Miley Cyrus HAVING FUN W/ FRIENDS

miley-cyrus-having-fun


Follow oceanUP on Twitter HERE!

  • Mafer Rodríguez-Lee

    she looks high to the sky haha so? that’s normal.. cmon OU.

  • your love is off the chain

    the main picture is uhh.. attractive?

  • Anonymous

    Why you steal pics from Anything Disney and not credit them?

  • paola

    Why you steal pics from Anything Disney and not credit them?

    oh come on. its a gossip site! ITS A GOSSIPPPP SITEEEEE…
    everybody get pics.

  • BangThatDrum

    tsk tsk ou stealing from AD anyways the person who mae these pictures way to flas in their eyes youh O_O

  • Sahina

    soooo???? i’m having fun too!

    big whup!

  • WYLMITE?

    oceanUP is just cool like that.
    Cry me a river.

    I had full intentions of leaving OU. Damn.

  • Anonymous

    uh can you not steal from Anythingdisney

  • nickjjismyhusband

    SCREAMOOOOOOOOOO0O0O0O!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ahhhhkkgdfghyudhh!!!!!

    im bored…hmmm.
    what to do..what to do..

  • xSweetCandyxx

    She kinda looks drunk….

  • Anonymous

    anythingdisney users should stop sending OU pics from AD if they don’t want them stolen

  • nickjjismyhusband

    hh

  • Anonymous

    They look high. LOL.

  • Anonymous

    Shes so pretty. I love her :)

  • Anonymous

    crush a bit, lil bit, roll it up, take a hit .. *

    aaaha . someone is stoned .

  • funkychic

    get it girl aint no shame and smoking that green once in awhile i do it too

  • Anonymous

    oh god she insulting asians again

  • mileyistheboss

    cute :)

  • Anonymous

    who the fuck cares if shes drunk or not? She’s having a good time.

    Bitches, control that jealousy of yours.

    :) peace.

  • mileyistheboss

    Anonymous said:

    I just watched HM episodes, and can’t believed she turned out like this, sigh

    She was doing something called acting on Hannah Montana I don’t know if you heard of it before.

  • Anonymous

    This is funny, everyone thought she was high, and she was. lmfao

  • Anonymous

    youre all retarded if you think you have miley requested on facebook lmfao.
    her profile is completely hidden. even with mutual friends. she has to request ya. duhhrrduhrduhrr
    none of you have even seen it lol so its pretty funny (: nice try though.
    if you had thered be 200 pictures out not 3. idiots.

  • Anonymous

    thats kinda of a turn off that she got high, cause she did

  • Anonymous

    no offense to miley fans , but has she ever heard of shirts? ._. she makes thousands and the least she can do is buy some clothes for her age, not 3 olds. [:
    just saying.

  • MileyDemiJoBros

    She’s so natural.
    I love her <3

  • Mayra.

    I love those red lips n.n

  • IfUSeekBritney

    Hate this girl now.Too bad she decided to conform to the normalcy of morden socity..well actully,not really a loss.She’s irrelevant now.

  • iLoveChimpanzee

    ngl this is just as weird as seeing demi’s butt.

  • Anonymous

    I just watched HM episodes, and can’t believed she turned out like this, sigh

  • mfan

    Anonymous said:

    this girl is filth i cant wait until the world doesnt care about her anymore
    —–

    Then you will be waiting a long, long time. It’s Miley forever! I will go to every movie, and see every concert. Peace.

  • Anonymous

    Whatever.

  • inhumancreation

    Oh what I’d do for that sonofacyrus’ body. -.- Oh well. :D

  • Anonymous

    oh yah that looks fun….

  • Anonymous

    HAHAHAHA.
    These pictures were probably taken the night they filmed that video of her tokin’ up off of the bong. I feel sorry for her. Oh well, though.

    Nice knowin’ ya, Ms. Cyrus.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    she looks high.

    everybody looks high when you’re having fun.
    selena looks high everytime she tries to be normal teen

  • Gearsarealwaysturning

    She is on a good one.

