Joe Jonas Ashley Greene New Year’s Love

jashleynewyears3


Thx Kara! Beautiful and true love!

  • omgitsjoejonas

    i like jashley.
    wether they are really in love or only doing it for publicity, i think it’s good for him to be in ashleys life for this long. its like she’s teaching him how to be a normal twenty one year old, and it’s reassuring to know that he’s comfortable enough to just be a normal guy despite the drama that has happened this year.

  • putlimeinthecoconut

    Angelina Jolie Lookalike is pushing herself onto joe rofl.

  • itsBreeRam

    They look like they are posing for prom LMAO…they are so retarded. Way to be strung around by your balls Joe…maybe someday you can find a girl you can be a man with instead of a dog on a leash.
    ———————————————
    hahahaha, i agree with the prom pose thing!

  • PoorAshley

    Wow, Joe you look so jolly -_-.I feel bad for Ashley, he looks like a complete dick.

  • Anonymous

    I Love Joe And Ashley Greene .But, i think that they need to move on from eachother.I think it’s not true love there not like Kevin And Danielle Jonas that’s true love.

  • nownlaterz

    mels said:

    Who is purple dress girl? She’s all like *POSE* psshhaa
    ———–

    lol ikr! And her smokey eyes are like O.O lol

    Anywayyy, Cute picture, hope they had fun :)

  • DemiJobrosx3

    Joe: looks pissed.
    Ashley: looks….. i’m not going to say anything nice, so I won’t say anything at all.
    Oceanup: Same predictable posts.

  • SunLight Princess

    I love Jashley!

  • wavy

    their eyes looks scary

  • Anonymous

    That girl in the purple dress is looking FIERCE. Its funny..

    I cant really tell if its “True Love”.. I get mixed feelings about them. This picture.. Not getting the “100% True love” more like a 68.7%.. I dont if they are right..

    Joe… Why dont you stop going for woman that are like 2 years older than you? I find it gross when theres a weird age difference? I know.. Im weird… and F**ked..

  • Anonymous

    He doesn’t look happy too me.

  • Anonymous

    he looks tired

  • Anonymous

    Joe is short for a guy…

  • Anonymous

    im sure they kissed at midnight…

    ———–

    Joe Jonas doesn’t kiss. Kissing leads to sex. And he is a virgin. He promised. HE PRROOOMMMIIISSSEEEDDDD
    ~~~~~~~~~~~
    You again, rebecca?
    What. did he promise to save himself for you? RME!

  • kikia

    LMFAO haters will say anything, they want to believe Joe is miserable so bad when its so obvious this boy is sprung on Ashley notice the SKITTLE MACHINE in the back ground assholes!
    —————————

    dude i checked there is no skittles machine in the background.
    And i think this couple needs to break up everyone knows they aren’t right for each other.

  • Anonymous

    None of the Jonas Brothers are tall.All 3 are of average height for a guy, with Kevin the shortest.

  • Anonymous

    Tired? I was thinking wasted. Lmao haha jk. I love him <3

  • Valerie

    Sorry guys my cousin messed me up he was excited that we were the first ones to see it lol i cant believe ashley like she is a slut

  • thedarksunshine

    Valerie said:
    first comment lol i feel so bad for joe because he has a gf thats a whore and treats him like shit
    —-
    1)whore: a woman who engages in promiscuous sexual intercourse, usually for money; prostitute; harlot; strumpet.
    2) Unless you know them personally, you have no idea that she treats him like shit.

  • Anonymous

    joe looks like he doesnt wanna be there

  • mels

    im sure they kissed at midnight…

    ———–

    Joe Jonas doesn’t kiss. Kissing leads to sex. And he is a virgin. He promised. HE PRROOOMMMIIISSSEEEDDDD

  • Anonymous

    Love where Joes hand is btw and Joe I think may have had a couple cocktail here, Joe and Ashley to cute glad he finally found a girl who truly makes him happy

  • mels

    first comment lol i feel so bad for joe because he has a gf thats a whore and treats him like shit
    —-
    1)whore: a woman who engages in promiscuous sexual intercourse, usually for money; prostitute; harlot; strumpet.
    2) Unless you know them personally, you have no idea that she treats him like shit.

    ———–

    I just imagine your icon to be her seeing Joe and Ash;ey’s picture together for the first time lmao it’s fabulous

  • Anonymous

    joe looks like a rat

  • Anonymous

    Jan 1, 2011 @ 05:09 pm
    Anonymous said:

    joe looks like he doesnt wanna be there

    it’s his house.

