Nick Jonas GOLF CHARITY HOTTIE

Thx Kara!

  • w

    LJGHBUNNNKN
    He is so qt. Love him sfm.

  • Gearsarealwaysturning

    I watched like 10 mins of the live chat lol. How long was it?

  • Anonymous

    DAMN he didn’t sing london foolishly! I was SPAMMIN that

  • SmellsLikeTeenSpirt

    What is she wearing O_O

  • Anonymous

    Nick J do cute, FIRST JONAS LIVE CHAT I’VE DONE and i’ve been a fan since 07

  • ElenKa luv NJ

    it was about an hour…i’ve seen only 20 mins((

  • Anonymous

    Where the fuck is this bitches clothes? Anyways, Nick looks hot. ;)
    ——-

    AGREED!

  • Gearsarealwaysturning

    He really wants to win that nick award. rofl.

  • ElenKa luv NJ

    i need more

  • Anonymous

    just voted for nick so many times…

  • Gearsarealwaysturning

    Well, I’ll watch what missed soon.

  • SmellsLikeTeenSpirt

    He’s nasty :/ Why do people find them so attractive? O_O

  • w

    The Joe stans I follow aren’t too happy rn :(

  • Gearsarealwaysturning

    Anonymous said:

    just voted for nick so many times…

    He really gets into your head, doesn’t he?

  • Gearsarealwaysturning

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    He’s nasty :/ Why do people find them so acttractive? O_O

    who cares, no one asks you why do you find kurt attractive. Let us be.

  • WakaWakaEhEh

    Nick has not started yet right?
    ___

    Yup.
    http://www.cambio.com/specials/live-chat-with-nick-jonas

  • Gearsarealwaysturning

    xd

  • Anonymous

    lmao. he looks so funnyy, but yet adorable!

  • Gearsarealwaysturning

    :

    Nick has not started yet right?
    ___

    Yup.
    http://www.cambio.com/specials/live-chat-with-nick-jonas

    Thanks. :)

  • Twilightlover:)

    dude these guys r all old and stupid

  • Gearsarealwaysturning

    tunning the guitar live.-

  • ElenKa luv NJ

    Gearsarealwayst… said:

    sup granpa! :) rofl jk I love him. START YOUR DAMN LIVE CHAT NOW!
    —-
    it’s already started girl)

  • Gearsarealwaysturning

    dying-

  • Disco.Is.Dead

    He looks like a cute little mouse when he sings hahaha
    Livechat

  • ElenKa luv NJ

    OMG NIck is singing Bruno Mars ‘s song ! so sexy!

  • WakaWakaEhEh

    Nick is adorbs <3

  • BeautifulLie.

    What a great live chat.

  • putlimeinthecoconut

    i think she heard about the rumours of Nick taking girls to the prom. Dressing like that wont help babycakes xxx

  • Anonymous

    a

  • Anonymous

    t

  • Anonymous

    dfgdgd

  • Anonymous

    granpa nick

  • Anonymous

    i know he is in FLorida and its hot but at night not really… that girl need some clothes ..

  • ElenKa luv NJ
  • Anonymous

    O wow

  • Anonymous

    Yeah that girl’s shirt is very correct. She is a “Wild Child.” What is she like 13? And what and why is she wearing that?

  • SmileForStevi

    i wont even say anything about this chick’s clothes.. or lack there of.

  • Anonymous

    Adorable! People need to stop staying he is fat, he is tiny and I bet tinier in person.

  • Anonymous

    h

  • Anonymous

    He looks so adorable with his grandpa clothing

  • Anonymous

    Let’s be real. He’s cute.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Her outfit is hot

  • Anonymous

    i never said anything about his father…

    his clothes looks old but his face looks young.

    and danngg it was just my opinion take a chill pill
    ————–
    So daddy meant something else? And what else can you wear to golf?? I’m not really in the sport, idk I hate it so much

  • Anonymous

    I think if she would’ve had Taylor Swifts body type, it wouldn’t have seemed so suggestive. I hate curvy girls and booty shorts, it makes their legs look weird and big boob and large shirt just cover up your waist even more

  • Anonymous

    he looks super happy

  • Anonymous

    0

  • Anonymous

    she looks like shes wearing a miley and mandy bracelet just y’know

  • Anonymous

    Ehh.

  • Anonymous

    ………

  • Bleeeh

    heck…. she looks like a bitch i know

  • omgitsnickjonas

    She’s a sloth

    A true hottie knows the difference between a slut and a sloth

  • Anonymous

    I would never let my child out of the house looking like a common street walker.. Ashley Greene must be her role model…

  • idkMyBFFjill

    hey its the baby prostitute again

  • Disco.Is.Dead

    Gearsarealwayst… said:
    I watched like 10 mins of the live chat lol. How long was it?
    ~~~~

    It was like 14 mins.

