Selena Gomez Monte Carlo FIRST LOOK

jlkjk
seljjjj



Monte Carlo due July 1, follows Selena Gomez as Paris-bound high school grad Grace who is let down when she finds out that the adventure she researched & booked for herself and best friend Emma [Katie Cassidy] isn’t quite as grand as she had imagined, reports USA Today: Their dream vacation..

..is unwittingly saved by British socialite Cordelia Winthrop Scott, an impeccably dressed brat who is a doppelgänger for Grace. After a case of mistaken identity & armed with Cordelia’s invitation to a glitzy gala in Monte Carlo, the girls head south to live it up for a week, wearing fancy clothes and meeting dashing men.

Selena: ‘Obviously, I want to transition into film, and this is taking baby steps to where I want to be.‘ Selena played two different characters and had to learn two different British accents, one for the real Cordelia and another for the impostor, Grace. ‘Accent training was hardest thing on top of learning lines.’ She reported to the set in Budapest, Hungary, two weeks early for voice training.

  • Anonymous

    Selena sucks. Of all the Disney girls, she is most mediocre and basic.

  • Anonymous

    She also has more acting skill than any other disney girls.

  • Anonymous

    where is everyone -_____-

  • Anonymous

    This is more predictable than anything. The movie will come out and cue the complaints about the accents!!!!!!!!!!!!!!!! Happens with practically every movie these days with accents. Ugh.

  • DemiForPresident

    I farted in class today!

    Oh really?

  • Anonymous

    I truely hope u know that’s an opinion not fact

  • ilovepeacock

    It looks bokring selena should do more comedy

    How does a movie still look make it seem like the movie is boring?
    I’m REALLY starting to lose faith in humanity.

  • Anonymous

    great

  • Anonymous

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.

  • Jackiekins

    Anonymous said:

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena.

  • DavidArchiefan

    I’m really excited for this

  • peacelovehearts

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena.
    ————————
    Brenda Song….

  • copymonster

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena.
    ————————
    Brenda Song….

    Brenda’s a great actress,too. But Selena is more.. idk how to describe it. But Selena just has more.. “chemistry” with the audience that even though she’s not REALLY trying hard like Brenda, she’s still funny. Idk. My opinion.

  • Anonymous

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena.
    ——
    Alyson Stoner

  • Anonymous

    It looks bokring selena should do more comedy

  • Anonymous

    Definitely looking forward to seeing Selena step her game up!

    http://www.youtube.com/watch?v=Vn3ihw3Uf-E

  • Jackiekins

    I’m so excited for this movie. I want to see how Selena did. I bet she worked hard on this movie. Two characters? That”s a lot.

  • Anonymous

    Cool I’m excited, and look at these haters who haven’t seen the trailer yet or what’s the film is gonna be like already judging, how pathetic!

  • Anonymous

    I farted in class today!

  • Anonymous

    i can not wait for this movie. the trailer needs to be released asap.

  • Anonymous

    Cory Selena Leighton and Cassidy all ‘In one film?? Well I’m looking foward to it ;) grr when is the Trailer coming out tho, that’s what I wanna know.

  • Miley- Demi -David A lover

    she should focus on acting if she really wants to be a film actor.. no need for side projects.

  • liyahlovex3

    selena is such a talented actress. and thats what she should stick too.not singing.lol

  • ColdAsU

    Perfect! I could see this for my birthday since my birthday is july 6th!!Monte Carlo then Harry Potter! Anyway,the dress color looks awful on all of them.Not as bad looking on the blonde though but only because its has other colors on it.

  • SarahBarah

    Sounds like that Hilary Duff movie.

  • Anonymous

    In posts about celebrities, Disney especially, sometimes I just look for comments from posters with icons about the celebrities. It’s like, if people hate a celebrity, for some really nonsensical reason, all their reasoning goes out the window when it comes to them, but MOST the time when someone with an icon comments, they make sense and their comments are that of a person with some sanity. Just something I noticed.

  • mels

    Alive? Anyone?

  • dontstopbelievin?

    can’t wait :)

  • Anonymous

    So excited!

  • Firework

    omg IM SO PROUD OF MY BB GURLLLLL-cries tears of joy before firework comes-

    lol

  • Anonymous

    cant wait to see it!

