• Disco.Is.Dead

    Looks like Taylor Lautner in the first Twilight! bahah
    It doesnt really look like Justin, at all !
    The mouth looks the same but the rest looks crazy photo shopped !
    Oh, and Taylor looks like a drag queen ! :)

  • lalabecca

    mahhhh eyes!!!!!!! lmao.
    launter = ugly version of selena, beiber = better than megan fox..?

  • Beautiful.Dirty.Rich

    OH MY GOD

    WHAT IS THIS

  • Lilia

    http://www.youtube.com/watch?v=nNWp2n-23vQ LOOK AT THIS !!

    ‘LOVELY’JUSTIN GETS MAD AT FAN !!!! OMB . THIS WAS REALLY RUDE . BIEBS ! WHAT HAPPENED WITH YOU ? :(

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    i’m ex fan of Justin !

  • Anonymous
  • Beautiful.Dirty.Rich

    ROFL

  • partyindabaham

    Justin is ugly as a boy, he’s better looking as a girl. Taylor is lol.

  • Anonymous

    wow jb look better

  • Anonymous

    wow jb look better

  • Makayla Grey-Jonas

    Lol that doesn’t even look like justin?! And Taylor Lautner might be the ugliest girl I’ve ever seen in my life! XD

  • teamnobody

    wat the fuck im speechless…

  • Beautiful.Dirty.Rich

    why do i feel like i’ve seen the taylor picture before…

    and the justin one looks so photoshopped, barely looks like his face

  • Anonymous

    lmao

  • BabyYoureAFirework

    LMFAO YJDTKHDSIYKFUGIHOTUDRSYTFGITRSYKE5R6LTIUYLGFKZTSAESRCGBVHGDTFXHGKJIUDRXZGVHGFIYDTZESDGXCFHVJYGT7BVHKOIDCTFXHGVIJOFYUDRGXFCVHKJLH dead fuuuuuuuucking dead

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=nNWp2n-23vQ LOOK AT THIS !!

    ‘LOVELY’JUSTIN GETS MAD AT FAN !!!! OMB . THIS WAS REALLY RUDE . BIEBS ! WHAT HAPPENED WITH YOU ? :(

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    i’m ex fan of Justin !

  • copymonster

    I like Justin’s face better.

  • Anonymous

    LMFAO I’VE SEEN A GIRL WHO LOOKS LIKE THAT TAYLOR

  • Riddikulus

    BAHAHA AT TAYLOR
    justins one looks way too photoshopped

  • Beautiful.Dirty.Rich

    http://www.youtube.com/watch?v=nNWp2n-23vQ LOOK AT THIS !!

    ‘LOVELY’JUSTIN GETS MAD AT FAN !!!! OMB . THIS WAS REALLY RUDE . BIEBS ! WHAT HAPPENED WITH YOU ? :(

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    i’m ex fan of Justin !

    ____________________

    oh my god stop fucking spamming that no one gives a shit

  • Anonymous

    haha i can see the justin beiber one!
    Taylor shuold stay a guy though……

  • Gearsarealwaysturning

    justin is samantha barks.

  • teamnobody

    Dec 31, 2010 @ 03:20 pm
    Anonymous said:

    http://www.youtube.com/watch?v=nNWp2n-23vQ LOOK AT THIS !!

    ‘LOVELY’JUSTIN GETS MAD AT FAN !!!! OMB . THIS WAS REALLY RUDE . BIEBS ! WHAT HAPPENED WITH YOU ? :(

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    i’m ex fan of Justin
    ———-

    he was protecting himself after the water bottle incident

  • Anonymous

    OMG MY EYES!!!!! BUT JUSTIN LOOKS LIKE A GIRL SO HE FIT IN PERFECT BUT TAYLOR EWWWWW

  • MiaMaria

    That’s not Megan Fox, it’s Vanessa Hudgens. He does NOT look better than Vanessa, rofl.

    Well, Bieber already looks like a lesbian anyway.

  • TraceSTAN

    Gearsarealwayst… said:

    justin is samantha barks.

    lmao it was bothering me who he looked like. And you are Samantha fan smh.

  • SelGBiebsfan

    Thnk god there Not they wud be some ugly girls lol well atleast justing doesnt look as bad but taylor forget it lol

  • Anonymous

    Justin looks more like a girl now than in that picture.

