Miley Cyrus The Big Bang Music Video

  • Taylor_Betts

    Haha!!! Yeah I don’t get it?!?!

  • saywhaaat

    i hate to say this…but im confused.

  • PrettyYoungThing

    Miley looked okay, the guy looked hot as hell.. And the music video was COMPLETE shit.

  • JocelynGeee

    i miss her long hair.

  • RiseAboveTheStorm

    i have no idea what the hell the video was about.

  • dontsurrender

    LOVE THE SONG
    LOVE MILEY
    LOVE KEVIN
    LOVE IT.

  • letlovein19

    i`m sorry but miley can NOT have a sexy pout to save her life .

  • diane n.

    kevin zegers <3
    i use to have the biggest crush on him when i was younger.

  • PrettyYoungThing

    letlovein19 said:
    i`m sorry but miley can NOT have a sexy pout to save her life .

    I know. I personally think Miley’s GORGEOUS, but that “sexy” pout was just hilarious. #fail

  • xdolshhex

    he’s hot <3

  • SillyAnnJoker

    Ummm… I liked it… I don’t really understand it, but I liked it.

  • alegria13

    great video!

  • nickmileyclub

    So Kevin is a parking attendant who sees Miley drives by. He have flashes of dreams where he and Miley are a couple. Everything with him and Miley are a dream. Even when he chases her. She dies in the car crash at the end before he gets to know her.

  • bluesfan3410

    I’m confused..

  • TeamLove

    Love the song and love the hell out of Miley but…HUH?!?!

  • entwinedintime

    ….okay then.

  • mixi

    WTF!? miley this is Shit….! :S Kevi <3

  • nickmileyclub

    So Kevin is a parking attendant who sees Miley drives by. He have flashes of dreams where he and Miley are a couple. Everything with him and Miley are a dream. Even when he chases her. She dies in the car crash at the end before he gets to know her.

  • mixi

    WTF!? miley this is Shit….! :S Kevin <3

  • nickmileyclub

    So Kevin is a parking attendant who sees Miley drives by. He have flashes of dreams where he and Miley are a couple. Everything with him and Miley are a dream. Even when he chases her. She dies in the car crash at the end before he gets to know her.

  • nickmileyclub

    So Kevin is a parking attendant who sees Miley drives by. He have flashes of dreams where he and Miley are a couple. Everything with him and Miley are a dream. Even when he chases her. She dies in the car crash at the end before he gets to know her.

  • Drizzy

    Was she grabbing that guys dick?
    Hahaha,
    She was giving him a rub down. ;)

    HAAAAWWWWT.

  • speaknow

    well theres six minutes of my life ill never get back.
    did she die or not?
    and i dont even get it.
    after she rubbed his leg i was like, ew. now come on miley. we get the point.
    i love him thooo<33

  • marissababyxo

    Didn’t rlly get the concept of the video…why do ppl try to make such “unique, different” videos? They all end up not making any sense. Miley looked pretty though.

  • picstoburn

    lmao im not used to this.

  • mileyluver15

    how does the vid not make sence?

  • mileyluver15

    its pretty mcuh like a fantasty. she dies

  • StarryEyedCyrus

    It doesn’t load…

  • areyouonDOPE…

    Oh wow -_______-

  • itsmileybest

    Miley in the video is like a fantasy of him.
    She dies anyways. haha

  • LisaWonders

    WOW trying to grab his crotch Miley?

    how cute… please tell me Hannah Montana is canceled by now.

  • TalulaMe

    Ah, Kevin Zeggars. He was brilliant in ‘It’s A Boy, Girl Thing.’
    I thought that was a whole lot more interesting than any of the music videos Miley’s come out with. She should get whoever wrote the concept for this to write the concepts for her videos.
    Just maybe a little less of the “sex”. We get it, Miley. You’re ‘growing up’, ditching Disney, you’re hot–get over it.

    ——————-

    Phew, you said it like it is guurl!

  • HayleyBee

    Ah, Kevin Zeggars. He was brilliant in ‘It’s A Boy, Girl Thing.’
    I thought that was a whole lot more interesting than any of the music videos Miley’s come out with. She should get whoever wrote the concept for this to write the concepts for her videos.
    Just maybe a little less of the “sex”. We get it, Miley. You’re ‘growing up’, ditching Disney, you’re hot–get over it.

  • Andreiita

    She’s just in this video or this is for a movie or something? I’m sorry, I don’t know! haha

  • Andreiita

    But.. I love the song & I really like the video, even when it’s a little confusing :)

  • SellyismygirlCrush

    Nov 1, 2010 @ 10:10 pm
    LisaWonders said:
    how’d this make people cry…its just kevin following her around, if anyone did a good performance its kevin

    ___

    lmao THIS!

  • urluvismydrugg

    Kevin looks like Zac Efron from certain angles..

  • Moonbeam

    Well, she looked gorgeous. The story is, meh.

    I still don’t get is this a guy or a girl singing?

  • realistgangsta

    kevin is hotter to that efron dude i would let him get it any day

  • panicicantdiscox

    miley feeling up a guy in the video….yeahhh that’s not trashy or anything.

  • BangThatDrum

    Aaaah I love this video! =]

  • MileyIsSoSmiley

    Miley had no saying in thsi video is rock mafia miley is just the star that is in the music video.

  • Moonbeam

    miley feeling up a guy in the video….yeahhh that’s not trashy or anything.
    ———–
    No, that’s art.