  • copymonster

    Brenda’s a great actress,too. But Selena is more.. idk how to describe it. But Selena just has more.. “chemistry” with the audience that even though she’s not REALLY trying hard like Brenda, she’s still funny. Idk. My opinion.
    —–

    i’m not just saying that ’cause i love her, there’s..just something with her when she acts.

    you say that because you love selena … is completely understandable.
    Personally I’m not so sure of her acting Skill… I think there are more talented people that you forget.

  • Anonymous

    Brenda’s a great actress,too. But Selena is more.. idk how to describe it. But Selena just has more.. “chemistry” with the audience that even though she’s not REALLY trying hard like Brenda, she’s still funny. Idk. My opinion.
    —–

    i’m not just saying that ’cause i love her, there’s..just something with her when she acts.

    you say that because you love selena … is completely understandable.
    Personally I’m not so sure of her acting Skill… I think there are more talented people that you forget
    —–
    selena has not been challenge as an actriss she always play the same character mean sarcastic girl. just like in this movie. there is nothing to compare her and dakota fanning is wayyyyy better than her.

  • Anonymous

    Morning people!
    I think Emily Osment its really good!

    I do not know why selena fans think she will win an Oscar … hahaha … I mean … watch her stage presence… so weird.
    ——
    oscars r for acting not music

    well she not a very good actriss if she can’t act like a good singer lol. she sucks on stage.

  • Anonymous

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena
    —-
    emily and miley

  • mileyluver15

    not a fan of selena but i wanna see this movie cory monteith <3

  • mileyluver15

    please tell me cory monteith doesn’t kiss selena…

  • mileyluver15

    peacelovehearts said:

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena.
    ————————
    Brenda Song….

    shia labeouf HAH!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena

    —–

    shia labeouf

  • Anonymous

    dadsad

  • Anonymous

    Cant wait

  • bar

    can’t wait! love sel

  • copymonster

    i’m not just saying that ’cause i love her, there’s..just something with her when she acts.

    you say that because you love selena … is completely understandable.
    Personally I’m not so sure of her acting Skill… I think there are more talented people that you forget
    —–
    selena has not been challenge as an actriss she always play the same character mean sarcastic girl. just like in this movie. there is nothing to compare her and dakota fanning is wayyyyy better than her.

    have you seen the Cinderella Movie? Starring Selena? Yeah, she played as a nice girl there.

  • Anonymous

    copymonster said:
    i’m not just saying that ’cause i love her, there’s..just something with her when she acts.

    you say that because you love selena … is completely understandable.
    Personally I’m not so sure of her acting Skill… I think there are more talented people that you forget
    —–
    selena has not been challenge as an actriss she always play the same character mean sarcastic girl. just like in this movie. there is nothing to compare her and dakota fanning is wayyyyy better than her.

    have you seen the Cinderella Movie? Starring Selena? Yeah, she played as a nice girl there.
    —-

    cinderella 2 was horrible… lol… come on girl!! you have to admit.

  • copymonster

    selena has not been challenge as an actriss she always play the same character mean sarcastic girl. just like in this movie. there is nothing to compare her and dakota fanning is wayyyyy better than her.

    have you seen the Cinderella Movie? Starring Selena? Yeah, she played as a nice girl there.
    —-

    cinderella 2 was horrible… lol… come on girl!! you have to admit.

    there was a cinderella 2? lmao. no,it’s just a remake :) it’s not 2. mehh, that movie made me cry. specially when selena finally forgave drew :’) lol. sorry, my standards are low when it comes to movies like that.

  • Anonymous

    who has the flattest chest of them all?

  • Anonymous

    Miley is not that great of an actress. At least I can’t really judge until I see her new movies. Last Song just didn’t do it for me.

  • Anonymous

    OMG selena just has no boobs..look at her dress, it’s gorgeous but she..it doesn’t fit at all!

  • Anonymous

    Anonymous said:
    why do u hate her?

    ————

    I wonder the same thing about miley….
    honestly I dont know

  • Anonymous

    copymonster said:
    selena has not been challenge as an actriss she always play the same character mean sarcastic girl. just like in this movie. there is nothing to compare her and dakota fanning is wayyyyy better than her.

    have you seen the Cinderella Movie? Starring Selena? Yeah, she played as a nice girl there.
    —-

    cinderella 2 was horrible… lol… come on girl!! you have to admit.

    there was a cinderella 2? lmao. no,it’s just a remake :) it’s not 2. mehh, that movie made me cry. specially when selena finally forgave drew :’) lol. sorry, my standards are low when it comes to movies like that.
    ____

    dont worry…as I said it is understandable.

