Demi Lovato PREGNANT?

Demi Lovato‘s rep told E! News: ‘Demi Lovato is not in treatment for drug or alcohol addiction. As we have said since she entered treatment last week, Demi decided to seek help for emotional and physical issues she has battled

throughout her life. She has taken this step in order to get her life in order. While we know many are interested in Demi and her life, we do ask for a modicum of privacy during this difficult time.’ E! also revealed that Demi is not pregnant. NO JEMI BABY!

  • DignityWithLove

    if she was pregnant why would it be his any way. lol

  • Moonbeam

    its-andrea said:
    …yeah…
    ———
    LMAO, your icon! :)

    http://goo.gl/3sFWH

  • TraceSTAN

    Gearsarealwayst… said:

    I remember when there was a rumor about Miley being preggo when she was like 12 LOL

    In truth though, that’s really not that rare in Tennessee.

  • Yup

    Nov 10, 2010 @ 05:57 pm
    Gearsarealwayst… said:

    I remember when there was a rumor about Miley being preggo when she was like 12 LOL

    i think i’ve told you this before. but your icon = <3 she is absolutely gorgeous

  • Jaded2all

    Gearsarealwayst… said:

    I remember when there was a rumor about Miley being preggo when she was like 12 LOL

    In truth though, that’s really not that rare in Tennessee.

    —-

    Ha, incest it still more common than a 12 year old’s pregnancy down there.

  • Gearsarealwaysturning

    Nov 10, 2010 @ 05:54 pm
    Jaded2all said:
    Jaded2all said:

    How come OU isn’t posting any of that stuff that happened between Ashley’s friend and that girl on twitter? Just curious.

    Hm? What happened on Twitter?

    Her friend did some shit on formspring and that Ashley and her friends wanted to create some twitter account to talk against the people that are hating on them on twitter, and then she said a bunch of stuff about the whole deem, joe ashley thing…http://twitter.com/trashTheAshley
    These people are too funny. And by that I mean everyone
    ===
    I talked to “trashtheashley” when I was “unfanyourass” and she is stupid as fuck. I cant believe she has that many followers. And, I would so do the same. Maybe I would just tell her to shut the fuck up from MY twitter and not create another anonymous account.

  • Gearsarealwaysturning

    pm
    TraceSTAN said:
    Gearsarealwayst… said:

    I remember when there was a rumor about Miley being preggo when she was like 12 LOL

    In truth though, that’s really not that rare in Tennessee.
    ===
    LOL i dont really know, Since I am from the other side of the world, BUT if you say so…

  • Gearsarealwaysturning

    Nov 10, 2010 @ 06:00 pm
    Yup said:
    Nov 10, 2010 @ 05:57 pm
    Gearsarealwayst… said:

    I remember when there was a rumor about Miley being preggo when she was like 12 LOL

    i think i’ve told you this before. but your icon = <3 she is absolutely gorgeous
    ===
    Camilla says: Thank you! LOL Yours is really pretty too! Selena is beautiful :)

  • jerseygirl

    Nov 10, 2010 @ 06:04 pm
    Gearsarealwayst… said:

    Nov 10, 2010 @ 05:54 pm
    Jaded2all said:
    Jaded2all said:

    How come OU isn’t posting any of that stuff that happened between Ashley’s friend and that girl on twitter? Just curious.

    Hm? What happened on Twitter?

    Her friend did some shit on formspring and that Ashley and her friends wanted to create some twitter account to talk against the people that are hating on them on twitter, and then she said a bunch of stuff about the whole deem, joe ashley thing…http://twitter.com/trashTheAshley
    These people are too funny. And by that I mean everyone
    ===
    I talked to “trashtheashley” when I was “unfanyourass” and she is stupid as fuck. I cant believe she has that many followers. And, I would so do the same. Maybe I would just tell her to shut the fuck up from MY twitter and not create another anonymous account.
    ———————–
    Good for you,girl! :)

    And not only is she stupid as fuck; she is a crazy-ass psycho bitch. Seriously, this bitch has dedicated her life it seems to hating on this couple. I checked out her feed once and it’s filled with long-ass rants that I think she completely makes up in her mind. I’ve blocked her. She is 100% cray-cray.

  • Jaded2all

    Nov 10, 2010 @ 05:54 pm
    Jaded2all said:
    Jaded2all said:

    How come OU isn’t posting any of that stuff that happened between Ashley’s friend and that girl on twitter? Just curious.

