Jonas Brothers Muskoka Woods Episode

Thx Elle!

  • KBsuckers

    umm yeah who are those kids?

  • teamnobody

    ahhh i missed everything i feel asleep like at 7 pm-_-

  • teamnobody

    Jan 8, 2011 @ 08:47 am
    KBsuckers said:

    umm yeah who are those kids?
    =========

    whose KB ,kb suckers

  • WYLMITE?

    I think Nick needs to take things smoothly. People have much expectations from him. Its not bad, but the guy is a little too young to handle all the pressure. I won’t say “OMG HE DESERVES TO WIN A GRAMMY…HE WILL BECOME THE PRESIDENT..blah blah” He should do whatever he wants to, and date whoever he wants to. :) All good Nicholas, I’m proud of whatever he has achieved in his career till date. hehe

  • KBsuckers

    my friends initials…

  • WYLMITE?

    “What was your question again?”
    He’s so cute! hdfhgg

    Okay now I need other users here.

  • hithere

    cool

  • teamnobody

    Jan 8, 2011 @ 08:49 am
    WYLMITE? said:

    I think Nick needs to take things smoothly. People have much expectations from him. Its not bad, but the guy is a little too young to handle all the pressure. I won’t say “OMG HE DESERVES TO WIN A GRAMMY…HE WILL BECOME THE PRESIDENT..blah blah” He should do whatever he wants to, and date whoever he wants to. :) All good Nicholas, I’m proud of whatever he has achieved in his career till date. hehe
    =========

    i agree his fans always hold him on suh a high pedestal,cant they just be happy for him

  • KBsuckers

    i absolutely adore ur icon!

  • teamnobody

    ehhh dnw to watvcch the video what is is about

  • heygirl

    HAHAHA
    He just turn 18! not 19! lol

  • KBsuckers

    ugh boring saturday

  • Anonymous

    Nick should do whatever his heart wants, but I think he’s so amazing with music. I would hate for him to leave behind a chance to become an adult musician. If he keeps doing things like the administration, I’m sure he’d move up in the industry and be very well respected. That’s what I thunk he does best. Theater for him seems like it’s going to be much more of an influence on him due to his new said girlfriend. I think his girlfriend is not a right match for him, she’s too old, and doesn’t seem very modest. He needs a nice Christian girl who’s strong in her faith and shows it through everything she does. I hope Nick realizes these things…he’s such a wonderful man who desrves far more than he thinks.
    _________

    You are so far up Nick’s ass it’s hilarious.
    By the way, Sam is only two years older than Nick so I don’t see how she’s “too old” for him.

  • KBsuckers

    you need to calm the fuck down.

  • crah

    everybody here?

  • Anonymous

    you need to calm the fuck down.
    __________

    What the hell? I am calm?

  • teamnobody

    lmao at that GROWN man who got a tatto of justin

  • Anonymous

    Never change Nick. Lmao

  • WYLMITE?

    No matter how I try
    try to kill the time
    well I think that I’m just going crazy
    one day at a time

  • KBsuckers

    then stop bitchin’

  • WYLMITE?

    Useless arguments y’all.

  • KBsuckers

    u’re referrin to which arguement?

  • Anonymous

    then stop bitchin’
    ________

    I’ll stop when you stop.

  • WYLMITE?

    KBsuckers said:

    u’re referrin to which arguement?
    —-
    You and the anon.

  • Anonymous

    danivitale @SamanthaBarks happy new year love! Heard you are in town!! Ah!! :)))
    less than a minute ago

    Lmfao! Dani…

  • KBsuckers

    i wasn’t…but if it will float your boat.

  • WYLMITE?

    Anonymous said:

    danivitale @SamanthaBarks happy new year love! Heard you are in town!! Ah!! :)))
    less than a minute ago

    Lmfao! Dani…
    —-
    ?

  • KBsuckers

    yeah it is. but idc.

  • Anonymous

    danivitale @SamanthaBarks happy new year love! Heard you are in town!! Ah!! :)))
    less than a minute ago

    Lmfao! Dani…
    —-
    ?
    ____

    She was a Camp Rock 2 tour dancer. She always acts like her and Samantha are besties when they probably met only a couple of times. xD

  • WYLMITE?

