Justin Bieber My World Behind Scenes

<

  • Anonymous

    Justin is a prick. Selena can do way better.

  • oxoemmaoxo

    Love him.<3 Such a cutie.

  • xSweetCandyxx

    Cool =)

  • Anonymous

    Didn’t Demi see Joe Jonas as her “brother” once just like how Selena saw Justin?

  • Anonymous

    http://celebrity-gossip.net/selena-gomez/photo/selena-gomez-1466

    selena and justin.. jst a little touchy :P you wnna see proof that there dating look at these pics ^

  • Anonymous

    i don’t know if i can watch wizards of waverly place without thinking that shes gonna let max grab her boob

  • Anonymous

    selena gomez seems too classy to let a 16 year old grab her ass .. guess not

  • Anonymous

    And Selena dates this…?
    really Selena, you deserve much better, there’s like 200000 guys better for her :/
    it’s non of my business though but camon :/
    P.S. he didn’t was grabbing her boobs don’t make up with lies

  • Anonymous

    well alot of these disney stars have been shocking us lately huh?

  • PaaperPlanes
  • Anonymous

    Anonymous said:

    selena gomez seems too classy to let a 16 year old grab her ass .. guess not

    —–

    serious I don’t see how your comment makes sense, age has nothing to with love, that’s why you see couples with 30 years old that split up, and for your comment from 2 one: or you never had a boyfriend and don’t know that you’ll grab his ass and he yours someday or… no… I guess you don’t have a boyfriend otherwise you wouldn’t say that it’s not a matter of class.

    WHEN SHE GETS PREGNANT YOU’RE GOING TO SAY, “I THOUGHT SHE WAS TOO CLASSY TO HAVE SEX” gimme a break

  • Anonymous

    oopss sorry i put up the wrong link haha these are the pics of justin and selena all touchy!

    http://celebrity-gossip.net/justin-bieber/justin-bieber-selena-gomez-all-hands-deck-452657

  • Anonymous

    Anonymous said:

    well alot of these disney stars have been shocking us lately huh?

    —-

    I don’t know why people are making so big deal, she has a boyfriend, I have too sicne when is that a sock O_o

  • Anonymous

    i never said anything about her having a bf someone said tht she never saw selena as the type of person to let a 16 year old grab her ass and i said well alot of the disney stars are shoking us these days now huh?
    i could care less if she hs a boyfriend it just comes a shock that she would go for someone so yound

  • Anonymous

    Anonymous said:

    i never said anything about her having a bf someone said tht she never saw selena as the type of person to let a 16 year old grab her ass and i said well alot of the disney stars are shoking us these days now huh?
    i could care less if she hs a boyfriend it just comes a shock that she would go for someone so yound

    —-

    he’s not young he’s 16, that’s not young, he’s her boyfriend, he’s grabbing his girlfriends’s ass what’s the big deal O_o

  • Anonymous

    i would feel like such a pedophile letting a 12 year grab my ass plus the fact … “he’s like a brother” to her

  • Taste.The.Rainbow

    I like Justin Bieber, I like Selena but i think she can do better then Him. I mean they seem better off to be friends.

  • inhumancreation

    Gross gross gross.

  • Anonymous

    taylor lautner to justin bieber = mindfucked

  • Diamonds

    i think justin is cute in a childish way, but i don’t get it that some girls think he’s hot or sexy O.o

  • Anonymous

    they definitely had sex after that

  • putlimeinthecoconut

    no1curss about this ou, *patiently waits for jelena post*
    & mmm im sure selena wouldnt be happy about that picture (;

  • Anonymous

    taylor lautner is fugly

  • putlimeinthecoconut

    taylor lautner to justin bieber = mindfucked

    ——-

    MTFE.

  • putlimeinthecoconut

    taylor lautner is fugly

    —–

    *taylor lautners face is fugly

  • putlimeinthecoconut

    i wonder what justin is going to tweet…
    “I’m dating Selena. WHAT?! DO I SMELL JEALOUS BITCHES?” Lmfao.

