Justin Bieber TRADING CARDS

justin-bieber-trading-cards


Male music leader Justin Bieber & Panini America have launched Justin Bieber Trading Cards available at Walmart, Target, Toys ‘R’ Us, and more on Tuesday. The line will include 150 different cards & 30 stickers, with one pack of five cards and one sticker retailing for $1.99.

Justin said: ‘It’s awesome; it makes me feel great. I always dreamed of being a hockey player and having my own trading card. I remember collecting hockey cards, the idea that kids are going to enjoy my cards like I enjoyed my hockey cards is amazing!’ Will YOU buy the cards?

  • Anonimuss2.Oh

    Oh my gosh…

    RMFE

  • RiseAboveTheStorm

    trading cards?! smh..what’s next?!

  • Anonymous

    ANYWAY IM STILL BUYING THE CARDS I HOPE THEY HAVE A 3D HOLOGRAM ONE LIKE THOSE POKEMON KARDS KTHANKS

  • lovehearts

    Da fuck?
    I love him but this is too much.

  • wavy

    HELL NO wtf?

  • Wish

    RiseAboveTheStorm said:
    trading cards?! smh..what’s next?!

    Condoms.

  • Anonymous

    next.

  • xSweetCandyxx

    I love him but this is too much….

  • Anonymous

    i hope they come out with justin bieber bras and panties

  • Gearsarealwaysturning

    “I have the one of his little co…” “oh i dont! lets trade, I will give you the one of his nonexistent sixpack” :D

  • Anonymously

    the kid has EVERYTHING! not a hater but good job!

  • Anonymous

    I HOPE ONE OF THE CARDS SHOWS HIS PENIS!!!!

  • Ashleyy.
  • inhumancreation

    Ah. HAHAHAHAHA. HA.

  • Katie13

    Pokemon Cards will always be the only relevant trading cards.

  • inhumancreation

    Pokemon Cards will always be the only relevant trading cards.
    —-
    They were my little obsession when I was younger.. I didn’t even know how to play them haha

  • Anonymous

    MILK IT BITCH

  • Anonymous

    i had pokemon and yu-gi-oh cards

  • Katie13

    Pokemon Cards will always be the only relevant trading cards.
    —-
    They were my little obsession when I was younger.. I didn’t even know how to play them haha
    ———
    same lmao, i just traded all my good ones for the sparkly ones haha

  • AnonymousO

    no matter how many cards you collect you never get them all

  • Anonymous

    trading like how he traded his gender. XD sorry had to do it

  • Gearsarealwaysturning

    cita

  • inhumancreation

    same lmao, i just traded all my good ones for the sparkly ones haha

    I used to have really good ones because I’d buy so much but then I’d try and play with people older than me and they’d take my cards and my mom had to sit me down one day and tell me to stop playing with my cards because I’m slowly losing them all. haha

  • Anonymous

    I WANT A SPARKLY JUSTIN CARD!!!

  • Katie13

    I used to have really good ones because I’d buy so much but then I’d try and play with people older than me and they’d take my cards and my mom had to sit me down one day and tell me to stop playing with my cards because I’m slowly losing them all. haha
    —–
    i cried when i traded mine :/
    I didn’t understand that you don’t get them back so whenever i traded i would expect to get the card back but when i didn’t i cried
    My Mum had to tell me how trading actually works haha

  • inhumancreation

    i cried when i traded mine :/
    I didn’t understand that you don’t get them back so whenever i traded i would expect to get the card back but when i didn’t i cried
    My Mum had to tell me how trading actually works haha
    —-
    Hahaha. Oh shit, they were so good. I remember this one time my old friend had all my cards at her house and she wouldn’t give them back because we were in this fight because I became friends with someone she hated so we stood outside her house and pretended to fight and then my old friend gave me back my cards and I was just like “SUCK MY JIGGLYPUFF NOW BITTCH” I was such a cool 10 year old… hahaha

  • Anonymous

    I LOVE JUSTIN BUT THIS IS TOO MUCH

  • Anonymous

    TRADING CARDS???!???! I AM LAUGHING SO HARD

  • lola

    omg back when the jonas brothers were as famous as he is they didnt even have trading cards lol thats just way to much
    I bet he’s like the first teen heart throb to ever come out with trading cards lol

  • whatthefudge

    LOL i was skimming the post and i thought it said 150 cards and 30 stickers for $1.99 and i was like :O! so cheap, then i saw it was only 5 cards…

  • Anonymous

    TEXT%
    OMB OMB OMB!!, i soo want a card!!!:D? this isn’t too much!, he just wants his fans to get more in touch with him!I ADORE HIM!:D

    AND YOU ARE STUPID.
    HE WANTS TO MAKE AS MUCH MONEY AS POSSIBLE BEFORE SOMEONE NEW COMES ALONG AND NOBODY GIVES AN SSSSSS ABOUT HIM.
    DUH
    ——————
    i agree is so true

  • Anonymous

    I will buy it

  • Anonymous

    thats cause the jonas brothers didnt milk their fame

  • Pikachu

    Ha ha ha these are Hilarious who in their right mind would actually pay for these things? … but no way are these every going to beat Pokemon cards ! They rule the world!