    Anonymous said:

    danivitale @SamanthaBarks happy new year love! Heard you are in town!! Ah!! :)))
    less than a minute ago

    Lmfao! Dani…
    —-
    ?
    ____

    She was a Camp Rock 2 tour dancer. She always acts like her and Samantha are besties when they probably met only a couple of times. xD
    ———
    LOL

  • KBsuckers

    anyone else here ever jail broke their iPod touch or iPad or iPhone?

  • Anonymous

    this is my camp!! they have more vids at muskokawoods.tv!! go mw!!

  • SubwayToVenus

    I really really hate it when people are like, who are they? Jonas what? Seriously.

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    ——
    I will try to buy it as soon as it is available here. :/

    Where are you from?
    That always happens to me with Robbie williams or Mcfly, I first listen to the album on youtube and then when I buy it here, I alreday know the songs, lol.
    —-
    I’m from India.

    I got their self titled album this year, and ALBL last year. I download all the songs before getting the album. :/

  • SubwayToVenus

    —–
    I was happy when he left Take That TBH,but I really loved his solo stuff.Not to pleased that he got back with the boys,20 years is a long time to just come back to a group :/ I have a feeling he will leave again after this tour.

    His solo career was way more succesful! Robbie is awesome and he’s unique, his lyrics are the shit, I didn’t like his last album that much, only a couple of songs, but he has some songs that are just amazing.
    From Take that, I only like Back for good, lol.
    But I love love love Robbie, even though I think Take that can do it without him.

  • RuleMyWorld

    SubwayToVenus said:

    —-
    Yeah,Nirvana were huge over here and in the UK before they made it really big in the USA :) Best night of my life was in Dublin 1993,Nirvana concert.People over here worship all that mainstream pop aswell :/ Me and my friends tend to ignore it and listen to Grunge bands most of the time ;)

    Our only exception are Take that and Britney LOL

    I don’t really love Nirvana, I mean I like some songs but that’s it.
    I’m more into Rock bands.
    Whatever, I like pop music, but pop music where their voices are actually their voices and where they write their own lyrics and actually have a meaning
    —–
    I like rock too :) Guns N’ Roses,Aersosmith etc. I have to admit to im a hardcore Grunger LOL And i agree on POP I dont like heavily autotune like Kesha and Nicki Manaj(sp?) As long as they don’t go crazyy with the effects and autotune ill give anyone a try.

  • WYLMITE?

    teamnobody said:

    yey justin is getting a glee episode HBIC ….suck on that stuid haters and i was gonna insert something else abotu these other artist but i dont feel like getting hate but ya know who
    ——–
    Nobody is hating on him.
    He just got the episode because he is popular, not because his music is ‘fantastic’. And you know its the truth. He’s no legend. A lot of artists deserve to get the attention but they don’t,and this annoys their fans.

  • SubwayToVenus

    —-
    I’m from India.

    I got their self titled album this year, and ALBL last year. I download all the songs before getting the album. :/

    Oh, that sucks, how come ALBL was released before Jonas brothers? :| lol, here we got The jonas brothers in 2007 and ALBL in 2008.
    You’ll have to wait like a year to get Lines vines and trying times :S that sucks.
    Well at least you can download their songs, let’s praise the internet, lol.

  • WYLMITE?

    So many Western artists I have not heard of. LOL

  • RuleMyWorld

    I’ve had this on repeat all day :) Now who could stand up poor little Mark? LOL

    http://www.youtube.com/watch?v=CdNCxOkiVaQ

  • teamnobody

    Jan 8, 2011 @ 11:12 am
    Anonymous said:

    teamnobody what guy got a justin bieber tattoo?
    ———-

    i dont know it was on tmz

    http://www.tmz.com/2011/01/08/justin-bieber-tattoo-thigh-photo/

  • teamnobody

    Jan 8, 2011 @ 11:17 am
    WYLMITE? said:

    teamnobody said:

    yey justin is getting a glee episode HBIC ….suck on that stuid haters and i was gonna insert something else abotu these other artist but i dont feel like getting hate but ya know who
    ——–
    Nobody is hating on him.
    He just got the episode because he is popular, not because his music is ‘fantastic’. And you know its the truth. He’s no legend. A lot of artists deserve to get the attention but they don’t,and this annoys their fans
    ———-

    glee sometimes does music that is popular ,

  • SubwayToVenus

    —–
    I like rock too :) Guns N’ Roses,Aersosmith etc. I have to admit to im a hardcore Grunger LOL And i agree on POP I dont like heavily autotune like Kesha and Nicki Manaj(sp?) As long as they don’t go crazyy with the effects and autotune ill give anyone a try.