  • Anonymous

    HAHAHAH, this is hilarious. Justin Bieber totally looks like a 12 year old girl, while Taylor Lautner looks like a transvestite! lol.

  • Anonymous

    Justin kinda looks like Taylor Spreitler (or however you spell her name) from Melissa & Joey. He doesn’t actually look that horrible. At least, in comparison to Taylor. Just further proof that Justin Bieber is a woman.

  • Anonymous

    HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. I STILL LOVE THESE BOYS!! BUT LIKE LMAO

  • Anonymous

    what’s the difference with Justin’s? He still looks and sounds like a girl

  • oh haii

    that doesnt even look like justin, and taylor looks really ugly

  • bieberhater

    JB looks the samee lool

  • omg wtf lolz

    Justine looks beautiful.

  • Anonymous

    in the first picture i couldn’t even tell that was suppose to be Justin, aha. no offense.

  • Anonymous

    Justin’s cuter

  • KBsuckers

    some really ugly looking gyals xD

  • Anonymous

    Justin looks like Samantha

    ______-
    LMAO

  • Anonymous

    In the actual pic, (justin bieber one) Vanessa Hudgens looks flawless!

  • Anonymous

    This is such important news, OU.

  • Anonymous

    that’s so scary…

  • taylorllama

    it looks A LOT like justin.

  • Anonymous

    LOL

  • Michizzle

    The thing is, the taylor girl looks strange, but the Justin one….not so different…I mean it’s not so much of a shock. That being said, he is a hot girl at that. Not gonna lie, i am jealous of hot girl Justin Bieber…

  • Anonymous

    HAHAHAHAHA

  • Anonymous

    Bieber somewhat resembles Taylor Swift, lol.

  • sophieeee

    OMG i thought Justin was Samantha Barks for a moment… lmao.

  • DemiLovatoIsHBIC808

    They look so scary! No one sees that?

  • Michizzle

    OMG i thought Justin was Samantha Barks for a moment… lmao.

    Really? I thought he looked a bit more like Cheryl Cole with black hair? No? :/

  • KBsuckers

    smh no

  • Anonymous

    LMFAOOOOOOOOOOO
    justin actually looks like a girl ahahahahahahahahahha
    but taylor.. oh laawdd.. he’s muuuuch better looking as a man ;)

  • ILOVELiamCourt

    OMG, HAHA i didn’t recognized justin!!

    when i saw taylor, i laughed so hard ahaha.
    he looks unreal. but justin i actually thought it was a girl!

  • Gearsarealwaysturning

    31, 2010 @ 03:26 pm
    TraceSTAN said:
    Gearsarealwayst… said:

    justin is samantha barks.

    lmao it was bothering me who he looked like. And you are Samantha fan smh.
    ===
    They look alike!!

  • Anonymous

    justin bieber as a girl reminds me of taylor swift brunette…LOL

  • Anonymous

    OH MY GOD ! I totally FREAKED OUT when I saw the Taylor Lautner one !

  • Anonymous

    don’t put justins ungliness on vanessa’s beautiful face :( !!!!!!!!!

  • purplekoolaid

    damn justin is kinda cute!! i actually thought that was a girl hahahaha.

    taylor looks f!cked up though. he is really hot, but his nose is too big and while guys can get away with large features like big noses or ears, it looks bad on a girl cause girls tend to have softer features.

  • GummyQueen01!!!

    o wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!super sexy women!!!!!!!!!!!haha!!!!!

  • JoeHoe15

    I wonder what will be Sel’s reaction when she sees this. XD

  • Anonymous

    Lol Justin looks like Sophia Bush! Taylor looks like…idk I’m just glad he’s a boy lol:)

  • Anonymous

    justin is really good in a girl but it’s a fail with taylor ;-p

  • tralala

    Justin Bieber in 3 years. Haha

  • Anonymous

    HAHHAHAHAHHAHHA

    JUSTIN GAYber

  • Taurie

    The only reason Justin looks good as a girl is cuz he already looks like a girl so not alot has 2 be put into making him pretty. Taylor looks pretty bad as a girl but he’s a pretty sexy guy :)

  • Anonymous

    justin bieber looks better like that

  • Anonymous

    justin= looks okay cause he looks like a girl normally

    taylor=NOOO looks really bad..