    I love Miley and I will always support her at all …. right or wrong

    #ItsAfanThing

    PEACE!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena

    ______

    The jonas Brothers… lol

  • Anonymous

    idk why the hell ppl say she has a big head. obviously not on this post but in others. her head is actually wierdly small and wide

  • Anonymous

    Anonymous said:
    idk why the hell ppl say she has a big head. obviously not on this post but in others. her head is actually wierdly small and wide

    —-

    lol… yeah.. her head is a very strange … like a balloon… but i love ballons! :)

  • Anonymous

    looks boring.

  • Anonymous

    anyone else think that selena looks WAY too young to be hanging out with katie and leighton? like she looks like a little sister tagging along. just my thoughtssss

  • LadyWithTheBigBrownEyes

    we need a trailer. hello ? 3 months left

  • teamnobody

    omg IM SO PROUD OF MY BB GURLLLLL-cries tears of joy before firework comes-

  • teamnobody

    Mar 21, 2011 @ 07:32 pm
    diane n. said:

    when does the trailer come out?
    ==

    hasnt released yet .nobody knows when

  • Anonymous

    purrrrrtty.

  • Firework

    I hate Selena ._.

  • w

    http://farm2.static.flickr.com/1285/4702271097_91609d4929_b.jpg

    Watching :) Even though Transformers will kill it.

  • teamnobody

    Mar 21, 2011 @ 07:46 pm
    Firework said:

    I hate Selena ._
    ==

    ohh

  • Anonymous

    why do u hate her?

  • JustinBieberWarrior

    have you seen the Cinderella Movie? Starring Selena? Yeah, she played as a nice girl there.
    —-
    she was actually pretty sassy. but i loved her acting in that movie, her character was better than her real self haha.

    i think selena gets so much attention because shes pretty though. i mean emily osment and alyson stoner have acting potential as well and they get no attention cuz they are not as pretty. and selena sometimes overacts on her show.

  • diane n.

    when does the trailer come out?

  • Anonymous

    jgm

  • PeaceLoveGomez

    i REALLY want to see this!

  • deannamollie

    I wanted to see it, until I read this..

    Hmm, Lizzie McGuire movie much??!! Hilary Duff plays Lizzie who goes to Italy and is mistaken for the Italian pop star Isabella. Cue fake Italian accent by Isabella towards the end of the film.
    This is going to suck.

  • yooo

    For those of you who are purchasing Titanium Jewelry or Titanium Necklaces, we realize that this is one of the most important purchasing decisions you will make.

  • Anonymous

    Another Selena Movie will BOMB at the Box Office LOL!! ramona & Beezus should of went straight to DVD!

  • Anonymous

    I wanna see!!!!

  • Anonymous

    Leighton Meester is the best!!!

  • Anonymous

    Morning people!
    I think Emily Osment its really good!

    I do not know why selena fans think she will win an Oscar … hahaha … I mean … watch her stage presence… so weird.

  • brasil

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena.
    ————————
    Brenda Song….

    ———————-

    zack Efron

  • suckit

    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena.
    ————————
    Brenda Song….

    —-

    Prefect answer.

  • Anonymous

    copymonster said:
    She also has more acting skill than any other disney girls.
    ——-
    I don’t agree.
    ——————————-
    Name somebody in Disney who has better acting skills than Selena.
    ————————
    Brenda Song….

    Brenda’s a great actress,too. But Selena is more.. idk how to describe it. But Selena just has more.. “chemistry” with the audience that even though she’s not REALLY trying hard like Brenda, she’s still funny. Idk. My opinion.
    —–

    you say that because you love selena … is completely understandable.
    Personally I’m not so sure of her acting Skill… I think there are more talented people that you forget.

  • Anonymous

    hgf

  • m

    Anonymous said:
    Morning people!
    I think Emily Osment its really good!

    I do not know why selena fans think she will win an Oscar … hahaha … I mean … watch her stage presence… so weird.
    ——
    oscars r for acting not music

  • xSweetCandyxx

    This movie sounds so intresting i can’t wait to see it ;)

  • YouGoGlenCoco

    … I can’t even hear the difference between Australian accents & British accents O_O.. I mean, I can’t wait to see this movie whoo! *awkward silence*

  • UKnowULuvMe

    She looks stunning. I hope the movie is good and does well ,but I have a feeling it won’t do either of those things. Then again I’m wrong all the time so…. yeah :)

  • Anonymous

    bleh