  • Gearsarealwaysturning

    did anna leave twitter? xD

  • WYLMITE?

    Gearsarealwayst… said:

    did anna leave twitter? xD
    ———
    No.

  • Anonymous

    new post oceanup ..please..I’m begging you

  • Anonymous

    miley has the most beautiful face :)
    —-
    lol i love your sarcasm!!! miley has such a ugly and horse face, gross!! big forehead, weird nose, huge cheeks, disgustng mouth, and naty teeth, and bie and frog eyes!!! and her skin is so greays and her whole face is soo fat!!!

  • Anonymous

    It’s funny how nick jonas writes for everyone out there yet he didn’t even write one lyric for his brother’s new album -_-

  • m

    nonymous said:
    It’s funny how nick jonas writes for everyone out there yet he didn’t even write one lyric for his brother’s new album -_-
    —-
    NO ONE CARES

  • Anonymous

    get it, oceanup!

  • Anonymous

    tramp

  • Anonymous

    slut

  • Anonymous

    whore

  • Anonymous

    bitch

  • Anonymous

    drunk

  • Anonymous

    trash

  • Anonymous

    easy

  • Anonymous

    “Oh she’s just being Miley”

  • Anonymous

    miley has the most beautiful face :)

  • oceanUP.

    Dec 7, 2010 @ 07:41 am
    Anonymous said:

    easy
    —-
    You just spammed like 7 degrading comments in a row.. We got it the first time. Don’t let this happen again or else I will ban. You can state your opinion, but once you do it repeatedly, it becomes spam.

  • Anonymous

    this girl is filth i cant wait until the world doesnt care about her anymore

  • Entertainmentlove

    what’s with the stupid pics
    did somebody hack her again.
    buy a good firewall etc you got money

  • Entertainmentlove

    oceanUP.

    i just realised you where OU by looking at the pic o__0

  • Anonymous

    i love the comments “so what? she’s having fun!” and “everyone does it!”. grow the fuck up.

    i can’t believe i ever liked this trash.

  • xxloverxx

    Why are some people so upset about this?! its her life not urs.

  • Gable16

    haha, that will NEVER happen anon.

  • Anonymous

    whats mileys facebook name?

  • livelifelovewhatever

    http://www.oceanup.com/photogallery?nid=20301&fid=143761
    she looks drunk or just plain crazy!!!!!!

  • Gable16

    anon, get a life and…gtfo.

  • GetReal

    eh… a picture is worth a 1000 words, that we don’t know cause we weren’t there!

  • Anonymous

    AD has photographers and took these pics and owns the copyright?

    Nice work AD that is surprising, I thought it was just a site that steals pics from people.

    Moral high ground thieves FTW.

    PS maybe they should credit twitter since they are everywhere.

  • mels

    I’m pretty sure I know her legit facebook. She talks to Lesley on it…and further proof, there was a picture she took of herself as her display pic with this exact makeup/outfit. She didn’t accept my request though, so it totally doesn’t matter haha

  • WYLMITE?

    Hide Yo’ Kids.

  • Anonymous

    anythingdisney got them from the facebook theyre on, because a member is friends with the person. NICE TRY THOUGH.

  • Anonymous

    not the best angle of Miley. That shade on her lips, NOT WORKING

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Why you steal pics from Anything Disney and not credit them?
    ———
    Why would you claim any credit for pics that you do not own. How can a site legally credit someone who does not own the pics? Please forward the photographers name and I’m sure they will credit.

  • Anonymous

    WTF. Anythingdisney doesn’t own and didn’t take these pictures. They just stole them from someone’s site. Why would you credit them?

  • Anonymous

    Anonymous said:

    anythingdisney got them from the facebook theyre on, because a member is friends with the person. NICE TRY THOUGH.
    ———–
    Go back to law school you flunked ownership, copyright and publishing law.

