Joe Jonas TOP CHEF PASTRY CHEF?

Via CallUsFreaks.

  • Anonymous25

    Ohh…I never noticed how short he is. Lol…
    ——-
    yeah but hes cute…like Taylor L and Zac Efron hot guys but shortest lol

  • Anonymous

    aww i love him<3

  • Nicole531

    “oh and you have 30 seconds” ….. Just kidding. Hahahahah love him.

  • Figaro

    I bet he ate all of them after the show was over.

  • Figaro

    Joe, you know that I know that you know, and you’re scared near shitless about it…I watch you til the late hours of the night, stuffing your fat gorilla face.

  • LizzieHawkins

    Anonymous said:

    i go to culinary school :) well college
    ( i’m from england)
    —-
    I wanted to be a chef and end up in Law school :(
    parents…

  • BabyYoureAFirework

    -yawn-

  • LizzieHawkins

    Figaro said:

    Joe, you know that I know that you know, and you’re scared near shitless about it…I watch you til the late hours of the night, stuffing your fat gorilla face.
    —-
    Oh Figaro my friend, you need to get a life..
    lol

  • Gearsarealwaysturning

    5, 2010 @ 02:13 pm
    LizzieHawkins said:
    Anonymous said:

    i go to culinary school :) well college
    ( i’m from england)
    —-
    I wanted to be a chef and end up in Law school :(
    parents…
    ===
    I am afraid that is what will happen to me.

  • Anonymous

    Joe, you know that I know that you know, and you’re scared near shitless about it…I watch you til the late hours of the night, stuffing your fat gorilla face.
    —-
    *sigh* yuri what is wrong with you? you should stick to twitter

  • Anonymous

    yup figaro’s name is yuri.

  • Empire_State_of_Mind

    i go to culinary school :) well college
    ( i’m from england)
    —-
    I wanted to be a chef and end up in Law school :(
    parents…

    You’re in law school?

  • MeenuD

    Too lazy to watch the video.

  • Anonymous

    and here is figaro’s twitter http://twitter.com/ImNotYuri

  • Anonymous

    i know everything about figaro ;)

  • LizzieHawkins

    I wanted to be a chef and end up in Law school :(
    parents…

    You’re in law school?
    —-
    Yupp

  • nickjjismyhusband

    a guy who can cook.

    sounds pretty damn SEXY to me ;)

  • LizzieHawkins

    I wanted to be a chef and end up in Law school :(
    parents…
    ===
    I am afraid that is what will happen to me.
    —-
    I tried soo hard to convince them about culinary school…they say it is a waste of time.

  • LizzieHawkins

    nickjjismyhusband said:

    a guy who can cook.

    sounds pretty damn SEXY to me ;)

    ikr?

  • nickjjismyhusband

    ehhh

  • Anonimuss2.Oh

    They’re like rockstars

    THEY. ARE. NOT. ROCKSTARS!!!!!11111111111
    My god. >_>

    Anyways, I love you, Joe!
    I wanna taste his food so bad. :[

  • Bubbly-Joe

    Their faces at the 30 second comment. lol. I love him.

  • Anonimuss2.Oh

    They’re like -___- FML
    We’re cooking for a Jonas.

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 02:40 pm
    Bubbly-Joe said:

    Their faces at the 30 second comment. lol. I love him.

    YOUR FUCKING ICON IS SO FUCKING CUTE!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    Dec 5, 2010 @ 02:44 pm
    gottalent said:

    Dec 5, 2010 @ 02:40 pm
    Bubbly-Joe said:

    Their faces at the 30 second comment. lol. I love him.

    YOUR FUCKING ICON IS SO FUCKING CUTE!!!!!!!!!!!
    —————————–
    YOUR A WHORE GO LAY DOWN SOMEWHERE AND DIE!~!!OK THANKS BYE!!!!!

