Taylor Momsen Thigh Highs @ The Grove

rgegege
taylor-momsen-west-hollywood-81



Justin Bieber supporter Taylor Momsen hit up The Grove in LA today. INF.

  • JustBreathe.

    love her .

  • Anonymous

    actually her and lady gaga buy clothes from the same place. u kno that white corset dress taymom always wears its from sex trash clothing if u go to their website and look under press gaga’s picture is there along with taylors.

  • Anonymous

    She’s grrrrrrreat!

  • Emilie

    FUCKING HOT

  • Anonymous

    PixiePerfect said:
    i love her style, to me she’s gorgeous
    ________

    Yeah, she is! and really talented too. <3

  • Anonymous

    Looking sticky as usual…

  • Anonymous

    Wow, she is a freak, she looked so beautiful on gossip girl, but now, WOW, she looks nasty and like a freak with a bad ”hard ass” attitude.

  • omg wtf lolz

    SHES WEARING DECENT CLOTHING! HOUSE PARTAYYYYYYY!!

  • AVPM

    I want to buy that shirt.

    Her style kind of reminds me of Effy stonem(skins uk)

  • Anonymous

  • Anonymous

    i fawking love her! and she has a great body!

  • Anonymous

    I wanna meet her so badly! she seems like the nicest person ever, and so honest :) i LOVE her.

  • _liesyoutold

    I love her style and she knows how to make real music. Her album is rad.

  • Anonymousness

    wasnt this already posted before?

  • KristinaMarie559

    I love her music

  • LetsJumpTheSun

    I actually im not into her kind of music but I have to say that her album is amazing, ah-mazing!

  • Anonymousness

    yeah this is not called artistic…lady gagas oufits are artistic.. well kind of but taylor momsen dresses like a stripper. and shes a whore.

    _______

    i personally don’t find Lady Gaga’s clothing or style very artistic…. I mean, wearing meat? what does that symbolize? Mcdonalds?
    I like Lady Gaga but her clothing just isn’t something i would really stand for hahaha

  • Anonymous

    yeah this is not called artistic…lady gagas oufits are artistic.. well kind of but taylor momsen dresses like a stripper. and shes a whore.

  • Anonymous

    pretty girls smile…and if she didnt wear makeup or the whole package of makeup in one day she would be pretty.

  • CupcakezLover

    Her music is addictive. JS. Idgaf if she dresses like a stripper.

  • Anonymous

    She is beautiful, she is very nice and her music is AMAZING.
    SO FUCK TAYLOR’S HATERS !

  • Gaystew aka KRISBIAN

    You just gotta ignite the light
    And let it shine
    Just own the night
    Like the Fourth of July
    CAUSE BITCH YOU ARE A FUCKING FIIIIIIIRRRRREEE WOOOOOOOORRRRRRRRRKKKKKKKKK

  • Gaystew aka KRISBIAN

    LEEMMME TAKE YA DOWN CUZ IM GOIN TO
    STRAWBERRY FEILDS…
    NUN IZ REAL

  • Anonymous

    I would just like to state on this post that
    her album is fucking amazing. That is all.
    _____________________________
    YOU WHORE!

  • peacelovehearts

    I would just like to state on this post that
    her album is fucking amazing. That is all.

  • Gaystew aka KRISBIAN

    GEICO!!!! CLICK FOR A FREE CAR INSURANCE QUOTE BITCHESSSSSSS!!!!
    ITZ DA LIZARD DUDE WIT AN ACCENT!
    HAHAHAHA

  • Anonymous

    Her album is so amazing and she’s such a sweeheart and so beautiful. <3 Best luck to her.

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    I would just like to state on this post that
    her album is fucking amazing. That is all.
    _____________________________
    YOU WHORE!
    ————-
    Boo.

  • sophieeee

    i like her tights but that shirt thing is ugly…

  • Margotpeeters

    i like her… shes a real artist and makes great music.

    I just don’t think that she should dress like a whore for that. but you know thats her problem, and she doesn’t even care

  • PixiePerfect

    i love her style, to me she’s gorgeous