Taylor Momsen Emily Osment EMAs 2010

taylor-emily-kesha-25


Emily Osment, Taylor Momsen & Ke$ha arrive at the MTV Europe Music Awards 2010 at the La Caja Magica in Madrid, Spain, November 7, 2010. Photos: WENN.

Emily’s interview under!

,

  • LoveToLove

    damn miles what happened?

  • picstoburn

    everyone doesn’t look good tonight.
    but i wasn’t expecting taylor m to look nice sooo lol.

  • whoaaxitsxbre

    Well, at least Emily looks pretty…

  • Minke

    Yeaa! EMA’s! I’m watching it right now!

  • picstoburn

    im not even going to watch tonight everyone looks like they got dressed in the dark this morning.

  • Taste.The.Rainbow

    can someone post the link Of Miley Performance?

  • Taste.The.Rainbow

    Emilys dress is cute

  • Anonymous18

    it starts in an hour

  • CoolerThanU

    Emily looks beautiful :-)
    Taylor looks like a whore…. :-)

  • Tick Tok

    Taylor looks bad

  • picstoburn

    Emily looks beautiful :-)
    Taylor looks like a whore…. :-)
    ==
    how mature.

  • lovato is love.

    emily looks beautiful, as always : )

  • sophieee

    Taylor’s pulling a Miley…

  • Moonbeam

    Miley’s dress.

    http://twitpic.com/34ukqu

  • hithere

    http://oceanup.com/photogallery?nid=16661&fid=115816
    she is actually happy!?
    hahaha jkjk LOVE her music!

  • hithere

    emily’s face looks weird, but the dress is really really cute!

  • sophieee

    i don’t like the top of miley’s dress…

  • Taylor_Betts

    Taylor has changed a lot!

  • Moonbeam
  • xxloverxx

    doesn’t taylor have a mom? -.-

  • hithere

    xxloverxx said:

    doesn’t taylor have a mom? -.-
    _____
    yes and she is proud of taylor.. oO

  • JocelynGeee

    Emily Osment = Carrie Underwood.

  • hithere

    JocelynGeee said:

    Emily Osment = Carrie Underwood.
    ___
    this

  • Anonimuss

    Nov 7, 2010 @ 11:44 am
    Moonbeam said:
    Miley’s dress.

    http://twitpic.com/34ukqu
    ==============================

    She looks like a wedding cake + 60’s dancer.O_=
    DNL.

    Emily = 9/10
    TayMom = TayMom

  • hithere

    omg kesha won!?

  • Moonbeam

    Wow, Ke$ha wins best new act over Bieber. O_o

  • misscherie13

    awwww emily was beautiful tonight!
    tay momsen is pretty scary D: too much makeup on. she would be prettier without.

  • livelifelovewhatever

    Anonymous18 said:
    we need more justin fans here
    —————————-
    IK! bieber haters P
    —————————-
    i know i don’t know why people are so nasty to him i adore him!!lol

  • sophieee

    rhianna shakira (the most talented in the category) and miley

    eehh Lady GaGa desereved it…
    Or Shakira.
    but definitely not Miley or Rhianna.

  • Tick Tok

    Anonymous18 said:

    i could make u an icon tik tok if u give me a pic
    ———-

    any recent pic with justin wearing glasses would do! i don’t know where to find one!

  • Anonymous18

    ok i’ll find one hold on!

  • Tick Tok

    itsohsodemi

    Today a Brazilian fan gave a piece of paper to Joe saying “Pray For Demi” onit & he told her that Demi will find out about it! -via @isasmp. 21 minutes ago via web Retweeted by JBTourUpdates and 57 others

    cute!

  • livelifelovewhatever

    i remember the first time i saw justin was when one time came out i’ve loved him ever since them!!!!!!

  • livelifelovewhatever

    i can’t belive they booed him it’s pathetic there so jelous

  • DieMannschaft

    When? At the EMAs?

  • Chanells__Cool

    Emily looks pretty.

    In regards to Taylor… Hello zombie hooker.

  • DieMannschaft

    IKR?!
    I miss the old Taylor,Little Jenny.

  • Anonymous18

    [DOUBLE POST]

  • livelifelovewhatever

    we need more justin fans here.
    ——————————–
    i’m like the biggest justin bieber fan in the whole world!!!!!!

  • Moonbeam

    Miley hugging 30sToMars. :)

  • Anonymous18

    OMG!! thats cool! i love your kitten icon!!!