  • gottalent

    Today me and my friend(Boy)was studying for a test on the computer and I said i’ll be back taking out the trash and after I was done I saw him jacking off while watching Miley shaking her ass on my laptop in MY BED and guess what sperm all over my laptop.FML

    That’s what I said in OU, true shit ya’ll happen this morning

  • Gearsarealwaysturning

    LizzieHawkins said:
    I wanted to be a chef and end up in Law school :(
    parents…
    ===
    I am afraid that is what will happen to me.
    —-
    I tried soo hard to convince them about culinary school…they say it is a waste of time.
    ===
    My mom said that she is going to support me if I want to study gastronomy, but if I am poor i cant complain then. XD. My daddy just said “No, you gotta be a doctor or a lawyer.” =.=

  • Hibz.

    Some of those cooks looked like they wanted to kill him.
    I felt the tension til he cracked that joke LOL.

  • peacenlove

    k

  • Gearsarealwaysturning

    QUESTION: what do they get if the win this show?

  • LizzieHawkins

    Gearsarealwayst… said:

    QUESTION: what do they get if the win this show?
    —-
    Money
    and like knives and stuff like that
    It’s a lame prize

  • lollipop1

  • Gearsarealwaysturning

    Dec 5, 2010 @ 02:59 pm
    LizzieHawkins said:
    Gearsarealwayst… said:

    QUESTION: what do they get if the win this show?
    —-
    Money
    and like knives and stuff like that
    It’s a lame prize
    ===
    =.= seriosly? Its not worth all the humilliation.

  • Gearsarealwaysturning

    THEY ARE NOT ROCKSTARS AND THEY ARE NOT ICONS AND THEY’RE NOT POPULAR
    ===
    no, they are popstars and yes they are icons for many people…oh and yes, they are popular.

  • Anonymous

    Boring. OU, why dont you just re-name your site JoeUp or JashleyUp?

  • TraceSTAN

    =.= seriosly? Its not worth all the humilliation.

    $200,000 plus publicity for their restaurants. The show is good for their business, even the people that don’t win do well from it.

  • Anonimuss2.Oh

    Dec 5, 2010 @ 03:10 pm
    Anonymous said:
    Boring. OU, why dont you just re-name your site JoeUp or JashleyUp?
    ==============================

    How about you PutUp or ShutUp?

    kthnx :D

  • lollipop1

    Boring. OU, why dont you just re-name your site JoeUp or JashleyUp?
    —-
    why dont you just leave if you don’t like it?

  • LizzieHawkins

    Anonimuss2.Oh said:

    Dec 5, 2010 @ 03:10 pm
    Anonymous said:
    Boring. OU, why dont you just re-name your site JoeUp or JashleyUp?
    ==============================

    How about you PutUp or ShutUp?

    kthnx :D
    ——–
    WIN.

  • oceanUP.

    Dec 5, 2010 @ 03:10 pm
    Anonymous [67.160.170.87] said:

    Boring. OU, why dont you just re-name your site JoeUp or JashleyUp?
    —-
    Send us what you want to see on our site. It’s all that’s in the news these days. Everyone else is either dead or busy doing new projects. (or in rehab… #prayforlilo #prayfordemi)

  • Figaro

    Joe it’s either Jenny Craig or GTFO

  • LizzieHawkins

    Send us what you want to see on our site. It’s all that’s in the news these days. Everyone else is either dead or busy doing new projects. (or in rehab… #prayforlilo #prayfordemi)

    I love OceanUp.

  • JB rocks my socks

    Bahaha
    Joe: “and um you have thirty seconds.”
    Girl Chef: “‘suthin I cant understand then’… DAYUM!”
    I want to watch this now has it aired yet?

  • Figaro

    EWW OceanUP change your icon I’m tired of seeing Mileys cottage cheese junk getting all freaky deeky in my face to helll with your dirty ass.

  • Anonimuss2.Oh

    Send us what you want to see on our site. It’s all that’s in the news these days. Everyone else is either dead or busy doing new projects. (or in rehab… #prayforlilo #prayfordemi)
    ===============================

    LOL.

    and also…DAAAAAATTT ASSSSSSSSSSS!! :P

  • peacenlove

    oceanUP. said:
    Dec 5, 2010 @ 03:10 pm
    Anonymous [67.160.170.87] said:

    Boring. OU, why dont you just re-name your site JoeUp or JashleyUp?
    —-
    Send us what you want to see on our site. It’s all that’s in the news these days. Everyone else is either dead or busy doing new projects. (or in rehab… #prayforlilo #prayfordemi)

    Lmfao ohmygod your icon….