  • Anonymous

    Jan 1, 2011 @ 05:09 pm
    thedarksunshine said:

    Valerie said:
    first comment lol i feel so bad for joe because he has a gf thats a whore and treats him like shit
    —-
    1)whore: a woman who engages in promiscuous sexual intercourse, usually for money; prostitute; harlot; strumpet.
    2) Unless you know them personally, you have no idea that she treats him like shit.
    ————————-
    I couldn’t agree more sorry but to me it looks like Joe is having the time of his with Ashley, who travel all over the frikkin country to spend time with a girl who treats you bad and makes you feel like shit

  • dldanilynn9

    yeah i agree too. as much as i want to deny it, they seem like they are really happy together…

  • xSweetCandyxx

    They are so cute =)

  • Anonymous

    Jan 1, 2011 @ 05:12 pm
    Anonymous said:

    Jan 1, 2011 @ 05:09 pm
    Anonymous said:

    joe looks like he doesnt wanna be there

    it’s his house.

    ———————
    LMFAO haters will say anything, they want to believe Joe is miserable so bad when its so obvious this boy is sprung on Ashley notice the SKITTLE MACHINE in the back ground assholes!

  • itsBreeRam

    i think this a good picture of them, i mean. he looks happy. like who cares what goes on between them. no one knows what’s true except them and their family! haters gonna hate.

  • Voice of reason

    first comment lol i feel so bad for joe because he has a gf thats a whore and treats him like shit
    —-
    1)whore: a woman who engages in promiscuous sexual intercourse, usually for money; prostitute; harlot; strumpet.
    2) Unless you know them personally, you have no idea that she treats him like shit.
    —-
    Flawless answer, this reminds me of Kingsley.

  • Anonymous

    They look like they are posing for prom LMAO…they are so retarded. Way to be strung around by your balls Joe…maybe someday you can find a girl you can be a man with instead of a dog on a leash.

  • lindseynicholee

    because god forbid he’s having a real relationship, what a dick.
    —-
    LMFAO, i love you for that.

  • Anonymous

    what a bitch! omg!! he definitally don’t looks happy, just look at these guys… jesus

  • lindseynicholee

    i love you joee<3 but i really cant stand ashley ew.
    ----
    i love youuu<3 but i really cant stand your face ew.

    win.

  • Anonymous

    Yeah I agree…..he is a dick.

  • JoeHoe4Life

    I want to know how you guys all can tell just how Joe feels from this shitty-quality picture. I’m truly amazed at your talent. RME

  • YouDontCare

    Beautiful and true love…

    Okaaaay.

    He looks so fucking annoyed, drunk and miserable here lol
    I though he would spent the new year eve with his family but whatever.

  • heygirl

    they look super uncomfortable!

  • Anonymous

    I LOVE JOE ALONE

  • sophieeee

    I want them to break up….

  • Anonymous

    It’s funny how her body is bigger than his and they STILL look cute together… this proves that there is no such thing as a “typical” or “traditional” couple. I know a girl who models part time and is dating a shorter guy and they’re still very cute together js :)

  • Anonymous

    Not a win….more like a fail. But you keep trying to be witty, it’s “cute”.

  • Anonymous

    That chick in the blue dress looks like Kim Kardashian

  • Anonymous

    Ok but was Nick there? Where’s the Nick pics? I want to see Nick and was he there with someone? I like Nick.
    _____

    No bitch, first of all this is a JOE post. Secondly, Nick is a boring 60 year old man and decided to spend his New Years Eve bowling with random people.

  • Anonymous

    he doesnt look like a happy camper. also not feelin the haircut. now that i think of it, even nick’s new hairstyle looks weird

  • Anonymous

    Ok but was Nick there? Where’s the Nick pics? I want to see Nick and was he there with someone? I like Nick.
    _____

    No bitch, first of all this is a JOE post. Secondly, Nick is a boring 60 year old man and decided to spend his New Years Eve bowling with random people
    ——————
    Hey look bitch just because Nick is sensible and not wild drunken whore doesnt make him boring! GTFO before I put a lamia curse on you.

  • Anonymous

    I want them to break up….
    —————–
    I want your internet connection to break up.

  • shar hyuk

    i love joe. But i don’t know why… I don’t really like this couple. Such an uninteresting couple. Away different when jemi, niley or nelena in the “air”. Looks like i wanna know their whole story. I’m kinda bored with this couple.

    Hell yeah… Maybe bcuz I love disney too much. ROFL.

