• wavy

    chocolate buddy why are you mad?

  • evanescence

    Anonymous said:

    Jan 25, 2011 @ 03:31 pm
    Anonymous said:

    demi has been suffering for so many years:
    2007: bullying
    2008: cutting herself
    2009: eating dissorder
    2010: joe broke up with her, go on tour with joe and ashley greene and punch alex( her breakdown)
    i’m so glad that demi is geting help
    get well soon demi
    ——
    Anon u got ur record…

  • Anonymous

    If there is anyone who is a bitch that try to get attention is selena dating and name dropping all the time. Miley fame was done by her alone and not benefiting from other famous people like selena has done.
    —————–

    lmao

  • sophieeee

    TEAM D3M! AND S3L3NA 4EVRRZZZ!1!!11!!!!!11

  • Anonymous

    AND selena is fucking bieber so she wins

  • renee

    all shutup theres nomore selena and demi its miley and demi now

  • evanescence

    renee said:

    all shutup theres nomore selena and demi its miley and demi now
    ———–
    Chill out u got ur opinion and we got ours.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Its digusting how these two bitches try to achieve their success through scandals and controversies. The make me want to puke
    ——
    IA but I do think Demi’s issues are all just an act for attention. She’s clearly had a rough past. Miley was probably the most spoiled kid I’ve ever seen, but at the same time, her parents didn’t discipline her or teach her anything. But her stans are downright NAIVE if they think that those pictures were “stolen” or “she was hacked.” Bull! There’s like 15 different racy pics of her all from different time periods. If they were really “stolen and leaked”, she would’ve learned by atleast the second or third time.

    Sorry for the essay lol

  • Anonymous

    Edit: I DON’T think Demi’s issues are an act*

  • jazzie

    wtf miley is fine so what she smoked salvia which btw is legal and demi well she is probably on the road to recovery and doing well :) <3

  • thedarksunshine

    Anonymous said:
    The biggest trainwrecks Disney ever had.
    —-
    Trainwrecks? no. they’re regular girls going through regular problems. If they’re trainwrecks, then all normal girls are even bigger trainwrecks.

  • KBsuckers

    WILL THEIR BOND STAY STRONG?

    last time i checked they don’t hate each other, just they don’t see each other much…so give them some time…

  • KBsuckers

    jazzie said:
    wtf miley is fine so what she smoked salvia which btw is legal and demi well she is probably on the road to recovery and doing well :) <3
    ————
    love this comment :)

  • evanescence

    BS.

  • mileykicksass

    UGH I’m back and pissed >:(

  • Miley- Demi -David A lover

    I believe they will stay close. Demi praised Miley about how great a friend she is to her. So I don’t see that ending. Miley isn’t having any issues she is acting like a normal 18 year old. And she drank a beer in a country where it is legal at 18 but really they arent strict at all. So that was perfectly fine and salvia is legal.
    Demi is struggling with some issues but she is still a great girl and will be fine.

  • KBsuckers

    evanescence said:
    BS.
    ——-
    agreed :)

  • mileykicksass

    Anonymous said:
    Its digusting how these two bitches try to achieve their success through scandals and controversies. The make me want to puke.
    ____
    http://files.sharenator.com/wtf_is_this_shit_Very_Disturbing_Childrens_Book-s400x297-59009-580.jpg

  • KBsuckers

    Jan 25, 2011 @ 03:43 pm
    mileykicksass said:
    UGH I’m back and pissed >:(
    ——-
    ur icon says it all xD

  • Anonymous

    Its digusting how these two bitches try to achieve their success through scandals and controversies. The make me want to puke
    —-
    Honey, you are the bitch because miley was successful way before any scandal happen and if you had any brain you will know the scandals were done to her, they stole her things none of her things were meant to get out. you don’t know the word stolen dumbass. Miley is fine she has no problems and the pick on her for the reason that she is the most famous teen in the world and they want attention.

    Now demi is another story she has problems and she got help stupid.

  • Anonymous

    Jan 25, 2011 @ 03:31 pm
    Anonymous said:

    demi has been suffering for so many years:
    2007: bullying
    2008: cutting herself
    2009: eating dissorder
    2010: joe broke up with her, go on tour with joe and ashley greene and punch alex( her breakdown)
    i’m so glad that demi is geting help
    get well soon demi
    ————————–

    wtf

  • Anonymous

    omg these dumb magazines

  • Anonymous

    Its digusting how these two bitches try to achieve their success through scandals and controversies. The make me want to puke
    —-
    If there is anyone who is a bitch that try to get attention is selena dating and name dropping all the time. Miley fame was done by her alone and not benefiting from other famous people like selena has done.