    I mean one of the reasons why I like these “Disney artists” is because they write their own music and sing live and not all pop artists do that, Jonas brothers write amazing songs and play instruments and sing live, Miley has an amazing voice and she kills it live, Demi is just fantastic and well Taylor is not Disney, but her lyrics are wonderful, those are the reasons I like these pop artists otherwise I wouldn’t like them.
    Artists that use autotune and don’t write their own lyrics are not my type, that’s why I don’t like Lady gaga, Nicki Minaj, Justin bieber,Kesha and all that shit that is popular nowdays.

  • SubwayToVenus

    ———-

    i dont know it was on tmz

    http://www.tmz.com/2011/01/08/justin-bieber-tattoo-thigh-photo/

    He’s an idiot.

  • teamnobody

    Jan 8, 2011 @ 11:23 am
    SubwayToVenus said:

    ———-

    i dont know it was on tmz

    http://www.tmz.com/2011/01/08/justin-bieber-tattoo-thigh-photo/

    He’s an idiot.
    —–

    yu

  • RuleMyWorld

    I’d like a glee episode for some of my favourite artists,but glee would shit all over thier songs LOL :S

    I heard a rumor they were gonna cover Smells Like Teen Spirt and i had a heart attack LOL Thank god it wasnt true,Kurt would not approve ;)

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    —-
    I’m from India.

    I got their self titled album this year, and ALBL last year. I download all the songs before getting the album. :/

    Oh, that sucks, how come ALBL was released before Jonas brothers? :| lol, here we got The jonas brothers in 2007 and ALBL in 2008.
    You’ll have to wait like a year to get Lines vines and trying times :S that sucks.
    Well at least you can download their songs, let’s praise the internet, lol.
    —-
    ALBL was easy to find because its their most popular album. Honestly I am not gonna buy LVTT. I did’t like it that much. lol

    I am just glad I got the 2nd album. Its my favorite Jonas Brothers album. I wish I could get Its About Time. lol
    Praise The Internet!

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    —-
    I’m from India.

    I got their self titled album this year, and ALBL last year. I download all the songs before getting the album. :/

    Oh, that sucks, how come ALBL was released before Jonas brothers? :| lol, here we got The jonas brothers in 2007 and ALBL in 2008.
    You’ll have to wait like a year to get Lines vines and trying times :S that sucks.
    Well at least you can download their songs, let’s praise the internet, lol.
    —-
    ALBL was easy to find because its their most popular album. Honestly I am not gonna buy LVTT. I didn’t like it that much. lol

    I am just glad I got the 2nd album. Its my favorite Jonas Brothers album. I wish I could get Its About Time. lol
    Praise The Internet!

  • WYLMITE?

    Sorry for the double post. :/

  • SubwayToVenus

    —-
    ALBL was easy to find because its their most popular album. Honestly I am not gonna buy LVTT. I didn’t like it that much. lol

    I am just glad I got the 2nd album. Its my favorite Jonas Brothers album. I wish I could get Its About Time. lol
    Praise The Internet!

    Ohmygod, how can you not like LVATT?
    It’s fucking amazing.
    Whatever, ALBL is my favorite one <3 Glad you have Jonas brothers now! Is Who I am avaiable there?

  • SubwayToVenus

    Take that/Robbie Williams GLEE!! My life would be completed! I’ve staned for them since 1991 LOL

    Oh,And #HappyBritndayElvis ;)…The singer,not Nick J’s dog LOL

    Not into Take that but I worship Robbie williams, he’s fantastic, I miss him.

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    ——–
    I have a feeling it will either be a huge flop, or it will like really very good. :^)

    Excuse me for having the little teen moment.