  • JustMightBeParanoid

    His smile <3

  • oceanUP.

    Oh yeah, btw! If you haven’t noticed yet… all our material is reader submitted/ received from various media outlets. So if you guys ever have any encounters of your own or have a link to something we haven’t posted yet, feel free to email us! oceanUP.twitter@gmail.com

  • Anonimuss2.Oh

    Just might be PAAAAAARRRRRRRAAAANNNOOIIDD,
    YEAH

  • oceanUP.

    Dec 5, 2010 @ 03:18 pm
    Figaro said:

    EWW OceanUP change your icon I’m tired of seeing Mileys cottage cheese junk getting all freaky deeky in my face to helll with your dirty ass.
    —-
    Dont be hatin’! You’re jealous of those cheeks.

    Seriously though, she’s NOT fat!
    LEAVE MILEY ALONE…

  • Anonymous

    Its Joe stan central on OU jfc

  • oceanUP.

    Dec 5, 2010 @ 03:13 pm
    Anonimuss2.Oh said:

    Dec 5, 2010 @ 03:10 pm
    Anonymous said:
    Boring. OU, why dont you just re-name your site JoeUp or JashleyUp?
    ==============================

    How about you PutUp or ShutUp?

    ——
    I like this slogan. Might start using it LOL.

  • JustMightBeParanoid
  • Anonimuss2.Oh

    Dec 5, 2010 @ 03:24 pm
    JustMightBeParanoid said:
    http://pinpix.ig.com.br/Widgets.mvc/Visualiza/201012051657446349440 LOL LOL LOL LOL LOL
    =============================

    LMAOOOOOOOOOO.

    Damn. Where’s the gif icon when you need her?

  • Anonymous

    Nick is obviously high

    nickjonas

    Another great week in the #beatlab. Taking tomorrow off, then back at it on Monday! Life is good! Goodnight everybody. 6 minutes ago via Twittelator

  • JoeHoe15

    Well, we could eat all the pastry that Joe will make, unlike the dishes that that random guy will make! :P

  • LesleyrockLovesJonas

    “You have 30 seconds”
    lmaoooooo

  • suckit

    i care

  • jpcrfhuwjz

    JJqXJ4 nhsppackshqt, [url=http://kaklicxtbsva.com/]kaklicxtbsva[/url], [link=http://hqzghkfypynq.com/]hqzghkfypynq[/link], http://xjgackoojujk.com/

  • teenagedream

    He is so damn sexiii <33

    Damn love him =) When he said.: You have 30 seconds…Just kidding’ <3 Buahaha x3

  • Gearsarealwaysturning

    I want to be a chef. xD

  • Gearsarealwaysturning

    and…you have 30 seconds, JUST kidding.

    LOL.

  • Ibra

    ooh I just love Joe<3

  • suckit

    i wanna eat joe’s food so bad.

  • Anonymous

    i go to culinary school :) well college
    ( i’m from england)

  • Anonimuss2.Oh

    Dec 5, 2010 @ 03:28 pm
    Anonymous said:
    Nick is obviously high

    nickjonas

    Another great week in the #beatlab. Taking tomorrow off, then back at it on Monday! Life is good! Goodnight everybody. 6 minutes ago via Twittelator
    ==

    …is the only high in this comment.

  • ImNotAnnoying2.0

    Lmfao
    true all the hot guys are short.

  • gottalent

    what

  • Gearsarealwaysturning

    Anonymous said:
    i go to culinary school :) well college
    ( i’m from england)

    ===
    thats cool! I want to do that too :]

  • Gearsarealwaysturning

    TraceSTAN said:
    =.= seriosly? Its not worth all the humilliation.

