Miley Cyrus DRINKING BEER

miley-cyrus-blond-72


Sexy & rebellious Miley Cyrus, 17, was spotted drinking a Corona beer at a club in Madrid, Spain on Thursday night, where the legal drinking age is 18. TMZ contacted several Spanish authorities who each confirmed the law, and then

made it clear that underage drinking is no big deal in their country. A police officer said that people as young as 16 are okay to consume ‘certain’ beverages in Madrid, but he refused to explain what those beverages are.

  • NickJisHot

    i don’t know if im still a fan of her.
    been a fan of her for almost 3 years,but im kinda dissapointed right now,hope she will not turn into an alcoholic teen.

  • BangThatDrum

    I once had on when I was 11 (yes my parents where there) NASTY I tell you never drank alcohol again xD! ALSO She’s in Spain! you can drink beer there at 16 So there’s no problem here. She looks good today so she didn’t drink too much.

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    i don’t know if im still a fan of her.
    been a fan of her for almost 3 years,but im kinda dissapointed right now,hope she will not turn into an alcoholic teen.
    _______

    Please 1 beer? She’s 18 this month. Why is it always when someone drinks 1 beer o she/he is gonna be an alcoholic? QUESTION are you from the USA?

  • NickJisHot

    Please 1 beer? She’s 18 this month. Why is it always when someone drinks 1 beer o she/he is gonna be an alcoholic? QUESTION are you from the USA?
    ——
    nope im not from USA

  • Minke

    Here the legal drinking age is 16. But almost every 12 year old has had at least one drink..

  • misssaatje

    it is not a big deal . in holland it is illegal to drink on your 16 so it is not a big deal

  • BangThatDrum
  • misssaatje

    do you know american people love europe because europe people make not a bog deal of this stuf

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    Please 1 beer? She’s 18 this month. Why is it always when someone drinks 1 beer o she/he is gonna be an alcoholic? QUESTION are you from the USA?
    ——
    nope im not from USA
    _______

    Then why is this a problem? LOL

  • NickJisHot

    Then why is this a problem? LOL
    ——
    it’s not a problem im just concern quite dissapointed at the same time,i don’t drink that’s why i acted like it’s a big problem,

  • WYLMITE?

    The world is diverse.

    I cannot even think of touching alcohol, and I’m 18. Crazy.

  • SiezeTheDay

    Hm, well…that country doesnt seem to care.. :o..this is gonna stir up some stuff however

  • mileyistheboss

    SHE DRANK A BEER?? SEND THIS BITCH TO REHAB!! -eye roll-

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    Then why is this a problem? LOL
    ——
    it’s not a problem im just concern quite dissapointed at the same time,i don’t drink that’s why i acted like it’s a big problem,
    ____________
    You don’t need to be concerned or dissapointed. She’s going to be 18 this month is in Europe where they can drink bear at 16 this is legal. So it’s fine. Don’t think it’s bad because it’s not. 1 beer doesn’t hurt. She looked find in the new pictures today and so happy. Let her ;)

  • BangThatDrum

    mileyistheboss said:

    SHE DRANK A BEER?? SEND THIS BITCH TO REHAB!! -eye roll-
    ________

    Can I imagine you doing it like your icon? xD

  • BangThatDrum

    SiezeTheDay said:

    Hm, well…that country doesnt seem to care.. :o..this is gonna stir up some stuff however
    ___

    Lol they don’t care because it’s legal to drink certain beer at 16.

  • NickJisHot

    You don’t need to be concerned or dissapointed. She’s going to be 18 this month is in Europe where they can drink bear at 16 this is legal. So it’s fine. Don’t think it’s bad because it’s not. 1 beer doesn’t hurt. She looked find in the new pictures today and so happy. Let her ;)
    ——-
    lol! okay, well here in country i think we don’t have limit age when it comes to drinking,dunno why

  • mileyistheboss

    BangThatDrum said:

    mileyistheboss said:

    SHE DRANK A BEER?? SEND THIS BITCH TO REHAB!! -eye roll-
    ________

    Can I imagine you doing it like your icon? xD

    ROFL my icon was perfect for that comment haha lil miley is like “stfu”

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    You don’t need to be concerned or dissapointed. She’s going to be 18 this month is in Europe where they can drink bear at 16 this is legal. So it’s fine. Don’t think it’s bad because it’s not. 1 beer doesn’t hurt. She looked find in the new pictures today and so happy. Let her ;)
    ——-
    lol! okay, well here in country i think we don’t have limit age when it comes to drinking,dunno why
    ________

    Exactly in most countries it low drinks at 16 and all at 18. I drank a beer when I was 11. I never drank anything like that again because I found it nasty. If she likes it and wants one she can in Spain.

