Justin Bieber SWOOPED HAIRSTYLE

wglewmge
justinbieberswooped


  • gottalent

    Dec 3, 2010 @ 12:41 pm
    Anonymous said:

    Okay:)

    here

    http://tinyurl.com/24t3euy

    Thanks :D
    Your the best

  • Anonymous

    Thanks :D
    Your the best

    you’re welcome

  • gottalent

    Dec 3, 2010 @ 12:43 pm
    Anonymous said:

    LOOK HATERZZZZZZ OKAY HE’S SEXY NO MATTER HOW YOU PUT HIM DOWN SO WHAT!!!!!!!!!!
    ____

    Uhh no. He looks 12.

    Okay and….

  • WeBelongTogether?

    12 YEAR OLDS ARE SEXY


    LOL.

  • Anonymous

    i´m not a belieber,but damn he looks hot ;)

  • Anonymous

    Okay and….
    ____

    And 12 year olds aren’t sexy.

  • Anonymous

    Just whip it.

  • gottalent

    Dec 3, 2010 @ 12:44 pm
    Anonymous said:

    Thanks :D
    Your the best

    you’re welcome
    —-
    THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!!

  • Anonymous

    12 YEAR OLDS ARE SEXY
    _____

    Are you 12 or a pedophile?

  • bella ;)

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHMMMMMMMMMYYYYGOSHHHH ITS EDWARD!!!!! HAHAHAHAHAAHAHA :)

  • Anonymous

    CUUUUUUTTTTTIIIIIIEEEEEEEEEE<3(:

  • Anonymous

    Are you 12 or a pedophile?

    pedo

  • Anonymous

    DONT STRETCH THE PAGE!

  • Anonymous

    HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  • mixi

    Cute!i like..!:)

  • SubwayToVenus

    There’s a guy in my school that looks just like him, I took this picture from his facebook, it’s actually kind of creepy.

    http://oi56.tinypic.com/28cpvd0.jpg

  • WeBelongTogether?

    He needs to keep to his usual hair, it looks normal on him… He looks a bit odd there…O:
    But hes still sexy<3

  • Anonymous

    haters,you´re pretty cool. damn,the most people are just jealous.(;

  • Anonymous

    OH MAI GOD MY CLITORIS IS EXPLODING

  • WeBelongTogether?

    There’s a guy in my school that looks just like him, I took this picture from his facebook, it’s actually kind of creepy.

    http://oi56.tinypic.com/28cpvd0.jpg


    Yea, he does look like him.. weird lol

  • Anonymous

    SubwayToVenus said:

    There’s a guy in my school that looks just like him, I took this picture from his facebook, it’s actually kind of creepy.

    http://oi56.tinypic.com/28cpvd0.jpg

    cant see his face. needs a more clear pic

  • gottalent

    LOOK HATERZZZZZZ OKAY HE’S SEXY NO MATTER HOW YOU PUT HIM DOWN SO WHAT!!!!!!!!!!

  • gottalent

    Dec 3, 2010 @ 12:39 pm
    Anonymous said:

    GOTTALENT DO YOU WANT MY JUSTIN ICON?

    Okay:)

  • Anonymous

    sexy

  • SubwayToVenus

    Lmao.

  • WeBelongTogether?

    I know hes proper sexy n’ all.. but seriously, that looks awful on him. He should keep to his normal hair. ;D

  • Anonymous
  • Anonymous

    LOOK HATERZZZZZZ OKAY HE’S SEXY NO MATTER HOW YOU PUT HIM DOWN SO WHAT!!!!!!!!!!
    ____

    Uhh no. He looks 12.

  • SubwayToVenus

    sexy

    no.

  • Anonymous

    12 YEAR OLDS ARE SEXY

  • Brianna

    That’s actually really hot xD

  • Anonymous

    robert pattinson is not such a good actor. he’s alright i guess. but he’s overrated. choosing good movies doesnt make u a good actor, look at kristen stewart, she chooses kickass movies but still cant act to save her life.

  • Gabriela -

    OOOOOOOOOW, CUTE CUTE CUTE AND MORE CUTE
    AND MUCH BETTER,

  • InOverMyHead15

    He is gonna grow up to look just like Paul Wesley!!!!

  • InOverMyHead15

    He is gonna grow up to look just like Paul Wesley!!!!

  • Anonymous

    i think his eyes and brows makes him sooo hot. hahaha :D

  • JustinBieberWarrior

    it’s ok i was never a huge fan of his helmet hair so i don’t mind if he changes it.

