Joe J, ‘Daniel Craig Came To The Show’

joecraig-2
joecraig


  • Untouchable

    JocelynGeee said:
    Who is Daniel Craig ? O_o
    _________
    he played bond

  • jeffhardy
  • w

    …I do wish some of his tweets had more substance though :p

  • JocelynGeee

    Untouchable said:

    JocelynGeee said:
    Who is Daniel Craig ? O_o
    _________
    he played bond

    _____

    I have no idea who is bond.

  • suckit

    when he has i beenie on i swear……;) ^_^

  • Untouchable

    JocelynGeee said:
    Untouchable said:

    JocelynGeee said:
    Who is Daniel Craig ? O_o
    _________
    he played bond

    _____

    I have no idea who is bond.
    _________

    james bond

  • JocelynGeee

    Untouchable said:

    JocelynGeee said:
    Untouchable said:

    JocelynGeee said:
    Who is Daniel Craig ? O_o
    _________
    he played bond

    _____

    I have no idea who is bond.
    _________

    james bond

    _____

    Oh i feel stupid lmao.

  • Jilleh

    Oh Joe. <3

  • xoShannonxo

    My ass….

  • Its called Jaylor

    ha..

  • micah_anne

    awe joe is such a cutie i love him!

  • JaylorRAWWx

    Joseph is my hottie <3

  • Untouchable

    i wonder if joe dreams about daniel craig…haha..

  • Pawesome

    Okay then… :P

  • Your Love is my Drug

    I thought Daniel Craig was a spokesman… haha

  • Disdain

    Kewlll.

  • Anonymous18

    oh!

  • Disdain

    http://www.formspring.me/Chalkface

    And no weirdo spammers this time, just question spams :)

  • MuffinsAreEvil

    Joesph and Garbo with their Daniel love. <3 They're both freaking amazing. <3 <3 <3

  • crah

    is it morning?

  • crazylady

    haha hilarious but I don’t like Daniel Craig at all.

  • justbreathe

    now that’s just cute. <3

  • picstoburn

    LMAOOOOo

  • ItsBlairWaldorf

    I’m bored. So random question. Which one of the boys do you think you would get along with the best? And why? I think I would get along with nick when it comes to like serious stuff an Joe when it comes to fun. Kevin I don’t think we would speak much.

  • Anonymous18

    ItsBlairWaldorf said:

    I’m bored. So random question. Which one of the boys do you think you would get along with the best? And why? I think I would get along with nick when it comes to like serious stuff an Joe when it comes to fun. Kevin I don’t think we would speak much

    nick because we are both quiet

  • Anonymous18

    huh?

  • crazylady

    I’m bored. So random question. Which one of the boys do you think you would get along with the best? And why? I think I would get along with nick when it comes to like serious stuff an Joe when it comes to fun. Kevin I don’t think we would speak much.
    ——————————————
    Joe because we both like to act goofy but work hard when we need to
    he also seems like the bro that is least interested in sports (I know he likes the Yankees but he’s not into it like Nick or even Kevin) and I’m not into sports at all.

  • Untouchable

    haha oh joe..

  • Underdog

    Joseph,you’re hot :))

  • CatchMeIfYouCan

    lol that’s creepy

  • Jonas_Chica

    People say that the old funny Joe is gone, but this is just proof that he didn’t go anywhere!!!!!!!!luv him!

  • w

    He should just…never take that beanie off.
    <3

  • Jonas_Chica

    Underdog said:

    Joseph,you’re hot :))
    =====
    this!

  • JocelynGeee

    Who is Daniel Craig ? O_o

  • CatchMeIfYouCan

    lol how do you not know who daniel craig is?