  • wavy
  • renee

    anonymous your rong miley started geting contruversies right when her and nick were dateing and nicks the one that wanted her to acsually he wanted her to have sex but she said no and then she said this all you get and for 1 it was nick jonas wh wouldent do that for him and 2 he was her boyfriend at that time girls like to impress boys so shutup and get your facts strait

  • w

    Stan warsss post. Calling it.

  • Anonymous

    i only bought them for the posters! haha

  • wavy

    these magazines think they know everything..THANK GOD i dont spent my money on this shit anymore lol

  • Sadity

    Leave Memi alone ! I love them together .

  • Noah

    Thts ridiculous theyre goin thru a very hard time becuz theyre 18 and they both wanna grow up so get off there freakin case!!!!! Those stupid magazines think theyre so smart!!!! Every1 shut there pihole and cut them some slack!!!!!

  • Anonymous

    THIS IS STUPID SERIOUSLY MILEY AND DEMI ARE FRIENDS AND THEY WILL ALWAYS SUPPORT EACH OTHER PEOPLE MAKE IT SEEM LIKE JUST BECAUSE THERE FAMOUS THEY CANT MAKE MISTAKES NO WE ALL OUR HUMANS AND WE ALL MAKE MISTAKES THE ONLY DIFFERENT THING HERE IS THAT EVERYTHING THEY DO GOES OUT TO THE WORLD

  • Anonymous

    love dem 2 together!!!!!

  • Anonymous

    Aww i like there friendship but I miss semi’s friendship alot, there videos get me all the time ;(

  • Wonderland

    MEMI <3

  • Anonymous

    Get over it!

  • Anonymous

    Here’s what I don’t get. As soon as someone does something bad, they get treated badly and called bad names. So why can’t it work in reverse. As soon as a person does something good, why aren’t they considered good. Instead people try to turn the good into something bad. WHY?? If we are so good as we claim to be then what is stopping us from saying that person is good now. Miley has done nothing wrong since she began shooting her movie. In fact the only public thing she has done is promote a couple of charities. Isn’t that good, so shouldn’t that make her good now also. I understand that if a person takes something from someone that can’t be replaced, like a persons life or some sex attack, yeah, thats hard to let go, but Miley has never done anything that is really illegal. This world would be a better place if everyone would just learn to see the good in people as clearly as they see the bad.

  • oziuakwyhdm

    65Lr3m feuigxirqrhi, [url=http://jxpgaycqymju.com/]jxpgaycqymju[/url], [link=http://dhzyovhhdhuv.com/]dhzyovhhdhuv[/link], http://cjserhfbllru.com/

  • Anonymous

    LOL miley is in no fucking crisis, shes minding her own business not giving 2 shits about what people say. The media is in a crisis because they cant ever shut the fuck up.

  • pceloveguitar

    delena. i miss delena):
    they’re the cutest friendship ever easily.

  • mileycrush

    Demi is so lucky she has a friend like miley. tear, tear

  • Anonymous

    ohh quit it!
    Miley and Demi are fine, leave them alone ppl
    im pretty sure they got bigger problems than having to deal with crazy jealous bitches -__-
    They are going through a tough time that doesnt make them hoes, it makes them humans
    instead of going to gossip blogs and trashing them, try praying for them! Keep up the Miley and Demi love :)

  • Anonymous

    I just think the tension between Selena and Miley made things awkward for a while between miley and demi —- So happy Selena is out of the picture here with Memi! Had Nick not gone back with Selena the 2nd time, Miley & Nick would probably still be friends from 09. Shame..

  • Mariana

    Demi improves soon please

  • Daniel

    Miley she is going to help Demi she is a good friend Demi will help miley

  • Anonymous1

    anonymous your rong miley started geting contruversies right when her and nick were dateing and nicks the one that wanted her to acsually he wanted her to have sex but she said no and then she said this all you get and for 1 it was nick jonas wh wouldent do that for him and 2 he was her boyfriend at that time girls like to impress boys so shutup and get your facts strait
    —-

    What is this jargon?

  • Angelina

    Miley will take care of Demi

  • MIX Bikini

    Fashionistas! This Summers Newest Hottest Swimwear Line MIX Is Introducing The First Interchangeable Bikini! Be The Designer And Create Hundreds Of Styles From One Piece. Launching This Summer, Check Us Out On Facebook. We Are Currently Seeking New MIX Models, And We Want Your Ideas For New Bikini Designs! Finally A swimwear Line For The People, By The People! “LIKE” Us On Facebok To Receive Information About Our 2011 Spring Launch!

    http://www.facebook.com/#!/mixbikini

  • Anonymous

    143Miley said:

    I love the Miley and Demi friendship ?
    ——–
    who is that in your icon? so weird looking lol

  • TheOne

    k sorry anons…
    but i never listen to what you guys have to say…

    About Demi and Miley
    I’m sure they still talk but like, idk if I’d say they were “BFF” tight.