  • Belovatic

    LIVE CHAT WAS AWESOME!! Nick was singing Conspiracy Theory!!! 17 minutes of awesomeness

  • Anonymous

    just voted for nick so many times…

    He really gets into your head, doesn’t he?
    —–

    id do anything for this kid.

  • Gearsarealwaysturning

    w said:

    The Joe stans I follow aren’t too happy rn :(

    why?

  • Anonymous

    He’s looking very good! :D

  • w

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    He’s nasty :/ Why do people find them so acttractive? O_O
    —–
    I can definitely see how people wouldn’t find Nick attractive, but I do. Mostly because he’s so odd and he reminds me of myself.

  • SmellsLikeTeenSpirt

    Gearsarealwayst… said:

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    He’s nasty :/ Why do people find them so acttractive? O_O

    who cares, no one asks you why do you find kurt attractive. Let us be.
    —-
    Emmm..Okay? Your rude :/

  • :)

    He looks like an 8yr. old trying to be like his daddy.

    and dangggg girll might as not wear shorts just wear your panties..

    why must girls wear booty shorts

    there is short shorts, then there is booty shorts then there are booty shorts that are to tight and look like your underwear….

    as in 5inche total lenght from hip to but

    that aint shorts

  • Gearsarealwaysturning

    Disco.Is.Dead said:

    Gearsarealwayst… said:
    I watched like 10 mins of the live chat lol. How long was it?
    ~~~~

    It was like 14 mins.

    really? but he said he stayed with “us” 13 mins more than what he should, so the live chat was supossed to last 1 min? ._.

  • w

    Gears the chat was an hour long.

  • WakaWakaEhEh

    Nicholas..dsmfosdnfjkdsnfjksdnfsdjkfnsdjk

  • Anonymous

    i want to see that movie beastly so badlyy

  • Gearsarealwaysturning

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    Gearsarealwayst… said:

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    He’s nasty :/ Why do people find them so acttractive? O_O

    who cares, no one asks you why do you find kurt attractive. Let us be.
    —-
    Emmm..Okay? Your rude :/

    No? you are rude asking ALWAYS why do we find him attractive and saying that he is ugly. I respect it. It’s your opinion, but girl, it gets annoying. Sorry.

  • Gearsarealwaysturning

    w said:

    Gears the chat was an hour long.

    Didn’t work for me. ._. I watched 10 mins. Hahaha. I will watch it later :)

  • Untouchable

    :)

  • w

    why?
    —–
    Because they want his solo stuff and it’s supposed to be “his year.”

  • SmellsLikeTeenSpirt

    Gearsarealwayst… said:

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    Gearsarealwayst… said:

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    He’s nasty :/ Why do people find them so acttractive? O_O

    who cares, no one asks you why do you find kurt attractive. Let us be.
    —-
    Emmm..Okay? Your rude :/

    No? you are rude asking ALWAYS why do we find him attractive and saying that he is ugly. I respect it. It’s your opinion, but girl, it gets annoying. Sorry
    —-
    I’m not trying to start anything with you and I actually think your one of the nicest users on this site,so how about a truce? :)

  • Gearsarealwaysturning

    the guy that brought the guitar was joe?

  • WakaWakaEhEh

    I definitely would love to hear one of Nick’s songs..
    But nothing tops Joe’s single ladies dance.

  • Anonymous

    THAT WAS JOE WHO BROUGHT THE GUITAR??

  • Gearsarealwaysturning

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    Gearsarealwayst… said:

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    Gearsarealwayst… said:

    SmellsLikeTeenSpirt said:

    He’s nasty :/ Why do people find them so acttractive? O_O

    who cares, no one asks you why do you find kurt attractive. Let us be.
    —-
    Emmm..Okay? Your rude :/

    No? you are rude asking ALWAYS why do we find him attractive and saying that he is ugly. I respect it. It’s your opinion, but girl, it gets annoying. Sorry
    —-
    I’m not trying to start anything with you and I actually think your one of the nicest users on this site,so how about a truce? :)

    :) okay.

  • WakaWakaEhEh

    the guy that brought the guitar was joe?
    ___

    I think it was John.

  • Gearsarealwaysturning

    w said:

    why?
    —–
    Because they want his solo stuff and it’s supposed to be “his year.”

    Really? Oh god, so mature. It can be everybody’s year.

  • Anonymous

    Oh.

  • Anonymous

    exactly three sips of water hahahah

  • sgw888

    they looks like father and daughter………

  • Gearsarealwaysturning

    WakaWakaEhEh said:

    the guy that brought the guitar was joe?
    ___

    I think it was John.

    Nope. The one who brought it and then handed it to John. I don’t know if you saw him, but he looked like joe. When nick said “Oh look what we have here” I thought joe was going to join him lol

  • WakaWakaEhEh

    Nope. The one who brought it and then handed it to John. I don’t know if you saw him, but he looked like joe. When nick said “Oh look what we have here” I thought joe was going to join him lol
    ___

    Ooh, well I wasn’t really paying attention, but I don’t think it would’ve been Joe.. he would’ve joined the chat.

