The Vampires Diaries New PROMO Shots

vampdiaries-2
  • Anonymous

    okay could they be copying the new moon posters any more?? haha but i still <3 vampire diaries. :)

  • nemoh

    jessica effect said:
    okay, so i only recently started watching TVP yesterday and i’m trying to catch up, i’m only on episode 9 of season 1 atm.. but question –

    WILL MY HATRED FOR DAMON EVER STOP?!! he’s such an asshole. >_< --
    I warmed up to him. He’s got a heart in the inside…and I just adore him now even if he makes some bad moves.

  • Anonymous

    okay, so i only recently started watching TVP yesterday and i’m trying to catch up, i’m only on episode 9 of season 1 atm.. but question –

    WILL MY HATRED FOR DAMON EVER STOP?!! he’s such an asshole. >_<

    I warmed up to him. He’s got a heart in the inside…and I just adore him now even if he makes some bad moves.


    Same. I hated him at first, but he has a heart somewhere deep down.

  • jessica effect

    OMG EPISODE 10, SEASON 1.

    WHEN DAMON SHOOTS LOGAN.

    “paybacks a bitch, isn’t it?” WITH HIS LITTLE SMIRK. I JUST LAUGHED.. SO HARD.

    – had to share w/ someone.
    but LOL.

    http://www.youtube.com/watch?v=3xMoQUvZ3Ss
    1:56. looks funnier in the context of the TV show though, not just the clip. but still.

  • jessica effect

    okay, so i only recently started watching TVP yesterday and i’m trying to catch up, i’m only on episode 9 of season 1 atm.. but question –

    WILL MY HATRED FOR DAMON EVER STOP?!! he’s such an asshole. >_<

  • shilslovesjobros12

    oh god i love this show i worship it!!1!

  • Anonymous

    Stefan is annoying.

  • Rainey

    yes it will. you will see a different side to him pretty soon. i hated damon at first, but now he is my favorite.

  • Anonymous

    JEREMYYYYYYYYY

  • jessica effect

    * i meant TVD…

    but good. because he’s pissing me off and right now i wish he would get staked. but i can’t believe katherine was alive, wtf?! o_o…

    on to episode 10 now.

  • Anonymous

    Yes!! It will stop! Mine did!

  • Anonymous

    Yes I think it will. When I started watching the show, I also hated him xD But at some point the annoying gets funny, that was in my case :P

    So I hope that you’ll enjoy the rest of the season! Really good! :D

  • Anonymous
  • Anonymous

    DAMON SALVATORE

  • LibertyMiley_

    first

  • FrancyJonasGomez

    STEFAN SALVATORE <3

  • Anonymous
  • Dont Judge

    I really dont get why Vampires fascinate teenage girls. >_<

  • Anonymous

    They’re all hot but the photos themselves all look terribly photoshopped. Like the green screen and everything..hahaha. They look like dolls or something.

  • YO:)

    Hmmmmm:) Damon! :)

  • Rainey

    DAMON DAMON DAMON <3

  • StarStruck33

    Vampire Diaries is the shit
    I love this show!!!
    & of course Damon is so Yummy

  • Fiona

    i haven’t kept up with it since school started but glad Damon still= HAWT