• Anonymous

    i will miss this show she made disney billions

  • Anonymous

    it’s sad but is kinda funny that in real life miley picks the movie

  • marinawashiski

    I haven’t seen it yet, I’m in Brazil ):

  • Anonymous

    i cannot belive that miley leave hannah monatana for lol and can’t be tamed, but everybody grow up

  • wavy

    umm nope i didnt cry..i wasnt even paying attention the episode was boring i kept changing the channel back and forth until it got to the ending and it was done lol…the whole season was trash

  • Anonymous

    Disney will miss Hannah Montana. It was their biggest TV series ever. The most watched, and it also scored as the most watch cable program of all time. Despite occasional glimers of hope for other shows like WOWP, SWOD, Sonny, or Nick shows like ICarly, HM according to Both Disney and Neilsens has ended each season as the most watched show amoung it’s target audience, and has increased in viewership each season as well. It has still been averaging over 5 million views for each NEW episode.

  • Anonymous

    I wondering how is miley feels right now

  • Entertainmentlove

    its just dumb how they ended the show
    they should have used the movie makes sence

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    I wondering how is miley feels right now
    ————
    She’s probably throwing a party..
    Maybe smoking a few bongs.

  • Anonymous

    yeah, like ANY of them would make it into stanford!

  • JustBreatheee.

    BAWLED my eyes out

  • Anonymous

    goodbye hannah montana

    you won’t be missed

    hello fabulous aka lizzie mcguire

    she will return

  • KBsuckers

    HAHAAH -_-‘ i took it off when i heard the movie offer was from fucken Steven Speilberg not in this lifetime Miley.

  • peacelovehearts

    This season was just fucking stupid.
    I’m glad Miley Christ got out of this shit.

  • Loveee

    Cried like a baby.
    I grew up with this show, its sad to see it go

  • XxStarbucksLuviexX

    yea..I’ve cried
    but it’s was an awesome episode <33

  • WYLMITE?

    Blah.
    I only watched the first season. lol

  • SpanishLullaby

    Nope, I didn’t cry.

  • LaLaLaLand

    I watched this last night with my sisters and parents. At the end when Lily was crying saying bye to Miley i tired to not cry so i wouldn’t embarrass my self! But it was a really good ending! Miley S wasn’t being selfish and decided to go to college with Lily and i liked that! i CANT believe this show is over!! my mom couldnt even believe it’s been 5 years! this show came on when i was in 4th grade! and now im in 9th! how time just flies

  • MileyEqualsAwesome

    Jan 17, 2011 @ 10:50 am
    Phoebe said:

    I cried:( I’m so sad it’s over but it was an AMAZING ending ;) and I’m happy Miley S finally stopped being selfish and went with Lilly
    —-
    I agree, I was very happy when I realised she came back

  • Lupo

    the only thing I’m gon miss is seeing emily osments sweet ass

  • Anonymous

    I didnt really cry but it did make me sad. it wasnt rly about hannah ending but just the thought of going to college in like a year its curazzy so the college part was just sad for me

  • peacelovehearts

    The only time i cried last night was when Chris Colfer won.. Not when Miley decided to ditch Tom Cruise’s ass & go to college with Lilly. WTF? O_o

  • Anonymous

    oh yeah the montage was pretty sad too and lilly crying.

  • asmoothcriminal

    Nope. It was a very sucky episode too. I wish they went out with more of a bang.

  • Xx_LoveMiley_xX

    I’m not from the USA so I haven’t seen it yet, but I bet I’m gonna cry when I’ll watch it ç____ç <3

  • Desireee

    Bye Hannah…when Wizards ends, I am going to say good-bye to disney.

  • Mayra.

    I <3 Hannah Montana!

  • Anonymous

    Can someone repost the series finale!? The videos were deleted and I have yet to watch it! I kind of almost don’t want to… I’m so so sad to see it go. It was one of my favorite shows ever, and Disney’s biggest series ever. I’m excited for what’s to come for Miley in the future though. Shows, movies, music, anything & everything. :)

  • Anonymous

    it was a sucky episode the series premiere was more exciting. and no i did not cry. wasnt attached to the show. the only reason i even watched it was because i was curious. the show came out when i was in sixth grade so i dont watch much disney these days.

  • synthroid doses

    A topic near to my heart thanks, i’ve been wondering about this subject for a while.

  • crazylady

    it was a nice episode and I’m not a big Hannah fan..I mean I usually get annoyed at Miley Stewart.
    I actually sorta teared up when Lilly got mad at Miley.

    the part where Rico and Jackson admitting to each other that they were friends was my fav.
    I love those two hehe.

    seeing Paris in this made me want to go there more though. it looks so beautiful.

    still can’t believe it’s ending…it’s just another reminder of how time goes by so fast. it whizzes away like a blur. I mean I feel like not too long ago I first saw the episode of Hannah with the Jonas Brothers.

  • CupcakezLover

    I thought this episode was kind of good?? Definitely not as epic as the Golden Globes though…so glad I watched it online instead. :D

  • Anonymous

    goodbye hannah montana

    you won’t be missed

    hello fabulous aka lizzie mcguire

    she will return
    ———————————
    YES PLEASE ! :D

  • milenator

    well I would of but didnt really
    my eyes got watery thats all, but i still voted yes ;)
    I cried harder in ‘I’ll Always Remember You”
    the finale was just a bitterSWEET ending :)
    Hannah Montana Forever!

  • Xx_LoveMiley_xX

    Jan 17, 2011 @ 11:03 am
    Xx_LoveMiley_xX said:
    I’m not from the USA so I haven’t seen it yet, but I bet I’m gonna cry when I’ll watch it ç____ç <3
    ________

    Now I’ve just seen it on youtube ’cause I wanted to see it, and I didn’t want to wait ’till it comes out here…
    YES!!! I cried so much!!!! ç_________ç Still crying actually! T_________T

  • DieMannschaft

    DID YOU CRY?

    Not really.

  • Anonymous

    omgggggggg hannah …is amazing serie …!!

  • Anonymous

    Wait…..”Hannah Montana” JUST ended last night? I totally thought that it ended like a year and a half ago.

    Fail on my part.

  • misscherie13

    thanks for posting!

  • Ashe Cyrus Jonas

    i cried a lot :'(

  • muahaha

    Yes i did but not until the end when Disney put the picture montage and i felt like a big baby too

  • peacelovehearts

    Did you cry watching finale?

    Nope, i was too busy orgasming over Jake Gyllenhaal & RDJ up on my screen. (:

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    Wait…..”Hannah Montana” JUST ended last night? I totally thought that it ended like a year and a half ago.

    Fail on my part.
    ————–
    ROFL, i thought last season was the finale.. stan fail

  • Phoebe

    I cried:( I’m so sad it’s over but it was an AMAZING ending ;) and I’m happy Miley S finally stopped being selfish and went with Lilly