    $200,000 plus publicity for their restaurants. The show is good for their business, even the people that don’t win do well from it.
    ===
    Oh, 200,000 that is a lot of money…

  • ImNotAnnoying2.0

    I just became friends with Mitchel Musso’s brother on facebook. I sent Braison, and Josh Hutchersons brother request too. xD

  • jeovana

    wtf ? :)

  • Anonymous

    Anonimuss2.Oh said:

    Dec 5, 2010 @ 03:28 pm
    Anonymous said:
    Nick is obviously high

    nickjonas

    Another great week in the #beatlab. Taking tomorrow off, then back at it on Monday! Life is good! Goodnight everybody. 6 minutes ago via Twittelator
    ==

    …is the only high in this comment.
    —————–

    THIS IS THE REASON HE’S HIGH

    # Another great week in the #beatlab. Taking tomorrow off, then back at it on Monday! Life is good! Goodnight everybody. 13 minutes ago via Twittelator

    Another great week in the #beatlab. Taking tomorrow off, then back at it on Monday! Life is good! Goodnight everybody. about 13 hours ago via Twittelator

  • Gearsarealwaysturning

    oceanUP. said:
    Dec 5, 2010 @ 03:13 pm
    Anonimuss2.Oh said:

    Dec 5, 2010 @ 03:10 pm
    Anonymous said:
    Boring. OU, why dont you just re-name your site JoeUp or JashleyUp?
    ==============================

    How about you PutUp or ShutUp?

    ——
    I like this slogan. Might start using it LOL.
    ===
    LMFAO OU, I cant believe you have that icon. XD

  • ImNotAnnoying2.0

    I don’t get why Nick’s high…..

  • gottalent

    Ew man OU what’s with the Miley thing…..are you some guy who loves small asses

  • LizzieHawkins

    ImNotAnnoying2.0 said:

    I don’t get why Nick’s high…..
    —-
    LOL She is just trolling INA.

  • Gearsarealwaysturning

    Nick is obviously high

    nickjonas

    Another great week in the #beatlab. Taking tomorrow off, then back at it on Monday! Life is good! Goodnight everybody. 6 minutes ago via Twittelator
    ====
    .

  • Gearsarealwaysturning

    he is high because his phone probably sent the tweet again? xD lol

  • ImNotAnnoying2.0

    I don’t get why Nick’s high…..
    —-
    LOL She is just trolling INA.

    Oh cause I was like WTF?

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 03:22 pm
    oceanUP. said:

    Dec 5, 2010 @ 03:18 pm
    Figaro said:

    EWW OceanUP change your icon I’m tired of seeing Mileys cottage cheese junk getting all freaky deeky in my face to helll with your dirty ass.
    —-
    Dont be hatin’! You’re jealous of those cheeks.

    Seriously though, she’s NOT fat!
    LEAVE MILEY ALONE…

    (Vomit)

  • Anonymous

    ImNotAnnoying2.0 said:

    I don’t get why Nick’s high…..
    —————-

    cuz he posted the same shit yesterday

  • gottalent

    Patrick is adorable

  • lollipop1

    Nick is obviously high

    nickjonas

    Another great week in the #beatlab. Taking tomorrow off, then back at it on Monday! Life is good! Goodnight everybody. 6 minutes ago via Twittelator
    —–
    huh? o.-

  • picstoburn

    Does nick know what beatlab really means?
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=beatlab

    lmaooo.

  • ImNotAnnoying2.0

    Lmfao what’s with you people,
    I saved that Miley gif.
    You could put that shit to good use.

  • ImNotAnnoying2.0

    Does nick know what beatlab really means?
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=beatlab

    lmaooo.

    Lmfao, dumbass.
    they probably know though.

  • Gearsarealwaysturning

    Dec 5, 2010 @ 03:39 pm
    picstoburn said:
    Does nick know what beatlab really means?
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=beatlab

    lmaooo.
    ===
    hahahaha

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 03:39 pm
    ImNotAnnoying2.0 said:

    Lmfao what’s with you people,
    I saved that Miley gif.
    You could put that shit to good use.

    Ya your nasty behind would say that, that girl trying to shake her ass so hard that she look like some no bootty tootty flat ass maniac

  • SubwayToVenus

    what’s everyone talking about?(:

  • SubwayToVenus

    picstoburn said:
    Does nick know what beatlab really means?
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=beatlab

    lmaooo.


    Lmfao.

  • LizzieHawkins

    http://lolyounghollywood.com/2010/12/03/ashley-is-so-loved/

    I don’t understand why Ashley is still alive.

  • ImNotAnnoying2.0

    gottalent, stfu.
    Lighten the fuck up.
    Seriously we all know your masturbating to that shit so don’t even try to cover it up.