    I don’t think it will be a flop, well I hope so! I will definately buy that album, I have this feeling it’s going to be great :)
    I’ve been waiting for his album like forever, lol.
    It’s okay, I’m having a teen moment too.
    ——
    I will try to buy it as soon as it is available here. :/

  • teamnobody

    yey justin is getting a glee episode HBIC ….suck on that stuid haters and i was gonna insert something else abotu these other artist but i dont feel like getting hate but ya know who

  • RuleMyWorld

    SubwayToVenus said:


    Aww not all just a very large propartion XD LOL But hey,You gave me Nirvana,I’m thankful for that XD

    And Red hot chili peppers, BEST FUCKING BAND OF ALL TIMES <3
    Whatever, great american rock bands, like Guns and roses, Aeromsith, or else, make it bigger in Europe and South america cause americans are too bussy worshipping Lady gaga and Justin bieber, gosh, sometimes I wanna punch this whole population.
    —-
    Yeah,Nirvana were huge over here and in the UK before they made it really big in the USA :) Best night of my life was in Dublin 1993,Nirvana concert.People over here worship all that mainstream pop aswell :/ Me and my friends tend to ignore it and listen to Grunge bands most of the time ;)

    Our only exception are Take that and Britney LOL

  • SubwayToVenus

    ——
    I will try to buy it as soon as it is available here. :/

    Where are you from?
    That always happens to me with Robbie williams or Mcfly, I first listen to the album on youtube and then when I buy it here, I alreday know the songs, lol.

  • Anonymous

    teamnobody what guy got a justin bieber tattoo?

  • SubwayToVenus

    —-
    Yeah,Nirvana were huge over here and in the UK before they made it really big in the USA :) Best night of my life was in Dublin 1993,Nirvana concert.People over here worship all that mainstream pop aswell :/ Me and my friends tend to ignore it and listen to Grunge bands most of the time ;)

    Our only exception are Take that and Britney LOL

    I don’t really love Nirvana, I mean I like some songs but that’s it.
    I’m more into Rock bands.
    Whatever, I like pop music, but pop music where their voices are actually their voices and where they write their own lyrics and actually have a meaning.

  • RuleMyWorld

    SubwayToVenus said:

    Take that/Robbie Williams GLEE!! My life would be completed! I’ve staned for them since 1991 LOL

    Oh,And #HappyBritndayElvis ;)…The singer,not Nick J’s dog LOL

    Not into Take that but I worship Robbie williams, he’s fantastic, I miss him.
    —–
    I was happy when he left Take That TBH,but I really loved his solo stuff.Not to pleased that he got back with the boys,20 years is a long time to just come back to a group :/ I have a feeling he will leave again after this tour.

  • SubwayToVenus

    yey justin is getting a glee episode HBIC ….suck on that stuid haters and i was gonna insert something else abotu these other artist but i dont feel like getting hate but ya know who

    Don’t get me started.

  • ADarkLandIsSomewhereIBelong

    Ohmygod, how can you not like LVATT?
    It’s fucking amazing.
    Whatever, ALBL is my favorite one <3 Glad you have Jonas brothers now! Is Who I am avaiable there?
    ______________
    I agree with WYLMITE, Jonas Brothers is and is always gonna be their best album I think. What do you guys expect of their new one? I really hope they pull off something great since everything was quite at the Jonas Camp

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    —-
    ALBL was easy to find because its their most popular album. Honestly I am not gonna buy LVTT. I didn’t like it that much. lol

    I am just glad I got the 2nd album. Its my favorite Jonas Brothers album. I wish I could get Its About Time. lol
    Praise The Internet!

    Ohmygod, how can you not like LVATT?
    It’s fucking amazing.
    Whatever, ALBL is my favorite one <3 Glad you have Jonas brothers now! Is Who I am avaiable there?
    —-
    I liked Black Keys,BTS,Much Better a lot. But nothing compared to Please Be Mine, WYLMITE and Inseparable. I want their pop-rock sound back. :(

    And no, Who I Am is not available at my place. I will have to search for it because I heard its available in cities. -.-

  • oxoemmaoxo

    CBA to watch it.

  • SubwayToVenus

    —-
    I liked Black Keys,BTS,Much Better a lot. But nothing compared to Please Be Mine, WYLMITE and Inseparable. I want their pop-rock sound back. :(

    And no, Who I Am is not available at my place. I will have to search for it because I heard its available in cities. -.-

    Who I am is fucking EPIC.
    I loved loved LVATT, Black keys is wonderful.
    And yes, The Jonas Brothers it’s like their sacred, untouchable album, reminds me of good times in my life :(
    I am hoping for their new album to be amazinggg <3 I want them back.

