Victoria Justice, ‘Miley Is Doing Her Thing’

  • Delilah_Marie

    Shoooot,gurl. V..you best watch what you say,kay? I will turn on you and go all Miley stan in a SECOND. >:O

  • mels

    Feed Me girl stfu

    you don’t think she made the video to be talked about? okay whatever

    ——-

    In a sense, that’s what every celebrity does. I’m not saying it’s the first thing on their mind and 100% what they base their decisions off of….but, you have to get talked about to be famous.

  • angie2much

    LOL! They’re are way worse videos from today’s pop culture and people are whinning over a 17 Year Old in her undies? Where was all this hell when Gaga was dancing around in police tape? And yeah, Gaga’s a grown woman, but u don’t need to be on a kids show just to be watched be watched by kids.

  • mileyistheboss

    m said:

    KristinaMarie559 said:
    Why do people always bring up Miley?
    It’s annoying.
    ——
    why do u always hate on miley? that’s annoying

    She never hates on miley ROFL

  • realistgangsta

    no mileycrush i am not a selena i hate that bitch i like real bitches who dont act like they shit dont stink

  • thedarksunshine

    I like Victoria but Ariana is so much better. It should be Ariana singing and Victoria going, “Woo!” over her pipes cause that’s what I do whenever I hear that fricken talented red headed sing. (:

  • mileycrush

    victoria is so fake dude.. that’s all she had to sayy about the hbic!

  • mels

    I think people just ask stars questions about Miley to start drama. Because drama will get the interview played everywhere which will get publicity for the person giving the interview. Everyone loves a good catfight in Hollywood so the media purposely pins them on people.

  • FrancyJonasGomez

    mileycrush said:

    victoria is so fake dude.. that’s all she had to sayy about the hbic!

    Girl, calm the fuck down with the “HBIC” you don’t have to type it in every sentence… And now Victoria is fake for saying “she’s whatever”… Wow…

  • mileycrush

    FrancyJonasGomez… WAIT .. WAT???? she iz you can fucking telll when she laughed it off. and by the way ur bitching at me i can tell ur a miley hater……. :/

  • realistgangsta

    so they ask other teen stars about miley because she is relevant and the other are irrelevant ok i get it now

  • FrancyJonasGomez

    mileycrush said:

    FrancyJonasGomez… WAIT .. WAT???? she iz you can fucking telll when she laughed it off. and by the way ur bitching at me i can tell ur a miley hater……. :/

    Lmao, so since i’m bitching at you i’m a Miley hater.. Wow ok.. So cause the girl laughed she’s fake… Nice to know.

  • PunkPopPeacePrincess

    what did she say about Miles..im too lazy to watzh it

  • Feed Me

    realistgangsta said:

    so they ask other teen stars about miley because she is relevant and the other are irrelevant ok i get it now

    well they ask other people about Miley because Miley purposely made a video that she wanted people to talk about. She gets exactly what she wanted, the song sucks, the video sucks, but people talk about it and she gets her name out there. Smart girl.

  • mileycrush

    francyjonasgomez. watever. lol. look im a very friendly person and very fun to talk tooo.. soo please to stoop to my level. you do not wanna get to my bad side. I HATE DRAMA, AND NEGATIVITY :) lol. so wat’s ur name and how old are you ;) I’m Hana, and SIXTEEN :D

  • KristinaMarie559

    Why do people always bring up Miley?
    It’s annoying.
    ——
    why do u always hate on miley? that’s annoying
    —–
    ROFL You fail.
    I basically stan Miley and I don’t hate on anyone.

  • FrancyJonasGomez

    mileycrush said:

    francyjonasgomez. watever. lol. look im a very friendly person and very fun to talk tooo.. soo please to stoop to my level. you do not wanna get to my bad side. I HATE DRAMA, AND NEGATIVITY :) lol. so wat’s ur name and how old are you ;) I’m Hana, and SIXTEEN :D

    Lmao ciao <3

  • Hilary

    It’s SO unnecessary for people to always bring up Miley in interviews. SMH.