  • BangThatDrum

    mels said:

    I’m pretty sure I know her legit facebook. She talks to Lesley on it…and further proof, there was a picture she took of herself as her display pic with this exact makeup/outfit. She didn’t accept my request though, so it totally doesn’t matter haha
    ____________
    I know which one you mean xD I never got accepted either lol

  • mels

    mels said:

    I’m pretty sure I know her legit facebook. She talks to Lesley on it…and further proof, there was a picture she took of herself as her display pic with this exact makeup/outfit. She didn’t accept my request though, so it totally doesn’t matter haha
    ____________
    I know which one you mean xD I never got accepted either lol

    ——–

    Lol I was reeaallyy hoping I would!! Haha Ohh well…she definitely needs her privacy somewhere! Lol But that’s where I got my icon : )

  • TraceSTAN

    Hey Mels, slow night here I guess.

  • BangThatDrum

    mels said:

    I’m pretty sure I know her legit facebook. She talks to Lesley on it…and further proof, there was a picture she took of herself as her display pic with this exact makeup/outfit. She didn’t accept my request though, so it totally doesn’t matter haha
    ____________
    I know which one you mean xD I never got accepted either lol

    ——–

    Lol I was reeaallyy hoping I would!! Haha Ohh well…she definitely needs her privacy somewhere! Lol But that’s where I got my icon : )
    _____

    Yeah I saw that picture :) she does need her privacy poor kid way too much pictures got leaked lately :(.

  • TraceSTAN

    I think she looks good with red lipstick.

  • BangThatDrum

    TraceSTAN said:

    I think she looks good with red lipstick.
    ___________
    -gasps- did you just say something nice :O

  • TraceSTAN

    BangThatDrum said:

    TraceSTAN said:

    I think she looks good with red lipstick.
    ___________
    -gasps- did you just say something nice :O

    lol I don’t hate, i say nice when I see it. You must have caught me on some bad days.

  • BangThatDrum

    TraceSTAN said:

    I think she looks good with red lipstick.
    ___________
    -gasps- did you just say something nice :O

    lol I don’t hate, i say nice when I see it. You must have caught me on some bad days.
    _______

    Hehe yeah I guess so xD

  • TraceSTAN

    @Bang

    you’re one of the nice Miley fans, always defending and that is cool, I respect that.

  • WYLMITE?

    I heard Nick is doing a song with Jasmine V.

    :/

  • WYLMITE?

    Somebody must have sent these pictures to OU without mentioning AD, because they have always credited them in the past.
    Anons need to calm down.

  • TraceSTAN

    WYLMITE? said:

    I heard Nick is doing a song with Jasmine V.

    :/


    I’m not big on all these collaborations these days, Jasmine and Jojo or someone, he needs to do his own stuff IMO.

  • BangThatDrum

    TraceSTAN said:

    @Bang

    you’re one of the nice Miley fans, always defending and that is cool, I respect that.
    ———-
    LOL you just called me bang xD I can get many things of that lol… nah JK! But hey thanks =D you’re cool too :) you’re not bad at all.

  • WYLMITE?

    My computer is a mess.

  • TraceSTAN

    WYLMITE? said:

    Somebody must have sent these pictures to OU without mentioning AD, because they have always credited them in the past.
    Anons need to calm down.

    Maybe the person that sent them didn’t even know about AD, who knows.

  • TraceSTAN

    BangThatDrum said:

    TraceSTAN said:

    @Bang

    you’re one of the nice Miley fans, always defending and that is cool, I respect that.
    ———-
    LOL you just called me bang xD I can get many things of that lol… nah JK! But hey thanks =D you’re cool too :) you’re not bad at all.

    Thanks.. I will miss the young miley icons though

    edit: I am 20% bad that is true, usually when bored.

  • WYLMITE?

    TraceSTAN said:

    WYLMITE? said:

    I heard Nick is doing a song with Jasmine V.

    :/


    I’m not big on all these collaborations these days, Jasmine and Jojo or someone, he needs to do his own stuff IMO.
    —-
    I agree. He is seriously disappointing me now. He could do better than this.

  • TraceSTAN

    WYLMITE? said:

    TraceSTAN said:

    WYLMITE? said:

    I heard Nick is doing a song with Jasmine V.

