Nick Jonas Mr. Sunshine PREVIEW CLIP

nicksunshine-2
nicksunshine



Watch hilarious preview clip HERE! Are YOU excited about Nick’s acting career?

  • KristinaMarie559

    Jonas who?
    ——–
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA

    no -.-

  • maybelove

    sure moricetz LOL

  • Anonymous

    OMG NICK JONAS…

  • nownlaterz

    I blinked and i missed it the first time lol but i can’t wait to see why Nick slammed the door :)

  • Fan 4 ever

    I don’t consider a probably 30 second appearance an acting career. I’m going to watch the show nonetheless. It looks hilarious, and I love Matt perry <3

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Anonymous said:
    Nick Jonas = future Oscar winner

    Keep going your fans are proud of you <3

    ___________________

    LMFAO

  • Anonymous

    I really can’t wait. Nick is going to be great. Nick’s tweet last night: haha wow cracked me up for some reason. It was so unexpected. All I can figure is he heard or saw something that he found amusing or something or he meant to reply to someone, but it didn’t work and he just tweeted. Still adorable though.

  • Anonymous

    Awesome can’t wait..

  • DemiandMileyPones

    I cant wait to see him! I wish he was a star on the show. That would’ve been great.

  • DemiandMileyPones

    I meant I wish he was part of the cast, like..he’s on every episode.. idk what’s wrong with me.

  • Anonymous

    His smile :D:D:D:D:D

    Melting….

  • Anonymous

    A little over a week! Can’t wait! I love seeing him trying new things. Wish he would land more guest spots.

  • Anonymous

    This might be all we get to see of him cuz it appears that he’s gonna lock himself back into that black hole called the BeatLab. (that is unless he goes bowling! and ‘stalker’ girl finds him) Hey maybe she can find the BeatLab and drag him out????

  • Anonymous

    Maybe Sarah could follow him to the beatlab and we could see pics. At least he did tweet from there last night. Don’t know why, but I have a tendency to worry about him when we see no pics, no tweets and no spottings. I always hope he is okay and healthy. Anyone have guesses on his haha wow tweet last night. It was kind of cute!

  • Anonymous

    This looks like a good show lol

  • Anonymous

    Sarah Stalker could find the beatlab and let us know if he’s living there. The paparazzi sure can’t find him.

  • Anonymous

    Nick Jonas = future Oscar winner

    Keep going your fans are proud of you <3

  • Xx_LoveMiley_xX

    I can’t wait to see the whole episode with Nick! XD *_____*

  • maybelove

    GUEST STAR ON SONNY WITH A CHANCE OMG I SAID IT ALREADY NICHOLAS, NEMI SEX IS THE DIRTIEST

  • Gearsarealwaysturning

    most exciting half a second of my life.

  • Sesethu aka sese.

    I’m crazy about jonas brother’s a lot i lve them i wish one day i can meed the jonas or spend a week with the.yho guys i’m really crazy about jonas brothers.mwaaah.i lve u you all guys.

  • taylorsromeo

    Wow…. fascinating.

  • Anonymous

    NICK CAN’T ACT!!

  • Anonymous

    Jonas who?

  • Anonymous

    he can’t act for shit but we’ll see…

  • maybelove

    lol oh nicholas, NEMI SEX IS THE DIRTIEST

  • MORICETSZ

    maybelove, why dont u come talk to us on the selena post?

  • KristinaMarie559

    I am so excited for this. His tweets are so adorble <3

    Is it wrong that I keep replaying this video just to watch him close a door? ha

  • Anonymous

    maybelove said:

    GUEST STAR ON SONNY WITH A CHANCE OMG I SAID IT ALREADY NICHOLAS, NEMI SEX IS THE DIRTIEST
    —–
    hey sweetie are you alright?why are you writing NEMI SEX IS THE DIRTIEST to all your posts? wtf!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    am I the only one that only sees a picture and not a video?
    —-
    you’re not alone,anon sistaa..

  • Anonymous

    Lol

  • NICKI

    luv u NICK

  • Anonymous

    Wowza, I was first in a Jonas Brothers post? :|

  • Anonymous

    Feb 8, 2011 @ 04:57 am
    Anonymous said:
    I really can’t wait. Nick is going to be great. Nick’s tweet last night: haha wow cracked me up for some reason. It was so unexpected. All I can figure is he heard or saw something that he found amusing or something or he meant to reply to someone, but it didn’t work and he just tweeted. Still adorable though.
    ————————
    same here..i laughed about it too lol

  • Anonymous

    NICK YOUR SOO HOTT!!!!!!!!!!! :)

  • Averi.leo

    He can act pretty funny i don’t know why people think hes not?

  • Anonymous

    am I the only one that only sees a picture and not a video?

  • Anonymous
  • Anonymous

    Hello?

  • Cady

    I can’t wait to watch :)
    I don’t think you can really judge his acting from CR2/JONAS LA – so before we critcise, we should see him in other roles.

    Disappointed I didn’t see Nick yesterday. I’ve gotten used to seeing him most Monday mornings.

  • Anonymous

    Nick is an acting titan he has really gotten better and is great now can’t wait to see what he does next!

  • Anonymous

    Nick is an acting titan he has really gotten better and is great now can’t wait to see what he does next!

  • Anonymous

    “I don’t think you should open with “Yay black kids”

    LOL

  • Anonymous

    Um…..he was in the clip for like….half a second…but ok.

  • Anonymous

    I can’t wait for this episode!! :D

  • MORICETSZ

    aww!
    nickpost.

    what does he mean with his “haha #wow”

  • Anonymous

    Is he only gonna be in one episode or..?? O.o

  • Anonymous

    around what time is nick in the video?