  • lindseynicholee

    “I love how you walk with your hands in your pockets”
    ——-
    I WAS TOTALLY THINKING THAT!!!! From Taylor’s song, right? lmfao, greatmindsthinkalike. ;D

  • jonasfan123

    Happy New Year Joe! and you Ashley

  • LizzieHawkins

    I lovee that dresss NOT
    anyway cute couple but Joe looks soo happy lol

  • Anonymous

    idk something looks weird between them…

  • Anonymous

    true love!?! he looks like hes about to cry! oceanup you are stupid.

  • onetreephil

    ok… joe’s smashed out of his mind. vodka much?

  • Anonymous

    Ok but was Nick there? Where’s the Nick pics? I want to see Nick and was he there with someone? I like Nick.

  • Anonymous

    this relationship just needs to end already he looks miserable

  • Anonymous
  • JoeHoe4Life

    He looks so fucking annoyed, drunk and miserable here lol
    I though he would spent the new year eve with his family but whatever.
    ______________________________

    Amazing what you can tell from a split second picture. That’s a real talent. You should join the circus or something.

    He’s a GROWN MAN. He doesn’t have to be with his mommy every minute. This is what adults do (so you know in 10 years when you become one). They grow up and leave the nest. He had a party at his home. I’m sure all three brothers had a great time with whatever they decided to do.

  • lindseynicholee

    this relationship just needs to end already he looks miserable

    —-

    Lmfao, Miserables a poor word choice. I was thinking HAMMERED.

  • ColdAsU

    People need to stop saying and guessing how Joe feels.The quality is awful.Everyone is blurry and looks weird.

  • omgitsjoejonas

    Sure technically they don’t live together …. That we know of … But they have spent every single second with each other since her break from the movie. And it’s obvious that they have since every effing day we are told where they were. You never hear of them doing things separately since Thanksgiving. And of course they do things with the cameras around, they love the attention. Not that their relationship is fake, it’s all too real *shudder*

    —-

    because god forbid he’s having a real relationship, what a dick.

  • Anonymous

    i love you joee<3 but i really cant stand ashley ew.

  • Anonymous

    I say 2011 is NOT going to be that good for Jashley, they’ll split most likely in the next couple months.

  • rainbow3000

    started to rethink about commitments huh, Joe?

  • Bubbly-Joe

    People say he looks drunk.

    I say those people are kind of drunk.

    Or still hungover.

  • JoickBelongs

    <3333333

  • Danger-ous

    How do you fucks hate someone you don’t know? You hate her? You hate her. Like hate? Really. Is it that serious?

    Looks like the problems lie more with your willingness to hate a stranger than with her actually being hate-able. Sucks for you.

  • Anonymous

    It’s ridiculous to say that Jashley can’t be for PR or whatever just because they’re seen all the time. If they were in such an ‘adult relationship’ then don’t you think they’d find ways to actually spend time together where they’re NOT photographed? Adult celebrity couples who are a he’ll of a lot more famous than them, sure, get pictures of them taken when they’re out and about (not every day for weeks on end) but 85% of the time said celebrity couple isn’t even paying attention to the paparazzi. Every time Jashley steps out in public they get photographed and they’re staring straight at the camera. Not to mention how all these photos of them at the Halloween and NYE even get out. Either they need better friends who won’t leak pics or they’re purposefully making sure they’re seen. Just my thoughts. Sorry for the long ass post.

  • hotlikefireworks

    I say 2011 is NOT going to be that good for Jashley, they’ll split most likely in the next couple months.
    ——
    LMAOOOO. People were saying that back in October. Get over the fact that they’re both happy. If anything, he looks tired…or hammered.
    I don’t like taking my picture at 2 in the morning either.

  • lindseynicholee

    It’s ridiculous to say that Jashley can’t be for PR or whatever just because they’re seen all the time. If they were in such an ‘adult relationship’ then don’t you think they’d find ways to actually spend time together where they’re NOT photographed? Adult celebrity couples who are a he’ll of a lot more famous than them, sure, get pictures of them taken when they’re out and about (not every day for weeks on end) but 85% of the time said celebrity couple isn’t even paying attention to the paparazzi. Every time Jashley steps out in public they get photographed and they’re staring straight at the camera. Not to mention how all these photos of them at the Halloween and NYE even get out. Either they need better friends who won’t leak pics or they’re purposefully making sure they’re seen. Just my thoughts. Sorry for the long ass post.
    —-
    Okay, sure, but why would joe and ASHLEY GREENE be for PR? Like for real what would that be for? Joe & DEMI being publicity would make perfect sense, them being in the same movie and industry and all. but Twilight & Jonas; I really don’t see how they mix at all.
    So why on earth would they be PR?