    :/


    I’m not big on all these collaborations these days, Jasmine and Jojo or someone, he needs to do his own stuff IMO.
    —-
    I agree. He is seriously disappointing me now. He could do better than this.

    true, bigger names at least. Something that will get airplay.

  • WYLMITE?

    Its not like AD is so legit or anything. Just a bunch of cyber stalkers.

  • WYLMITE?

    TraceSTAN said:

    WYLMITE? said:

    TraceSTAN said:

    WYLMITE? said:

    I heard Nick is doing a song with Jasmine V.

    :/


    I’m not big on all these collaborations these days, Jasmine and Jojo or someone, he needs to do his own stuff IMO.
    —-
    I agree. He is seriously disappointing me now. He could do better than this.

    true, bigger names at least. Something that will get airplay.
    —–
    And they could actually get some big names.
    I thought Joe was doing something with Pixie Lott. What happened to that?

  • BangThatDrum

    TraceSTAN said:

    @Bang

    you’re one of the nice Miley fans, always defending and that is cool, I respect that.
    ———-
    LOL you just called me bang xD I can get many things of that lol… nah JK! But hey thanks =D you’re cool too :) you’re not bad at all.

    Thanks.. I will miss the young miley icons though

    edit: I am 20% bad that is true, usually when bored.
    __________
    Looool you liked the icon? =D I’ll change to another one in a couple of days lol. Yeah you’re fine most of the time lol

  • WYLMITE?

    oceanUP is very addictive.

  • TraceSTAN

    Looool you liked the icon? =D I’ll change to another one in a couple of days lol. Yeah you’re fine most of the time lol

    It was original. I am better with icons than names lol. It’s how I keep track of people.

  • TraceSTAN

    And they could actually get some big names.
    I thought Joe was doing something with Pixie Lott. What happened to that?

    Exactly, Pixie type singers are what they need. Hope that turned out, I would listen to that song.

  • BangThatDrum

    TraceSTAN said:

    Looool you liked the icon? =D I’ll change to another one in a couple of days lol. Yeah you’re fine most of the time lol

    It was original. I am better with icons than names lol. It’s how I keep track of people.
    _____________
    Ah! I see hehe but you like the new one?

  • WYLMITE?

    TraceSTAN said:

    And they could actually get some big names.
    I thought Joe was doing something with Pixie Lott. What happened to that?

    Exactly, Pixie type singers are what they need. Hope that turned out, I would listen to that song.

    Me too. Pixie Lott is amazing. :)

  • TraceSTAN

    BangThatDrum said:

    TraceSTAN said:

    Looool you liked the icon? =D I’ll change to another one in a couple of days lol. Yeah you’re fine most of the time lol

    It was original. I am better with icons than names lol. It’s how I keep track of people.
    _____________
    Ah! I see hehe but you like the new one?

    Actually not bad at all, it is original and stands out with the camera. I’ll get used to it lol.

  • TraceSTAN

    WYLMITE? said:

    TraceSTAN said:

    And they could actually get some big names.
    I thought Joe was doing something with Pixie Lott. What happened to that?

    Exactly, Pixie type singers are what they need. Hope that turned out, I would listen to that song.

    Me too. Pixie Lott is amazing. :)

    I also liked that Welsh girl from X Factor Nick did the musical with, she would be good also, well better than Jojo and Jasmine anyway.

  • Anonymous

    what is the url?

  • Britini95

    Miley’s friends should know better than to post pictures of her up on the internet…

  • picstoburn

    awesome

  • Anonymous

    What does an OT post on anything disney mean anyway?

  • Anonymous

    ok i quit miles I love u but Ican’t do it any more.

  • mels

    TraceSTAN said:

    Hey Mels, slow night here I guess

    ———

    Hey, TraceSTAN! Lol Well, it was but then it seemed to pick up a little as soon as I left! : ( Haha At least you have that talkative horse to keep you company! Miley doesn’t interact with me much.

  • WYLMITE?