  • Jonas_Chica

    JocelynGeee said:

    Who is Daniel Craig ? O_o
    ===
    lol! good question

  • sophieee

    ItsBlairWaldorf said:
    I’m bored. So random question. Which one of the boys do you think you would get along with the best? And why? I think I would get along with nick when it comes to like serious stuff an Joe when it comes to fun. Kevin I don’t think we would speak much.
    —-
    probably Joe… Kevin’s kinda bubbly and talkative so he’d probably be easy to be around. Nick is a bit intimidating but I think he just takes time to get to know…

  • sophieee

    what would James Bond be doing there? lol

  • Anonymous18
  • sophieee

    :/ OU is dead….
    and to make things worst i have a selena song stuck i my head D:

  • sophieee

    Anonymous18 said:
    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lapl2gMCmr1qdntveo1_500.png

    what is this?
    —-
    vuvuzela…

  • Anonymous18

    http://29.media.tumblr.com/tumblr_laq5jc3onJ1qzb73oo1_500.gif

    taylor swift looks like a serial killer in this

  • colorfulx

    Um, okay? :p

  • colorfulx

    Why the frick isn’t my icon moving? D:!!!!

  • colorfulx

    MY GIF ICON IS SO SEXY!!! WHY IT ISN’T MOVING????

  • crazylady

    Why the frick isn’t my icon moving? D:!!!!

    I see your icon moving

  • colorfulx

    Why the frick isn’t my icon moving? D:!!!!

    I see your icon moving
    —–

    You can? Well, I can’t see mine moving :p

  • Pawesome

    Where do you get the moving icons?
    :D
    I can’t find any good ones!

  • colorfulx

    Oh nevermind… It moves lol.

  • Anonymous18

    olorfulx said:

    MY GIF ICON IS SO SEXY!!! WHY IT ISN’T MOVING????

    your icon is grainy. can i fix it?

  • colorfulx

    Where do you get the moving icons?
    :D
    I can’t find any good ones!
    —-

    I make them lols.

  • Anonymous18

    Pawesome said:

    Where do you get the moving icons?
    :D
    find any good ones!

    search livejournal

  • Anonymous18

    Pawesome said:

    Where do you get the moving icons?
    :D
    find any good ones!

    search livejournal

  • colorfulx

    MY GIF ICON IS SO SEXY!!! WHY IT ISN’T MOVING????

    your icon is grainy. can i fix it?
    —-

    Plz. lol. And can you make it slower? lmao. PLZ.

  • Anonymous18

    Plz. And can you make it slower? lmao. PLZ.

    yeah. just give me the original gif

  • colorfulx

    yeah. just give me the original gif
    —–

    http://sickobsesseddiva.tumblr.com/post/1384945747/omfg-sexyness :)

  • ohdayum.

    Last kiss – T swizzle new album is fucking amazing.

    Anyone know who its about?

  • Anonymous18

    ohdayum. said:

    Last kiss – T swizzle new album is amazing.

    Anyone know who its about?

    its about joe

  • crazylady

    Where do you get the moving icons?
    :D
    I can’t find any good ones!

    I found some ones that I like on, I think, Photobucket or Flickr but they’re always too big. maybe you’d be lucky to find one on there that’s not too big that you like so have you tried searching on those two?

  • ImNotAnnoying2.0

    Don’t ever remove that beanie, Joseph.

  • colorfulx

    Is it me, or does Eminem looks extremely sexy in the music video Superman?

  • Anonymous18
  • colorfulx

    http://img246.imageshack.us/img246/5896/eminemm.gif

    is this good colorfulx?
    —-

    OMFG SEX. I love you! Thanks :)

  • colorfulx

    Goin’ off to eat. Buh bye! :)

  • VIVA glam

    I’m bored. So random question. Which one of the boys do you think you would get along with the best? And why? I think I would get along with nick when it comes to like serious stuff an Joe when it comes to fun. Kevin I don’t think we would speak much.

    ______

    joe. his sense of humor is the most similar to mine. he’s hilarious. and he loves to talk about current things. tv shows that are popular, new songs, etc. i’m like that too. kevin seems like a person ANYONE can get along with, so he is my second choice. nick is last because he is not friendly or happy to be around.

  • xxbehappyxx

    bon jour… :P

  • Pixita

    Beanie + muscles = win

  • Pawesome

    Thankss, there are some great ones on there (:

  • Disdain

    People are on now? Great :)

  • Disdain

    ;-;

  • ohdayum.

    Anyone wanna fill me in on who each of Taylors songs are about?

    Idk, I feel like you can understand a song more if you know who/what its about.

  • Anonymous18

    Disdain said:

    People are on now?

    no

  • Disdain

    Anonymous18 said:
    Disdain said:

    People are on now?

    no

    Oh mkay.