  • Bieberluva12

    Nov 7, 2010 @ 02:05 pm
    livelifelovewhatever said:
    we need more justin fans here.
    ——————————–
    i’m like the biggest justin bieber fan in the whole world!!!!!!
    ______
    Um no, I don’t think so. I am!!

  • DieMannschaft

    Ok.
    I’m gonna ask it again,at what time are the EMAs going to end?

  • Anonymous18

    OH NO U DIDNT!!

  • Anonymous18

    we dont know when it ends

  • LovatoLoveXO

    DEAR LADY GAGA I DONT LIKE YOU (WHICH MOST LIKEY YOU DONT CARE ABOUT) RHIANNA OR SHIKIRA OR MILEY DESEREVED IT MORE :D- WITH MUCH LOVE ME :D

  • DieMannschaft

    OMYGOD!
    I’m gonna have nightmares thanks to that little guy.

  • sophieee

    LovatoLoveXO said:
    DEAR LADY GAGA I DONT LIKE YOU (WHICH MOST LIKEY YOU DONT CARE ABOUT) RHIANNA OR SHIKIRA OR MILEY DESEREVED IT MORE :D- WITH MUCH LOVE ME :D

    what did she win?

  • LovatoLoveXO

    what did she win?
    ______

    best female

  • sophieee

    what did she win?
    ______

    best female

    who else was going against her?

  • Anonymous18

    its almost over

  • Entertainmentlove

    it got boring after 10 min nothing happend

  • DieMannschaft

    Miley,Katy & Rihanna I think

  • Moonbeam

    Ok.
    I’m gonna ask it again,at what time are the EMAs going to end?
    —————
    Now :P

  • LovatoLoveXO

    what did she win?
    ______

    best female

    who else was going against her?
    ________

    rhianna shakira (the most talented in the category) and miley

  • DieMannschaft

    Oh and Shakira too!

  • DieMannschaft

    I just heard that too,haha xd
    The EMAs were kinda boring.
    IMO

  • Anonymous18

    it was boring

  • Pawesome

    Emily looks pretty…Taylor, not so much.

  • See_the_beauty_in_yourself

    haha taylor looks like a vampire :P

  • LoveToLove

    what channel is this on?

  • TraceSTAN

    LoveToLove said:

    what channel is this on?

    I heard mtv2, but could be wrong

  • LoveToLove

    I heard mtv2, but could be wrong

    ________

    I only have MTV-_-
    but thank you

  • keseay

    emily looks gorgeous! love her dress. taylor looks… well, like taylor.

  • Anonymous18
  • picstoburn

    i saw miley’s dress. it was white and it had a black bow wasn’t a good look /;

  • TraceSTAN

    Anonymous18 said:

    its here

    http://ema.mtv.co.uk/live

    Thanks for link

  • mileyistheboss

    Taylor is the devil

  • See_the_beauty_in_yourself

    yeah she seriously looks like a raccoon, it’s not attractive what so ever hahah

  • FightingDragons

    Taylor, lose the fucking makeup. You look like a cat.

  • taylorllama

    I like Emily’s dress.

  • CocoaLover

    Emily was so cute and…normal than Taylor. Emily was very beautiful.

  • PaaperPlanes

    This is the first time in ages Miley dresses well. She looks good. :-)

  • Anonymous18

    NOOOOOOOOOOOOOO WHAT THE FUCKKKKKKK

  • hithere

    kings of leon!!!!!!!! <333

  • PaaperPlanes

    Is Kesha drunk?

  • Moonbeam

    Is Kesha drunk?
    ———-
    Totally. Couldn’t understand a word.

  • Anonymous18

    AHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • Anonimuss

    Nov 7, 2010 @ 12:10 pm
    Moonbeam said:
    Wow, Ke$ha wins best new act over Bieber. O_o
    =============================

    If Bruno Mars wasn’t on the list idgaf. -_-

  • sinnerxo

    YES KESHA WON NO FUCKING BIEBER

  • Anonymous18

    WTF!! mtv is a liar!!! i thought justin was gonna go on webcam and digitally be there!!! ALL I SEE IS TEXT!!!

  • Anonymous18

    AHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonimuss

    Why does Katy Perry act like a bimbo?
    & WTF @ Justin

  • hithere

    Moonbeam said:

    Is Kesha drunk?
    ———-
    Totally. Couldn’t understand a word.
    _____
    mte!!

  • PaaperPlanes

    Moonbeam said:
    Is Kesha drunk?
    ———-
    Totally. Couldn’t understand a word.
    _________

    Even Momsen was thinking “wtf”.

