Nick Jonas Brenda Song Healthy Living

  • natjbguitargirl

    nick is tall dang

  • TalulaMe

    Finally trying to reduce obesity in America.
    Bravo. -.-

  • LifeLaughLOVE.

    LMFAO.

  • Gearsarealwaysturning

    the firs lady is GIANT

  • xxbehappyxx

    Gearsarealwayst… said:
    that happened to me twice. I was cooking and the first lady randomly showed up. I was like “YOOO SUP MICHELLE” she handed me some lemon too.
    ——-
    lol i should cook something, to see if she randomly appears in my kitchen.

  • Anonimuss2.Oh

    (replying to this) – Nov 10, 2010 @ 02:55 pm
    mileysucks said:
    finally some disney stars who arent total fuckups like miley and demi
    ==============================

    http://cache.gawker.com/assets/images/jezebel/2010/10/kimeyes82709.gif

  • SellyismygirlCrush

    LMFAO

  • Rah Rah

    daniellejonas Danielle Jonas
    @HaylieK :) I have heard the same thing to … So iam thinking yeah

    HaylieK Haylie Duff
    @DanielleJonas should we be friends? lol I get daily messages from people saying we are twins.

    Aww, haha.

  • mctiqueen

    Nick is sex on legs. The end (:

  • Anonimuss2.Oh

    Nov 10, 2010 @ 03:11 pm
    Rah Rah said:
    daniellejonas Danielle Jonas
    @HaylieK :) I have heard the same thing to … So iam thinking yeah

    HaylieK Haylie Duff
    @DanielleJonas should we be friends? lol I get daily messages from people saying we are twins.

    Aww, haha.
    ========================

    <33333333

  • SellyismygirlCrush

    10, 2010 @ 03:13 pm
    Anonimuss2.Oh said:
    Nov 10, 2010 @ 03:11 pm
    Rah Rah said:
    daniellejonas Danielle Jonas
    @HaylieK :) I have heard the same thing to … So iam thinking yeah

    HaylieK Haylie Duff
    @DanielleJonas should we be friends? lol I get daily messages from people saying we are twins.

    Aww, haha.
    ========================

    <33333333

    _____

    haha aw . The begining of a beautiful friendship :)

  • Anonimuss2.Oh
  • cosmika

    This Is New??
    Of What Date Is This???

  • Anonimuss2.Oh

    Nov 10, 2010 @ 03:25 pm
    cosmika said:
    This Is New??
    Of What Date Is This???
    ==============================

    Today.

  • taylenaluver

    AWWWWWWWWWWWWW, i loved it!

  • xxbehappyxx

    first

  • xxbehappyxx

    i think i have managed the art of being first… ;)

  • Anonimuss2.Oh

    I’m sorry but

    -______________________-

    LLLLAAAAMMMMMMMMMEEEEEEEEE

  • mileysucks

    finally some disney stars who arent total fuckups like miley and demi

  • Gearsarealwaysturning

    LMAO lets just throw some oranges and bake something and then eat what we made!!…Chicken.

  • JocelynGeee

    Let’s all throw fruit at each other.
    And be on tv.

  • xxbehappyxx

    i will get scared if the first lady appeared in my kitchen with some lemon…

  • tessa-skylar

    lol nick looks bored outta his mind

    cept for the “its the first lady!!” part. oh get out of disney!

  • DelilaMars

    Wow… That was interresting… in a creepy way.

  • Gearsarealwaysturning

    that happened to me twice. I was cooking and the first lady randomly showed up. I was like “YOOO SUP MICHELLE” she handed me some lemon too.

  • DelilaMars

    Nov 10, 2010 @ 03:02 pm
    Gearsarealwayst… said:

    that happened to me twice. I was cooking and the first lady randomly showed up. I was like “YOOO SUP MICHELLE” she handed me some lemon too.

    ———————–

    I know right? I don’t want to eat vegetables anymore because I’m scared that she appears in my kitchen and stays for lunch!