  • superJOEman

    He really idolizes Daniel Craig. And I wonder who is the guy behind the mask. :D
    Love you my Boo Joseph!!! <3

  • superJOEman

    Look at those muscles!!

  • TraceSTAN

    I’m shocked, shocked I tell you, that Joe has a thing for Daniel Craig. Never saw that coming, he hides it so well.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    w said:
    Who’s in your icon?
    He’s cute :p

    ________________

    harry styles, hes in a boyband called one direction. theyre on the x factor in england right now :)

  • Becca.

    Haha, oh Joe <3

  • ivanna_boys

    I made that!!! and a poster that said “I’m Daniel Craig” I’M FREAKING OUT!!! just look at garbo’s tweetS!!!

  • picstoburn

    Geniophobia – Fear of chins.
    LMFAO

    lol demi’s chin :o

  • Disdain

    Goodnight everyone :)

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Geniophobia – Fear of chins.
    LMFAO

    lol demi’s chin :o

    ______________

    ahaha that is what i thought of when i saw it

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Disdain said:
    Goodnight everyone :)

    _____________

    night <3

  • picstoburn

    night disdain.

    and i’ll be on twitter :D night everyone.

  • ImNotAnnoying2.0

    Cathisophobia – Fear of sitting.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    mNotAnnoying2.0 said:
    Cathisophobia – Fear of sitting.

    ________________

    HAHAHA

  • ImNotAnnoying2.0

    WTF? Everyone’s gone? I’ll be on Tubes.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    ahhh its dead here, gonna go watch icarly

  • w

    .

  • Anonymous18

    WTF is mole day?

  • w

    Who’s in your icon?
    He’s cute :p

  • Anonymous18

    who is dontforget_8 here?

  • Disdain

    ; _ ;

  • Anonymous18

    ohdayum.

    Back to December: Taylor lautner.
    Dear John: John mayer
    The Story of Us: John mayer
    Superman: John Mayer
    Enchanted: Adam Young
    Better Than Revenge: Camilla Belle
    Innocent: Kanye west
    Last Kiss: Joe Jonas
    Long Live: Joe Jonas

  • Beautiful.Dirty.Rich

    hmm

  • Its called Jaylor

    That Last kiss song is fucken amazing. Now im convinced that Taylor and Joe had sex.

  • xxbehappyxx

  • Beautiful.Dirty.Rich

    we’re talking about speak now? BETTER THAN REVENGE IS FUCKING EPIC

  • Beautiful.Dirty.Rich

    everyone leaves when i come on

    i see how it is

  • xxbehappyxx

    Its called Jaylor said:

    That Last kiss song is fucken amazing. Now im convinced that Taylor and Joe had sex.
    ——–
    Why do you say that?

  • Disdain

    I’m still here, just creeping.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    i really doubt jaylor had sex lmfao.

  • Disdain

    This bitch needs to stop asking illogical questions.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Disdain said:
    I’m still here, just creeping.

    ______________

    rea you are such a creeper xD

  • Disdain

    I have my earphones in and she’s still talking.

  • Anonymous18

    Why do you say that?

    But now I’ll go sit on the floor
    Wearing your clothes

    So I’ll watch you live in pictures like I used to watch you sleep
    And I feel you forget me like I used to feel you breathe

    idk

  • Disdain

    Beautiful.Dirty.Rich said:
    Disdain said:
    I’m still here, just creeping.

    ______________

    rea you are such a creeper xD
    ______________

    Haha yes I am x)

  • Disdain

    I’m giving her closed answers now. She best try and deal with the shit. She’s annoying.

  • Disdain

    It’s actually 1:55am where I am right now.

  • LalalandYEAH

    Those arms.

  • Disdain

    I’m going to own the post since no one is here.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Disdain said:
    It’s actually 1:55am where I am right now.

    ______________

    same

  • LalalandYEAH

    Disdain said:

    It’s actually 1:55am where I am right now.
    —–
    Where are you?

  • colorfulx

    I’m baaack.

  • colorfulx

    Is 7:56 PM here. Damn :P

  • Disdain

    “So you just put it in?” NOOO you leave the CD out and the game will come on itself by magic. -.-

  • xxbehappyxx

    Anonymous18 said:

    Why do you say that?