  • Dinoluverrr

    wow he looks much better:)

  • _liesyoutold

    Wtf. Gross

  • Anonymous

    I thought the justin pic was really a girl!
    But then again, justin is a girl so

  • Anonymous

    Justin looks like taylor swift……ewww

  • Anonymous

    Taylor’s screwed either way as a boy or a girl. I about puked.

  • never change

    lmfao

  • Jersey Native

    All I can say is…Thank gawddd they are men…Thank gawddd.

  • Anonymous

    ha i legit thought the justin one was a girl

  • Anonymous

    Taylor looks like a slutty cross-dressing whore. And that’s not Justin, it’s his lesbian alter ego ! Go Justin! I know you’ll come out of the closet one day!

  • Anonymous

    AAAHHHH, LOL, no wonder I call justin gay! He makes a perfect girl ;)

  • TraceSTAN

    Gearsarealwayst… said:

    31, 2010 @ 03:26 pm
    TraceSTAN said:
    Gearsarealwayst… said:

    justin is samantha barks.

    lmao it was bothering me who he looked like. And you are Samantha fan smh.
    ===
    They look alike!!

    It’s funny, if someone told me that was a real pic of her I would believe it lol.

  • Anonymous

    KKKKKKKKKKKKKKKK’ EURI COM A DO JUSTEN !

  • Anonymous

    Taylor looks like a cave woman

  • Anonymous

    Th

  • Anonymous

    The Taylor one is taylors face on Megan Foxs body

  • Kaitlandx

    It doesn’t look like Justin but he sure looks like Taylor Swift. Lautner is just ugly…

  • zanessalove327

    First picture was originally of Vanessa, meannn-ness :(
    http://www.vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=1100&pos=2

  • Anonymous

    Taylor looks like Selena gomez!!

  • rainbow3000

    Both look hot! Selena must be so jealous

  • HayleyBee

    Well, that goes to show that Justin would make a much prettier girl. Seriously, there’s nothing remotely “manly” about him. :|

  • Anonymous

    I’m not gonna lie, but I didn’t know the first pic was Justin. I thought it was an actual girl.

  • Anonymous

    don’t put justins ungliness on vanessa’s beautiful face :( !!!!!!!!!

  • Anonymous

    don’t put justins ungliness on vanessa’s beautiful face :( !!!!!!!!! !!!!!

  • ouioyuip

    Welcome to—————– ht tp://ww w.koh ls cn.co m ———————————-
    All kinds of world brand shoes,jeans,t-shirts,bikini,beach pants,handbags,wallets,sunglasses,belt,caps,watches etc..
    —————have some cheap things …———————

    ————————— free shipping!
    If you think our website is good,you can put this website to collect bookmarks or other places, easy to find …

  • letlovein19

    you don`t even have to put justin in a dress . he already looks like a girl .

  • Anonymous

    Hell yeah….
    + he already has the voice.
    lmao

  • Anonymous

    WHAT

  • Anonymous

    TAYLOR= YUCK

    JUSTIN= DOESNT EVEN LOOK LIKE HIS FACE

  • Gearsarealwaysturning

    LMFAO I THINK I PEED MYSELF

  • Anonymous

    justin lmfao

  • Anonymous

    taylor already looks like that.
    trololol

    and it doesnt look like justin

  • LovatoLoveXO

    gross… does anybody know where i can get a new gif icon

  • Anonymous

    OMG
    I am so having
    nightmares tonight.

    that punk bieber
    looks horrible same as his real self.
    he should just put a paper bag over his head.

    And for Taylor L.
    well he looks horrible as a girl.
    he should always stay straight
    he looks way better like he really is.
    love you tay….

  • Anonymous

    LovatoLoveXO said:

    gross… does anybody know where i can get a new gif icon
    —-
    livejournal

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=nNWp2n-23vQ LOOK AT THIS !!

    ‘LOVELY’JUSTIN GETS MAD AT FAN !!!! OMB . THIS WAS REALLY RUDE . BIEBS ! WHAT HAPPENED WITH YOU ? :(

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    i’m ex fan of Justin !

  • FrancyJonasGomez

    Justin looks like Samantha.

  • Ashleyy.

    Dec 31, 2010 @ 03:36 pm
    zanessalove327 said:

    First picture was originally of Vanessa, meannn-ness :(
    http://www.vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=1100&pos=2
    ——

    Vanessa is gorgeousss ! Love that chick <3

  • idkMyBFFjill

    My undivided attention is going to Kathy Griffin on CNN in about an hour.

  • Anonymous

    Wtf