  • MileyFuckingCyrus

    I fucking hate her. sorry but love Joe and glad he’s happy. I just dont like her :/

  • Anonymous

    Being too public in the relationship IS NOT the reason wHy Joe broke it off with Demi, the idiot Zack Taylor was the one who said that that was the reason. Aside from being a coke addict, an alcoholic and a total bitch Demi cheated on Joe. THAT WAS THE
    REASON FOR THE SPLIT.

  • Anonymous

    Ok but was Nick there? Where’s the Nick pics? I want to see Nick and was he there with someone? I like Nick.
    _____

    No bitch, first of all this is a JOE post. Secondly, Nick is a boring 60 year old man and decided to spend his New Years Eve bowling with random people
    ——————
    Hey look bitch just because Nick is sensible and not wild drunken whore doesnt make him boring! GTFO before I put a lamia curse on you.
    ______

    LMAO you made me laugh. So you win :P
    ——————
    ooooh that’s right you scared of that lamiaaa

  • Anonymous

    Hmmmm. Joe looks so emotional.

  • Anonymous

    The girl in the purple = Chloe Bridges

  • lindseynicholee

    Being too public in the relationship IS NOT the reason wHy Joe broke it off with Demi, the idiot Zack Taylor was the one who said that that was the reason. Aside from being a coke addict, an alcoholic and a total bitch Demi cheated on Joe. THAT WAS THE
    REASON FOR THE SPLIT.
    —-
    LMFAO, i seriously laughed so hard when I read this… this is like the first Demi hate I’ve EVER seen.
    I love you, you incredible bastard.

  • Anonymous

    The one thing that leads me to believe that Jashley is a PR stunt is the fact that Oceanup is always saying the stupidest stuff about them, like how far can your head be up someone else ass? When it comes to Jonas they always start shit when the write posts, so why suck up now?

  • lindseynicholee

    I fucking hate her. sorry but love Joe and glad he’s happy. I just dont like her :/
    —-
    can you give me a legitimate reason to why you ‘fucking hate her’?
    &PLEASE don’t humor by the completely unorigonal “I’ve met her and she’s a bitch” bullcrap.

  • andtheysaidSPEAKNOW

    HE’S IN A RELATIONSHIP, GET THE FUCK OVER IT.
    Seriously, unless you were given a special ability to read peoples minds through blurry photographs then stfu! You’re all to unsatisfied with your own damn love lives (if you have any) that you go and try to tear down someone elses. You think they dont know about all the hate they get because of them being together? Anyone with a computer and eyes can see it. Imagine how bad she must feel to know that he’s loosing fans because of her. You all hate Ashley, yet you know nothing about her. You all LOVE Danielle, but you know even less about her than you know about Ashley. She could be the biggest bitch ever, we don’t know. Why do you love her and not Ashley? What makes them so different? Is it because everyone is too afraid to see Joe grow up and start acting like an adult? Are you afraid he’ll forget about the fans? If I we’re him right now, I would want to forget about them also. Fans that hate on him for everything he does and make immature comments about who he’s dating make me feel ashamed to be a Jonas Brothers fan.
    /long ass comment

  • lindseynicholee

    Okaaaay.

    He looks so fucking annoyed, drunk and miserable here lol
    I though he would spent the new year eve with his family but whatever.
    —-
    lmfao, do you spend new years with your family?
    Well… you’re probably under 21. My sister (who’s 22) stumbled in a 8 this morning… partyhard is all I can say.

    Nick didn’t spend it with the family either.
    CHRISTMAS with the family I can understand but New Years, in my opinion, is more of a party scene.

  • Anonymous

    The girl in the purple = Chloe Bridges
    ——————
    That looks nothing like her.

  • Anonymous

    they’re cuteeeeee

  • lindseynicholee

    call it what you want date, fucking whatever she gets around, k.
    —-
    LMFAO, HOW DO YOU KNOW? Do you like hide in her apartment and make a tally of all the dudes she brings home?!
    You’re adorable.

  • Anonymous

    Ok but was Nick there? Where’s the Nick pics? I want to see Nick and was he there with someone? I like Nick.
    _____

    No bitch, first of all this is a JOE post. Secondly, Nick is a boring 60 year old man and decided to spend his New Years Eve bowling with random people
    ——————
    Hey look bitch just because Nick is sensible and not wild drunken whore doesnt make him boring! GTFO before I put a lamia curse on you.
    ______

    LMAO you made me laugh. So you win :P

  • Anonymous

    lmfao, do you spend new years with your family?
    Well… you’re probably under 21. My sister (who’s 22) stumbled in a 8 this morning… partyhard is all I can say.