  • renee

    well your opions not right and you people should know theyve been done for a couple years now

  • SJG97

    anonymous your rong miley started geting contruversies right when her and nick were dateing and nicks the one that wanted her to acsually he wanted her to have sex but she said no and then she said this all you get and for 1 it was nick jonas wh wouldent do that for him and 2 he was her boyfriend at that time girls like to impress boys so shutup and get your facts strait

    —————-

    How do you know any of this?Did Miley tell you?Oh and learn how to spell.

  • FUNNNNNNN

    MTE …. all these tween magazines are so fake

  • XoePowns

    Pussyfucked pure bullshit! Damn! I’m tired of these Teeny Bopper shitty ass magz.

  • xSweetCandyxx

    Miley is fine and Demi is getting help =)

  • Anonymous

    renee said:

    anonymous your rong miley started geting contruversies right when her and nick were dateing and nicks the one that wanted her to acsually he wanted her to have sex but she said no and then she said this all you get and for 1 it was nick jonas wh wouldent do that for him and 2 he was her boyfriend at that time girls like to impress boys so shutup and get your facts strait
    ———
    yep. mhmm. sure. and then they went to go live on mars, right?

  • evanescence

    renee said:

    well your opions not right and you people should know theyve been done for a couple years now
    ——
    Are u their both friends?

  • Anonymous

    ………..

  • SpanishLullaby

    well your opions not right and you people should know theyve been done for a couple years now

    Its an opinion, it can’t be right. We are all in-titled to like who we want. Miley’s done because you know, she just made like two movies, and has another lined up. And Demi’s in rehab, but she made a movie and was on tour.

  • XoePowns

    Jan 25, 2011 @ 03:39 pm
    Anonymous said:

    Its digusting how these two bitches try to achieve their success through scandals and controversies. The make me want to puke.
    ———
    STFU.
    Demi has REAL issues that can’t be controlled it’s not her fault.
    And Miley doesn’t need to cause controversy to gain fame, she already has it.

  • Anonymous

    fuck you fucking motherfucker! selena and demi’s friendship was a lot cuter to watch. miley and demi bring out each others’ annoying sides. who am i kidding, miley’s annoying side is always showing through, it’s just who she is

  • Mayra.

    I hope they help aechother and love miley and demi friendship, seem real!

  • Anonymous

    guf

  • evanescence

    @SpanishLullaby hi :D :D

  • wavy

    *waiting*

  • SpanishLullaby

    @SpanishLullaby hi :D :D

    Hollla gurlll :)

  • Anonymous

    Miley’s face looks creepy in this pic lol, but her legss<3 Omg. I wish I had themm

  • FlowaTri

    How are they in crisis? Miley tried a bong which u could clearly tell for the first time because of how she spazzed out an they were telling her what to do…

    And Demi punched a girl….getting treatment

    WOW however will they survive…rme

    as for the pics let it go….

    Everything in Hollywood is so exxagerated that if you dont conform to perfection your immediately a wreck

    Smh

  • evanescence

    SpanishLullaby said:

    @SpanishLullaby hi :D :D

    Hollla gurlll :)
    —-
    How r ya?…heard abt what happened in Egypt? people r protesting like hell ._.

  • Lupo

    get a fucking tan casper

  • SpanishLullaby

    How r ya?…heard abt what happened in Egypt? people r protesting like hell ._.

    I have a wicked headache. And no… What happened?

  • SpanishLullaby

    Miley’s face looks creepy in this pic lol, but her legss<3 Omg. I wish I had themm

    I’d love to have Miley’s legss :) Hahah

  • asmoothcriminal
  • evanescence

    SpanishLullaby said:

    How r ya?…heard abt what happened in Egypt? people r protesting like hell ._.

    I have a wicked headache. And no… What happened?
    —–
    Oh m so sorry :(….idk people just got crazy about our president and he isnt bad man at all ._.

  • Ashleyy.

    Sucks, bro.

  • mileykicksass

    Eating cereal creepin’

  • SpanishLullaby

    Oh m so sorry :(….idk people just got crazy about our president and he isnt bad man at all ._.

    Haha, don’t be. I’m making it worse being on the computer haha. And I haven’t heard anything… What are they mad about?