    Hm? What happened on Twitter?

    Her friend did some shit on formspring and that Ashley and her friends wanted to create some twitter account to talk against the people that are hating on them on twitter, and then she said a bunch of stuff about the whole deem, joe ashley thing…http://twitter.com/trashTheAshley
    These people are too funny. And by that I mean everyone
    ===
    I talked to “trashtheashley” when I was “unfanyourass” and she is stupid as fuck. I cant believe she has that many followers. And, I would so do the same. Maybe I would just tell her to shut the fuck up from MY twitter and not create another anonymous account.

    I’m not saying I believe her or anything, just if they are going to post crazy stupid shit on her about Demi, Miley, and Jonas but then post Ashley going to the gym, that is kind of stupid. They are idiots in my eyes. But ya, if you have someone to say to someone’s face, just say it. Unless Jonas Group put a muzzle on them, which is probably what happened. But 20-somehtings should be messing around with 14 year old’s. It’s stupid.

  • angie2much

    I just can’t read anymore on this girl’s situation.

  • Gearsarealwaysturning

    Good for you,girl! :)

    And not only is she stupid as fuck; she is a crazy-ass psycho bitch. Seriously, this bitch has dedicated her life it seems to hating on this couple. I checked out her feed once and it’s filled with long-ass rants that I think she completely makes up in her mind. I’ve blocked her. She is 100% cray-cray.
    ==
    I know…She is even worse than unfanjoejonas or something. She thinks that she is some kind of hero LOL

  • JocelynGeee

    Goshh, stupid people have no life’s for making such stupid stories.

  • avroxxxy

    hmmm

  • suckit

    WOW!!! OU you’re retarded-__-

    —–

    i don’t mind using that word,but some ppl on here get heated about the word “retarded”.

  • its-andrea

    No JEMI baby!

    Wow… fail.

  • iMystified

    I’ve never even heard of this rumor…. O.o

  • Tick Tok

    Wasn’t this posted on TMZ first?

  • lollipop1

    okay?

  • Tick Tok

    OU posts completely made up twitter rumors, so I think a rumor started by a radio show is a step up.
    ————-

    lmao!

  • Moonbeam

    It was actually a radio station who made that rumor.

    “Demi Lovato has enough to worry about these days without foolish, untrue rumors being spread. A radio station in Salt Lake City decided to report this morning that the rehabbing performer is pregnant.”

  • angieLUVSjoe

    why would anyone think she was pregnant? and with Joe’s?? thats so retarded ppl make up so much crap these days

  • Jaded2all

    Jaded2all said:

    How come OU isn’t posting any of that stuff that happened between Ashley’s friend and that girl on twitter? Just curious.

    Hm? What happened on Twitter?

    Her friend did some shit on formspring and that Ashley and her friends wanted to create some twitter account to talk against the people that are hating on them on twitter, and then she said a bunch of stuff about the whole deem, joe ashley thing…http://twitter.com/trashTheAshley
    These people are too funny. And by that I mean everyone.

  • Tick Tok

    “NO JEMI BABY!”

    lmao

  • Moonbeam

    I wonder how long her reps stick to that story that she isn’t there for drug abuse. Probably until a video shows up.

  • its-andrea

    …yeah…

  • ensuringthecrisis

    Well that’s a new one xD

  • Gearsarealwaysturning

    I remember when there was a rumor about Miley being preggo when she was like 12 LOL

  • idontreallycare

    just the hair though..cause that girls legs are skinny..and she seemed tall..demi is shorter and her legs are bigger..oh and the girls ass is flat…but either way that video is disgusting

    ————————————————–

    true,true.

    & i completely agree, very very veryy disgusting.

  • natjbguitargirl

    y would they spread a rumor like tht when she’s going through hell wow wait until she gets out of rehab she’ll be sent back from all the rumors about her

  • liveincolorx95

    Actually she’s not dead weight for Disney. She’s part of the triple threat of Miley, Selena, and Demi. Without one of the three, Disney’s incomplete.
    Demi’s show is the one that makes me laugh the hardest out of the three, and she dated one of the Jonas Brothers, not the entire group. Their relationship lasted like two months. She was famous BEFORE she even started dating Joe.
    Sonny *with a Chance is way better than *Cory in *the House, which I agree was terrible. Phil of the Future was actually decent. But I don’t see how you can be so judgmental of her, you clearly don’t know your facts about her.