  • picstoburn

    haha justin didn’t win finally.

  • Moonbeam

    Europe DGAF about Justin. Not all is lost.

  • hithere

    kings of leon tottaly rock. and im waiting for hayley williams! *0*

  • Anonimuss

    Justin would’ve at least made a clear speech…

  • Anonymous18

    i couldnt understand a word of what kesha said

  • PaaperPlanes

    Best pop WINNER: Lady Gaga.

  • Anonimuss

    Lol at Miley’s cheer. #Fail

  • Anonymous18

    of course

  • picstoburn

    im not watching it ngl.

  • PaaperPlanes

    Anonimuss said:
    Lol at Miley’s cheer. #Fail

    _________

    ?

  • picstoburn
  • Anonimuss

    Nov 7, 2010 @ 12:24 pm
    PaaperPlanes said:
    Anonimuss said:
    Lol at Miley’s cheer. #Fail

    _________

    ?
    =================================

    CBT came and nobody cheered. Silence.

  • Moonbeam

    http://sugarhoneybun.tumblr.com/post/1508770318

    kesha and miley :D
    ———–
    Let’s hope they didn’t get drunk together. :/

  • Bieberluva12

    live Katy. hmmm…

  • Moonbeam

    =================================

    CBT came and nobody cheered. Silence.
    ———-
    LOL, no.

  • Anonimuss

    Katy’s shit live. No wonder her Taylor & Sel love each other. They all suck.

  • Bieberluva12

    i swear katy’s hair gets longer every day :P

  • picstoburn

    Let’s hope they didn’t get drunk together. :/

    lmao i didn’t even know they were friends.

  • Anonimuss

    (replying to this) – Nov 7, 2010 @ 12:27 pm
    Moonbeam said:
    =================================

    CBT came and nobody cheered. Silence.
    ———-
    LOL, no.
    ===================

    LOL, yes. Compared to Gaga and whats-her-face? Silence.

  • skyebird

    miley’s dress looks like the dress amanda bynes wore in what a girl wants… O.O

  • PaaperPlanes

    Best alternative WINNER: Vampire Weekend.
    lol jk Paramore

  • Anonimuss

    PAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRAAAAAAAAAMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOORRRREEEEEEEEEEEEEE!!!!! <3 <33 <33333333333

  • PaaperPlanes

    I guess I am the only one who likes Miley’s look tonight. :) Oh yeah.

  • Sarcasm

    Emily looks cute.

  • Bieberluva12

    that backstage girl is annoying

  • picstoburn

    i only liked miley’s hair and makeup she been spending all her time with kesha tonight.

  • Moonbeam

    I guess I am the only one who likes Miley’s look tonight. :) Oh yeah.
    ————
    No, I love it. :)

  • PaaperPlanes

    Bieberluva12 said:
    that backstage girl is annoying

    ___

    Backstage girl? Hm, here are commercials.

  • EmmaLC

    Well, I do like me some Taylor Momsen.
    But that outfit … good lordy.

  • iaskedtaylorx3

    Emily looks pretty.
    Taylo looks like … Taylor

    & Miley looks good , her dress is intersting. I dont hate it , but I dont love it either

  • picstoburn

    i love katy perry but she’s not good at singing. the reason why people like her music is cause it’s fun to listen too /;

  • pocketfullofdreams

    welcome to the the modern music industry.
    (for the most part)

  • Bieberluva12

    PaaperPlanes said:
    Bieberluva12 said:
    that backstage girl is annoying

    ___

    Backstage girl? Hm, here are commercials.
    ___________
    I’m watching it online :)

  • Moonbeam

    Rihanna sounding bad live as always.

  • memiftw

    Emily looked flawless, but Taylor looked ehh…

  • Bieberluva12

    Nov 7, 2010 @ 12:40 pm
    Moonbeam said:
    Rihanna sounding bad live as always.
    _____
    yepp.

  • LovatoLoveXO

    i like miley dress it makes up for what shes been wearing lately YAY FOR NO BENDI… THANK YOU RHIANNA FOR MAKING UP FOR THE HORRIBLE PERFORMANCE BY KATY PERRY

  • Anonymous18

    i never heard katy sing live. and i heard her performance there… O_O

  • Moonbeam

    How can Jon Bon Jovi look so good, he must be 100.