  • SpanishLullaby

    Eating cereal creepin’

    Mmmm, I love cereal :)

  • Anonymous

    the ARE in crisis. Mostly Demi, but at least she’s doing something to help herself..but Miley.. :/

  • mileykicksass

    WTF is up with this crisis shit? Demi’s about to get out of a treatment facility and Miley’s been behaving herself ever since she left for So Undercover…OMG SOMEONE CALL THE FUCKING AMBULANCE

  • evanescence

    SpanishLullaby said:

    Oh m so sorry :(….idk people just got crazy about our president and he isnt bad man at all ._.

    Haha, don’t be. I’m making it worse being on the computer haha. And I haven’t heard anything… What are they mad about?
    ——-
    try to sleep or take a medicine:/…and people here r mad abt anything and everything idk why,today is the ”Police day” and they decided to protest on it and everywhere there’s fire and people dying,its creepy here.

  • Anonymous

    Crisis? what a bullshit!

    Miley is fine, doing the movie, enjoying life, like every girl of her age.. and Demi is fine too i bet, so fuck that shit!

  • Anonymous

    Yea because they totally have time to do that while Demi is in Rehab and Miley for all we know is out smoking , ohhh Oceanup you crack me up!

  • Anonymous

    i miss my girls meim love <3

  • JBiebzIzASexyBiest

    Geez people. These celebrities go through the same kinds of things that we do except they don’t have the option to keep it private. Everything they do is speculated, and most of the things they say are twisted around somehow.Everyone makes mistakes, so lay off. Btw, just because a drug is legal doesn’t mean it’s okay. DRUGS ARE DRUGS. And i praise Demi for trying to help herself she is very talented and she doesn’t deserve all this.
    P.S.#NEVERSAYNEVER3D in theaters 17 days!!!!:)

  • SpanishLullaby

    try to sleep or take a medicine:/…and people here r mad abt anything and everything idk why,today is the ”Police day” and they decided to protest on it and everywhere there’s fire and people dying,its creepy here.

    Yeah, I’m getting off soon. And that’s really scary ): I’m really sorry. I can’t imagine being there.

  • evanescence

    SpanishLullaby said:

    try to sleep or take a medicine:/…and people here r mad abt anything and everything idk why,today is the ”Police day” and they decided to protest on it and everywhere there’s fire and people dying,its creepy here.

    Yeah, I’m getting off soon. And that’s really scary ): I’m really sorry. I can’t imagine being there.
    —–
    Its calm where i live :P and hey have good sleep and i wish u get better :)

  • SpanishLullaby

    Yeah, I’m getting off soon. And that’s really scary ): I’m really sorry. I can’t imagine being there.
    —–
    Its calm where i live :P and hey have good sleep and i wish u get better :)

    Thank you! I’ll talk to you tomorrow :)

  • Miley- Demi -David A lover

    yeah I love their friendship. I don’t think they ever disliked eachother. I just think the tension between Selena and Miley made things awkward for a while between miley and demi

  • Anonymous

    demi has been suffering for so many years:
    2007: bullying
    2008: cutting herself
    2009: eating dissorder
    2010: joe broke up with her, go on tour with joe and ashley greene and punch alex( her breakdown)
    i’m so glad that demi is geting help
    get well soon demi

  • renee

    yeah there both really sweat girls and i think thats what makes a great friendship sometimes

  • Anonymous

    miley’s problems started since nick and her broke up, she started to take sexy pictures for her age(including vanity fair). Then the problems started again when her parents divorce, she started to drink and smoke salvia.

    P.S: don’t hating on mem my point is that demi and miley has serious problems

  • marinawashiski

    LMFAO Miley is fine, people overreact a lot. Demi is the only one that has problems.

  • Anonymous

    The biggest trainwrecks Disney ever had.

  • thedarksunshine

    I’m pretty sure they are. They just don’t want to publicize it and say, “omg, we’re totally talking to each other everyday and helping each other through this hard time.”

  • Anonymous

    Its digusting how these two bitches try to achieve their success through scandals and controversies. The make me want to puke.

  • Anonymous

    Wth is up with the “nick wanted her to have sex with him” comment? Last time I checked, being abstinent and getting knocked up were to VERY different things. Perhaps polar opposites, maybe?:P

  • evanescence

    SpanishLullaby said:

    Yeah, I’m getting off soon. And that’s really scary ): I’m really sorry. I can’t imagine being there.
    —–
    Its calm where i live :P and hey have good sleep and i wish u get better :)

    Thank you! I’ll talk to you tomorrow :)
    ——
    Of course when u r good :) byeas :D

  • Lupo

    yeah Miley is p much a crackwhore these days

  • mels

    Weellllllll Demi is getting help sooo : )

  • 143Miley

    I love the Miley and Demi friendship

  • Anonymous

    Lupo said:

    get a fucking tan casper
    ______

    lmfao

  • idkMyBFFjill

    I pity the fool who had to write this.