  • gottalent

    http://www.youtube.com/watch?v=8v_4O44sfjM&feature=related
    If you dont know Chiristina Perri than watch this

  • picstoburn

    wow people need to leave Ashley alone.

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 03:45 pm
    ImNotAnnoying2.0 said:

    gottalent, stfu.
    Lighten the fuck up.
    Seriously we all know your masturbating to that shit so don’t even try to cover it up.

    I dont do stuff you might do -_-

  • LizzieHawkins

    Ya your nasty behind would say that, that girl trying to shake her ass so hard that she look like some no bootty tootty flat ass maniac
    —-
    You’re so bitter.

  • ImNotAnnoying2.0

    http://lolyounghollywood.com/2010/12/03/ashley-is-so-loved/

    I don’t understand why Ashley is still alive.

    Oh god…those bitches better be glad I’m not on Twitter right now cause I would be tearing it up with their asses. They have no right to be talking all that shit.

  • ImNotAnnoying2.0

    gottalent is such an attention whore.

  • ImNotAnnoying2.0

    I dont do stuff you might do -_-


    what a comeback.
    Might need an ice pack for that shit cause you burned me. rme.

  • LizzieHawkins

    picstoburn said:

    wow people need to leave Ashley alone.

    MTE

  • gottalent

    Who do you think are
    Running around leaving scar
    Collecting your jar of hearts
    Tearing them apart
    Your gonna catch a cold
    From the ice inside your soul
    So dont come back for me
    Who do you think you are

  • Gearsarealwaysturning

    LizzieHawkins said:
    http://lolyounghollywood.com/2010/12/03/ashley-is-so-loved/

    I don’t understand why Ashley is still alive.
    ===
    Wooow. People are too fucking rude sometimes.

  • Anonymous

    rockstars? lmao oh please

  • Empire_State_of_Mind

    Ohh…I never noticed how short he is. Lol…

  • Anonymous

    JOE= CUTE

  • Anonymous

    you want to know where ashleys parents are? shes 23 fool there home livong their lives… id like to know where demis parents were at 17 when she was coking it up sexing it up then punching someone in their face oh thts right demis parents r spending her money mean while ashleys parents are still living in the same house they did b4 ashley made money… please shut up..

  • picstoburn

    Did anyone talk to “miley” last night? i don’t think she’s on.

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 03:47 pm
    LizzieHawkins said:

    Ya your nasty behind would say that, that girl trying to shake her ass so hard that she look like some no bootty tootty flat ass maniac
    —-
    You’re so bitter.

    I’m talking about the icon not her in general.

  • LizzieHawkins

    Wooow. People are too fucking rude sometimes.
    —-
    Rude?
    FUCKING CRAZY.

  • Anonymous

    when he says, you have 30 seconds…that is just classic Joe! HA HA!!

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 03:48 pm
    ImNotAnnoying2.0 said:

    gottalent is such an attention whore.

    Ya i am…and tell me how?
    I dont say things that gets EVERY SINGLE PERSON mad…just you

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 03:48 pm
    ImNotAnnoying2.0 said:

    I dont do stuff you might do -_-

    what a comeback.
    Might need an ice pack for that shit cause you burned me. rme.

    Okay…

  • ImNotAnnoying2.0

    I’m not mad, I have worse things to worry about.
    Every comment you make is blah,blah, blah and I don’t think you realize how much people don’t care for your comments.
    Just thought I’d let you know since no one had the guts to.
    Seems like that’s my job around here.

  • Gearsarealwaysturning

    LizzieHawkins said:
    Wooow. People are too fucking rude sometimes.
    —-
    Rude?
    FUCKING CRAZY.
    ===
    Yeah, but karma will do its job (?

  • Anonymous

    i fucking hate you ou but i keep running back like an addict

  • picstoburn

    Dec 5, 2010 @ 03:56 pm
    Anonymous said:
    i fucking hate you ou but i keep running back like an addict

    wth

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 03:54 pm
    ImNotAnnoying2.0 said:

    I’m not mad, I have worse things to worry about.
    Every comment you make is blah,blah, blah and I don’t think you realize how much people don’t care for your comments.
    Just thought I’d let you know since no one had the guts to.
    Seems like that’s my job around here.