    But now I’ll go sit on the floor
    Wearing your clothes

    So I’ll watch you live in pictures like I used to watch you sleep
    And I feel you forget me like I used to feel you breathe

    interesting… i have heard the song already many times but i really didn’t pay close attention to the lyrics :P

  • Disdain

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    It’s actually 1:55am where I am right now.
    —–
    Where are you?
    ——
    England. You?

  • Anonymous18

    i got this flawless shirt today!!

  • Disdain

    Beautiful.Dirty.Rich said:
    Disdain said:
    It’s actually 1:55am where I am right now.

    ______________

    same
    __________

    LOL obviously xD

  • Hibz.

    I must be really stupid, cause I looked at that pic for a hard minute trying to see if it was real.

  • LalalandYEAH

    Disdain said:

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    It’s actually 1:55am where I am right now.
    —–
    Where are you?
    ——
    England. You?
    ——-
    LA

  • Anonymous18

    its 9:00 pm here

  • Disdain

    If she asks me a stupid question again… I DON’T CARE IF SHE’S 10 she needs to know at least what an email address is and she has an email but doesn’t know what an email is -.-

  • xxbehappyxx

    Why do most people i know from england love demi or selena…?

  • Hibz.

    Dude, hes actually got muscles now. LOL.

    I just watched the 3D concert experience last night.
    He looks so different. Good different.

  • LalalandYEAH

    6:01 here.

  • Disdain

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    It’s actually 1:55am where I am right now.
    —–
    Where are you?
    ——
    England. You?
    ——-
    LA
    ——-
    Oh, cool. What’s the time there?

  • Anonymous18
  • Its called Jaylor

    behappyxx said:
    Its called Jaylor said:

    That Last kiss song is fucken amazing. Now im convinced that Taylor and Joe had sex.
    ——–
    Why do you say that?

    ———–

    I don’t know it just realy sounds like they did something at 1:58

  • Beautiful.Dirty.Rich

    xxbehappyxx said:
    Why do most people i know from england love demi or selena…?

    _____________

    im from england and i dislike demi

  • Disdain

    Let’s discuss phobias then. I have

    Heterophobia
    Monophobia
    Odynophobia
    Ommetaphobia
    Peccatophobia
    Philophobia
    Spermatophobia
    Stygiophobia
    Thanatophobia &
    Tocophobia.

    I looked here.

    http://www.phobia-fear-release.com/list-of-different-phobias.html

  • LalalandYEAH

    Disdain said:

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    It’s actually 1:55am where I am right now.
    —–
    Where are you?
    ——
    England. You?
    ——-
    LA
    ——-
    Oh, cool. What’s the time there?
    —-
    6:05

  • colorfulx

    Why do most people i know from england love demi or selena…?

    _____________

    I think you’re talking about South America. They love Demi over there.

  • Disdain

    Heterophobia – Fear of the opposite sex
    Monophobia – Fear of menstruation
    Odynophobia – Fear of pain
    Ommetaphobia – Fear of eyes
    Peccatophobia – Fear of sinning.
    Philophobia – Fear of falling in love or being in love
    Spermatophobia – Fear of germs
    Stygiophobia – Fear of hell
    Thanatophobia – Fear of death or dying.
    Tocophobia – Fear of pregnancy or childbirth

    The fears I have.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Let’s discuss phobias then. I have

    Heterophobia
    Monophobia
    Odynophobia
    Ommetaphobia
    Peccatophobia
    Philophobia
    Spermatophobia
    Stygiophobia
    Thanatophobia &
    Tocophobia.

    I looked here.

    http://www.phobia-fear-release.com/list-of-different-phobias.html

    _______________

    why are you scared of boys/love/ect?

  • Disdain

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    LalalandYEAH said:
    Disdain said:

    It’s actually 1:55am where I am right now.
    —–
    Where are you?
    ——
    England. You?
    ——-
    LA
    ——-
    Oh, cool. What’s the time there?
    —-
    6:05
    —-
    Oh ok. :)

  • Aryanna

    I look to youuuuuuuuuuuu

  • Disdain

    Beautiful.Dirty.Rich said:
    Let’s discuss phobias then. I have

    Heterophobia
    Monophobia
    Odynophobia
    Ommetaphobia
    Peccatophobia
    Philophobia
    Spermatophobia
    Stygiophobia
    Thanatophobia &
    Tocophobia.