  • caro0 cro0ssa

    OK!, ,this is SO hot!!!:D

  • Anonymous

    exactly .. no one gives a shit about twilight

  • BirthdayCake

    This is all I needed! Cut the hair Biebs. So damn sexy!

  • Kaitlandx

    I think if he shaves it tho, he will lose like, a ton of fans

    —-
    I don’t think so. I think at first they’re be disappointed (like when Robert Pattinson first cut his hair in like December 08) but then they’re get over it.

    Plus he’s long overdue for a change.

    OFF WITH THE HAIR!

  • Anonymous

    robert pattinson can’t act

  • Anonymous

    Nikos and Bieber :) Paris – my beautiful city

  • Sacha

    Looks like he was caught in the wind…..

  • livelifelovewhatever

    he looks hot like that!!!!!!!!!!!

  • Jenika4eva

    Gosh..he looks so different…

  • Anonymous

    no kristen stewart cant act robert pattinson was in harry potter

  • Anonymous

    i just wanna say too him “bieber! get your hair down right now!”
    i mean hes still cute but comme on! theres a reason why its called the bieber-do!
    its sad that hes gonnas change it :’/

  • Anonymous

    in this pic he looks like a mini version of Stefan Salvatore :P

  • Belle

    This Just In: Justin Bieber has a forehead

  • Bieberluva12

    WeBelongTogether? said:
    Uh, yea, I’m really not diggin’ that. LOL.
    ___________
    OH MY HARRY STYLES I LOVE YOUR ICON!!!!

  • Anonymous

    yes but at least robert pattinson could sort of act and also do you realize now no one gives a shit about twilight

  • ckgwzlps

    nEvsy6 edfaexmhasxi, [url=http://lawvbpwfcsog.com/]lawvbpwfcsog[/url], [link=http://vmwqbjoaeyyb.com/]vmwqbjoaeyyb[/link], http://ugzjqlibjeoy.com/

  • Anonymous

    NIKOS ALIAGAS IS SO SEXYY

  • Kaitlandx

    I think RPattz can act (but def not Kristen) & Twihards still care about Twilight & Rob

  • Anonymous

    Anonymous said:

    OH MAI GOD MY CLITORIS IS EXPLODING

    http://i52.tinypic.com/2lu6yvn.jpg

  • Anonymous

    pedo
    —-

    Freak.

  • Anonymous

    nonymous said:

    Anonymous said:

    OH MAI GOD MY CLITORIS IS EXPLODING

    http://i52.tinypic.com/2lu6yvn.jpg
    ————

    PRETTY MUCH

  • Anonymous

    OHH JUSTIN!! BABY BABY BABY OHHHHHH

  • xSweetCandyxx

    He looks kinda hot <3

  • Kaitlandx

    He definitely does not look good with his hair like that. He should just shave it.

  • WeBelongTogether?

    He definitely does not look good with his hair like that. He should just shave it.


    I think if he shaves it tho, he will lose like, a ton of fans

  • Kaitlandx

    SubwayToVenus said:

    There’s a guy in my school that looks just like him, I took this picture from his facebook, it’s actually kind of creepy.

    http://oi56.tinypic.com/28cpvd0.jpg

    ——-
    That is weirddd.

  • pocketfullofdreams

    I don’t like it like that…

  • CoolerThanU

    Hopefully people will now realise he’s nothing without his hair.

  • Anonymous

    Nikos parfait, comme toujours ;)

  • Anonymous

    HE SHOULD SHOW HIS FOREHEAD MORE OFTEN!

  • gottalent

    HE’S JUST FUCKING SEXY IN ANYWAY HE PUT IT
    LOOKING THIS SEXY SHOULD BE AGIANST THE LAW!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    Ugly.

  • CatchMeIfYouCan

    hes cute, lol im a cougar, im 19

  • WeBelongTogether?

    Uh, yea, I’m really not diggin’ that. LOL.

  • Anonymous

    he looks…like a poser?? it just doesn’t look professionally done, like some high school kid tried to be cool and stole his mom’s mousse

  • WeBelongTogether?

    AYE!! You said that perfectly, I didn’t know how to put it into words. Lol.

  • Anonymous

    He’s so small.

  • Anonymous

    That is not a good look.

  • Anonymous

    GOTTALENT DO YOU WANT MY JUSTIN ICON?