Vanessa Hudgens Raven Symone Beastly

beastly-premiere-pictures-21


Beastly premiere held at The Grove Pacific Theatres in LA. Photos: Fame.

,

  • Anonymous
  • HisFavoriteGirl

    KJakjdf. Vanessa’s expression bothers me.
    Its the SAME one every – fudging – time.

  • milenator

    Im happy for Vanessa that this movie is finally coming out :)

  • Anonymous

    WOW! So many of my celebs in one post! Raven, Nessa and Mr Alex ‘WALKING SEX’ Pettyfer! YES!

  • Anonymous

    Raven Symone= One of the best child hood star role models of ths generation :)

  • Anonymous

    Wow she is simply awesome and looking very gorgeous in her Beastly Movie !

  • Anonymous

    selena gomez has too

  • jilti

    Raven! I love that girl

  • omg :D
  • Spirit

    You go V.Hottie

  • SmellsLikeTeenSpirt

    Don’t like that dress at all. Not very flattering on her.

  • PrincipessaGabriella

    I love the pretty pattern of Vanessa’s dress but it looks a bit strange on her…oh well she’s still gorgeous! Raven looks amazing! I want to see this movie, looks good.

    Check out my blog:Principessa Gabriella

  • Anonymous

    that sarah girl is wearing that cute dress that selena gomez was wearing…

  • Anonymous

    soo vanessas long hair was just extensions??? wow i love how i loved my hair long because of miley,ashley,vanessa but they all were extentions they all have short hair. wow hollywood is basically lies.

  • Anonymous

    I think she is always looking awesome i watch High School Musical 2 movie she did great wok in this movie its a drama comedy movie i enjoyed movie so if you wanna to watch High School Musical 2 movie online you can go for this link and enjoy the movie….

  • SmellsLikeTeenSpirt

    Anonymous said:

    soo vanessas long hair was just extensions??? wow i love how i loved my hair long because of miley,ashley,vanessa but they all were extentions they all have short hair. wow hollywood is basically lies

    Pretty much,That’s why I would never want to go into Hollywood,It’s just too materalistic for me.

  • Anonymous

    is it just me or did vanessa gain weight?

    not that it’s bad.

  • Anonymous

    she looks kinda fat! is the dreesssss! D:

  • Manda

    Ugh dress. One boob up one boob down? Still she has the JOKER LIP.

  • Anonymous

    Vanessa’s dres

  • Anonymous

    Dang it. Hit the wrong button.
    Vanessa’s

  • Anonymous

    Vanessa’s dress is awkward.

    Makes her look like she’s got one boob way bigger than the other.

  • Anonymous

    she looks like she gained some weight or is it just the dress ?

  • Anonymous

    Raven looks so damn good

  • omg wtf lolz

    Raven = fierce!

  • CupcakezLover

    Raven looks gorgeous.

  • UrSoGay

    Gorgeous!

  • Margotpeeters

    raven is the boss