  • BangThatDrum

    mileyistheboss said:

    BangThatDrum said:

    mileyistheboss said:

    SHE DRANK A BEER?? SEND THIS BITCH TO REHAB!! -eye roll-
    ________

    Can I imagine you doing it like your icon? xD

    ROFL my icon was perfect for that comment haha lil miley is like “stfu”
    ________

    IKR! Hey lets drink on this! -hands you a beer-

  • SiezeTheDay

    Lol they don’t care because it’s legal to drink certain beer at 16.
    ———
    Lol, yeah I know…I dont really see it as a big problem..its legal afterall..

  • NickJisHot

    Exactly in most countries it low drinks at 16 and all at 18. I drank a beer when I was 11. I never drank anything like that again because I found it nasty. If she likes it and wants one she can in Spain.
    ——–
    my dad always tells me not to drink ’cause if i tasted one i’ll get addicted to it,good thing you didn’t drink alcoholic beverages again

  • BangThatDrum

    SiezeTheDay said:

    Lol they don’t care because it’s legal to drink certain beer at 16.
    ———
    Lol, yeah I know…I dont really see it as a big problem..its legal afterall..
    _______

    Yups xD

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    Exactly in most countries it low drinks at 16 and all at 18. I drank a beer when I was 11. I never drank anything like that again because I found it nasty. If she likes it and wants one she can in Spain.
    ——–
    my dad always tells me not to drink ’cause if i tasted one i’ll get addicted to it,good thing you didn’t drink alcoholic beverages again
    _______

    Beer is not that bad you know. If you want to get drunk of it you’ll need loads of it. Anways she did not drink to much she looked good today. The point she had fun but knows how to hold herself in.

  • tattooedribs

    oh no miley was drinking beer BIG DEAL!!!! people need to get a grip and let her live her life and all im saying is she picked a decent beer to drink cus corona is lovley

  • NickJisHot

    Beer is not that bad you know. If you want to get drunk of it you’ll need loads of it. Anways she did not drink to much she looked good today. The point she had fun but knows how to hold herself in.
    ———-
    oh okay, thanks for explaining it to me..now i know :)

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    Beer is not that bad you know. If you want to get drunk of it you’ll need loads of it. Anways she did not drink to much she looked good today. The point she had fun but knows how to hold herself in.
    ———-
    oh okay, thanks for explaining it to me..now i know :)
    _______

    No problem =) because someone drinks doesn’t mean it’s because they absolutly need it.

  • miesquierdo

    soo ??
    i drink beer too =)!

    who carees? she’s almost 18.
    leave her alone.

  • milenator

    Oh That’s What’s Up Get it girl!
    Im 18 i love me that alcohol ^.^
    but im not alcoholic!
    and wtf “OMG miley has beer” please i log on facebook and see dozens of my former HS classmates holding beer underage in pictures
    but its alright if someone has a drink just not to much and also not drink drive!

  • camm

    so? she’s a big girl!

  • xxKevinRocksxx

    LOL xDD

    If they arrested every teenager who drinks here in Spain, half of my class would have criminal record.

    Trust me, they don’t care if teens drink in Spain. It’s really no big deal.

  • Arianna

    This is so stupid.
    I’m 16, I’m italian and I drink beer and mojito whenever I want. Here the law says that you must be 18 to be allowed to drink but no one cares.
    I mean.. We’re old enough to now what to do. We’re not using drugs or things like that. -.-

  • Voice of reason

    SMH.

    I’m so sorry, forgive me, but I refuse to believe that half of you claiming that your older than fifteen actually are.