  • Anonymous

    OMFG! I almost mistakened them for a box of condoms! HAHAH

  • Anonymous

    you’ve already failed 3 times

  • Anonymous

    HA! I thought this was condoms d: I was about to be like, OH now there showing the little kiddies where everything goes d: Sad.

  • Lindsay

    Bahaha I scrolled through the page fast and had to double back because i thought that they were making Justin Bieber condoms. lmao xD

  • caro0 cro0ssa
  • TEXT%
  • OMB OMB OMB!!, i soo want a card!!!:D? this isn’t too much!, he just wants his fans to get more in touch with him!I ADORE HIM!:D

  • Anonymous

    i already bought 3 packs!

  • TaylorSwiftRoxx13

    as if he isnt already EVERYWHERE. Now i have to see little girls trading cards with his face on it…thanks.

  • Anonymous

    umm I don’t like Beaver but Jonas brothers were never as famous as he is now. In my country NO ONE (except me) still doesn’t know who the hell are the jonas brothers but everyone knows Justin Bieber.

  • Anonymous

    Oops I thought they were condoms too they looked like them…

    “I’ll trade you his….” “there’s no card for that cause he doesn’t have one!” hahahah. What are the cards gonna be of anyway…? LAME!

  • Phoebe

    Seriously, this is SO unnecessary! GOD I mean first NAIL POLISH now THIS? If this continues, sooner or later people are gonna get sick of seeing his face everywhere…

  • Dumm Blonnd

    LOL
    I’ll just stick to my Pokemon cards.

  • Anonymous

    Oh dear god. This is the most ridiculous thing I have ever seen.

  • TaylorSwiftRoxx13

    how do you get a moving icon as your avatar? it wont let me do mine :/

  • Anonymous

    awwh it says its for 9 and up .. most his fans wont be able to get any

  • Anonymous

    GOTTA CATCH EM ALL, GUYS
    NEXT WILL BE GAMEBOY GAMES
    THEN AN ANIMATED TV SHOW

    DEAR JESUS SAVE US ALL

  • Anonymous

    •TEXT%
    OMB OMB OMB!!, i soo want a card!!!:D? this isn’t too much!, he just wants his fans to get more in touch with him!I ADORE HIM!:D

    AND YOU ARE STUPID.
    HE WANTS TO MAKE AS MUCH MONEY AS POSSIBLE BEFORE SOMEONE NEW COMES ALONG AND NOBODY GIVES AN SSSSSS ABOUT HIM.
    DUH

  • Anonymous

    guys! they come with a sticker. GENIUS.

  • Anonymous

    i rather get pokemon cards then this.

  • Anonymous

    Wow

  • Anonymous

    GOTTA CATCH EM ALL

  • Anonymous

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

  • Anonymous

    HDIC

  • Anonymous

    HDIC

  • Sarcasm was always intended

    LOLWUT TRADING CARDS.What teh hell?So we’re supposed to trade cards of bieber on it?SMH.If this tops pokemon-LOLWUT what am i saying?This will never top pokemon LOL

  • Anonymous

    OOHHHH theyre cards??hahaha i tought they were condoms!!!hahaha.i was like WOW!theyre making justin bieber condoms!thats weird! haha.OOPS!

  • Anonymous

    OKK???

  • Anonymous

    i am a huge justin fan but that is going way to far

  • Lilly

    LOL That’s hecka lame

    Collecting baseball cards is still cool though :P

  • Anonymous

    A cup of tea out on my own tonight, now I’m changing by this blinding light, yeah

  • Katie13

    Hahaha. Oh shit, they were so good. I remember this one time my old friend had all my cards at her house and she wouldn’t give them back because we were in this fight because I became friends with someone she hated so we stood outside her house and pretended to fight and then my old friend gave me back my cards and I was just like “SUCK MY JIGGLYPUFF NOW BITTCH” I was such a cool 10 year old… hahaha
    —-
    rofl, i was like that but i threw all my friends cards in her face and then stole the good ones and ran away
    Im surprised shes still my friend to this day haha

  • inhumancreation

    rofl, i was like that but i threw all my friends cards in her face and then stole the good ones and ran away
    Im surprised shes still my friend to this day haha
    —-
    Oh I know what you mean haha but pokemon was like the drug of my childhood

  • Anonymous

    can’t he see that they’re milking him too fast before he hits puberty and litte girls won’t care about him anymore ? I know he has older fans and fans that will still love him after all of this mania ends.And I do believe that he’s a smart kid,but he can’t say no I guess,He’s still very young and wants to live his dreams..but it’s just sad and sometimes embarrassing what they do to him just to make money while he realizes it and can’t do anything about it

  • Anonymous

    can’t he see that they’re milking him too fast before he hits puberty and litte girls won’t care about him anymore ? I know he has older fans and fans that will still love him after all of this mania ends.And I do believe that he’s a smart kid,but he can’t say no I guess,He’s still very young and wants to live his dreams..but it’s just sad and sometimes embarrassing what they do to him just to make money while he realizes it and can’t do anything about it
    ————————-
    he doesnt have many older fans, rarely do i hear a college or high school student say “i love justin bieber!” the only one i know just let her lil sister throw a part with cocaine and alcohol. his fall will be even quicker than jonas, i know THEY have older fans at least

  • Ashleyy.

    AHGHHH EWWW D:<

  • Anonymous

    AHHHHHHHHH

  • Anonymous

    wtf