  • milenator

    No Jemi Baby

    LMFAO XD real mature..

  • pandora

    For a vunerable young girl with confidence and body issues being publicly dumped by Joe for a new hotter girlfriend was probably the last straw!!!

  • kELSxo

    Whoever made up the crazy rumor she was pregnant was stupid to begin with…

  • unique

    This is sick… rumors will ruined lives…

  • Mina123

    That’s not possible!From who she could be pregnant?

  • Shana Doodee Minaj

    they even say that’s there’s a tape where’s she snorting cocaine -_- .I don’t knwo if it’s true but rumors are gonna kill us ..

  • Dumm Blonnd

    Starting rumors about a teenager that’s in rehab? How low can you go…?

  • Christian Louboutin Shoes

    prety girl

  • mypokerface

    OMFG leave Demi alone.

  • rockstar101

    I’ve always liked Demi and I think she’s really talented, but it’s time to face the truth. These coke rumors are most likely true and after all the other stuff we’ve heard she must be completely broke.
    I am NOT saying she’s a slut, though. I think NO ONE on here has the right to judge her. I guess this is just the way Hollywood fucks you up. It’s the way a lot of people act that seem to be happy but are indeed just desperate. There’s enough examples.

  • kticyrus

    PREGNANT?
    are u kidding me?
    stop rummors from demi
    leave her alone! ¬¬

  • gymnastlovee95

    wow oceanup i love how the title is “DEMI LOVATO PREGNANT?” and even E! news revealed its fake. and your stupid enough to include that in the article. we wouldn’t believe it either way…fucking retards running this site.

  • NickChicky

    Tis demi thing is getting way out of control. First cocaine and now she’s preggers? Come on people, she’s there in the first place because of rumors like this. Geez, no wonder she snapped. Is the eating disorder thing true though? I think t could be..it wouldn’t surprise me.

  • NickChicky

    She needs a new manager and publicist after this. She’s being told to lie to her fans too much. Publicist should know by now lying doesnt work she needs to get help then appologize and be real about anything that could come out.

    ————-
    I think she just needs to explain EVERYTHING, from Selena to Joe, and just tell the truth. She should know by now that almost all her fans support her. But honestly, we need the truth. It’s killing me to see her like this.

  • Anonimuss2.Oh

    LOL. Even if she was preggers, she would have been showing at the concert a couple weeks ago.
    Whoever started that rumor was stupid.

  • LifeLaughLOVE.

    NO JEMI BABY

    really OU? :|

  • MileySupporterGurl

    What a joke, haha. Jemi baby? Leave her a.l.o.n.e!

  • dearstephh

    more bullshit? great -.-

  • sexxynickj

    NO JEMI BABY

    OMG ROTFLMFAO!!!!!! Wow OU that has to be the most CLASSIC line you’ve ever written.

    Can you imagine if it was true…. TWEENS heads around the world would explode at once!!! hahahahahahaha

  • reachforanydreamx

    rumours about demi are annoying me now. pregnant my ass. haters gonna hate; fuck ‘em.

  • DemiDork

    NO JEMI BABY

    Really OceanUP? Really?
    Just stop with all the rumours about Demi.
    Just let her live happily.

  • feelthesunshine

    This is a bunch of crap. A Jemi baby? Really? I’m pretty sure Joe’s sticking to his purity promise.

  • Lupo

    Demi is dead weight for Disney Channel. Her show sucks and the only reason why any attention is paid to her because she “dates” the Jonas Brothers. Sonny wiht a Chance is just as bad as Corey in da House and Phil of the Future.

  • xSweetCandyxx

    I can’t stand this stupid rumors about Demi anymore..

  • suckit

    twitter’s pretty stupid anyways

  • SupDoc

    Dear OU,
    you are seriously getting on my nerves.
    But really, why is OU being so annoying with the BS lately?

  • Sarcasm was always intended

    How many posts are we gonna get about demi?What is this twitter?

  • TraceSTAN

    I hope there is no video of Demi doing coke and it’s just a rumor, but if there is one out there I want to see it. I really want to make that my new icon.

  • wavy

    Lmfaooo this is the craziest rumor ive heard of demi seriously…wooo who ever made this up is sooo dumb hahaha

  • keseay

    Lmfaooo this is the craziest rumor ive heard of demi seriously…wooo who ever made this up is sooo dumb hahaha
    __________________________________________________
    “you are so dumb.. you are really dumb” hahaha

  • Gearsarealwaysturning

    OH lord, I dislike biology.