    TraceSTAN said:

    WYLMITE? said:

    TraceSTAN said:

    And they could actually get some big names.
    I thought Joe was doing something with Pixie Lott. What happened to that?

    Exactly, Pixie type singers are what they need. Hope that turned out, I would listen to that song.

    Me too. Pixie Lott is amazing. :)

    I also liked that Welsh girl from X Factor Nick did the musical with, she would be good also, well better than Jojo and Jasmine anyway.
    —-
    The music would be at least better than some autotuned crap.

    P.S. I never knew you liked Nick’s music.

  • TraceSTAN

    Anonymous said:

    What does an OT post on anything disney mean anyway?

    Off Topic, you can comment on anything, a free for all. Posts there usually have to stay on topic.

  • BangThatDrum

    TraceSTAN said:

    Looool you liked the icon? =D I’ll change to another one in a couple of days lol. Yeah you’re fine most of the time lol

    It was original. I am better with icons than names lol. It’s how I keep track of people.
    _____________
    Ah! I see hehe but you like the new one?

    Actually not bad at all, it is original and stands out with the camera. I’ll get used to it lol.
    ________
    LOL good xD

  • kiana

    wow, she disgust me. All the money I spent on her is sooo regreted. Im so ashamed to say I WAS a fan.

  • TraceSTAN

    WYLMITE? said:

    TraceSTAN said:

    WYLMITE? said:

    TraceSTAN said:

    And they could actually get some big names.
    I thought Joe was doing something with Pixie Lott. What happened to that?

    Exactly, Pixie type singers are what they need. Hope that turned out, I would listen to that song.

    Me too. Pixie Lott is amazing. :)

    I also liked that Welsh girl from X Factor Nick did the musical with, she would be good also, well better than Jojo and Jasmine anyway.
    —-
    The music would be at least better than some autotuned crap.

    P.S. I never knew you liked Nick’s music.

    That’s not far off, not a big fan, but I do see he has talent and just has to grow a bit. With age I can see him being someone I’d like more.

  • mels

    I’m iinnvviisssiiibbbllleeeee

  • Anonymous

    who is anna and what is her twitter?

  • WYLMITE?

    TraceSTAN said:

    WYLMITE? said:

    TraceSTAN said:

    WYLMITE? said:

    TraceSTAN said:

    And they could actually get some big names.
    I thought Joe was doing something with Pixie Lott. What happened to that?

    Exactly, Pixie type singers are what they need. Hope that turned out, I would listen to that song.

    Me too. Pixie Lott is amazing. :)

    I also liked that Welsh girl from X Factor Nick did the musical with, she would be good also, well better than Jojo and Jasmine anyway.
    —-
    The music would be at least better than some autotuned crap.

    P.S. I never knew you liked Nick’s music.

    That’s not far off, not a big fan, but I do see he has talent and just has to grow a bit. With age I can see him being someone I’d like more.

    Oh okay.
    So what kind of music do you like?

  • TraceSTAN

    mels said:

    TraceSTAN said:

    Hey Mels, slow night here I guess

    ———

    Hey, TraceSTAN! Lol Well, it was but then it seemed to pick up a little as soon as I left! : ( Haha At least you have that talkative horse to keep you company! Miley doesn’t interact with me much.

    Is that horse still talking to you? That will make no sense if I confused the users lol.

    Yeah a few people on, I’m making nice with Jonas and Miley fans, turning over a new leaf.

  • TraceSTAN

    Oh okay.
    So what kind of music do you like?

    Usually acoustic stuff, singer songwriter, anyone in that genre I will give a chance.

  • mels

    TraceSTAN said:

    Hey Mels, slow night here I guess

    ———

    Hey, TraceSTAN! Lol Well, it was but then it seemed to pick up a little as soon as I left! : ( Haha At least you have that talkative horse to keep you company! Miley doesn’t interact with me much.

    Does that horse still talking to you? That will make no sense if I confused the users lol.

    Yeah a few people on, I’m making nice with Jonas and Miley fans, turning over a new leaf.