  • realistgangsta

    Feed Me girl stfu

  • mileycrush

    AGAIN. VICTORIA IS A FAKE BITCH. #JUSTSAYIN… hahahaha that lil hoe.

  • mileycrush

    caio? HAAHAHAH XD INTERESTING… i see u like john cena and selena gomez… i like selena, but im not a fan at all. and john cena is AWESOME XD

  • Gearsarealwaysturning

    LOL shes whatever…I would do it differently… well, yeah. :P

  • Gearsarealwaysturning

    she really doesnt say anything bad about miley, she says she is doing her thing and that maybe she would do it differently…thats all.

  • realistgangsta

    mileycrush girl stop you know you a selena fan

  • mileycrush

    realistgangsta. i mean i like some of her songs xD but i wud NEVER pay to go to her concert . hahahaha xD but i can tell youre a fan lmfao.

  • Feed Me

    realistgangsta said:

    Feed Me girl stfu

    you don’t think she made the video to be talked about? okay whatever.

  • songwason
  • KristinaMarie559

    It’s SO unnecessary for people to always bring up Miley in interviews. SMH.
    —–
    I agree but apparently we are hating on Miley by saying that. -__-

  • KristinaMarie559

    Once her show ends and she still wants to stay relevant, her image will get sexed up.

  • Sugar_Rush

    It didn’t seem to me that Victoria was trying to diss Miley. It looked more like she was trying to move on in the conversation so no one would make up some stupid drama (like y’all are doing). Do you think Miley cares? No… I don’t think she does.

    This interview was done a few weeks ago, but it’s one of my FAVORITES! Victoria is so amazing <333

  • m

    KristinaMarie559 said:
    Why do people always bring up Miley?
    It’s annoying.
    ——
    why do u always hate on miley? that’s annoying

  • KristinaMarie559

    Why do people always bring up Miley?
    It’s annoying.

  • muahaha

    i love her <3

  • realistgangsta

    what did she say about hbic miley

  • GeralLara

    awwe totally agree. she’s amazing:]

  • marissababyxo

    I love Victoria. She was always my fav person on Zoey 101 and I like how she handled the comment abt Miley without adding any drama or putting anyone down. :)

  • FrancyJonasGomez

    She’s whatever.

    What? She didn’t… Lmao.
    She’s a cutie tho <3

  • mileycrush


    she’s whatever

    and i used to like her……

  • muahaha

    im sure she did not mean it like that she said before that her and Miley were friends ect.

  • Phoebe

    Ugghhh Like seriously! WHY does every freaking interviewer bring Miley up… like it’s about Victoria (great girl btw) not about Miley, it’s not like she’s the bad kid or anything, give all those kids a break.

  • VJlover

    She didn’t say anything mad about Miley! She just said she would do things differently. She has a completely different image than Miley so of course she would things her own way! I still love Victoria so go girl!

  • PullTheTrigger

    angie2much said:

    LOL! They’re are way worse videos from today’s pop culture and people are whinning over a 17 Year Old in her undies? Where was all this hell when Gaga was dancing around in police tape? And yeah, Gaga’s a grown woman, but u don’t need to be on a kids show just to be watched be watched by kids.

    I just love the Gaga reference.

  • mileycrush

    kristina.. cuz she’s the HBIC! and i hate that lady, i wonder if she wud’ve been nice to miley if she interviewed her lmfao… u can tell the lady really likes victoria though…

  • realistgangsta

    where did she say that her and miley were friends cause i didn’t hear that

  • maydayTAY

    Come onnnn… just because she didn’t scream and shout that Miley is her best friend doesn’t mean that she doesn’t respect Miley as an artist! Victoria is so down to earth and genuine, she would never purposely say anything to hurt anyone. Victoria is real – let Miley do her thing and Victoria will do hers! Go Vic!!!