    Drinking is all fine and dandy, I’m actually eighteen and I drink ocasionally. But, these younger kids blabbing on about how they drink with all their friends… well that’s just wrong. I can understand how teenagers get curious and experiment/and or rebel. But, fifteen and thirteen is not being a teenager. Hate to break it to you, but thats a kid.

    Miley Cyrus is not a kid.

    Call me old fashioned, but that just does not make sense to me, and for all those “aclaimed seventeen year olds and eighteen year olds” saying its normal.

    It’s not. So, don’t buy into it. I would never recomend drinking to a child (13 or 15). You should be ashamed of yourselves.

  • xSweetCandyxx

    OMG one bear and everyone get’s crazy.Kids wayyy younger then 18 all around the world drink bear so you don’t see them gettin bashed for it….

  • discoheavenn.

    One beer and everyone gets crazy. The way so many american people think disgusts me, it honestly does. She’s gonna be 18 this month, so it’s no big deal. It’s actually no deal at all. In a whole lot of countries – like germany – you are allowed to drink beer at age 16. It’s a normal thing. People need to effing calm down.

  • reachforanydreamx

    oh no, she had a beer. real earth shattering..

  • maial24

    aamm well here, in spain isn´t allowed drinking under 18, even if its beer but everybody does. even 12 year old teenagers drink vodka :P ok not but here thats not a tragic new ;)

  • xXxMileyxXxDemixXx

    big deal, right?!!
    she’s near 18 and much teenager drinks beer with

  • Hilary

    so what?

  • livelifelovewhatever

    most 18 year old’s drink alchol but since it’s miley cyrus it’s diffrent.

  • NickJisHot

    Exactly :) and ah cute icon btw!
    ——-
    lol thanks, and i like your icon i miss miley’s black hair :)

  • BangThatDrum

    HiddenSmile said:

    Technically im not a teen no more, and have 1 year left until im the legal drinking age in the US, and even then i dont think ill drink. But Still I just find it hilarious how so many of you are proud to be underage drinkers, and think that its makes you normal.
    ______

    Not proud it’s just that at 16 you can drink all over Europe and in the USA they can’t but they will because they’re not allowed. It doesn’t stop them. Yet not everyone does.

  • Gable16

    honestly, i’ve seen the pic of her drinking…big whoop. i’m 16 and i drink, i’m also italian and it’s part of the culture…wine and such. there is a difference between binge drinking and socially drinking…

  • bkkay

    I started drinking in 8th grade. I drink maybe everyweekend. It’s not bad at all. Pluse for her maybe its your first time actually seeing it but just know its only a beer, and shes having a fun time! let it go:]

  • aaliyahnoelle

    i love how people are like its just a beer no big deal!!! lol

    its not about the beer its about the fact shes underage. i know they said they arent strict with the law in spain and thats fine.

    but THATS what people get pissed off. it comes off as if the law doesnt apply to HER because shes freaking miley cyrus, because she is a celebrity. nobody is above the law yet celebs act like it. and thats when the scrutiny starts.

    n e wayz. im not bashing nor defending her. i could care less im just stating thats why people get upset. because you have laws and certain celebs dont get punished from breaking them…

    in other news…MILEY NEEDS TO DROP THE WEAVE ASAP

  • BangThatDrum

    aaliyahnoelle said:

    i love how people are like its just a beer no big deal!!! lol

    its not about the beer its about the fact shes underage. i know they said they arent strict with the law in spain and thats fine.

    but THATS what people get pissed off. it comes off as if the law doesnt apply to HER because shes freaking miley cyrus, because she is a celebrity. nobody is above the law yet celebs act like it. and thats when the scrutiny starts.

    n e wayz. im not bashing nor defending her. i could care less im just stating thats why people get upset. because you have laws and certain celebs dont get punished from breaking them…

    in other news…MILEY NEEDS TO DROP THE WEAVE ASAP
    ——

    uhm hello? It’s legal to drink certain beers in spain.

  • Chanells__Cool

    Not surprised. I give it a year before the sex tape leaks.