  • Gearsarealwaysturning

    2010 @ 06:35 pm
    TraceSTAN said:
    I hope there is no video of Demi doing coke and it’s just a rumor, but if there is one out there I want to see it. I really want to make that my new icon.
    ===
    Good idea.

  • sophieee

    gee cause everyone wanted a Jemi baby… RME

  • pandora

    Even when these people spread lies it sticks and damages someones reputation. Not saying that Demi or the Jonas Bros are clean, innocent Disney kids but all these rumours are getting ridiculous. Its one thing to get on these sites and state our opinions on someone hair, clothes, relationships etc but outright hate and slander is going too far. Some people are just nuts!!

  • xoShannonxo

    This shit just aint gon’ stop…

  • ImNotAnnoying2.0

    Um….if Joe ever got Demi pregnant. I would drive to L.A. and jump Joe and ask where Demi is. Then I would burst into Demi’s house interrupting her coke lining and kill her baby……………………………..

  • LittleMons†er

    Wow…

  • DiamondsAreForever

    ImNotAnnoying2.0 said:

    Um….if Joe ever got Demi pregnant. I would drive to L.A. and jump Joe and ask where Demi is. Then I would burst into Demi’s house interrupting her coke lining and kill her baby……………………………..
    ——–
    0_o

  • DiamondsAreForever

    Nov 10, 2010 @ 07:24 pm
    Gearsarealwayst… said:

    (replying to this) – Nov 10, 2010 @ 07:20 pm
    DiamondsAreForever said:
    Nov 10, 2010 @ 07:14 pm
    Gearsarealwayst… said:

    (replying to this) – Nov 10, 2010 @ 07:10 pm
    DiamondsAreForever said:
    ImNotAnnoying2.0 said:

    Um….if Joe ever got Demi pregnant. I would drive to L.A. and jump Joe and ask where Demi is. Then I would burst into Demi’s house interrupting her coke lining and kill her baby……………………………..
    ——–
    0_o
    ====
    COOL ICOOOOOOOON
    —–
    Thank you! :)
    ===
    it is so weird when I see other people with camillas icons. I am like “yaaay” n my mind, obviously.

    —–
    Hahahaha you’re too funny and that’s great that you support Camilla Belle too! :]

  • JocelynGeee

    ImNotAnnoying2.0 said:

    Um….if Joe ever got Demi pregnant. I would drive to L.A. and jump Joe and ask where Demi is. Then I would burst into Demi’s house interrupting her coke lining and kill her baby……………………………..

    _____________

    You need help, FAST.

  • JoeHoe4Life

    If Demi was pregnant, it wouldn’t be Joe’s. He hasn’t touched her ass in a while. But who knows how many other guys she has messed around with. Promiscuity is also a sign of low self-esteem, and Demi’s escapades with any given scene band dude have been discussed a lot, and I wouldn’t be surprised if that was all true.

  • Gearsarealwaysturning

    (replying to this) – Nov 10, 2010 @ 07:10 pm
    DiamondsAreForever said:
    ImNotAnnoying2.0 said:

    Um….if Joe ever got Demi pregnant. I would drive to L.A. and jump Joe and ask where Demi is. Then I would burst into Demi’s house interrupting her coke lining and kill her baby……………………………..
    ——–
    0_o
    ====
    COOL ICOOOOOOOON.

  • DiamondsAreForever

    Nov 10, 2010 @ 07:14 pm
    Gearsarealwayst… said:

    (replying to this) – Nov 10, 2010 @ 07:10 pm
    DiamondsAreForever said:
    ImNotAnnoying2.0 said:

    Um….if Joe ever got Demi pregnant. I would drive to L.A. and jump Joe and ask where Demi is. Then I would burst into Demi’s house interrupting her coke lining and kill her baby……………………………..
    ——–
    0_o
    ====
    COOL ICOOOOOOOON
    —–
    Thank you! :)

  • Gearsarealwaysturning

    You guys are stupid. Who gives a damn about you “wanting a jemi baby” If it happens, happens…It their life, for Gods sake -.-

  • Gearsarealwaysturning

    (replying to this) – Nov 10, 2010 @ 07:20 pm
    DiamondsAreForever said:
    Nov 10, 2010 @ 07:14 pm
    Gearsarealwayst… said:

    (replying to this) – Nov 10, 2010 @ 07:10 pm
    DiamondsAreForever said:
    ImNotAnnoying2.0 said:

    Um….if Joe ever got Demi pregnant. I would drive to L.A. and jump Joe and ask where Demi is. Then I would burst into Demi’s house interrupting her coke lining and kill her baby……………………………..
    ——–
    0_o
    ====
    COOL ICOOOOOOOON
    —–
    Thank you! :)
    ===
    it is so weird when I see other people with camillas icons. I am like “yaaay” n my mind, obviously.