    Nick didn’t spend it with the family either.
    CHRISTMAS with the family I can understand but New Years, in my opinion, is more of a party scene.

    —-

    that was kinda mean the way you said it but i agree. new years = partying or atleast some sort of celebration w/ friends

  • Anonymous

    aww dammnit you saw me, oh man. I’ve gotta get a different a-Tire you’re good its like you know everything.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    The girl in the purple = Chloe Bridges
    ——————
    That looks nothing like he
    ~~~~~~~~~~~~~~
    Remember when Zacky T said Chloe was trying to get Joe and Demi back together? Dream on, teenies…

  • IHaveJonasFever

    If you is happy.Im happy for his happines :)

  • Anonymous

    You & I walk a fragile line I have known it all this time but I never thought I’d live to see it break………

  • lindseynicholee

    that was kinda mean the way you said it but i agree. new years = partying or atleast some sort of celebration w/ friends
    —-
    I really didn’t mean for it to come across that way, my apologies. (:

  • Anonymous

    Well he just looks like a ray of sunshine doesn’t he?

  • Anonymous

    haha… yr awesome

  • Anonymous

    haha… yr awesome

  • Anonymous

    The girl in the purple = Chloe Bridges
    ——————
    That looks nothing like he
    ~~~~~~~~~~~~~~
    Remember when Zacky T said Chloe was trying to get Joe and Demi back together? Dream on, teenies…
    —————
    No one should ever believe a word he says. If he said the sky was blue I’d doubt it

  • Anonymous

    Yeah

  • JoeJSupporter

    They Looks so happy :D
    Love them <3

  • keshafan08

    they make a great couple! I’m so happy 4 them! <3 :) :) :) :) :) :)

  • The Wooten

    I don’t hate Ashley I don’t have any feelings about her…But I’m not a fan but I can’t say I hate her cuz I don’t know her. Maybe I’m just not that into it as other people.

  • longlive

    I don’t like her.

  • Jemi4ever!

    True love my ass.

  • AlwaysMeNatalie.

    LOL i love how Joe looks kinds depressed, and Ashley is TRYING too look good.
    Why do they…just not look right together?

  • LilaBabiuk

    Joe looks weird… maybe tired… and that gil on the purple dress looks like 1000 times “whoreER” than Ashley…

  • ijustlikethem

    i think they make a great couple, i’m not a super big fan of joe jonas but i do think that he and ashley deserve some respect, i mean, imagine that ht etwo people in that picture were you and your boyfriend or girlfriend, and all the mean comments are directed to you, does it feel nice?

    and i just want to remind you, joe and ashley will NEVER see these lame comments, because they don’t care about the stupid people that hate on them. Even i know they will never see this comment but i have a right to express myself; all the haters say that they have a right to express themselves, that it’s a free country, bla bla bla. All that is true, they DO have every right to express themselves, it IS a free country.

    One thing is sure, thay have absolutely NO right to insult, judge, humilliate any human being without knowing them, or having speak to them for more than ten seconds if they have ever autographed you anything.
    LEAVE THEM ALONE.

  • Ilovenicholasjonas.

    they look cute :)

  • lindseynicholee

    dude i checked there is no skittles machine in the background.
    And i think this couple needs to break up everyone knows they aren’t right for each other.
    —-
    its behind the yellow thing, &who exactly is everyone? Because, I, for one, love them together.

  • Anonymous

    It could be PR, But we’ll never know! Someone said why the hell would Joe Jonas and Ashley Greene be PR?

    Well Joseph wants to get more mature roles and being with Disney for most of his life he isn’t really seen as an adult.

    Ashley want’s more publicity (Say she does for the sake of the argument) So, Joe’s people call Ashley’s people up knowing Ashley’s rep for a wild girl/ bad girl.

    They hook up and Joe’s starts to loose his bad boy image! In a few months his new Solo albums out…. Some mature movie roles here and there… But the thing is Joe could have forgotten this is fake or might not know.

    Who knows

  • Anonymous

    che allegria joe!!!!

  • Anonymous2.0

    Joe is not stupid as some of his so-called fans or hater like you seems to think.This
    might be PR or it might be real.NO one knows
    for sure.They are both adults so let them be.
    I don’t understand why should it concerns you,Joe Jonas is not a freaking virgin.Let him live his own life and let him commit his own mistakes.