  • lalabecca

    lmao. who cares? i know 14 year olds that are drug and alchohol addicted. if you dont abuse alchohol, i think its fine to drink it. most catholics have it every sunday O_o and Jesus turned water into wine. sugar & caffine, IMO, are just like alchohol and drugs. before we discovered chocolate, coffee, sugar, etc. kids were more “educated” and such. so whatever. but why beer? ew. i like voldka and cocktails n such.

  • ImNotAnnoying2.0

    Shit happens.
    I honestly don’t care.

  • lalabecca

    i bet every one of you ‘holier than now’ people have had alchohol during the holidays. atleast people whom start drinking it when they are younger, will be used to it once they go out with friends to go drinking. cause all you whom ‘hate’ alchohol will, at some time in your life, go out and go drinking and you wont know what you’re doing and wont be used to it.

  • realistgangsta

    get it girl ain’t no shame in getting yo drink on

  • tvd_forever

    ohh so what ?She will be 18 soon she CAN drink if she wants !! Gosh here in Bulgaria EVERY TEEN IS DRINKING !

  • tvd_forever

    aw and by the way .. I am 14 .. everyone on my age are drinking beer mostly everyday !!!

  • StarLightSTARbright

    tvd_forever said:

    aw and by the way .. I am 14 .. everyone on my age are drinking beer mostly everyday !!!
    ___________
    the difference between miley and everyone else is that she is 17.

  • Stay_Gold

    You know what I love the most….the picture they have of her with the beer (she doesn’t look drunk) she hasn’t even taken a sip from it yet!!

  • urluvismydrugg

    this girl seems to think she’s already 18…

    but wow, BIG DEAL.

  • aprilbutterfly

    Oh come on. I know what these beverages are.
    Btw you can drink alcohol in europe with 16. Then you’re allowed to drink beer, wine and champagne.
    What’s the big deal?
    Beer is not even real alcohol…
    You wouldn’t get drunk because of beer.
    Pwww

  • CupcakezLover

    OMG I HAVE NEVER SEEN A TEEN DRINK BEFORE!!….-_- Seriously, no need to freak out.

  • BabyYoureAFirework

    Wow. I’ve had vodka and i’m only 14 o_o

  • SiezeTheDay

    Well..seems the people are at this post..hiya people

  • FightingDragons

    OMFG. This post makes me laugh. One because they have no real proof she was drinking it. Two, people drink all the time even if they’re underage.

  • EmmaLC

    TEENS DRINK?!? THIS IS AN OUTRAGE. I AM NOW FORBIDDING MY DAUGHTER TO WATCH HANNAH MONTANA BECAUSE IT PROMOTES ALCOHOLISM.

    lol. Seriously, I can actually see the Parent’s Council saying that too.

  • stay_crazy

    In europe she’s not underage; as of 16 you can drink beer and you can buy glasses of wine in restaurants but they most likely wont sell a whole wine bottle. as of 18 they can drink hard liquor. either way i think it’s much better this way, because teens first learn to hold their liquor then they learn to drive.
    not a big deal with a single beer

  • SiezeTheDay

    Ha, I really enjoyed the comment that said normal teens drink. Guess that makes me ‘not normal’. Thats alright i feel pretty damn good that i dont drink.
    ——–
    Ohyeahhh! Non-normal teens unite! =]

  • Love_MileyX

    OH NO Miley drinking beer!
    so what!
    i’m 15 and drink

  • HiddenSmile

    Technically im not a teen no more, and have 1 year left until im the legal drinking age in the US, and even then i dont think ill drink. But Still I just find it hilarious how so many of you are proud to be underage drinkers, and think that its makes you normal.

  • NickJisHot

    need to edit, double post -__-

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    Exactly :) and ah cute icon btw!
    ——-
    lol thanks, and i like your icon i miss miley’s black hair :)
    ________

    IKR! but she looks cute now too :D

  • NickJisHot

    IKR! but she looks cute now too :D
    ——–
    yeah! but i think the extensions got to goooo.lol!

