Kevin Jonas XTHETXT BOXER

  • YeahCharlotte

    kevin it’s not my favorite but definitely he has the best commercial

  • MileyJonas

    HAHAHAHA sexyyyyy boxxxxxer

  • Anonymous

    KEVIN IS MY FAVORITE JONAS

    I LOVE SO MUCH!

  • Anonymous

    KEVIN BOXEADOR!

    WOWWW

    LO AMO MASSSSSSSSSSSS

  • thedarksunshine

    Kevin’s gorgeous.

  • Letsgarchdemi

    he’s awesome :)

  • xMerryh

    he’s so hott<3

  • Signorina. aNonimo

    Ahh Kevin..marriage is doing him good…Danielle has whooped him into shape…must be all that sexercize..lol

  • Anonymous

    Is it just me , or does Kevin Jonas look incredibly amazing in this? Like usual?

  • Anonymous

    Hah! Oh, Kevin wins, hands down!! You can’t beat funny.

  • nownlaterz

    I really do think Kevin is an amazing actor, he should look into doing guest-spots on different TV shows, i know i’d watch :) <3

    Kevin looks really attractive too js ;) <3

  • tessa-skylar

    kevy kins!!! haha taking out people, love ya

  • Anonymous

    LOL BEST 1 outta joe&nick!
    joe’s makes me wanna eat cake and drive
    nick’s make me wanna read and drive
    this 1 inspires me 2 stop or kevin will kick my ass……… not that i even txt and drive……ok i prob did it once but wateves

  • Anonymous

    he is soooo cute! but he will kick my ass if I text and drive :/ poor Big Rob! lmao

  • Anonymous

    Why is he so freakin hot? Seriously marriage has made him sexier (even though he always was)

  • OrdinaryGirl

    AWESOME AND HILARIOUS
    LOVE YOU KEVIN

  • teenage rebel

    omg he’s so hot.

  • Anonymous

    i totally love kevin!! his commercial is by far my favorite – and i must say he looks amazing in this, totally hot :-)

    and i agree he should do some guest spots in tv shows – i find him very entertaining and extremely natural. i would definitely watch!!

  • Anonymous

    kevins was the best

  • Blankets

    Hey this is a great post. I’m going to email this to my buddies. Digitizing Keep posting stuff like this i really like it,I’ll keep an eye on this.howdy fine little blogging site ya have right here I work with the very same template on my own blog yet unfortunately for whatever odd cause it seems to load more quickly on yours eventhough this site consists of much more content material. embroidery Digitizing Have you been operating any sort of plugins or widgets which will speed it up? embroidery designs If you might be able to give the programs so I could use these in my site so twilight new moon followers could watch twilight breaking dawn online trailers and clips more quickly I would be ever so happy – thanks in advance.

  • Hollieluvsux

    Kevins the only nice one :)

  • Anonimuss2.Oh

    Nov 19, 2010 @ 11:54 am
    Anonymous said:
    no1currs
    =========================

    Do you have public service announcements to safe lives?…

    Hm, didn’t think so. STFU.

    i love this. Kevin FTUW!!:)

  • Anonymous

    three letters: H O T
    four letters: S E X Y
    hahha I love Kev, poor Big Rob hahaha

  • SuperSchäyhn

    lol, I don’t think Kev could really beat Big Rob, I wish there wouldn’t be black in front of that. Wanna see it haha

  • superJOEman

    BRP looks like he’s just sleeping.. LOL
    You’re the man Kevin!!! But I don’t get the message of this video so was Nick’s.

  • Fiona

    too lazy to watch but it looks funny

    Formspring ME!
    http://www.formspring.me/BetterInTime14

  • milenator

    first!

  • Anonymous

    Ohhh Kevin Jonas

  • Anonymous

    hahha, love you Kev <3

    imo: kev's>joe’s>nick’s

  • Anonymous

    aww, poor Big Rob.. haha

  • yarden1

    hahh ,cool !! :)

  • Anonymous

    Gosh, he’s so hot.

  • Anonymous

    no1currs

  • Anonymous

    love kevin!! hahaha <3

  • Anonymous

    flawless