    I looked here.

    http://www.phobia-fear-release.com/list-of-different-phobias.html

    _______________

    why are you scared of boys/love/ect?
    _____________

    The way teenagers say they got their heart broken and everything… I’m kinda scared of it to happen to me… and also you guys say boys suck so… when I see boys act like jerks, it makes me feel more uncomfortable so.. yeah..

  • Beautiful.Dirty.Rich

    why are you scared of boys/love/ect?
    _____________

    The way teenagers say they got they’re heart broken and everything… I’m kinda scared of it to happen to me… and also you guys say boys suck so… when I see boys act like jerks, it makes me feel more uncomfortable so.. yeah..

    __________________

    aw well im sure youll get through that :)

  • Disdain

    why are you scared of boys/love/ect?
    _____________

    The way teenagers say they got they’re heart broken and everything… I’m kinda scared of it to happen to me… and also you guys say boys suck so… when I see boys act like jerks, it makes me feel more uncomfortable so.. yeah..

    __________________

    aw well im sure youll get through that :)
    _______________

    I hope I do :P I want to fall in love but I reallly scared to :P

  • picstoburn

    HAYYYY PEOPLE <3

  • picstoburn

    & the picture is freaking me out.

  • Disdain

    HAYYYY PEOPLE <3

    Hi :)

  • Anonymous18

    SO NO 1 CARES ABOUT MY SHIRT>??!??!? AHHHRRRGHHGHHH

  • Disdain

    SO NO 1 CARES ABOUT MY SHIRT>??!??!? AHHHRRRGHHGHHH
    _

    It’s really nice :)

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Emetophobia – Fear of vomiting.
    Enochlophobia – Fear of crowds.
    Mysophobia – Fear of germs or contamination or dirt.
    Nosemaphobia – Fear of becoming ill.
    Pnigerophobia – Fear of choking or of being smothered.
    Taphephobia – Fear of being buried alive or of cemeteries.
    Thanatophobia – Fear of death or dying.
    Altophobia – Fear of heights.
    Arachnophobia – Fear of spiders.
    Cacophobia – Fear of ugliness.
    Claustrophobia – Fear of confined spaces.

    those are the phobias i have…

  • colorfulx

    OMFG. http://www.youtube.com/watch?v=ZY2p7oE7Bpw Eminem AND Elton John performing… TOGETHER? My life is complete.

  • Disdain

    Emetophobia – Fear of vomiting.
    Enochlophobia – Fear of crowds.
    Mysophobia – Fear of germs or contamination or dirt.
    Nosemaphobia – Fear of becoming ill.
    Pnigerophobia – Fear of choking or of being smothered.
    Taphephobia – Fear of being buried alive or of cemeteries.
    Thanatophobia – Fear of death or dying.
    Altophobia – Fear of heights.
    Arachnophobia – Fear of spiders.
    Cacophobia – Fear of ugliness.
    Claustrophobia – Fear of confined spaces.

    those are the phobias i have…
    ___

    LMFAO.

  • picstoburn

    Oct 23, 2010 @ 09:15 pm
    Beautiful.Dirty.Rich said:

    Emetophobia – Fear of vomiting.
    Enochlophobia – Fear of crowds.
    Mysophobia – Fear of germs or contamination or dirt.
    Nosemaphobia – Fear of becoming ill.
    Pnigerophobia – Fear of choking or of being smothered.
    Taphephobia – Fear of being buried alive or of cemeteries.
    Thanatophobia – Fear of death or dying.
    Altophobia – Fear of heights.
    Arachnophobia – Fear of spiders.
    Cacophobia – Fear of ugliness.
    Claustrophobia – Fear of confined spaces.

    those are the phobias i have…

    you don’t like throwing up?

  • Anonymous18

    It’s really nice :)

    thanks!!! I LOVE IT!!