    I dont got time for your BS anymore, talk about whatever your saying to someone else.

  • ImNotAnnoying2.0

    oceanup

    can you add something where we can send direct messages to each other and where we can get the full pictures in our comments like AD.

  • Anonymous

    ImNotAnnoying2.0 said:

    oceanup

    can you add something where we can send direct messages to each other and where we can get the full pictures in our comments like AD.

    and Also allow us to save alot of icons and use them whenever.

  • TraceSTAN

    Anonymous said:

    ImNotAnnoying2.0 said:

    oceanup

    can you add something where we can send direct messages to each other and where we can get the full pictures in our comments like AD.

    and Also allow us to save alot of icons and use them whenever.

    I want a puppy

  • picstoburn

    I don’t think that’s possible i think ou has to get a whole new comment board for that.

  • heybaby

    Haha! Joe hardly ever makes me laugh, but that was actually pretty funny. Way to go, champ.

  • Anonimuss2.Oh

    I want a puppy
    =========================

    BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

    Good one xD

  • ImNotAnnoying2.0

    They should get a new comment board then but not like AD’s. Theirs is shit.

  • gottalent

    Learn to live

  • Anonymous

    Anonymous said:

    i fucking hate you ou but i keep running back like an addict
    ———————

    lmao

  • nownlaterz

    TraceSTAN said:

    Anonymous said:

    ImNotAnnoying2.0 said:

    oceanup

    can you add something where we can send direct messages to each other and where we can get the full pictures in our comments like AD.

    and Also allow us to save alot of icons and use them whenever.

    I want a puppy

    ^^^ LMAOOO XD

  • picstoburn

    i want oceanup to give us unlimited icons space so we don’t have to waste our time trying to find one.

  • Anonimuss2.Oh

    If I see @AshleyMGreene bleeding, tortured, suffocating & dying right in front of my eyes, I’ll sit back, enjoy the show & LMFAO >:D

    Crazy ass bitch. Where are her parents?

  • leave

    @gottawhatever ina na na whatever her stupid name is is confusing but you are much of a fucking pain as she but she is more in people brain

  • gottalent

    Dont come for me
    Dont come back at all

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 04:08 pm
    Anonimuss2.Oh said:

    If I see @AshleyMGreene bleeding, tortured, suffocating & dying right in front of my eyes, I’ll sit back, enjoy the show & LMFAO >:D
    Crazy ass bitch. Where are her parents?

    Wow alot og hate just for a guy like like Joe, Nick I understand but really Joe

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 04:08 pm
    leave said:

    @gottawhatever ina na na whatever her stupid name is is confusing but you are much of a fucking pain as she but she is more in people brain

    My name is not hard to type in-_- and who cares

  • Anonymous

    gottalent said:

    Dec 5, 2010 @ 04:08 pm
    Anonimuss2.Oh said:

    If I see @AshleyMGreene bleeding, tortured, suffocating & dying right in front of my eyes, I’ll sit back, enjoy the show & LMFAO >:D
    Crazy ass bitch. Where are her parents?

    Wow alot og hate just for a guy like like Joe, Nick I understand but really Joe
    ———-

    mte lol

  • Anonimuss2.Oh

    gottalent said:

    Dec 5, 2010 @ 04:08 pm
    Anonimuss2.Oh said:

    If I see @AshleyMGreene bleeding, tortured, suffocating & dying right in front of my eyes, I’ll sit back, enjoy the show & LMFAO >:D
    Crazy ass bitch. Where are her parents?

    Wow alot og hate just for a guy like like Joe, Nick I understand but really Joe
    ==================

    As much as i stan Joe, IA.

  • ImNotAnnoying2.0

    More in People’s brains? what????

  • SubwayToVenus

    Anonymous said:

    i fucking hate you ou but i keep running back like an addict


    lmfao

  • Gearsarealwaysturning

    so bored.