  • SiezeTheDay

    IKR! but she looks cute now too :D
    ——–
    yeah! but i think the extensions got to goooo.lol!
    ———-
    *Jumping in* I loveeed Mileys hair when she had it in like, the later Hannah Montana episodes..with the curls and highlights :]

  • NickJisHot

    Jumping in* I loveeed Mileys hair when she had it in like, the later Hannah Montana episodes..with the curls and highlights :]
    ——
    she has a lot of hairstyles i dunno which one are you talking about.lol! =) i wanna see it

  • EvaSnow

    IN my country you can drink alcohol at the age of 16. So every 17 year old drinks alcohol…

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    Jumping in* I loveeed Mileys hair when she had it in like, the later Hannah Montana episodes..with the curls and highlights :]
    ——
    she has a lot of hairstyles i dunno which one are you talking about.lol! =) i wanna see it
    _____

    BUT DANG have you seen the new candids from today? HOT!

  • CoolerThanU

    I hope she got smashed.
    If she did, I’m proud of her.

  • SiezeTheDay
  • NickJisHot

    BUT DANG have you seen the new candids from today? HOT!
    ——-
    the pics where she got interviewed?

  • little misssunshinee

    OHEMGEE whaat a teen drinking what a big deal!! psssh please kids do it all the time..not that it’s right but really this is 2010 who cares?!? next…this is lame!

  • NickJisHot

    Lol mhm..its pretty much like this:

    http://www.google.com/imgres?imgurl=http://mileystuff.net/images/dress-u
    ———
    i also love that kind of miley’s hairstyles :)

  • Phoebe

    Dude In the Netherlands you’re allowed to drink alchohol at 16 hell, I’m 14 and I’ve drunk alchohol so what’s the big deal? Miley’s 17 and I’m not even sure if this isn’t just some rumor to make her look bad…
    p.s Beer tastes like crap why would you drink that?( BTW it only has 5% that’s really low) Corona has tequila in it haha Miley Cyrus drinking tequila^^
    Seriously though, it’s really not a big deal and I’ll support her if she wants to drink, then she can…I think it’s a rumor anyway…

  • SiezeTheDay

    NickJisHot said:

    Lol mhm..its pretty much like this:

    http://www.google.com/imgres?imgurl=http://mileystuff.net/images/dress-u
    ———
    i also love that kind of miley’s hairstyles :)
    ———-
    Yeahh, its sooo pretty! I also loved her hair when Miley was dating Jake on the show :]..I just wish she didnt wear extensions and would STOP cutting it D:..that defeats the purpose..cutting your hair then getting extensions..

  • pop ate my heart

    Well god. She needs it at the moment.

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    BUT DANG have you seen the new candids from today? HOT!
    ——-
    the pics where she got interviewed?
    _____

    Yes :D

  • NickJisHot

    Yeahh, its sooo pretty! I also loved her hair when Miley was dating Jake on the show :]..I just wish she didnt wear extensions and would STOP cutting it D:..that defeats the purpose..cutting your hair then getting extensions
    —-
    omg!same here,her hair way back then was like sooo natural even though she dye it.

  • No Bitchassness

    When i was in Spain i bought 2 bottles of vodka and was ordering shots etc, im 15 :/ they don’t care over there, all they want is the money

  • Anonimuss

    I can see the parents now…

    ZOMMGGGGGG!!!1111!!fuckingone

    How absolutely HORRIBLE!!! Why would a TEENAGER evvaaahh wanna drink on VACATION!???!

    It’s official: Miley Cyrus deserves a whole shitty article, prison and DEATH!!!

    -____-

  • NickJisHot

    Yes :D
    —–
    yeah she looks stunning as always.love the video when she dances a lil bit of macarena :)

  • SiezeTheDay

    NickJisHot said:

    Yeahh, its sooo pretty! I also loved her hair when Miley was dating Jake on the show :]..I just wish she didnt wear extensions and would STOP cutting it D:..that defeats the purpose..cutting your hair then getting extensions
    —-
    omg!same here,her hair way back then was like sooo natural even though she dye it.
    ——–
    I know right!! It was b e a utifulll! I just wish she would stop cutting it then getting extensions..its like wthail was the point of cutting it then? :/

  • NickJisHot

    yeah..sometimes i noticed her hair. it was so dry, she should really stop cutting her hair and then put some extensions.other than that, i really love her hair styles =)

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    Yes :D
    —–
    yeah she looks stunning as always.love the video when she dances a lil bit of macarena :)
    ___

    Haha yes :D loved that vid!