  • Anonymous

    He problably is going to avoid it saying ” #NeverSayNever3D getting closer LEGGO LEGGO” “I have the best fans in the world” or tweet something that’s random and watch his fans make it trending under five seconds. We’re all waiting to see.

  • SpanishLullaby

    wavy said:

    dead post?

    Yes Sadly.
    http://i33.tinypic.com/a0uddx.jpg

  • teamnobody

    wtf at all the stupid bitches sending death treaths to selena

  • Anonymous
  • Anonymous

    show me please

    im waiting for the jelena post to show it!

  • oxoemmaoxo

    NEW POST PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • teamnobody

    replying to this) – Jan 3, 2011 @ 01:09 pm
    Anonymous said:

    show me please

    im waiting for the jelena post to show it!
    =========

    ah what is it

  • teamnobody

    ou fudgen hurry up

  • teamnobody

    does selena come out cause i dont feel like watching

  • Entertainmentlove

    @Selenagomez it’s time to grow up, you need a MAN. Stop fooling around with these lil boys who only want one thing.
    ===========
    oh woah

  • teamnobody

    Jan 3, 2011 @ 01:12 pm
    Entertainmentlove said:

    @Selenagomez it’s time to grow up, you need a MAN. Stop fooling around with these lil boys who only want one thing.
    ===========
    oh woah
    ======

    who tweted that

  • PaaperPlanes

    OU, come on.

  • Anonymous

    I already stocked up on gifs for the post.

  • SpanishLullaby

    I already stocked up on gifs for the post.

    Where do you get them?

  • Anonymous

    hello

  • BabyYoureAFirework

    aww bb has lots of comments yay <3:)

  • Anonymous

    Where do you get them?

    I looked at ONTD and AD posts on livejournal and took the gifs from there.

  • Anonymous

    Where do you get them?
    —-
    and tumblr has good gifs also

  • teamnobody

    wait anon how did you get gifs there were no videos

  • Anonymous

    eamnobody said:

    wait anon how did you get gifs there were no videos

    im talking about reaction gifs. not justin/selena gifs lol

  • lioness

    I don’t even like selena that much, but honestly she could do so much better. Why bother with a guy that has the body of a 12year old when she’s 18 now?

  • teamnobody

    Jan 3, 2011 @ 01:18 pm
    Anonymous said:

    eamnobody said:

    wait anon how did you get gifs there were no videos

    im talking about reaction gifs. not justin/selena gifs lol
    =======

    ahh you got my hopes up-_-

  • Anonymous

    Jan 3, 2011 @ 01:19 pm
    lioness said:

    I don’t even like selena that much, but honestly she could do so much better. Why bother with a guy that has the body of a 12year old when she’s 18 now?
    ————

    Maybe because she likes him?

  • Anonymous
  • SpanishLullaby

    Where do you get them?

    I looked at ONTD and AD posts on livejournal and took the gifs from there.

    and tumblr has good gifs also

    Thanks :)

  • Entertainmentlove

    one of the haters on twitter. i am looking at the hate commments there pretty funny and some are rude

  • Anonymous

    Jan 3, 2011 @ 01:05 pm
    wavy said:

    dead post?

    patiently waiting for the jelena post

  • teamnobody

    Jan 3, 2011 @ 01:02 pm
    Anonymous said:

    teamnobody i have a good gif of your reaction
    ======

    show me please

  • Anonymous
  • Anonymous
  • ThatboyisaMONSTER

    Hmmm…
    nah, not gonna go watch this.

  • ThatboyisaMONSTER

    Where IS everyone?

  • Anonymous

    SpanishLullaby did you download the add on yet to see images on oceanup?

  • Anonymous

    Post about JB putting the moves on Selena. Post those pictures on him kissing him, touching her ass, and groping her boobs.

  • Anonymous

    Post about JB putting the moves on Selena. Post those pictures on him kissing him, touching her ass, and groping her boobs.