  • Moonbeam

    Miley is an angel. I always new it. :)

  • SellyismygirlCrush

    Nov 1, 2010 @ 10:49 pm
    MileyIsSoSmiley said:
    Miley had no saying in thsi video is rock mafia miley is just the star that is in the music video.

    ____

    No shit Sherlock!

  • misscherie13

    Love this video!
    Miley is beautiful as always :)

  • angie2much

    NOW THIS, is one very sexy MILEY :)

  • EverythingYoureNot

    Moonbeam said:

    miley feeling up a guy in the video….yeahhh that’s not trashy or anything.
    ———–
    No, that’s art.

    Art? lmao yeah.

  • ADUBLove

    im actually getting used to sexy miley
    and i love her outfits does tht make me a slut too haha
    she looks pretty in this video

  • Entertainmentlove

    Drizzy said:

    Was she grabbing that guys dick?
    Hahaha,
    She was giving him a rub down. ;)

    HAAAAWWWWT.
    =====
    i jizzed when i saw that

  • Entertainmentlove

    ADUBLove said:

    im actually getting used to sexy miley
    and i love her outfits does tht make me a slut too haha
    she looks pretty in this video
    ========
    no it just makes you nothing

  • Celizabee

    Maybe we’re not supposed to get it. Maybe we’re ment to share our different theories because mystery = speculation = attention = popularity.

    p.s. if Miley died, I would die…

  • remember_me

    Miley looked pretty in her black dress & yes Kevin is totally good looking.

  • Tick Tok

    Cool

  • LesleyrockLovesJonas

    I understood the video. I think it that kind of vids that leave you thinking…
    But whatever, I can’t stop watching it!!!! <3
    They both look amazing!
    And Rock Mafia made an amazing work with the song!! :D

  • Sarcasm

    childhood crush right there…………….

  • milenator

    shes so hot!
    awsome video :D

  • lovato is love.

    i loved it..
    but i didn’t get it, at all.

  • DONTCALLMEJESS

    So Kevin is a parking attendant who sees Miley drives by. He have flashes of dreams where he and Miley are a couple. Everything with him and Miley are a dream. Even when he chases her. She dies in the car crash at the end before he gets to know her.

    ***

    Uhh…. i see it now.

  • DONTCALLMEJESS

    So Kevin is a parking attendant who sees Miley drives by. He have flashes of dreams where he and Miley are a couple. Everything with him and Miley are a dream. Even when he chases her. She dies in the car crash at the end before he gets to know her.

    ***

    Uhh…. i see it now.

  • FrancyJonasGomez

    That tooth bothers me -_______-
    But she looks amazing.

  • speaknow

    she needs to straighten her hair like that more often.
    it actually looked good.
    cute outfit toooo.

  • Isa Bieber

    I loved it!!! Miley is STUNNING!!!

  • LetsJumpTheSun

    i have a crush on miley :3
    lmfao, love the song and the video, mileys hot<3

  • TalulaMe

    This video is the shit, miley is sexy. Wish I could pull off her outfits. maybe I could? :D

  • Gable16

    agreed. i have NO fucking clue what that video was about, maybe the more i watch it…it will come to me.

  • alegria13

    i like the song

  • sayWHAT

    amazing! ;,( mad me sad though too lol

  • mileyluver15

    sooo weird

  • memiftw

    Miley looks amazing as always(:

  • mileyluver15

    i had the biggest crush on that kid from airbud when i was yunger im soo jealous lol

  • mileyluver15

    I KNEW THAT WAS HER BATHING SUIT UNDERNEATH NOT HER STINKIN BRA AND UNDIES.. DUHH

  • TalulaMe

    mileyluver15 said:

    I KNEW THAT WAS HER BATHING SUIT UNDERNEATH NOT HER STINKIN BRA AND UNDIES.. DUHH
    —————–
    Haha, ya duuude. I totally called that to. And the media had to make such a big deal out of it!

  • mimi

    she looks really beautiful and the song is good. It is stuck in my head now lol.

  • mimi

    Miley hair looks gorgeous like that she should keep that way.

  • joejonasloveeeee1099

    Miley sexy = FAIL.
    Kevin = Sexy :)

  • Phoebe

    WOW I actually really like this song Ö and video (and not just because Miley’s in it) it gave me this I don’t know mysterious(?) feeling…
    anyway really good:)

  • live2love2laugh

    that’s was really stupid no offense but i sdont get the point of it smh

  • nickmileyclub

    So Kevin is a parking attendant who sees Miley drives by. He have flashes of dreams where he and Miley are a couple. Everything with him and Miley are a dream. Even when he chases her. She dies in the car crash at the end before he gets to know her.

  • PullTheTrigger

    WTF at her face. LMFAOOOOO

  • colorfulx

    Mhm. Is ok..

  • realistgangsta

    man kevin is sexy miley need to get her a man like him and i seen you rub his leg girl get it

  • jazminesays

    …..whaaaat?

  • sayWHAT

    i loved it!!!! and she looked gorgeous in it <3

  • mileyfanatic

    Very sad Hannah Montana episode, now this? Miley darlin’ you’re killing me. I can’t stop crying from Hannah Montana and this doesn’t make me feel any better Miley did such a great job in this! It’s so powerful. It made me sad though.

  • LisaWonders

    how’d this make people cry…its just kevin following her around, if anyone did a good performance its kevin

  • TeamLove

    I DONT GET IT. People on here are saying she died before he got to know her BUT when he open the car door she was gone. SO in the video is she real or a fantasy???

    Either way she’s alive in real life. =)