  • SiezeTheDay

    yeah..sometimes i noticed her hair. it was so dry, she should really stop cutting her hair and then put some extensions.other than that, i really love her hair styles =)
    ———–
    Oh, I know right..I hated her hair in the first season of Hannah Montana..yuck! But Mileys really pretty, all honesty.

  • NickJisHot

    Oh, I know right..I hated her hair in the first season of Hannah Montana..yuck! But Mileys really pretty, all honesty.
    ———
    you got that right girl :)

  • sophieee

    every fucking normal teenager has drank some beer or wine just to try it…
    it’s not a crime.

  • SiezeTheDay

    Oh, I know right..I hated her hair in the first season of Hannah Montana..yuck! But Mileys really pretty, all honesty.
    ———
    you got that right girl :)
    ———–
    Lalalalalalala….le sigh :/..Im so bored..

  • NickJisHot

    Lalalalalalala….le sigh :/..Im so bored..
    ——–
    same here,well, i think i need to sleep already..its 3:32am here..byeeee!

  • m

    lol OceanUP didn’t even post the picture. It just shows Miley holding a Corona beer. They have no actual proof she was drinking it

  • 1995girl15

    its not a big deal because im turning 15 soon and yet everyone in my class drinks at every party they go to and i mean everyone even i have had a beer once but it was to nasty to drink and you know what most of them smock to i know miley does smock theres even pictures of her so no shame there alot of teenagers do it

  • HiddenSmile

    @1995girl15 WTF is smock?

  • Marge.

    beers disgusting. i’m 18 and american, but i’ve tried a whole bunch of different ones and they all taste gross.
    i’m more of a jello shot kinda girl. because vodka, tequila and rum are all gross to. they just burn your throat.

    but if she likes it, well then alright.

  • CupcakezLover

    inhumancreation said:

    What’s the fucking problem with drinking? I do it. My friends do it. Everyone I know drinks. Get over it Jesus. -.-
    ————
    Remember kids, just because everybody else does it doesn’t mean YOU have to do it. Live above the influence. ;) Pshh just kidding.

  • Anonymous18

    really

  • Tick Tok

    beers taste like shit

  • mels

    I mean…is Miley Cyrus drinking really a surprise to anyone? lol She’s almost 18 and she’s a Hollywood star! Drinking is NOT the worst thing she’s doing. Get it gurrl

  • GoldenGal9311

    I don’t understand why people get so worked up over what other people are doing. If she wants to drink(It’s legal in Spain), I don’t see the big deal. If you don’t like her drinking, why should you be mad anyway? As long as YOU’RE not drinking, there should be no issue. Personally, I’ll never be the type of girl who drinks and goes to clubs. I’d rather go to the movies, or out to eat. But that doesn’t mean that I’m more holier-than-thou than people who do drink and party. We’ve all done things that we’re not proud of. Get off this girls back and worry about your life.

    Sorry, for the rant. I just had to say that. Peace out.

  • AntoineDodson

    Oh no, a teenager drinking!! What has the world come to!??

  • SiezeTheDay

    lol OceanUP didn’t even post the picture. It just shows Miley holding a Corona beer. They have no actual proof she was drinking it
    ———
    Lols..and even if she was, its not like its illegal there.

  • mels

    Nov 5, 2010 @ 11:05 am
    Tick Tok said:
    beers taste like shit

    :O gasp! Lol I used to hate it, but now I adore it haha Have you tried Bud Light Lime? It’s heaven.

  • liiiiisa

    Hahahaha. No surprises. Kinda sad though. I miss how sweet and innocent she was when Hannah Montana first started.