  • Anonimuss

    WILLOW SMITH sang the song better than Rhianna. #Fact

  • livelifelovewhatever

    emily looks nice and so does taylor

  • Anonimuss

    Nov 7, 2010 @ 12:44 pm
    Moonbeam said:
    How can Jon Bon Jovi look so good, he must be 100.
    =======================================

    LOL. He’s only 48 xDD

  • Tick Tok

    Oh

  • TraceSTAN

    Is she a professional interviewer, or just a model?

  • LovatoLoveXO

    …. the only people who annoy me more than kesha tonihgt are taylor and her band members MAINLY HER BAND MEMBER WHOS TALKING E NEEDS TO SHUT IT LOL (taylors not bugging that much lol)

  • ellelovesjonas

    I’m watching it on MTV right now!
    Justin Bieber just won BEST MALE ARTIST! -_-
    They were boo-ing him! LMFAO!

  • Moonbeam

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  • Anonymous18

    YESSSSSSSSS!!!

  • Bieberluva12

    JUSTIN BIEBER!!!

  • Anonymous18

    NOOO THEY WERE BOOING HIM THOSE BASTARDS!!!!!!!!!!

  • Anonimuss

    Emily: JUSTIN BIEBER!!!
    Crowd: BOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

    -______-

  • Anonymous18

    WHY ARE THEY SHOWING THE VIDEO???

  • Anonymous18

    HAHAHAHAHAHAHHAHSAHSAHAS MUAHAHHAHAHSHAHJSAHAS

  • Moonbeam

    Mimi!!

  • ellelovesjonas

    btw, Taylor M is looking hot!

  • Moonbeam

    Emily: JUSTIN BIEBER!!!
    Crowd: BOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

    -______-

    ————
    WHERE IS KANYE WHEN YOU NEED HIM??

  • Anonymous18

    HA HAHAHAHAHAH AHAHAH

  • Anonimuss

    I don’t love Justin like Anonymous18 does, but I gotta say, that was rude. If you didn’t want him to win, you should’ve voted more often.

    W/e haters gonna hate.

  • Bieberluva12

    Is it cold there?

  • Bieberluva12

    Nov 7, 2010 @ 01:10 pm
    Anonimuss said:
    I don’t love Justin like Anonymous18 does, I gotta say, that was rude. If you didn’t want him to win, you should’ve voted more often.

    W/e haters gonna hate.
    _______
    Agree^ but I do like him

  • LovatoLoveXO

    i wish usher would have won but i like justin b too

  • LovatoLoveXO

    WOOOOHOOOO LINKIN PARK THE ONLY ONES WHO SOUNDED REALLY GOOD IN THE PERFORMANCE THAT THEY SHOWED

  • justbreathe

    emily is so pretty. (:
    but… am i the only one who thinks taylor m. should tone down her makeup just a tad? or maybe like A LOT?

  • picstoburn

    LMAOOO they were booing him good.

  • Anonimuss

    Miley’s being a hot mess….again.
    -__-

  • trinitaa

    Moonbeam said:

    Emily: JUSTIN BIEBER!!!
    Crowd: BOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

    -______-

    ————
    WHERE IS KANYE WHEN YOU NEED HIM??

    ——–
    LOL

  • Moonbeam

    Miley sounded good.
    But her dancing looked, umm, funny.

  • GabbyxNicole

    Emily looks beautiful :)
    No comment on Taylor Momsen…… O_O

  • MileySupporterGurl

    Emily is so beautiful! Taylor Momsen looks horrible.

  • Bieberluva12

    Nov 7, 2010 @ 01:18 pm
    justbreathe said:
    emily is so pretty. (:
    but… am i the only one who thinks taylor m. should tone down her makeup just a tad? or maybe like A LOT?
    _____
    She needs to do a bit more than just tone down the makeup. haha,but yes, she does need to do some toning down

  • ellelovesjonas

    Miley’s dancing was ALL over the place but her singing was better than Katy’s and Rihanna’s. GO MILEY!

  • Moonbeam

    Miley’s dancing was ALL over the place but her singing was better than Katy’s and Rihanna’s. GO MILEY!
    ————
    Yeah, not really digging the choreography. But she sang great.

  • LovatoLoveXO

    Miley’s being a hot mess….again.
    -__-
    _________

    …… k yeah whatever you say at the end of the day and the end of the performance she still got her cheers and was happy with herself and you sat at home talking about how you think she is a hot mess…. and she doesn’t even know or care about your comment but you are entitled to your opinion :D

  • Anonimuss

    Miley needs:

    a) a vocal coach to teach her to sing through her nose less often
    b) a LEGIT choreographer. CBT dance much?
    c) to take those damn heels off if she wants to dance

    Like I said: HOT. MESS.