  • Anonymous

    i miss them.
    i used to hang out with them alot, but dont see them anymore….it sucks everything has changed

  • SubwayToVenus

    ______________
    I agree with WYLMITE, Jonas Brothers is and is always gonna be their best album I think. What do you guys expect of their new one? I really hope they pull off something great since everything was quite at the Jonas Camp

    Me too!

  • Anonymous

    Nick lives in his own little world. Lol

  • WYLMITE?

    So many typos. :/

  • Anonymous

    love Jonas

  • Anonymous

    lmfao justin bieber on glee. that episode should be a fail

  • WYLMITE?

    ADarkLandIsSome… said:

    Ohmygod, how can you not like LVATT?
    It’s fucking amazing.
    Whatever, ALBL is my favorite one <3 Glad you have Jonas brothers now! Is Who I am avaiable there?
    ______________
    I agree with WYLMITE, Jonas Brothers is and is always gonna be their best album I think. What do you guys expect of their new one? I really hope they pull off something great since everything was quite at the Jonas Camp
    —-
    I hope they go back to their old sound.

    “You know when the sun forgets to shine
    I’ll be there to hold you through the night
    We’ll be running so fast we could fly tonight
    And even when were miles and miles apart
    You’re still holding all of my heart
    I promise it will never be dark
    I know, were inseparable ”

    Gets me all the time. <3

  • WYLMITE?

    Mehh Paranoid is like my least favorite Jonas Brothers’ single after Burnin’ Up.

    I wish they had shown the ‘Mandy’ music video. ;D

  • Wish

    Tf.

  • KBsuckers

    tf?

  • WYLMITE?

    Joe looks so hot in the interview.

  • Anonymous

    AHH that’s soo cool
    i know that asian girl! :P
    her name is celeste :)
    it’s from canada btw

  • jeffhardy

    i say a jonas glee episode

  • VIVA glam

    mm i’ve already seen this. joe’s “what was the question?” is so cute. and nick is a little weird ngl. i’ve realized i love kevin’s personality.

  • Anonymous

    i know celeste shes a rly cool girl and said they wer enice

  • JoeHoe15

    The girl sitting next to Joe was totally nervous! Like what she said, she loves Joe a lot. Maybe that’s the reason why she’s nervous. ^^
    Joseph and his hotness! <3

  • Anjhanee

    Hi everyone please check out my music covers on my YouTube Channel! It would mean SO much too me if you all would comment, rate, and maybe even subscribe! Thanks if you do.

    http://www.youtube.com/user/DaiseAnjhanee?feature=mhum (: -A

  • mileycyrusrocks2011

    “so many kevin’s, so little time” lol xD

  • jonasbros
  • ADarkLandIsSomewhereIBelong

    I hope they go back to their old sound.

    “You know when the sun forgets to shine
    I’ll be there to hold you through the night
    We’ll be runnin’ so fast, we can fly tonight

    And even when we’re miles and miles apart
    You’re still holdin’ all of my heart
    I promise it will never be dark
    I know, we’re inseparable”

    Get me all the time.
    ________
    I really miss them :[ I am going to listen to it now

  • thisisnickjonas.tumblr.com

    Nick should do whatever his heart wants, but I think he’s so amazing with music. I would hate for him to leave behind a chance to become an adult musician. If he keeps doing things like the administration, I’m sure he’d move up in the industry and be very well respected. That’s what I thunk he does best. Theater for him seems like it’s going to be much more of an influence on him due to his new said girlfriend. I think his girlfriend is not a right match for him, she’s too old, and doesn’t seem very modest. He needs a nice Christian girl who’s strong in her faith and shows it through everything she does. I hope Nick realizes these things…he’s such a wonderful man who desrves far more than he thinks.

  • Me

    You said it!

  • WYLMITE?

    Aww Nick.