    —-
    i just wanted to say it. i want to laugh at his fans (screaming at me in comments that they’re not together) sooo bad!

  • Anonymous

    http://www.dtodoblog.com/ there are all the pictures !! you are talking about…

  • Anonymous

    Selena is too good for this boy. This womanizer is just going to break her heart.

  • BabyYoureAFirework

    selena isnt in it YESSSSS

  • Anonymous

    Where IS everyone?
    —–
    Probably still mad that Justin chose Selena I guess.

  • SpanishLullaby

    SpanishLullaby did you download the add on yet to see images on oceanup?

    Yeah I just did like ten mins ago.. Thanks so much :)

  • Anonymous

    Yeah I just did like ten mins ago.. Thanks so much :)

    oh. good! i just want everyone to use it. it will make things easier

  • Hollieluvsux

    Im bored ..

  • BabyYoureAFirework

    it’s not selena who can do better it’s justin who can. but ngl they’ll be over at least by the end of feb. if they are dating

  • BabyYoureAFirework
  • Anonymous

    this little girl has such a nice voice

  • Anonymous

    selena lied about saying brothers cause these pics seem more then being a brother:

    http://www.fanpop.com/spots/justin-bieber/images/18134319/title/caught-selena-gomez-justin-on-romantic-vaca-3-caribbean-photo

  • Anonymous

    im still a huge fan though. Im glad. Like I just wanted truth even though its THEIR own lifes

  • SpanishLullaby

    oh. good! i just want everyone to use it. it will make things easier

    I agree. So much better than clicking on every single link!

  • Movingonnow

    What does selena or anyone see in him i really dont get it

  • DieMannschaft

    I see Selena & Justin as brother and sister.
    It looks awkward that they’re dating now.

  • No Bitchassness

    Movingonnow said:
    What does selena or anyone see in him i really dont get it

    —-
    Agreed. And Selena and Justin.. awkward! I always pictured her with some big tall bulky dude :/

  • DieMannschaft

    *cough* Taylor Lautner *cough*

  • wavy

    new post yet?

  • teamnobody

    omb!selena is performing at the pca’s ….i hope she does really good

  • Anonymous

    FUCK! I MISSED EVERYTHING LAST NIGHT!

  • Anonymous

    OU uploads all this crap but they won’t post the Jelena pics? -.-

  • Anonymous
  • putlimeinthecoconut

    OU uploads all this crap but they won’t post the Jelena pics? -.-

    ——-

    I think they are waiting, because this is the biggest news they’ve got they will probably post it when a lot of people are on. -_-

  • JustxLeex

    Yeah sure i also make that crap with my bro Lmfao they’re such a joke….she’s just using him…and i would feel soo peddoo when im here i mean she’s taller and older and such stuff and he’s just a little gay baby :’)
    No im not a hater btw but its true…

  • putlimeinthecoconut

    i hate being in a different time zone
    >_<

  • Anonymous

    they will probably post it when more people are here and not in school

  • putlimeinthecoconut

    Yeah sure i also make that crap with my bro Lmfao they’re such a joke….she’s just using him…and i would feel soo peddoo when im here i mean she’s taller and older and such stuff and he’s just a little gay baby :’)
    No im not a hater btw but its true…

    —–

    How is it true when he’s not gay? lmao i mean i dont like jelena but thats just stupid. & i dont think she would be groping him if it was fake.

  • JustxLeex


    indeed…Well, for me she’s using him,She always Dating the most famous guys at the moment. Like when nick was very famous, she was with him and then they split up and thn she started to date hottie ;) lautner when he was very famous atm. And now Justin, he is very famous at the moment! & i’m sure they wont be dating a long time, its always so wiff her.