  • natjbguitargirl

    emily is beautiful

  • picstoburn

    the fuck people take everything seriously around here chill the fuck down.

  • SimplyCT

    i thought miley did great. :)

  • LovatoLoveXO

    Emily is soooo pretty :D i have to agree with the fact that mileys dancing sucks but i cant fix it so whateves

  • Bieberluva12

    katy looks like a giant compared next to Eva!! Haha

  • Bieberluva12

    *next to

  • ItsAlexDisney

    emily is look awesome <3

  • realistgangsta

    where can i see it dam

  • Anonimuss

    …… k yeah whatever you say at the end of the day and the end of the performance she still got her cheers and was happy with herself and you sat at home talking about how you think she is a hot mess…. and she doesn’t even know or care about your comment but you are entitled to your opinion :D
    ========================================

    blah. blah. blahhh.
    Typical stan reply.
    Let’s be serious. The performance wasn’t that good. And If you seriously like it it’s because she’s Miley Cyrus the HBIC.

  • Anonymous18

    this “digital host” thing is stupid. we dont even get to see justin!! they lied. i thought we would be seeing him and talking to fans

  • xSweetCandyxx

    Emily looks so pretty =)Taylor and Ke$ha look horible.

  • Anonimuss

    Nov 7, 2010 @ 01:33 pm
    realistgangsta said:
    where can i see it dam
    =========

    http://ema.mtv.co.uk/live#topSponsorPromos

  • picstoburn

    hosting at http://ema.mtv.tv/live but really do want to say thank u to all of u out there. really r the most incredible people in the world

    SMH. and that’s where you can watch it realistgangster.

  • realistgangsta

    thanks people

  • Tick Tok

    Jay Beebs FTW

  • LovatoLoveXO

    blah. blah. blahhh.
    Typical stan reply.
    Let’s be serious. The performance wasn’t that good. And If you seriously like it it’s because she’s Miley Cyrus the HBIC.
    _________

    i never said it was soooo great i thought she did i decent job i said she was happy hun i think she has done better but its not THAT important moving on
    YAAY I LOVE SHAKIRA

  • Anonimuss

    Nov 7, 2010 @ 01:40 pm
    Tick Tok said:
    Jay Beebs FTW
    =============

    everybody hates him there apparently. idt he’s gonna win or any smiles tonight tbh

  • Anonymous18

    we need more justin fans here

  • DieMannschaft

    What time do the EMA’s end?

  • realistgangsta

    who is jay beebs

  • Bieberluva12

    Nov 7, 2010 @ 01:49 pm
    realistgangsta said:
    who is jay beebs
    _____
    seriously?
    JUSTIN BIEBER.

  • Tick Tok

    Nov 7, 2010 @ 01:49 pm
    realistgangsta said:

    who is jay beebs
    ———

    justin bieber

  • realistgangsta

    i could use a wish right now

  • sophieee

    realistgangsta said:
    who is jay beebs


    justin bieber

  • Bieberluva12

    Nov 7, 2010 @ 01:48 pm
    Anonymous18 said:
    we need more justin fans here
    ___
    IK!! Bieber haters….:P

  • sophieee

    guess what.

  • Anonymous18

    hayleys makeup is horrible!!

  • sophieee

    there are enough beliebers here…
    we don’t need anymore idiotic stans…

  • Bieberluva12

    this is interesting

  • Moonbeam

    hayleys makeup is horrible!!
    ———-
    It scared the shit out of me. But she sounded great.

  • Moonbeam

    Ke$ha sux.

  • lalalove

    What the efffffff is Taylor wearing.

  • Anonymous18

    no there arent sophieee. in all bieber posts there are haters and only 3 positive comments

  • sophieee

    the only award shows i watch are the oscars…
    everything else sucks….

  • BabyYoureAFirework

    Didn’t waste my time watching this.

  • sophieee

    Anonymous18 said:
    no there arent sophieee. in all bieber posts there are haters and only 3 positive comments

    maybe you people should learn from that.

  • realistgangsta

    miley looked cute in her black outfit but this shit is boring and i don’t even know half of these people on this show

  • Bieberluva12

    when are the emas gonna end?

  • Tick Tok

    Haters stay mad

  • Tick Tok

    I need a better Justin icon

  • DieMannschaft

    I LOVE 30stm!

  • natjbguitargirl

    is the ema’s boring?

  • Anonymous18

    i could make u an icon tik tok if u give me a pic

  • angie2much

    Emily= A DOLL
    Taylor=A Troll
    nuff said