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    —-
    I liked Black Keys,BTS,Much Better a lot. But nothing compared to Please Be Mine, WYLMITE and Inseparable. I want their pop-rock sound back. :(

    And no, Who I Am is not available at my place. I will have to search for it because I heard its available in cities. -.-

    Who I am is fucking EPIC.
    I loved loved LVATT, Black keys is wonderful.
    And yes, The Jonas Brothers it’s like their sacred, untouchable album, reminds me of good times in my life :(
    I am hoping for their new album to be amazinggg <3 I want them back.
    —-
    “Sacred, untouchable album.”

    Haha I agree <3

  • teamnobody

    the fuck i go to the namantha post and its dead my face was like -_-

  • SubwayToVenus

    No matter how I try
    try to kill the time
    well I think that I’m just going crazy
    one day at a time

    DEAD.

  • SubwayToVenus

    I think Nick needs to take things smoothly. People have much expectations from him. Its not bad, but the guy is a little too young to handle all the pressure. I won’t say “OMG HE DESERVES TO WIN A GRAMMY…HE WILL BECOME THE PRESIDENT..blah blah” He should do whatever he wants to, and date whoever he wants to. :) All good Nicholas, I’m proud of whatever he has achieved in his career till date. hehe

    I think people don’t realize how much talent Nick has.
    That guy is the freaking boss.
    He’s absolutelly amazing and he can get to be one of the biggest singers out there.
    He just needs to realize what he wants to do with his career, Disney, or his amazing music.

  • Anonymous

    Weird tweet from that dani girl, what is she trying to do, cause trouble or get attention! I actually wondered if Sam may be on her way home because she tweeted around 6:30 am Cali time! Surely the girl has no leave time left! Guess if Nick feels strongly about her, he will have to make the next trip, at least I would think!

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    No matter how I try
    try to kill the time
    well I think that I’m just going crazy
    one day at a time

    DEAD.

    :(

  • Anonymous

    I agree with you guys! Nick has very high expectations from everyone and when he has one slip up or dates one girl, he gets hard. He had all these expectations, but yet he is not taken seriously and his talents are so overlooked because people just see the label and won’t give him a chance to shine… I hope he breaks through and shows the true artist he is! I know this sounds bad, but I worry he will become so wrapped up in Sam that he won’t use his full potential. I want him to be happy, but he is very young too be in a serious relationship, which he may or may not be, I just don’t want anything to stand in his way….

  • Anonymous

    Weird tweet from that dani girl, what is she trying to do, cause trouble or get attention! I actually wondered if Sam may be on her way home because she tweeted around 6:30 am Cali time! Surely the girl has no leave time left! Guess if Nick feels strongly about her, he will have to make the next trip, at least I would think!
    ——-

    Maybe Nick went with her.

  • Anonymous

    Now don’t tell me that! Nick needs to stay in the US for now! I miss him when he is gone! Surely he didn’t though, he has to get back to the beatlab soon, he will have withdrawals from his music!

  • Anonymous

    I agree with you guys! Nick has very high expectations from everyone and when he has one slip up or dates one girl, he gets hard. He had all these expectations, but yet he is not taken seriously and his talents are so overlooked because people just see the label and won’t give him a chance to shine… I hope he breaks through and shows the true artist he is! I know this sounds bad, but I worry he will become so wrapped up in Sam that he won’t use his full potential. I want him to be happy, but he is very young too be in a serious relationship, which he may or may not be, I just don’t want anything to stand in his way….
    ———————–
    I am NOT worried about Sam. One thing about Nick is that nothing ever seems to cloud his judgment (except Miley. first love, whatcha gonna do?) and he will reach his potential, but I doubt he will be one of those teeny stars like Cody Simpson and Justin Bieber when he does do it

  • Anonymous

    Thanks! You are right, Nick doesn’t seem to cloud his judgment. Music is his love and girls will come and go. If Sam is the right one, she will support it, if not it will get to her. I just can’t see the long distance working out much longer. It has got to be hard.

  • lastkiss

  • Anonymous

    Now don’t tell me that! Nick needs to stay in the US for now! I miss him when he is gone! Surely he didn’t though, he has to get back to the beatlab soon, he will have withdrawals from his music!
    ____

    You miss him? Da fuck? You sound like you see him everyday. And I’m sure Nick can live another week without the beatlab. Lol. Well that’s is IF he’s with her in London.

