Amber Portwood TANNED HOTTIE

amber-portwoodtan-19


MTV’s Teen Mom tanned hottie Amber Portwood shopping with her Mom & new boyfriend Clinton Yunker for a new car in Anderson, Indiana, Saturday. Amber is currently being investigated for beating her ex-boyfriend Gary Shirley. INF.

  • pop ate my heart

    Shouldn’t she be taking care of her child instead of tanning?
    She looks better tan imo, but damn, not that tan.

  • Anonymous

    HAHAHA NICE BOYFRIEND…..HES JUST AS BAD LOOKING AS GARRET BUT THEN AGAIN SHES SOO UGLY.

  • KristinaMarie559

    Shouldn’t she be taking care of her child instead of tanning?
    She looks better tan imo, but damn, not that tan.
    —–
    Her kid got taken away from her.

  • CoolerThanU

    I LIKE HER TAN

  • Ashleyy.

    AHHHHH D:< Yucky.

  • CupcakezLover

    Hahaha, when the fuck did OU start posting about her?

  • Anonymous

    haha she looks like a black women.

  • Hersixth

    Bad bad burn.

  • Wish

    Who is she?

  • RiseAboveTheStorm

    & she is relevant how?!

  • RiseAboveTheStorm

    & she is relevant how?!

  • RiseAboveTheStorm

    oops..double post :$

  • Anonymous

    haha that’s funny! and true

  • i love joe jonas.

    HAHAHAHAHAHA!

  • thedarksunshine

    LOLOLOLOLOLOLOLOL.

  • cherrylee

    ew

  • Anonymous

    Do Americans make teen mothers famous then? :S

    Otherwise I’m pretty sure no one cares about some chick who looks like she’s auditioning for a role as an oompa loompa.

    Pretty sure if she got into a fight with a girl and the girl went to scratch her face it would take a good few hours.

  • i love joe jonas.

    IM STILL LAUGHING!

  • Anonymous

    umm.hot….not shes so ugly

  • -Parawhore-

    Wonder how long it would be until she starts beating him.

  • faithhopelove.

    Eww

  • Gearsarealwaysturning

    she should sue whoever that did this to her poor face :(

  • Anonymous

    Oompa loompa doompity doo I’ve got another puzzle for you… What do you get when you beat up your ex? Your kid’s taken away and your life is a.. wreck!

    Haha sorry willy wonka moment.

  • Anonymous

    Now i feel sorry for my eyes, damn!

  • ShannaBannie

    look like that boy got hit with the ugly stick my his momma and then turned to get from his grandma

  • Bubbly-Joe

    Hell no.

  • Britini95

    It looks like she was in the tanning bed for hours, then got a spray tan! That color is just SO unnatural :/

  • zricysqa

    YzqmtO vzuhuijmecup, [url=http://wikaeifhessn.com/]wikaeifhessn[/url], [link=http://orkkrcnfqckn.com/]orkkrcnfqckn[/link], http://gfpvtwhnttpz.com/

  • Alessandra

    I think she looks funny (her face)
    haha!

  • urluvismydrugg

    gaaaag. i can’t stand this bitch

  • Emily

    I really don’t think it’s appropriate for this girl to be on a website that’s meant for updates about actual celebrities. She’s not famous. She got pregnant and now she’s exploiting herself and her baby just for the fame. It’s absolutely sickening. She needs to get over herself and start raising her child. The fact that everyone’s obsessing over these girls sends a terrible message. If you get pregnant at an early age you can get a tv show and not have to deal with the reality of what you did. I don’t think ocean up should be featuring girls for teen mom and 16 & pregnant…it’s disappointing.

  • Anonymous

    Ocean up better refrain from posting such nonsensical stuff. >.<

  • Anonymous

    What the Fuck???

  • Anonymous

    Teen Mom is the dumbest show ever.

  • thefuturemrsnickjonas

    The exact oppistie of a hottie-___-

  • ellelovesjonas

    hottie?
    She looks like she took a dip in a pool filled with chocolate! LOL

  • Gastric Bypass

    I think people are a little too hard on her about the way she looks. She’s lost weight and gotten tan and people are still making fun of her. These poor girls need to be left alone. And she should be investigated for beating her ex…it was not okay what she did, especially in front of her 1 and a half year old daughter!

    Gastric Bypass

  • Anonymous

    too tan lol
    she will wrinkle like a prune.