  • Gearsarealwaysturning

    :B

  • Anonymous

    it wasn’t joe

  • xSweetCandyxx

    He looks so cute :)

  • Anika

    the chat was wayyy longer than 14 minutes.
    it started 15 minutes later than it was supposed to start, but it went on for at least 40 minutes.

  • ElenKa luv NJ

    pls tell me how can i vote for Nick? link?)

  • Gearsarealwaysturning

    gotta go! adios! :)

  • ElenKa luv NJ

    my fav #cambiochat part! “can i be yr gf?” nick freaking jonas!: “I DON’T SEE A PROBLEM IN THAT” omgs

  • karina

    he look so hot xd

  • Anonymous

    haha i know right. what makes anyone think thats cute.fir thing i said when i saw this was WTF!?

  • imafuckingvampire

    Where the fuck is this bitches clothes? Anyways, Nick looks hot. ;)

  • Maryse

    The live chat was AWESOME!
    His cover of “Rocketeer” *.*
    who said he can’t sing? haha
    he was cool when he sang ” A little Bit Longer” with his Iphone’ app haha. i love that guy!

  • Anonymous

    Love the girls outfit! And guys. The spring style is cutoff shirts. DONT HATE. she looks cute.

  • Tracy

    What the heck is this girl wearing? I mean come on. Put on something that doesn’t look like you took it out of your 5 year old sister’s closet.

  • Anonymous

    htgrfge

  • BabyYoureAFirework
  • ElenKa luv NJ

    hi baby)

  • Anonymous

    who cares, no one asks you why do you find kurt attractive. Let us be.
    —-
    Emmm..Okay? Your rude :/
    ——–
    YOU just fucking said Nick was “nasstty” and wondered how in the world people found him attractive and all she said was she didn’t get how you found kurt attractive so it doesn matter.

  • Anonymous

    my fav #cambiochat part! “can i be yr gf?” nick freaking jonas!: “I DON’T SEE A PROBLEM IN THAT” omg
    ———————-
    same here i was freaking out lol

  • Anonymous

    …..

  • Anonymous

    o? you are rude asking ALWAYS why do we find him attractive and saying that he is ugly. I respect it. It’s your opinion, but girl, it gets annoying. Sorry.
    —————-
    Amen! I don’t find whoever she likes good looking but I’m sure she has different tastes and sees something in him. I see a hell lot in Nick that I see nowhere else and I don’t get why people who don’t know anything about him insult him!

  • SellyismygirlCrush

    That is one awkward pic.. Nick looking all UMF and then that chick.. :\

  • Anonymous

    He looks like an 8yr. old trying to be like his daddy.

    and dangggg girll might as not wear shorts just wear your panties..

    why must girls wear booty shorts

    there is short shorts, then there is booty shorts then there are booty shorts that are to tight and look like your underwear….

    as in 5inche total lenght from hip to but

    that aint shorts
    ————–
    Nick looks fucking OLD in this picture, what do you mean “trying to be like is daddy”? I don’t even see Papa Jonas do half the things he does

  • :)

    i never said anything about his father…

    his clothes looks old but his face looks young.

    and danngg it was just my opinion take a chill pill

  • Anonymous

    YOU ALL ARE SO DUMB SHES 17 YEARS OLD SHE CAN DRESS HOWEVER SHE WANTS.
    dumbasses

    she also didnt even want this picture on this stupid site

  • ElenKa luv NJ

    Anonymous said:

    my fav #cambiochat part! “can i be yr gf?” nick freaking jonas!: “I DON’T SEE A PROBLEM IN THAT” omg
    ———————-
    same here i was freaking out lol

    i was like, Oh God he ‘s single lol)))

  • Anonymous

    b

  • Anonymous

    cute outfit slut.. get some fucking clothes on.

  • Anonymous

    .

  • DearTaylor
  • Anonymous
  • Anonymous

    I love you nick

  • BeautifulLie.

    I love him.

  • Gearsarealwaysturning

    sup granpa! :) rofl jk I love him. START YOUR DAMN LIVE CHAT NOW!

  • NATASHA.

    Honestly Oceanup, who the hell are you to just upload a picture of some girl without even ASKING her?! And that girl Kara who sent you the picture isn’t even the girl WHO HAS CLOTHES ON. Just because she has a cut off shirt and she’s wearing shorts doesn’t mean ANYTHING. We live in FLORIDA, aka, its ALWAYS HOT down here. Who are you all to judge? You’re all just jealous because it wasn’t YOU standing next to him. Have a nice day.

  • omg wtf lolz

    Weird, I know a girl who looks like her.

  • WakaWakaEhEh

    I’m getting tired of spamming Nick on Twitter x_x

  • Gearsarealwaysturning

    Nick has not started yet right?

  • Disco.Is.Dead

    They look like grandpa and grand daughter