  • Anonymous

    Thanks! You are right, Nick doesn’t seem to cloud his judgment. Music is his love and girls will come and go. If Sam is the right one, she will support it, if not it will get to her. I just can’t see the long distance working out much longer. It has got to be hard.
    ____

    You make it sound like Nick and Sam are the first ones to have a long distance relationship. Nick will always have to put up with long distance relationships anyways if he wants to continue what he’s doing and if he doesn’t want a girl who follows him around like a dog.

  • SubwayToVenus

    All I will say is, once Nick gets totally out of Disney, the dude will have a new album out, he’ll break all the molds and he’ll shine, just like he deserves to, hard working people always reach their goals, and I know Nick has the talent.

  • WYLMITE?

    Joe needs to release a single now.
    Damn.

  • Untouchable

    joe and nick look great :)

  • Anonymous
  • SubwayToVenus

    Joe needs to release a single now.
    Damn.

    Totally.
    I can’t wait.

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    Joe needs to release a single now.
    Damn.

    Totally.
    I can’t wait.
    ——-

    Please tell me that t33n source or whatever it is from Twitter is legit. I stalked her older tweets to get some info on his album. lol

  • Anonymous1

    OIC. nick is doing a twitter spreee now that the shamless pics of him and Samantha are out. he used to pull this same stunt whenever his fans complained about Nelena “candids”. How transparent.

  • SubwayToVenus

    ——-

    Please tell me that t33n source or whatever it is from Twitter is legit. I stalked her older tweets to get some info on his album. lol

    Idk, what did she say?

  • RuleMyWorld

    is that a “The Machinest” icon is spy?? ;)

  • RuleMyWorld

    OMG There is going to be a JUSTIN BIEBER GLEE EPISODE!!!! I can’t wait!!..Not.He’s not Britney Spears #StillHateGlee #AllHailGODneySpears

  • SubwayToVenus

    OMG There is going to be a JUSTIN BIEBER GLEE EPISODE!!!! I can’t wait!!..Not.He’s not Britney Spears #StillHateGlee #AllHailGODneySpears

    Lmao.
    Justin Bieber is a failure.

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    ——-

    Please tell me that t33n source or whatever it is from Twitter is legit. I stalked her older tweets to get some info on his album. lol

    Idk, what did she say?
    ——-
    I gathered bits and parts of a little information.

    1. We get to hear solo Joe Jonas music at January end/February beginning. But its not from HIS album. (I don’t even know what that means)

    2. His album will release under Hollywood Records. (Not surprised :/)

    3. She has not heard the music, but she said there are little chances of the album flopping. Its supposedly really good…She said there are a few amazing tracks. (EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE) Oh and there IS a solo tour as well.

    I have never been this excited for even a Jonas album.

  • Anonymous

    not even justin bieber can make me watch glee

  • Anonymous

    BTW T33nsource is a guy

  • WYLMITE?

    Wait.. Nick on a Twitter spree?

    Damn it. :/

  • BabyYoureAFirework

    i took a quick glance and thought it said jonas brothers muthafucka ._.

  • WYLMITE?

    Anonymous said:

    BTW T33nsource is a guy

    Oh woah. Sorry.
    xD

  • SubwayToVenus

    ——-
    I gathered bits and parts of a little information.

    1. We get to hear solo Joe Jonas music at January end/February beginning. But its not from HIS album. (I don’t even know what that means)

    2. His album will release under Hollywood Records. (Not surprised :/)

    3. She has not heard the music, but she said there are little chances of the album flopping. Its supposedly really good…She said there are a few amazing tracks. (EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE) Oh and there IS a solo tour as well.

    I have never been this excited for even a Jonas album.

    OHMYGOD.
    I can’t fuckingggggg wait.
    I don’t know why I have this feeling Joe’s album may be one of my favorite albums of all times.

  • RuleMyWorld

    SubwayToVenus said:

    OMG There is going to be a JUSTIN BIEBER GLEE EPISODE!!!! I can’t wait!!..Not.He’s not Britney Spears #StillHateGlee #AllHailGODneySpears

    Lmao.
    Justin Bieber is a failure
    ====
    I agree XD What has he actually done to deserve a glee episode? LOL

  • Anonymous

    I just saw an Japanese cartoon sex scene.