  • JustxLeex

    putlimeinthecoconut said:
    Yeah sure i also make that crap with my bro Lmfao they’re such a joke….she’s just using him…and i would feel soo peddoo when im here i mean she’s taller and older and such stuff and he’s just a little gay baby :’)
    No im not a hater btw but its true…

    —–

    How is it true when he’s not gay? lmao i mean i dont like jelena but thats just stupid. & i dont think she would be groping him if it was fake.

    indeed…Well, for me she’s using him,She always Dating the most famous guys at the moment. Like when nick was very famous, she was with him and then they split up and thn she started to date hottie ;) lautner when he was very famous atm. And now Justin, he is very famous at the moment! & i’m sure they wont be dating a long time, its always so wiff her.

  • putlimeinthecoconut

    they will probably post it when more people are here and not in school

    —–

    mte. all the US of A peeps are in school today, fml.

  • putlimeinthecoconut

    anyway im bored, ask anything ^_^
    http://www.formspring.me/limeinthecoco

  • Anonymous

    WTF does ‘leggo’ mean in Bieber speak?

  • putlimeinthecoconut

    WTF does ‘leggo’ mean in Bieber speak?

    —–

    hes a dumbass.

  • Anonymous

    every time anyone talks about him any more he either has a new girlfriend is selling a new product or is being an asshole to his fans

  • Anonymous

    HDIC

  • Anonymous

    biebers on twitter hes gonna not mention it now and then milk it when his movies about to come out

  • putlimeinthecoconut

    well, im going to miss the jelena post. FML.
    bye <3

  • Anonymous

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

    Not spend MY MONEY ON THIS SHIT

  • Anonymous

    http://talisamonet.blogspot.com/search?updated-max=2010-09-17T10%3A31%3A00-07%3A00&max-results=5

    theres more pics of jb and those girls…. also theres one with that chinese girl like behind him throwing a peace sign….. oh you are not cool.

  • Anonymous

    are they even girls? they look like straight up crossdressing dudes.

  • Entertainmentlove

    i had to come back home from school cause i’m ill
    so whats going on ? selena raped justin dont get it

  • Anonymous

    Anonymous said:

    i never said anything about her having a bf someone said tht she never saw selena as the type of person to let a 16 year old grab her ass and i said well alot of the disney stars are shoking us these days now huh?
    i could care less if she hs a boyfriend it just comes a shock that she would go for someone so yound
    ================================

    “it just comes a shock that she would go for someone so young” –> we don’t chose the person that will be or boyfriend and we fall in love with, it’s not like “we go for someone” it jsut happens

  • Janina

    @Oceanup

    Please tell me is this for real? http://26.media.tumblr.com/tumblr_legapddorQ1qcfhqno1_500.png

  • Anonymous

    Entertainmentlove said:

    i had to come back home from school cause i’m ill
    so whats going on ? selena raped justin dont get it

    no. justin raped selena. he’s mackin on her, grabbing her ass, checking out her boobs… it’s really disgusting.

  • Anonymous

    Janina said:

    @Oceanup

    Please tell me is this for real? http://26.media.tumblr.com/tumblr_legapddorQ1qcfhqno1_500.png

    it is very disgustingly real.

  • Anonymous

    Does Oceanup read these comments? lol you should really close the post about Justin and Selena to anon commentage. I’m seeing what will be a bad post with the registered people already turn into a pathetic degrading disgusting post with anons with an anon axe to grind.

    Mark my words: This will be the biggest post of the year.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Does Oceanup read these comments? you should really close the post about Justin and Selena to anon commentage. I’m seeing what will be a bad post with the registered people already turn into a silly degrading disgusting post with anons with an anon axe to grind.

    Mark my words: This will be the biggest post of the year.
    ___

    I hope it will be epic to say “I survived the Jelena post of ’11!” like that Nelena post.

  • Anonymous

    putlimeinthecoconut said:
    well, im going to miss the jelena post. FML.
    bye <3
    ————-
    OMG. Your icon. LOL.