  • Anonymous18

    i thought it said cacaphobia

  • Anonymous18

    i thought it said ca.caphobia

  • Disdain

    Emetophobia – Fear of vomiting. I think I have this phobia too :P

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Emetophobia – Fear of vomiting.
    Enochlophobia – Fear of crowds.
    Mysophobia – Fear of germs or contamination or dirt.
    Nosemaphobia – Fear of becoming ill.
    Pnigerophobia – Fear of choking or of being smothered.
    Taphephobia – Fear of being buried alive or of cemeteries.
    Thanatophobia – Fear of death or dying.
    Altophobia – Fear of heights.
    Arachnophobia – Fear of spiders.
    Cacophobia – Fear of ugliness.
    Claustrophobia – Fear of confined spaces.

    those are the phobias i have…

    you don’t like throwing up?

    _______________

    nope. thats my worst phobia actually. i had it really bad for about 2 years after one time i threw up in the cinema, i couldn’t go out and refused to go to school because i was scared of getting sick :/

  • Its called Jaylor

    lool @cacaphobia…. haha

  • Disdain

    Mastigophobia – Fear of punishment. This one too.

  • Its called Jaylor

    lool Oceanup just spammed me for saying cacaphobia… :D Haha

  • picstoburn

    i have a fear of coughing. what’s the phobia for that?

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Emetophobia – Fear of vomiting.
    Enochlophobia – Fear of crowds.
    Mysophobia – Fear of germs or contamination or dirt.
    Nosemaphobia – Fear of becoming ill.
    Pnigerophobia – Fear of choking or of being smothered.
    Taphephobia – Fear of being buried alive or of cemeteries.
    Thanatophobia – Fear of death or dying.
    Altophobia – Fear of heights.
    Arachnophobia – Fear of spiders.
    Cacophobia – Fear of ugliness.
    Claustrophobia – Fear of confined spaces.

    those are the phobias i have…
    ___

    LMFAO.

    _________________

    im pretty sure i have that… im scared of being ugly or my family/friends being ugly… that sounds really shallow but i dont mean it to be :/

  • Disdain

    Iatrophobia – Fear of going to the doctor or doctors.

    Yup, I have this one too.

  • picstoburn

    nope. thats my worst phobia actually. i had it really bad for about 2 years after one time i threw up in the cinema, i couldn’t go out and refused to go to school because i was scared of getting sick :/

    aww :( i don’t like throwing up either worst feeling.

  • Disdain

    picstoburn said:
    i have a fear of coughing. what’s the phobia for that?
    ___

    http://www.phobia-fear-release.com/list-of-different-phobias.html

    Search there :D

  • colorfulx

    I have Thanatophobia – Fear of death or dying. I just hate the thought of death .__o

  • Beautiful.Dirty.Rich

    nope. thats my worst phobia actually. i had it really bad for about 2 years after one time i threw up in the cinema, i couldn’t go out and refused to go to school because i was scared of getting sick :/

    aww :( i don’t like throwing up either worst feeling.

    _____________

    the ironic thing is that i never even threw up once in those years i was really scared about it :/ lol

  • Disdain

    Haptephobia – Fear of being touched.

    I cry sometimes because people touch me.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Ablutophobia – Fear of washing or bathing.
    LOL

  • Disdain

    I have Thanatophobia – Fear of death or dying. I just hate the thought of death .__o
    _

    Me too :(

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Aviophobia – Fear of flying.
    i have that too

  • picstoburn

    Oct 23, 2010 @ 09:21 pm
    Disdain said:

    picstoburn said:
    i have a fear of coughing. what’s the phobia for that?
    ___

    http://www.phobia-fear-release.com/list-of-different-phobias.html

    Search there :D

    thanks <3

  • Disdain

    Clinophobia – Fear of going to bed

    Yes, this one too.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Geniophobia – Fear of chins.
    LMFAO

  • picstoburn

    Arithmophobia – Fear of numbers.

    if i say that maybe i’ll get out of math class <3

  • Disdain

    picstoburn said:
    Oct 23, 2010 @ 09:21 pm
    Disdain said:

    picstoburn said:
    i have a fear of coughing. what’s the phobia for that?
    ___

    http://www.phobia-fear-release.com/list-of-different-phobias.html

    Search there :D

    thanks <3

    You’re welcome :)

  • JustxLeex

    Lol x)