    O_O

  • Anonymous

    Jan 8, 2011 @ 10:58 am
    Anonymous said:

    I just saw an Japanese cartoon sex scene.

    O_O
    ___
    a*

  • WYLMITE?

    Jan 8, 2011 @ 10:56 am
    SubwayToVenus said:

    ——-
    I gathered bits and parts of a little information.

    1. We get to hear solo Joe Jonas music at January end/February beginning. But its not from HIS album. (I don’t even know what that means)

    2. His album will release under Hollywood Records. (Not surprised :/)

    3. She has not heard the music, but she said there are little chances of the album flopping. Its supposedly really good…She said there are a few amazing tracks. (EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE) Oh and there IS a solo tour as well.

    I have never been this excited for even a Jonas album.

    OHMYGOD.
    I can’t fuckingggggg wait.
    I don’t know why I have this feeling Joe’s album may be one of my favorite albums of all times.
    ————–
    I hate him for making us wait so much. jhgfhdghagk

    http://twitpic.com/3kne08

  • SubwayToVenus

    ====
    I agree XD What has he actually done to deserve a glee episode? LOL

    Americans are retarded and know nothing about music.
    I’m american, lol.

  • WYLMITE?

    Bieber gets a Glee episode?
    Like they are going to sing his songs?

    LOL okay. I don’t like either.

  • SubwayToVenus

    ————–
    I hate him for making us wait so much. jhgfhdghagk

    http://twitpic.com/3kne08

    Me too.
    He’s been so mysetrious about it.
    I don’t get the picture.

  • BabyYoureAFirework

    JUSTIN ON GLEE?!!!?!?!?!?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH :’)

  • WYLMITE?

    If the t33n source is a guy, then Joe’s album must be really good. He seems to be very positive about it.

    I thought guys don’t like them. xD

  • RuleMyWorld

    Only person who truley deservs a glee tribute :)

    http://i38.tinypic.com/11wc7sw.jpg

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    ————–
    I hate him for making us wait so much. jhgfhdghagk

    http://twitpic.com/3kne08

    Me too.
    He’s been so mysetrious about it.
    I don’t get the picture.
    ——–
    I have a feeling it will either be a huge flop, or it will like really very good. :^)

    Excuse me for having the little teen moment.

  • SubwayToVenus

    Only person who truley deservs a glee tribute :)

    http://i38.tinypic.com/11wc7sw.jpg

    He deserves one so
    http://farm3.static.flickr.com/2353/2211632233_55a7ef0008.jpg

  • WYLMITE?

    SubwayToVenus said:

    ————–
    I hate him for making us wait so much. jhgfhdghagk

    http://twitpic.com/3kne08

    Me too.
    He’s been so mysetrious about it.
    I don’t get the picture.
    ——–
    I have a feeling it will either be a huge flop, or it will be like really very good. :^)

    Excuse me for having the little teen moment.

  • RuleMyWorld

    SubwayToVenus said:

    ====
    I agree XD What has he actually done to deserve a glee episode? LOL

    Americans are retarded and know nothing about music.
    I’m american, lol

    Aww not all just a very large propartion XD LOL But hey,You gave me Nirvana,I’m thankful for that XD

  • SubwayToVenus

    ——–
    I have a feeling it will either be a huge flop, or it will like really very good. :^)

    Excuse me for having the little teen moment.

    I don’t think it will be a flop, well I hope so! I will definately buy that album, I have this feeling it’s going to be great :)
    I’ve been waiting for his album like forever, lol.
    It’s okay, I’m having a teen moment too.

  • RuleMyWorld
  • SubwayToVenus


    Aww not all just a very large propartion XD LOL But hey,You gave me Nirvana,I’m thankful for that XD

    And Red hot chili peppers, BEST FUCKING BAND OF ALL TIMES <3
    Whatever, great american rock bands, like Guns and roses, Aeromsith, or else, make it bigger in Europe and South america cause americans are too bussy worshipping Lady gaga and Justin bieber, gosh, sometimes I wanna punch this whole population.

  • RuleMyWorld

    Take that/Robbie Williams GLEE!! My life would be completed! I’ve staned for them since 1991 LOL

    Oh,And #HappyBritndayElvis ;)…The singer,not Nick J’s dog LOL

  • SubwayToVenus

    I want to live in England :( :( :(