  • laceyxox

    just looking at these pictures, i can hear her whining. “GARY! GARY WHY DON’T YOU LOVE ME?! WHY WON’T YOU MEAN IT WHEN YOU ASK ME TO MARRY YOU!?”

    ugh, just stay out of public places, amber, please. the world is annoying enough without you.

  • Tina850

    okayyy i dont see the “hot” part at all :P LMAO!!!!! that old lady is burnt!!!!! ahahahahahahahah this is soooo hilarious never thought i’d see such an ugly person

  • Anonymous

    wow, she looks awesome (not her tan, it looks awful) but her body, did she lost weight or something? and her boyfriend.. wow, what a downgrade.

  • Anonymous

    she looks like a gorilla

  • JonasSwiftLover13

    :|

  • Anonymous

    i thought they stopped doing blackface like decades ago

  • MORICETSZ

    Dec 5, 2010 @ 08:23 am
    Anonymous said:

    what is there to investigate lmao when it was all on tv????

    HAH.
    ————

    SPEAK THE TRUTHHH SISTAH!

  • Anonymous

    PEOPLE IS HARD AT HER FOR THE SIMPLE FACTS THAT SHE CONSIDERS HERSELF AS A CELEBRITY AND SHE’S NOT, AND HER DAUGHTER WILL HAVE A FUCKING HORRIBLE LIFE BECAUSE SHE’S AN IDIOT.

  • Anonymous

    well i think my eyes just melt (not in a good way) i think shes got enouch bad fame over the world. i think you are a HOE… and i preffer snooki BITCH!

  • aoise

    Emm she’s tanned anyway not sure about hottie tho ?

  • Anonymous

    looks like a roasted,almost burned kabooki

  • Anonymous

    man if she beat the crap out of Gary, this guy is gonna be dead within the hour! twig.

  • wavy

    LMFAOOO oceanup stop being sarcastic that tan is not hot shes tooo burned i dont even consider it a tan

  • Anonymous

    LOL WTF?

  • Anonymous

    LOL WTF?

  • EmmaLC

    She needs to get her life and emotions in order if she thinks she can raise a baby AND have another boyfriend.

  • Anonymous

    OH MY FUCKING GOD SHE LOOKS LIKE CHEWBACA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG

  • coniconiconni

    lmao, she’s a real hottie

  • Rainey

    tanned hot mess

  • Anonymous

    i hope that the tanned hottie part was intense sarcasm…but i can give her props she lost weight and what not but she needs to cool it on the tan.

  • Tina850

    i like ur icon. its pretty hot!!

  • DavidArchiefan

    what the hell???

  • NileyisWin

    Anonymous said:

    NileyisWin said:
    ewww GROSS !

    —————–
    love ur icon :]
    —————–
    well, thankyou its
    Ashton Kutcher & Katherine Heigl.
    ilove them <3

  • Anonymous

    NileyisWin said:
    ewww GROSS !

    —————–
    love ur icon :]

  • NileyisWin

    ewww GROSS !

  • Entertainmentlove

    say hello to snooki 2

  • your love is off the chain

    yeah.. she’s a real hottie..

  • Megan

    I think she looks pretty, i don’t see how she is ”gross” But honestley i don’t like her that much because of what she did.

  • Hollieluvsux

    Sorry but who is she ?!

  • NileyisWin

    Megan said:

    I think she looks pretty, i don’t see how she is ”gross” But honestley i don’t like her that much because of what she did.

    i was reffering to the bad tan ;)

  • Anonymous

    what is there to investigate lmao when it was all on tv????

    HAH.

  • evanescence

    i see nothing hot….

  • Twilightlover:)

    its a little scary…and why is she on oceanup shes not even famous just a teen that got knocked up-.-?

  • suckit

    ya’ll are just haters.this bitch this HOT<3and so is her sexy ass boyfriend.

  • Anonymous

    hey her tan may be pretty awful but you have to admit she looks a lot better than she used to.

  • Anonymous

    TOOOO TAN :I

  • ouoynhniykq

    cZC0U6 sflfdxerlssf, [url=http://nysburjgkydg.com/]nysburjgkydg[/url], [link=http://zcemkgwkswgx.com/]zcemkgwkswgx[/link], http://yfcswbzdqzao.com/

  • taylorllama

    her & her boyfriend aren’t looking too good…..

  • z0mgnoway

    looks like to got hit with one of those meat beating devices o.ooo

  • Anonymous

    haha she looks like a black women.
    ——
    wtf no she do not my black sistas look good so go somewhere else with yo racist bullshit

  • Anonymous

    eww she loooks fake!