    ———

    Your horse won’t talk to me either. I am under the assumption that only you can hear him. You’re the horse whisperer.

    And that’s nice of you! Lol But I must admit, as much as I love Miley and Jonas(well, kind of…Nick in particular, really) I totally live for your sarcasm! haha

  • TraceSTAN

    mels said:

    I’m iinnvviisssiiibbbllleeeee

    Don’t fade away

  • BangThatDrum

    Well I’m off! Long study day ahead BLEEEH got a final tomorrow still have to do 60 pages…

  • mels

    I’m iinnvviisssiiibbbllleeeee

    Don’t fade away

    ——

    I’m sorry..but I must! I shall return tomorrow…..after my three tests, and semester long assignment that I JUST started that’s due tomorrow : | But after that, I’m done for the semester : D wooooo! Wish me luck! Adios!

  • mels

    I’m iinnvviisssiiibbbllleeeee

    Don’t fade away

    ——

    I’m sorry..but I must! I shall return tomorrow…..after my three tests, and semester long assignment that I JUST started that’s due tomorrow : | But after that, I’m done for the semester : D wooooo! Wish me luck! Adios!

  • TraceSTAN

    Your horse won’t talk to me either. I am under the assumption that only you can hear him. You’re the horse whisperer.

    And that’s nice of you! Lol But I must admit, as much as I love Miley and Jonas(well, kind of…Nick in particular, really) I totally live for your sarcasm! haha

    lol thanks, most Miley/Bieber/Jonas fans do get the joke, crazy stans tend to hate me though. I am an equal opportunity mocker of celebs they all get it equally.

    Ugh, now I wish that was my user name “horse whisperer”.

  • TraceSTAN

    mels said:

    I’m iinnvviisssiiibbbllleeeee

    Don’t fade away

    ——

    I’m sorry..but I must! I shall return tomorrow…..after my three tests, and semester long assignment that I JUST started that’s due tomorrow : | But after that, I’m done for the semester : D wooooo! Wish me luck! Adios!

    night and good luck

  • TraceSTAN

    BangThatDrum said:

    Well I’m off! Long study day ahead BLEEEH got a final tomorrow still have to do 60 pages…

    good luck

  • TraceSTAN

    @WYLMITE?

    Sorry to leave you in the lurch, but late for me also, looks like we are all packing it in. Night.

  • mels

    Your horse won’t talk to me either. I am under the assumption that only you can hear him. You’re the horse whisperer.

    And that’s nice of you! Lol But I must admit, as much as I love Miley and Jonas(well, kind of…Nick in particular, really) I totally live for your sarcasm! haha

    lol thanks, most Miley/Bieber/Jonas fans do get the joke, crazy stans tend to hate me though. I am an equal opportunity mocker of celebs they all get it equally.

    Ugh, now I wish that was my user name “horse whisperer”.

    ——-

    Baahahaha yeah…I love Selena, Demi, Miley, and Nick all equally and I enjoy a good joke about any of them. Haha but I’ll talk to ya later!

    P.S. it should be the Trace Whisperer haha

  • crah

    this is pretty late. :O

  • Anonymous

    what is she trying to do? make the cover of tru blood?

  • JustxLeex

    Well, she’s high or drunk….and wtf, r u stupid or why do you guys call her at this pic cute ??! DUMB KIDS! LOL.

  • BangThatDrum

    JustxLeex said:

    Well, she’s high or drunk….and wtf, r u stupid or why do you guys call her at this pic cute ??! DUMB KIDS! LOL.
    _________
    Everyone can pose a bit weird tho and the lightning and all is just weird xD

  • suckit

    *rme* hate the red lipstick

  • Anonymous

    She is drunk

  • ImNotAnnoying2.0

    Dozed.

  • Anonymous

    Uhhh…What is with Miley and her stupid mouth poses. She always has to be kissing the camera or have her mouth hanging open. She looks drunk or high. No respect for her anymore at all. I guess she’s forgotten all about that 10 year old sister at home. So much for being a role model.