  • TraceSTAN

    That’s it! Joe and Demi need to get back together, if this does not happen it will destroy my faith in love and humanity and anything else that isn’t covered by those two things. Do you want to destroy me, Joe and Demi? DO YOU?

  • TraceSTAN

    it is so weird when I see other people with camillas icons. I am like “yaaay” n my mind, obviously.

    it is better than a wall of Bieber icons.

  • hey. its me
  • Gearsarealwaysturning

    termine!! :D

  • Gearsarealwaysturning

    07:26 pm
    TraceSTAN said:
    it is so weird when I see other people with camillas icons. I am like “yaaay” n my mind, obviously.

    it is better than a wall of Bieber icons.
    ==
    I take that as an insult. Not because I like bieber, but because you said “it is better than bieber icons” I mean, OBVIOSLY it is beter. XD

  • Gearsarealwaysturning

    2010 @ 07:30 pm
    hey. its me said:
    traceSTAN

    http://cdnet.myxer.com/tn/c/555940/big/?t=20080715194259
    ===
    Oh my.

  • TraceSTAN

    Gearsarealwayst… said:

    07:26 pm
    TraceSTAN said:
    it is so weird when I see other people with camillas icons. I am like “yaaay” n my mind, obviously.

    it is better than a wall of Bieber icons.
    ==
    I take that as an insult. Not because I like bieber, but because you said “it is better than bieber icons” I mean, OBVIOSLY it is beter. XD

    I actually like her, she is beautiful, so no offense was meant. I blame the horse, even when I say nice things people think I am being sarcastic lol.

  • Danger-ous

    Honestly, I think this is the tip of the iceberg for stories leaking, rumors coming out. All the people that she scorned along the way are starting to come out of the woodwork. Are there people trying to make some money off her situation, most definitely, but it won’t stop. That’s how it goes when a star falls, so expect more.

  • Danger-ous

    LMAO at people thinking if Demi was pregnant, it would have been Joe’s doing. He hasn’t spread his seed around her in quite some time.

  • RumorsRumors

    people are saying this is demi but I call bs being this girl doesnt have the booty of demi http://www.dailymotion.com/video/xfkysw_banned-from-youtube-nyc-socialite-overdose_fun

  • keseay

    leave the girl alone people. geeez

  • idkMyBFFjill

    OU, you’re really pushing the envelope here..

  • Gearsarealwaysturning

    @ 07:45 pm
    RumorsRumors said:
    people are saying this is demi but I call bs being this girl doesnt have the booty of demi http://www.dailymotion.com/video/xfkysw_banned-from-youtube-nyc-socialit
    ===
    that was disgusting.

  • wavy

    doesnt have the booty of demi http://www.dailymotion.com/video/xfkysw_banned-from-youtube-nyc-socialit..
    ==
    that was really nasty groooooss..and it cant be her the girl was too skinny for it to be demi..i noticed cause demi’s legs are bigger (in a good way)

  • wavy

    eww i cant stop thinking about the video that seriously made my stomach upset…now i know i got a weak stomach *shudders*

  • RumorsRumors

    sorry…lol just go look at videos of puppies and stuff ha

  • Trainups

    People are sick. They love to jump on the bandwagon of celebrities failures.
    It’s like “Who can top this rumor?”
    Please, DL act like a BIG flirter but she sure doesn’t seem like a person who sleep with any guy “just because”.Trace/ADeleon her Ex’s sure sounded like they were not getting anything from her.
    Yeah I know you cant tell by mainly looking but most girls gives off the “vibe” of being a little loose in giving it away easily.
    Seriously Demi needs to do a Oprah interview after she gets out and talk straight up about these rumors and her real problems. Only way to clear the air and then totally concentrate on getting her career on track again.
    If I can think like that I hope her publicist or Disney can see THAT is the best way. Ignoring it will not make it go away. Did not work before. Will just follow her forever.