  • Anonymous

    i really hope justin and selena dont breed

  • oxoemmaoxo

    Janina said:

    @Oceanup

    Please tell me is this for real? http://26.media.tumblr.com/tumblr_legapddorQ1qcfhqno1_500.png

    Yup it’s real.
    They look so good. XD

  • Anonymous

    hard to deny anything now about selena gomez

    http://community.livejournal.com/anythingdisney/4305578.html

  • Anonymous

    somewhere nick jonas is laughing HARD

  • Anonymous

    nick jonas got a real woman, miley cyrus got high, selena gomez got .. to become a babysitter. yup, nick definitely wins this round.

  • Anonymous

    brb, puking.

  • oxoemmaoxo

    Love my new icon. Stole it form AD. XD

  • Anonymous

    Jan 3, 2011 @ 11:08 am
    oxoemmaoxo said:

    Love my new icon. Stole it form AD. XD

    i’m sorry… because it sucks.

  • Anonymous

    selena always was good with children :’) never knew she’d become a child molestor though.

  • oxoemmaoxo

    Love my new icon. Stole it form AD. XD

    i’m sorry… because it sucks.

    -___-

  • Anonymous

    good comeback

  • Anonymous
  • Anonymous

    Jan 3, 2011 @ 11:30 am
    Anonymous said:

    http://img816.imageshack.us/i/y.png/

    that about sums it up.
    ———
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • Entertainmentlove

    when is this kid going to get a FAIL time. i saw his e hollywood storry and its to much happy slapy.
    seem like he got everything he wanted even when he was poor where is his FAIL

  • paperheartsx3x3

    LMAO LOOK AT HIM WIT THOSE GIRLS. HAHA

    FORMSPRING ME
    http://www.formspring.me/PaperHeartsX3

  • Taste.The.Rainbow

    Let him be with who he wants. im starting to like Logan Lerman and Jake Abel better :D

  • Anonymous
  • none

    What a whore and a slut. I lost all respect for Selena. No good Christian girl would let a guy touch her ass or any other part of her body.

  • oxoemmaoxo

    Anonymous said:

    http://img600.imageshack.us/img600/7357/lolyx.png

    WTF?! O________________o

  • Anonymous

    every beliebers twitter page starts off with im happy for them and then slowly they all have mental breakdowns via twitter hoping bieber notices and dms them

  • Anonymous

    oxoemmaoxo

  • Diamonds

    @none I mean i don’t like selena but she’s not a slut or whore because she lets her obvious boyfriend touch her ass :D that’s normal.

  • oxoemmaoxo

    Anonymous said:

    oxoemmaoxo

    ?

  • Anonymous

    oxoemmaoxo said:

    Anonymous said:

    oxoemmaoxo

    ?

    if you haven’t already and anyone else here. download this to see images on oceanup

    google chrome:

    https://chrome.google.com/extensions/detail/nanbapcfdoomkfoomlmiaaflmkaiiedd

    firefox:

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/618/

  • PaaperPlanes

    lool.

  • HBIC

    What a whore and a slut. I lost all respect for Selena. No good Christian girl would let a guy touch her ass or any other part of her body.

    http://29.media.tumblr.com/tumblr_ld226zPrb21qfso0yo1_400.gif

  • Anonymous

    I already have tons of gifs saved for that post.

  • Entertainmentlove

    the pics of sel and justin look stupid it looks like a failed titanic scene

  • Diamonds

    hahaha, you’re right :D

  • Anonymous

    who doesn’t have to click on links to see pictures?

  • Anonymous

    Justin is wayyy too good for selena! he deserves someone more talented than her tbh. selena’s such a fame whore -.-

  • Anonymous

    still waiting for the justin grabbing selena’s butt post.

  • HBIC

    oxoemmaoxo

    ?

    if you haven’t already and anyone else here. download this to see images on oceanup

    google chrome:

    https://chrome.google.com/extensions/detail/nanbapcfdoomkfoomlmiaaflmkai

    firefox:

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/618/

    That’s super useful :) Thank you!!

  • HBIC

    Justin is wayyy too good for selena! he deserves someone more talented than her tbh. selena’s such a fame whore -.-

    And she deserves someone her age and hotter, but it’s up to them who they date.