  • gottalent

    I know I can’t take one more step towards you
    Cause all that’s waiting is regret
    And don’t you know I’m not your ghost anymore
    You lost the love I loved the most

    I learned to live half alive
    And now you want me one more time

    And who do you think you are
    Running ’round leaving scars
    Collecting your jar of hearts
    And tearing love apart
    You’re gonna catch a cold
    From the ice inside your soul
    So don’t come back for me
    Who do you think you are

    I hear you’re asking all around
    If I am anywhere to be found
    But I have grown too strong
    To ever fall back in your arms

    I learned to live half alive
    And now you want me one more time

    And who do you think you are
    Running ’round leaving scars
    Collecting your jar of hearts
    And tearing love apart
    You’re gonna catch a cold
    From the ice inside your soul
    So don’t come back for me
    Who do you think you are

    And it took so long just to feel alright
    Remember how to put back the light in my eyes
    I wish I had missed the first time that we kissed
    Cause you broke all your promises
    And now you’re back
    You don’t get to get me back

    And who do you think you are
    Running ’round leaving scars
    Collecting your jar of hearts
    And tearing love apart
    You’re gonna catch a cold
    From the ice inside your soul
    So don’t come back for me
    Don’t come back at all

    And who do you think you are
    Running ’round leaving scars
    Collecting your jar of hearts
    And tearing love apart
    You’re gonna catch a cold
    From the ice inside your soul
    Don’t come back for me
    Don’t come back at all

    Who do you think you are?
    Who do you think you are?
    Who do you think you are?

  • picstoburn

    Dec 5, 2010 @ 04:22 pm
    Gearsarealwayst… said:
    so bored.

    same.

  • Gearsarealwaysturning

    Dec 5, 2010 @ 04:08 pm
    leave said:
    @gottawhatever ina na na whatever her stupid name is is confusing but you are much of a fucking pain as she but she is more in people brain
    ===

    WHAT

  • gottalent

    ?

  • Anonymous

    At least with Ashley away the focus comes back to Joe and what he is doing with his work and not just on who he is dating.

  • Anonymous

    At least with Ashley away the focus comes back to Joe and what he is doing with his work and not just on who he is dating.

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 04:26 pm
    Gearsarealwayst… said:

    Dec 5, 2010 @ 04:08 pm
    leave said:
    @gottawhatever ina na na whatever her stupid name is is confusing but you are much of a fucking pain as she but she is more in people brain
    ===

    WHAT

    Lol I know

  • LizzieHawkins

    Bleh.

  • gottalent

    G2G

  • LizzieHawkins

    Today me and my friend(Boy)was studying for a test on the computer and I said i’ll be back taking out the trash and after I was done I saw him jacking off while watching Miley shaking her ass on my laptop in MY BED and guess what sperm all over my laptop.FML
    That’s what I said in OU, true shit ya’ll happen this morning

    ——-
    E W

  • gottalent

    hmmmmmmm

  • Gearsarealwaysturning

    Today me and my friend(Boy)was studying for a test on the computer and I said i’ll be back taking out the trash and after I was done I saw him jacking off while watching Miley shaking her ass on my laptop in MY BED and guess what sperm all over my laptop.FML

    That’s what I said in OU, true…
    ===
    that happened to you? LOOOOOOOOOL

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 02:50 pm
    LizzieHawkins said:

    Today me and my friend(Boy)was studying for a test on the computer and I said i’ll be back taking out the trash and after I was done I saw him jacking off while watching Miley shaking her ass on my laptop in MY BED and guess what sperm all over my laptop.FML
    That’s what I said in OU, true shit ya’ll happen this morning

    ——-
    E W

    Never new he went down like that.

  • gottalent

    Dec 5, 2010 @ 02:52 pm
    Gearsarealwayst… said:

    Today me and my friend(Boy)was studying for a test on the computer and I said i’ll be back taking out the trash and after I was done I saw him jacking off while watching Miley shaking her ass on my laptop in MY BED and guess what sperm all over my laptop.FML

    That’s what I said in OU, true…
    ===
    that happened to you? LOOOOOOOOOL

    G shit

  • LizzieHawkins

    My mom said that she is going to support me if I want to study gastronomy, but if I am poor i cant complain then. XD. My daddy just said “No, you gotta be a doctor or a lawyer.” =.=
    —-
    Well the thing is that I like law school, LW was my second choice.
    You HAVE to study something you like because your parents aren’t gonna do the work for you later.

  • gottalent

    m