  • wavy

    she looks like Anna with the red lip-stick…and I’m guessing Anna hasnt deleted her twitter?, i wouldnt be surprised…

  • Ashton

    well if she doesn’t accept anyone could you tell us what her real one is? Or Just me. I’d love to see. <3 Cute icon.

  • Anonymous

    Gross

  • jonascontrolme

    NASTY

  • BangThatDrum

    -SMH- some people here

  • MwahMiley

    These are old? LMAO I knew them already.

  • BangThatDrum

    MwahMiley said:

    These are old? LMAO I knew them already.
    ____________
    From when? xD

  • MileyDemiJoBros

    I love Miley. she’s amazing, beautiful & so talented <3

  • MileyDemiJoBros

    Anonymous said:

    miley has the most beautiful face :)
    —-
    lol i love your sarcasm!!! miley has such a ugly and horse face, gross!! big forehead, weird nose, huge cheeks, disgustng mouth, and naty teeth, and bie and frog eyes!!! and her skin is so greays and her whole face is soo fat!!!
    ————
    FUCK YOU HATER

  • Anonymous

    ugh damn, my first reaction is “this girl is a hot mess”…but when i was 18 i was acting crazy too so who cares. she does need to wear more clothes though

  • Anonymous

    she and her friends look very high here and in the other pic you can see the girl with the blonde hair is holding some type of cigarette or joint in her hand.

  • IfUSeekBritney

    title should be “Miley Cyrus:Whoring With Artifical Friends”

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Uhhh…What is with Miley and her stupid mouth poses. She always has to be kissing the camera or have her mouth hanging open. She looks drunk or high. No respect for her anymore at all. I guess she’s forgotten all about that 10 year old sister at home. So much for being a role model
    —–
    complety agree!!! and besides she has the most horrible mouth and lips i´ve ever seen, ewww her lipd doesnt even has any form at all, soo fucking disgusting and weird and with red lipstick are even moreee uglyyyy, miley is soo repulsive, nasty and disgusting…. ewwww

  • MileyDemiJoBros

    Anonymous said:

    miley has the most beautiful face :)
    ——–
    I know <3

  • Anonymous

    and here we go again!!! biggest attetion whore ever!!!!

  • Clauber

    WYLMITE? said:
    oceanUP is just cool like that.
    Cry me a river.

    I had full intentions of leaving OU. Damn

    I can’t cuz even in blogs in spanish the writers are based on OU…so everythin is here

  • MileyDemiJoBros

    I love her with all my soul <3

  • Anonymous

    Woo

  • marinawashiski

    This pics are Miley’s, not ours. Miley gives us enough, so why don’t you let her live her private life?

  • marinawashiski

    *These pics, my bad.

  • Anonymous

    She’s such a mess

  • oceanUP.

    We always credit AD when we get pics from our site. We got these pictures from our own commentboards. NOT from AD. It wasn’t linked to AD. We always credit AD when we take stuff directly from their site. Calm down AD users. Not everyone is out to get you.

    You swear you’re at Gretchen status: “I’m sorry that people are so jealous of me… but I can’t help it that I’m so popular”
    SMH…

    Btw Note to AD users. If you’re going to come on our site and read our material too, then don’t b!tch, or else we’ll ban you, just like you ban all of our users.

  • omg wtf lolz

    Ok I have ABSOLUTELY nothing against anything she does, coz every teen will do random stuff at some point, but the only thing that just kinda annoys me is that lil kids look up to her – that’s all. Other than that, allgood allgood.

  • Anonymous

    i’d fuck her

  • oceanUP.

    Dec 6, 2010 @ 10:36 pm
    Anonymous said:

    i’d fuck her
    —-
    Grade A first comment Anon. LMAO.

  • Anonymous

    she looks high.

  • Anonymous

    cool…?

  • Reallity.

    She’s having fun… so….???

  • Anonymous

    LOL

  • Anonymous

    She’s so cute <3

  • nickjjismyhusband

    wow that is so awesome what an interesting post. -.-

  • nickjjismyhusband

    idc bout miley cyrus