  • Anonymous

    2. I’m glad Joe has a new image or whatever you claim he has. His teen fan base is the one that needs to hit the road anyway. :)

    if his teen fan base hits the road, he will only have 1 fan left. you.

  • Anonymous

    Is Joe shrinking? He seems to be getting skinnier and shorter by the day lol.

  • lindseynicholee

    Where You Get Your Icon,

    Like The Picture,and by the way who is it ? (:

    And i totally agree with you(:
    —-
    Whyyy thankkk youuu. (:
    It’s mineee.
    me &my little sister.<3

  • Anonymous

    Only an idiot would think that you can get shorter and shorter by the day.

  • Anonymous

    1. If anything was PR it was Demi Lovato. If he truly wanted to be with her, he wouldn’t have waited 3 years to do it.

    rude much? i heard joe liked her back then but didnt want to ruin their friendship so he didnt say anything. didnt he give her a surprise kiss (on the cheek) during the filming of camp rock. then demi was totally in love and he had already moved on.
    and to say it was PR actually speaks badly of joe. lol. he was soo desperate for fame (knowing that the biebz was replacing them i guess), that he had to retort to that? and he was such a bad friend that he used her despite knowing she was in love?
    and no i dont hate joe… i think he’s cute. but his stans are always hatin on demi which annoys me.

  • Anonymous

    She looks like a fuckin chihuahua.

  • Anonymous

    I think he might be a bit drunk :|

  • EvaSnow

    I don’t get why Ashley’s brother talks about Jashley the whole time on Twitter. Why would you talk about your sister’s private life? Especially because she’s a celebrity. Just like her boyfriend.

  • JoeHoe15

    I love you Joseph! <3

  • Bubbly-Joe

    urluvismydrugg said:

    they kind of remind me of joe and demi.
    she’s like the grown up in the relationship that isn’t all into flaunting their relationship, while joe is the kid who loves to flaunt it.
    just like demi was the kid who loved to flaunt it, while joe didn’t.
    idek if she’s older than him but that’s what i see. haha

    I’m not being all bitchy with you and all, but how is Joe flaunting it in this relationship?

  • urluvismydrugg

    they kind of remind me of joe and demi.
    she’s like the grown up in the relationship that isn’t all into flaunting their relationship, while joe is the kid who loves to flaunt it.
    just like demi was the kid who loved to flaunt it, while joe didn’t.
    idek if she’s older than him but that’s what i see. haha

  • LoLa

    I loved the smile of Joe!!!! ¬¬ xD…
    Why Joe never smiles when he is with Ashley?…
    Well well lately Joe never smiles…

  • RiannaBlok

    indeed he never smiles..
    bummer, I like him when he smiles!

    I really hope he’s going to be okay!
    with or without her.. ;)

  • Anonymous

    true love? lol

  • Anonymous

    I don’t think Joe looks mad….but man am I ever tired of them. I don’t think their relationship is cute at all, I find them both desperate for attention and way too into each other. Married people aren’t together this much. They need to just buy their own island and stay there…but then I guess their best friends the paparazzi wouldn’t be able to come and we all know that’s who they love the most..the cameras.

  • Anonymous

    I’m watching the les mis movie and listening to Paranoid!

  • DemiLovatoIsHBIC808

    All of them just looks messed up

  • itsBreeRam

    JoeHoe4Life said:

    I can’t believe how stupid some of the comments on this post are. How can you deduct so much information from one single picture to know how Joe was feeling at that time? It’s a split second in time and has no bearing on how much he wanted to be there, how happy he was, or how him and Ashley get along. None of you are relationship experts (and it’s obvious by your comments that most of you haven’t even HAD a relationship yet). They’re adults in an adult relationship. Something you know nothing about. They’ll live their lives their way, spend as much time as they want together, and they don’t give a shit what a bunch of kids think about it.
    ——————————————–
    BAHAHAHAHA, this made my whole day! i agree 100%.

  • JoeHoe4Life

    I can’t believe how stupid some of the comments on this post are. How can you deduct so much information from one single picture to know how Joe was feeling at that time? It’s a split second in time and has no bearing on how much he wanted to be there, how happy he was, or how him and Ashley get along. None of you are relationship experts (and it’s obvious by your comments that most of you haven’t even HAD a relationship yet). They’re adults in an adult relationship. Something you know nothing about. They’ll live their lives their way, spend as much time as they want together, and they don’t give a shit what a bunch of kids think about it.

