Selena Gomez DREAM UP DARLING

selena-gomez-dream-up-1


Credit: Selena-Fan.Org & Sofie.

  • Lolie

    JoeHoe15: oh you know, magazines always say what they want to… i think the “not that wise” is because in the interview, they might talk about his relationship with Taylor, Camilla, Demi & Ashley, and said “he’s a heart breaker ” or something like that :/

  • Lolie

    Anonymous: Yeah, Selena is more girly now ^^
    Cool, french mag covers are really great :)

  • Anonymous

    yeahh ! finally a french article !
    not easy to understand this web site for
    a french girl like me –‘

    i have this magazine ^^ Nice ! <3

  • Anonymous

    @Lolie
    @JoeHoe15:
    U’re right lolie it’s that , they talk about joe’s relationship
    And i wanna say that if selena is dress like that it’s just because the photo is from the WOWP photoshoot

  • canada goose clothes

    According to the market research, we can get such a conclusion that most consumers speak highly of canada goose clothes. In terms of their own experience, canada goose clothing could offer the enough warmth, ultimate comfort and best protection to them. These good merits are just the basic function of canada goose down coats. All these canada goose coats could bring fashion and beauty to the wearers at the same time. That shows the perfect combination between function and fashion. In summary, it is worthwhile for people to buy canada goose in the chilly winter.

  • Lolie

    anonymous:: Yeah, you’re right, saying what i said was a little rude, but she has a weird style, don’t you think?
    I mean, she’s pretty, but sometimes, she dresses like a kid or like a grandma … No offence, she still looks pretty (and honestly, i don’t know how is it possible! haha) but i think she doesn’t have found her style yet ;.

  • Lolie

    but hey, i was right about the article!!
    haha

  • Anonymous

    More Dream’up on Facebook -> http://www.facebook.com/dreamupmag !!!
    +
    Twitter ->
    @DreamupMag

  • Anonymous

    Lolie : That’s right sometimes , in The WOWP She’s dressed like a kid , But in the all day life , I like her style , she more girly than before :) And yeah u were right , I’m french and I read it , it’s a cool mag :)

  • Anonymous

    Lolie : That’s right sometimes , in The WOWP She’s dressed like a kid , But in the all day life , I like her style , she more girly than before :) And yeah u were right , I’m french and I read it , it’s a cool mag :)

  • cam

    i need to buy it now i haven’t by a magazine since march

  • JoeHoe15

    I wonder why they put “not that wise!” on Joe.. :\

  • Lolie

    Oh, a french magazine :)
    Yeah i agree, selena dresses like she’s 12… She NEEDS to look a little more older than that, i mean come on, she’s 18 now !
    but she’s pretty :)

  • Lolie

    For those who want to know what’s on the cover on this magasine:
    Selena : “Her girl’s secrets”
    Vanessa Hudgens: “Still addicted to Zac…”
    Justin Bieber: “To the lie detector”
    Joe Jonas: “Not that wise!”
    Nina Dobrev: “in her privacy”

    and i think this guy named M. Pokora is a french singer…

  • copymonster

    looks awesome

  • Lolie

    and i can’t translate the interview because the quality isn’t good at all, i can’t see anything :/ sorry!

  • island.B

    i LOVE her hair so much.!
    idk what it says tho :/

  • Anonymous

    shes dresses like shes 12

  • JustinBieberWarrior

    she was on the cover of the 47 street magazine too
    http://www.facebook.com/Revista47?ref=ts&sk=wall
    she looks stunning