  • RumorsRumors

    She needs a new manager and publicist after this. She’s being told to lie to her fans too much. Publicist should know by now lying doesnt work she needs to get help then appologize and be real about anything that could come out.

  • MrsJimHalpert

    Water under the bridge.

  • lalabecca

    i didnt get the first part of your comment, but i agree with the last.

  • DiamondsAreForever

    RumorsRumors said:

    She needs a new manager and publicist after this. She’s being told to lie to her fans too much. Publicist should know by now lying doesnt work she needs to get help then appologize and be real about anything that could come out.

    —-

    Agreed!

  • wavy

    imagine joe and demi were still together during tour?… wonder what that wouldve been like..

  • LolliPoPLeah

    Fo real…homeboy! Haha :D

  • kass

    just when you thought we heard it all…

  • DiamondsAreForever

    kass said:

    just when you thought we heard it all…

    —–
    MTE. That is why it’s kind of hard to believe any of these news website stories about celebrities.

  • shecantbetamed

    NO JEMI BABY!

    How mature, OU..

  • suckit

    is it so hard to take one pic of her?? god damn,paprazzi’s, do yo shit rite-_-

  • natbourg14

    pregnant? that’s the craziest thing I’ve ever heard. why would they even post that here?

  • Jaded2all

    OMG! Man, I was really believing those people. People are so stupid. Logically, after ever possible rumor that could of been started…and failed….they had to try the pregnancy one. Sometimes I wonder if the internet was a good invention.

  • bum2chair

    Jaded2all said:
    OMG! Man, I was really believing those people. People are so stupid. Logically, after ever possible rumor that could of been started…and failed….they had to try the pregnancy one. Sometimes I wonder if the internet was a good invention.
    ———
    hahahaha so well put :)

  • thefuturemrsnickjonas

    WOW!!! OU you’re retarded-__-

  • Rah Rah

    “NO JEMI BABY”

    Wow…

  • Jaded2all

    How come OU isn’t posting any of that stuff that happened between Ashley’s friend and that girl on twitter? Just curious.

  • Rah Rah

    Jaded2all said:

    How come OU isn’t posting any of that stuff that happened between Ashley’s friend and that girl on twitter? Just curious.

    Hm? What happened on Twitter?

  • TraceSTAN

    natbourg14 said:

    pregnant? that’s the craziest thing I’ve ever heard. why would they even post that here?

    OU posts completely made up twitter rumors, so I think a rumor started by a radio show is a step up.

  • ellelovesjonas

    just no.

  • ellelovesjonas

    just no.

  • liveincolorx95

    Demi pregnant?
    Never heard that one before.
    Really people? How many lies can you make up about one girl in a week?
    How about you just leave her alone so she can get through this time? Then we can go back to everything being normal.

  • lalabecca

    “”well, she had confidence and body issues before she dated joe. even she admitted this, and obviously she hit rock bottom after he broke up with her. so i’m guessing these are the reasons she’s gotten help, because she couldn’t handle her opinion on herself and started partying, punched that shorty girl and then admitted she needed help.””

    FUCKING EXACTLY.
    YOU ALL DONT KNOW HER, JOE, OR ANY OF THEM. NO ONE CAN EVER KNOW ANYONE, WITHOUT ACTUALLY BEING THEM.
    anyways, i believe the coke thing, i think. i dont really believe this story, fully, though. i mean why come out and talk just now? lmao. whatevez. SELF MEDICATION is what its called and its usually drinking, drugs, gambling, cutting, etc. when a person has mental snd physical problems. the end.

    yeah, i know, im annoying. lol. but i had to re-post it.
    anywho, everyone just STFU and leave ‘em alone.

  • Andreiita

    More stupid things about her..
    Read this if you’re a fan.

    http://thislifeitscrazy.tumblr.com/

  • idontreallycare

    people are saying this is demi but I call bs being this girl doesnt have the booty of demi http://www.dailymotion.com/video/xfkysw_banned-from-youtube-nyc-socialit
    _______________________________________

    That does look like her,alot. the hair looks like hers, but i hope its not. Even if it not her, thats really sad. That dumb fucks would video her like that.

  • wavy

    That does look like her,alot. the hair looks like hers, but i hope its not. Even if it not her, thats really sad. That dumb fucks would video her like that.

    just the hair though..cause that girls legs are skinny..and she seemed tall..demi is shorter and her legs are bigger..oh and the girls ass is flat…but either way that video is disgusting