  • Anonymous

    They love being together and are crazy about each other. Haters,get over it wow.

  • Anonymous

    I wasn’t saying that they were/weren’t for PR. it’s possible they are.. and it’s possible they’re not. I was just saying that using the excuse that they’re photographed all the time together isn’t really a plausible reason to say they’re a real couple, IMO. As for why Ashley Greene. Well I’ve heard that she became more widely known and he got rid of his teenage wholesome image to move into the more mature music he’s going to put out. I’m sure if it’s PR it wasn’t just a random pairing. I’m sure Joe was/is attracted to her. Why wouldn’t he agree to be in a PR relationship with a gorgeous girl? Though how gorgeous she is on the inside is yet to be seen…

  • Danger-ous

    1. If anything was PR it was Demi Lovato. If he truly wanted to be with her, he wouldn’t have waited 3 years to do it.

    2. I’m glad Joe has a new image or whatever you claim he has. His teen fan base is the one that needs to hit the road anyway. :)

  • Clauber

    This is the fakest and worst couple of the world..I just dont think Ashley loves Joe as much as he loves her but whatever. That s just my opinion, maybe they are really in love

  • Anonymous

    I can’t believe how stupid some of the comments on this post are. How can you deduct so much information from one single picture to know how Joe was feeling at that time? It’s a split second in time and has no bearing on how much he wanted to be there, how happy he was, or how him and Ashley get along. None of you are relationship experts (and it’s obvious by your comments that most of you haven’t even HAD a relationship yet). They’re adults in an adult relationship. Something you know nothing about. They’ll live their lives their way, spend as much time as they want together, and they don’t give a shit what a bunch of kids think about it.
    ——————————————–
    couldn’t have said it better myself. These CHILDREN think they can distinguish from a real relationship and publicity and fail miserably.

  • lindseynicholee

    Okay, I get where you’re coming from now.
    lmfao, okay this is really random, but like, every dude in her family’s name is joe… her dad her brother, her brothers girlfriends dad &brother. lmfao… problems, all i’m sayin.
    OH, &speaking of her brother, well, her whole family actually, has met joe.
    In my opinion if it was PR i don’t think they’d put SO muchtiem and energy into to have thanksgiving together, christmas eve with the jonas’ christmas with ashley’s family them back to LA for new years. you know?
    That just seems crazy to me.
    also her going on tour with them, and joe going to Baton Rouge to film with ash.
    I just think that’s crazy effort. Hm?

  • lindseynicholee

    1. If anything was PR it was Demi Lovato. If he truly wanted to be with her, he wouldn’t have waited 3 years to do it.

    2. I’m glad Joe has a new image or whatever you claim he has. His teen fan base is the one that needs to hit the road anyway. :)
    —-
    THATS WHAT I WAS THINKING!
    craaaap i love when people are on the same page as me.
    Well, I could also see ddl being real too though because, she went from a cute 15 year old to a BEAUTIFUL 17 year old, the dude might’ve come out in joe there. but seriously, if anything was PR…

  • Anonymous

    I just don’t understand why fans are either Jemi or Jashley. it’s like you can’t like Demi without someone automatically thinking you hate Joe and Ashley together or Ashley in general, and that automatically when Jashley fans go into defense mode they attack Demi and whatever she had with Joe. It’s ridiculous. Fans should be fans. Period. Being so far stuck up someone’s ass that you kiss the ground they walk on and agree with every decision they make and every person they date doesn’t make you a better fan. You’ll just look like a hypocrite when you’re trashing Ashley along with the people that never liked her after her and Joe break up. And you is not aimed at anyone specific. Just in general.

  • DemiLovatoIsHBIC808

    Dude are you guys blind, they look so scary! Beautiful and true love yeah right its so beautiful its SCARY!

  • Clauber

    Shit I miss my boyfriendd!!!
    ARRG

  • lindseynicholee

    Anonymous said:

    I just don’t understand why fans are either Jemi or Jashley. it’s like you can’t like Demi without someone automatically thinking you hate Joe and Ashley together or Ashley in general, and that automatically when Jashley fans go into defense mode they attack Demi and whatever she had with Joe. It’s ridiculous. Fans should be fans. Period. Being so far stuck up someone’s ass that you kiss the ground they walk on and agree with every decision they make and every person they date doesn’t make you a better fan. You’ll just look like a hypocrite when you’re trashing Ashley along with the people that never liked her after her and Joe break up. And you is not aimed at anyone specific. Just in general.
    —-
    riiiight??? People are crazy.

