShannonxo

    Oct 6, 2010 @ 02:15 pm
    xoShannonxo said:
    picstoburn said:
    ———-
    *kisses you all over* Oh how I’ve missed you!!!!!!!

    LMAO thanks? i missed you too :]
    —–
    OU is dead. I didn’t have any hw today so I came on. LOl. There goes my dramatic departure.

  • picstoburn

    drugs are better. i want more jashley news
    that seems like people are always on.

  • picstoburn

    Oct 6, 2010 @ 03:03 pm
    xoShannonxo said:
    Oct 6, 2010 @ 02:15 pm
    xoShannonxo said:
    picstoburn said:
    ———-
    *kisses you all over* Oh how I’ve missed you!!!!!!!

    LMAO thanks? i missed you too :]
    —–
    OU is dead. I didn’t have any hw today so I came on. LOl. There goes my dramatic departure.

    lmao i know im waiting for a Joe and ashley post. that seem to get people on.

  • mctiqueen

    Wow..this is so much fun lmao. Any topics people wanna start chatting about?!

  • Hilary

    I totally read DRUGS at first.

    hahahahhaha xD

  • Anonymous

    YEAH WELL I MUST BE THE LINDSEY LOHAN, BRITNAYYY SPEARS, porn addicted, give me some meth, and cocaine, right now bitch girl who i addicted to huggssss, so FUCK YOU!!!!

  • GabooNuñez

    jajajjajaajajajajja xD es verdad , es muy adicta a eso xD pero bueno es tierna … so sweet :D bye chau … kisses

  • Anonymous

    Well, everyone is addicted to hugs when Taylor Lautner is near :P

  • xoShannonxo

    Oct 6, 2010 @ 03:05 pm
    picstoburn said:

    Oct 6, 2010 @ 03:03 pm
    xoShannonxo said:
    Oct 6, 2010 @ 02:15 pm
    xoShannonxo said:
    picstoburn said:
    ———-
    *kisses you all over* Oh how I’ve missed you!!!!!!!

    LMAO thanks? i missed you too :]
    —–
    OU is dead. I didn’t have any hw today so I came on. LOl. There goes my dramatic departure.

    lmao i know im waiting for a Joe and ashley post. that seem to get people on.
    ======
    I know. Damn! I miss everybody!

  • picstoburn

    Oct 6, 2010 @ 03:05 pm
    mctiqueen said:
    Wow..this is so much fun lmao. Any topics people wanna start chatting about?!

    who’s in your icon>?

  • picstoburn

    Oct 6, 2010 @ 03:06 pm
    xoShannonxo said:
    Oct 6, 2010 @ 03:05 pm
    picstoburn said:

    Oct 6, 2010 @ 03:03 pm
    xoShannonxo said:
    Oct 6, 2010 @ 02:15 pm
    xoShannonxo said:
    picstoburn said:
    ———-
    *kisses you all over* Oh how I’ve missed you!!!!!!!

    LMAO thanks? i missed you too :]
    —–
    OU is dead. I didn’t have any hw today so I came on. LOl. There goes my dramatic departure.

    lmao i know im waiting for a Joe and ashley post. that seem to get people on.
    ======
    I know. Damn! I miss everybody!

    me too.

  • picstoburn
  • xoShannonxo
  • PrettyYoungThing

    I totally read DRUGS at first.

    And who isn’t addicted to hugs? :]

  • Recidivist

    A person gives 3 hugs and they are “addicted”? WTF? Somebody sign me up to rehab!!

  • peaceandlove.

    People find it weird because i don’t like kisses and i LOVE hugs.

  • peacenlove

    ROFL

  • Hollieluvsux

    Lmao i thought this was gonna say drugs :D

  • Cookies

    If 3 hugs is an “addiction” then I must be the Lindsay Lohan of hugs

  • bubblesbubbles

    RUL

  • w

    What’s with these lame ass articles these teenie magazines have been printing lately? Smh.

  • Anonymous

    lol, that mag needs new writers, this is just pathetic.

  • myfactoryanimal?

    move it sista!