  • SiezeTheDay

    I don’t understand why people get so worked up over what other people are doing. If she wants to drink(It’s legal in Spain), I don’t see the big deal. If you don’t like her drinking, why should you be mad anyway? As long as YOU’RE not drinking, there should be no issue. Personally, I’ll never be the type of girl who drinks and goes to clubs. I’d rather go to the movies, or out to eat. But that doesn’t mean that I’m more holier-than-thou than people who do drink and party. We’ve all done things that we’re not proud of. Get off this girls back and worry about your life.

    Sorry, for the rant. I just had to say that. Peace out.
    ——–
    I love you :’)..Rofl, everything you said was so true.

  • mels

    Oh no, a teenager drinking!! What has the world come to!??

    I know! This is the first time I’ve ever heard of this. Such a disgrace!

  • peacenlove

    so? i dont see any problem with that….

  • TraceSTAN

    mels said:

    Nov 5, 2010 @ 11:05 am
    Tick Tok said:
    beers taste like shit

    :O gasp! Lol I used to hate it, but now I adore it haha Have you tried Bud Light Lime? It’s heaven.

    I can guess where you are from, those words have never been uttered by someone not American. JK
    I think the problem Americans have with beer and underage drinking is that most American beers are crap. Try Duval that stuff is made by angels.

  • MileyEqualsAwesome

    Nov 5, 2010 @ 02:41 pm
    Stay_Gold said:

    You know what I love the most….the picture they have of her with the beer (she doesn’t look drunk) she hasn’t even taken a sip from it yet!!
    ————
    Yeah pretty much what I was thinking.

  • TalulaMe

    Uhm. people. im sure thats not her first beer

  • HiddenSmile

    I dont get why everyone wants to grow up so darn fast. If i had a choice i’d stay young forever.

  • Bubbly-Joe

    Fuck, she’s 17. Sure it’s illegal, but what 17 year old hasn’t drank a beer? It’s not like she did lines of cocaine on the sidewalk, or had sex with a woman and took pictures. :l

  • inhumancreation

    What’s the fucking problem with drinking? I do it. My friends do it. Everyone I know drinks. Get over it Jesus. -.-

  • HiddenSmile

    I just dont like that in other countries you can drink and start driving at about the same age. Its Stupidity.

  • CocoMileyKaraShakira

    who.cares. Shes amazing & so what ,she had one beer. omg the worlds gonna end.chill. I love you Miley?

  • gloria

    im from spain,and is illegal drinking any kind of alcohol if you are under 18,but its not a big deal

  • Miles ?

    Gosh!OceanUP is getting annoying :|

  • AiliseG

    So Proud :)

  • nownlaterz

    LOOOOOOOOOOOL @ THE PICTURE xD

    But yeah this is no big deal.

  • Nick?Miley

    The legal age for beer in Spain is 16

  • HiddenSmile

    Ha, I really enjoyed the comment that said normal teens drink. Guess that makes me ‘not normal’. Thats alright i feel pretty damn good that i dont drink.

  • whateverrr

    noo that’s so tragic, omg.

  • sinnerxo

    I’m not really sure about Spain but I think they have almost the same law as us germans. And here people at 16 are allowed to drink Beer and light beverages. But you gotta be 18 when you wanna drink Vodka or any heavy stuff.

    Seriously this is no big deal. let the girl live.

  • NickJisHot

    No problem =) because someone drinks doesn’t mean it’s because they absolutly need it.
    ——–
    other says it’s good for the heart,but only drink occasionally.

  • Hilary

    ZOMG!!11

    Please. -.-

  • BangThatDrum

    NickJisHot said:

    No problem =) because someone drinks doesn’t mean it’s because they absolutly need it.
    ——–
    other says it’s good for the heart,but only drink occasionally.
    _____

    Exactly :) and ah cute icon btw!

  • jdlrta

    coke&beer but it’s no big deal.if it’s no big deal why did tish call lynn spears u know britney mom 4 help.if you put anything up this is not true. well u don’t know sh!@.it’s 100%true.good luck miley u r going 2 need it!!!!ps there was no liam&miley the sec time.find out where she was at that morning,and you will get a lot of anwers.it was in noho.

  • BangThatDrum

    Hilary said:

    ZOMG!!11

    Please. -.-
    ——-

    -gasps- I know right :O TSK TSK (note to sarcasm;) )