  • Anonymous

    TMZ– roses are red, violets are blue, @selenagomez if you’ll break @justinbieber’s heart I’m gonna kill you :3
    — @selenagomez I’ll kill you I swear on GOD!!!!
    — @selenagomez If you are the Girlfriend of Justin I will Kill you I HATE YOU :@ !!!
    — @selenagomez whore cancer whore..like i’mm kill myself cuz i saw you and Justin kissing well thankyou Selena thankyou now i’m killing myself
    — @selenagomez stay away from Justin pedophile, retard wait i’m gonna kill ya in the night underneath your smelly bed

    PSYCHOS.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    TMZ– roses are red, violets are blue, @selenagomez if you’ll break @justinbieber’s heart I’m gonna kill you :3
    — @selenagomez I’ll kill you I swear on GOD!!!!
    — @selenagomez If you are the Girlfriend of Justin I will Kill you I HATE YOU :@ !!!
    — @selenagomez whore cancer whore..like i’mm kill myself cuz i saw you and Justin kissing well thankyou Selena thankyou now i’m killing myself
    — @selenagomez stay away from Justin pedophile, retard wait i’m gonna kill ya in the night underneath your smelly bed

    PSYCHOS.

    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lebx8xs4PA1qd43n1o1_500.gif

  • LetsJumpTheSun

    the biebs is scared to tweet lol.

  • oxoemmaoxo

    if you haven’t already and anyone else here. download this to see images on oceanup

    google chrome:

    https://chrome.google.com/extensions/detail/nanbapcfdoomkfoomlmiaaflmkai

    firefox:

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/618/

    Thank you. <3

  • Anonymous

    <3 ya missed me yesterday i was going apesgit(;

  • Anonymous
  • annoyed girl

    what the FUCK is wrong with oceanup?

  • Anonymous

    annoyed girl said:

    what the FUCK is wrong with oceanup?
    ——
    ?

  • Anonymous

    1st

  • Anonymous

    oceanup why wont you post them

  • Anonymous
  • Anonymous

    nick jonas got a real woman, miley cyrus got high, selena gomez got .. to become a babysitter. yup, nick definitely wins this round.
    ___

    Sweetie, Nick Jonas is gay. And his girlfriend is pretty fug. Miley’s did get high! But she’s still straight chillin. You’d think it would ruin her career but guess not! Justin and Selena are… who knows? None of them win.

  • teamnobody

    omfg anyone seen that icon of jelena were justin moves to the back of her and does something

  • Anonymous

    Jan 3, 2011 @ 12:59 pm
    teamnobody said:

    anyone seen that icon of jelena were justin moves to the back of her and does something

    yes

  • teamnobody

    Jan 3, 2011 @ 12:59 pm
    Anonymous said:

    Jan 3, 2011 @ 12:59 pm
    teamnobody said:

    anyone seen that icon of jelena were justin moves to the back of her and does something

    yes
    ==========

    lol on ad …yup its epic

  • Anonymous

    ttp://img816.imageshack.us/i/y.png/

    that about sums it up.

    —-

    (barf.)nick WISHES he was that big though… seriously, nick is tiny down there but justin’s–you need a microscope to see it

  • Anonymous

    teamnobody i have a good gif of your reaction!

  • Entertainmentlove

    OU you lazy ass

  • Anonymous

    I bet OU is going to post the pictures in 2 hours. That’s when the west coast people get out of school.

  • Anonymous

    Sweetie, Nick Jonas is gay. And his girlfriend is pretty fug. Miley’s did get high! But she’s still straight chillin. You’d think it would ruin her career but guess not! Justin and Selena are… who knows? None of them win.
    ____

    I highly doubt Nick is gay. Not like it’s a bad thing to be gay anyways. And I think his gf is very pretty. :)
    I agree with the rest though.

  • Anonymous

    OU is waiting until a lot of people are on to post the pics.

  • wavy

    dead post?

  • Anonymous

    ughh when all the beliebers get out of school its gonna be all I LOVE JELENA