  • omgitsjoejonas

    I loved the smile of Joe!!!! ¬¬ xD…
    Why Joe never smiles when he is with Ashley?…
    Well well lately Joe never smiles…

    —-

    http://www.imagebam.com/image/f0a47d113047255

    looks happy to me.
    people saying he never smiles now are looking for excuses to hate, there is no actual reason.

  • Anonymous

    Im wasn’t wild about them at first but I started to really like them. These Jemi fans need to call it a day. I liked Jemi too but it’s over and really it didnt last very long anyway. Joe amd Ashley have lasted much longer,hope for the best for them all and stop trying to live other people’s lives for them.

  • Anonymous

    Who are you kidding Joe does not look happy. Not one bit I can tell it. So yeah Jashley is not true love. No questions asked.

  • ColdAsU

    “I love how you walk with your hands in your pocket”

  • DemiLovatoIsHBIC808

    I feel so radom right now. Anyone?

  • omgitsjoejonas

    I don’t think Joe looks mad….but man am I ever tired of them. I don’t think their relationship is cute at all, I find them both desperate for attention and way too into each other. Married people aren’t together this much. They need to just buy their own island and stay there…but then I guess their best friends the paparazzi wouldn’t be able to come and we all know that’s who they love the most..the cameras.

    —-

    LOL, married people are together more, because married people live together. joe wants to be with his girlfriend, and good for him for not letting the paparazzi stop him. if this was a normal couple hanging out this much no one would think twice, but because they’re famous they have to be fame whoring?

  • Anonymous

    Sure technically they don’t live together …. That we know of … But they have spent every single second with each other since her break from the movie. And it’s obvious that they have since every effing day we are told where they were. You never hear of them doing things separately since Thanksgiving. And of course they do things with the cameras around, they love the attention. Not that their relationship is fake, it’s all too real *shudder*

  • Trainups

    Yeah people/fans have the mistaken idea that even though you may like a celebrity you HAVE to automatically love who they date/marry.
    Most family members/friends don’t agree on everything their fam/friends does so why is it different for a celeb?
    You have to be crazy/delusional and brainwashed if you do. No one is perfect in THIS world.
    It prevents people from getting arrogant, keep them grounded and make them grow when you don’t agree with them all the time.

  • Danger-ous

    Most family members/friends don’t agree on everything their fam/friends does so why is it different for a celeb?
    ——
    Um, because you don’t know celebrities? Just a crazy guess.

  • ColdAsU

    “I love how you walk with your hands in your pockets

  • ColdAsU

    “I love how you walk with your hands in your pockets”

  • lindseynicholee

    ROFLROFLROFL, Drunk looks Joe… no kidding.
    I don’t think he’s not happy here… i just think his player shines when he’s had more than a drink of beer at a lakers game. lmfao.
    AND I LOVE WHERE HIS HAND IS ON ASHLEY, but the way she’s holding onto it makes it look like he was sliding a liiiiittle too low if you catch my driffft. ;D

    jashley ftwwwww!

  • JoeJisBeast

    Where You Get Your Icon,

    Like The Picture,and by the way who is it ? (:

    And i totally agree with you(:

  • Anonymous

    wow

  • Anonymous

    call it what you want date, fucking whatever she gets around, k.

  • Anonymous

    It must be difficult for Ashley, given her history of being with so many men to be only with one.

  • JoeHoe4Life

    It must be difficult for Ashley, given her history of being with so many men to be only with one.
    ___________________________

    And how would you know how many men Ashley has been with? She has had one 3 year relationship, and one that was about a year and a half. And she’s only 23. Then she may have dated a few other guys that didn’t work out. You’re talking out of your ass and you know nothing. I bet Joe has dated more girls than she has dated guys.

  • TraceSTAN

    Cool

  • Anonymous

    He looks so tired

  • mels

    Joe looks………………………………………………happy

  • Valerie

    first comment lol i feel so bad for joe because he has a gf thats a whore and treats him like shit

  • sophieeee

    I want your internet connection to break up.

    ashley?

  • thedarksunshine

    I don’t know why Joe and Ashley just don’t look right together..

  • dldanilynn9

    ok oceanup, we understand “jashley is true love” no need to remind us ever 2 seconds.

  • Anonymous

    im sure they kissed at midnight…

  • mels

    Who is purple dress girl? She’s all like *POSE* psshhaa

  • Anonymous

    True love? He looks pissed off at something. This is beginning to seem…off