Miley Cyrus SNL PROMO PICTURE

mileysnlpic9


Thx Elle!

  • Anonymous

    Ggbgbyb

  • Anonymous

    I’ll Bet Youu ANYTHING That’ll She Will Date One Of The Strokes Members A N Y T I M E S O O N!!!!

  • milenator

    OMG cant wait!!!
    but i actually thought it was taped live

  • Anonymous

    wow miley is so beautiful

  • Anonymous

    She looks so pretty

  • Anonymous

    :) Finally, she dyed her hair back to goodlooking!

  • Bubbly-Joe

    I’m excited for this. And I think it’s live, but she went to the studio and they took pics and stuff… But maybe they filmed her monolouge early. I’m not sure.

  • Anonymous

    I’m guessing most of you guys are too young to watch snl..lol

  • Anonymous

    I’ll Bet Youu ANYTHING That’ll She Will Date One Of The Strokes Members A N Y T I M E S O O N!!!!
    ——
    haha, yeah but they’re all over 30 and have wives or girlfriends.

  • Anonymous

    it is taped live, meaning they don’t edit any of it. They leave it raw. It’s taped live on a different day and then aired on Saturday. :)

  • Anonymous

    actually sorry.. that was probably rehearsal, they film it live on Saturday. my bad. :D

  • Anonymous

    I know rightt! I love me some Julian Casablancas <33

  • Anonymous

    test

  • Anonymous

    online store———– ht tp://ww w.cgr ocery.co m

    U G G($48)

    N F L ($28)

  • Anonymous

    Miley looks so tall lately, like she’s had a growth spurt. Her face and body looks much fuller and more womenly and her smile is so big. She must be having a great time w/the people from the show.

  • Anonymous

    Check out the latest Miley Cyrus news at my website!
    http://flyonthewallprods.wordpress.com/

  • CaamiJonas

    Beautiful <3

  • Anonymous

    THEEE STROKESSSSS!!!!!!

  • Anonymous

    THEEE STROKESSSSS!!!!!!

  • Anonymous

    She should not be standing next to those musical geniuses!

  • Anonymous

    I can’t wait :)

  • Anonymous

    Anonymous said:
    She should not be standing next to those musical geniuses!

    ——
    oh my god, i love you so much. :D:D:D

  • Anonymous

    she looks hot.

  • Anonymous

    :)

  • Anonymous

    YES the Strokes are back <3 haha

  • Anonymous

    I love her so much!

  • Anonymous

    so pretty:)

  • blackswan

    milenator said:
    OMG cant wait!!!
    but i actually thought it was taped live
    ————————————
    most of it is live. however, there are some scenes and skits that just can’t be live, for whatever reason, so those are filmed on Thursday. but as someone already mentioned, hardly, if any, editing is done to it. so technically, it is all live.

  • alejandro

    <3

  • Chloees

    She’s wearing normal clothes!!Seems like Miley is back,finally!!

  • Anonymous

    pretty and the dude with the leather pants look sexy

  • Anonymous

    “Miley Cyrus comments on Nick Jonas and Niley Rumors and has this to say about the Rumor” – http://tinyurl.com/4l692xa

  • Anjhanee

    Hi everyone– Please check out my covers on my YouTube Channel! Thanks so much if you do!

    http://www.youtube.com/user/DaiseAnjhanee (:

  • Anonymous

    she looks so cute

  • MileyDemiJoBros

    can’t wait :)
    love her so much <3

  • Anonymous

    HAHAHAHA! I agree with you 100%

    The Strokes are insanley amazinggg! & Miley is just being Miley. :)

  • Anonymous

    OMFG MILEY! get off the strokes. was KOL now the strokes they ouze cool, she ouzes shit

    thank you

    goodbye!

  • Anonymous

    love her

  • Anonymous

    she rocks

  • Anonymous

    cant wait

  • Anonymous

    come on miley dont lose it . we support you

  • Anonymous

    STROKESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! and miley…