Miley Cyrus NEW GYPSY HEART Promo

5582781540_0ec2f09c97_b


Thx Hadera.

  • Anonymous

    DAMN!!!!!! HOT! BETTER LOOKING THAN SKINNY ASS SELENA GOMEZ!

  • Anonymous

    miley os beautiful you guys are sick

  • LucyWhite

    Fuckin’ hot.
    Her face looks odd though – but I think it’s just the picute/photoshop

  • Anonymous

    pretty

  • LetsJumpTheSun

    yes it looks like her, smh.

  • Anonymous

    i totally agree with you ..!!

  • UKnowULuvMe

    She looks incredibly sexy! Luv her! :)

  • UKnowULuvMe

    She looks incredibly sexy! Luv her! :)

  • Xx_LoveMiley_xX

    OMG she looks GORGEOUS!!! *_____* <3

  • Anonymous

    CAN SELENA FANS GET OUTTA HERE? GO TO UR FUCKING DWTS POST AND POST HOW SHE SINGS “AMAZING” :s

  • Anonymous

    she didn’t have the only jelouse people of miley lookking hot are selena fans because selena can’t sing,cant perform and has the body of a fucking kid! so they batch on miley because they are jelouse.
    ——
    hahahaha nooo loser, miley “horse face” cyrus is who cant sing for save her disgusting life, she have such a man and nasal voice ewww!!! and miley looking hot??? yeahhh right!!! hahahaha miley fans are sooo stupid and retarded, exactly like her a huge joke!!! sooo funny!!! and who is this world can be jelous of that talentless and ugly attetion whore
    —-
    look who is here selena whore! Miley looks more like a woman than selena, who looks like a little girl and has man parts, Miley you wish she look like a horse face miley gorgeous at least miley don’t look like miss piggy like selena with the huge head and big ass nose she has.miss piggy nose lol. miley is hot and she can wear things like this and she looks sexy, selena wears somthinglike this and we will see all her boney bones and no body. miley looks hot. If anyone is a jke is selena who can’t sing or perform or do normal interview the girl is so stupid her people have to feed her line thru an ear piece.

  • Gearsarealwaysturning

    Anonymous said:

    Her face looks manly

    Are you fucking blind miley look like a woman. selena fans get the fuck off just because selena can’t pull sexy outfits like this because she has no body or a fucking ass to show, don’t rain on the sexy miley she has a body and she looks her age.

    That was stupid she didn’t even mention Selena. LOL. take your pills before you go on the internet! :)

  • ssexybeast

    God grant her mercy.

  • Anonymous

    Her face looks manly

    Are you fucking blind miley look like a woman. selena fans get the fuck off just because selena can’t pull sexy outfits like this because she has no body or a fucking ass to show, don’t rain on the sexy miley she has a body and she looks her age.

    That was stupid she didn’t even mention Selena. LOL. take your pills before you go on the internet

    she didn’t have the only jelouse people of miley lookking hot are selena fans because selena can’t sing,cant perform and has the body of a fucking kid! so they batch on miley because they are jelouse.

  • Entertainmentlove

    stop trying so hard to be sexy, looks stupid just be naturale

  • Anonymous

    cool cant wait to hear it

  • Anonymous

    hey

  • Anonymous

    sluttttttttttttttttttt.

    and she likes it.

    She wants to be sexual and nasty.

    Her choice.

    Her slutiness is supposed to distract us from her raspy voice, ugly fat face and big ass ears and thighs. Wonder if this show will feature her vagina again. & she gets all sweaty on stage. She needs to be a different kind of performer.

  • Anonymous

    pretty

  • Anonymous

    wow it is so sad tht yuu hav to ”diss” miley n call her alll tht shit i bet yu would wish to have her body n shes not an attention whoree rite now yu are for posting this shitt get a lifee instead of bashing on someone famous

  • Anonymous

    Are you fucking blind miley look like a woman. selena fans get the fuck off just because selena can’t pull sexy outfits like this because she has no body or a fucking ass to show, don’t rain on the sexy miley she has a body and she looks her age.
    —–
    no retarded you are the fucking blind!!! everybody says that she doesnt even look like a girl!!! hahahaha and what body you think miley have??? shes sooo fat, also she have no boobs, and no ass at all, her ass is soo flat and looks ridiculous in shorts, her legs are chubby and have sooo much cellulites gross!!! all that talentless atettion whore have is a huge and weird hips ewwwww…. sooo miley always fail trying so hard to looks sexy, and always embarrasing herself, shes soo pathetic!!!! ewwww miley is such a nasty and disgusting hoe!!! FACT!!!

  • Anonymous

    she didn’t have the only jelouse people of miley lookking hot are selena fans because selena can’t sing,cant perform and has the body of a fucking kid! so they batch on miley because they are jelouse.
    ——
    hahahaha nooo loser, miley “horse face” cyrus is who cant sing for save her disgusting life, she have such a man and nasal voice ewww!!! and miley looking hot??? yeahhh right!!! hahahaha miley fans are sooo stupid and retarded, exactly like her a huge joke!!! sooo funny!!! and who is this world can be jelous of that talentless and ugly attetion whore????

  • Peace’n’Love

    pretty

  • Anonymous

    cute

  • Selenahighquality

    she looks oddd..
    http://selenamgomez.bz

  • Anonymous

    WOW she looks amazing! and hot body(:
    oh and go vote for her for kids choice award! last day!!! watch the kca’s at nick tonight!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    she didn’t have the only jelouse people of miley lookking hot are selena fans because selena can’t sing,cant perform and has the body of a fucking kid! so they batch on miley because they are jelouse.
    ——
    hahahaha nooo loser, miley “horse face” cyrus is who cant sing for save her disgusting life, she have such a man and nasal voice ewww!!! and miley looking hot??? yeahhh right!!! hahahaha miley fans are sooo stupid and retarded, exactly like her a huge joke!!! sooo funny!!! and who is this world can be jelous of that talentless and ugly attetion whore????
    ——
    Girl, you need to get your eyes checked.. She’s not fat or flat. She’s normal weight. (this comment is from anorectic girl, who is in this situation pretty much becauce of your kind of idiots) So bitch just STFU

    And I am not stan of Miley. I don’t like her personally or musically, but everybody has own opinion. Don’t try too hard, you’ll be sexy :)

  • Anonymous

    Some of the people on Ocean up today need to join Haters Anonomous. They truly need help.

  • Anonymous

    SOOOOOOO FREAKN HOT

  • Anonymous

    I’d hit that

  • milenator

    HOT DAMN

  • 4ever

    pretty….. I love her at KCA,perfact look n outfit….love her

  • Anonymous

    I just laugh a lot with all your comments. I’m a Selena fan, and i like Miley too. I think Selena fans need to get out of here! c’mon girls, if you hate Miley, don’t waste your time hereee! And Miley fans, don’t be stupid and let them think whatever they want, if we love Miley, we know that she can do whatever she want! If she wants to be a slut, she can do it SO WHAT?! And i don’t think Selena is a skinny ass, i mean, she has more body than Miley. Miley is just more plastic than Sel.

    about the picture, i think she looks GREAT! but her face look strange, maybe has a lot of photoshop.

  • Anonymous

    pretty

  • sayitya

    Gypsy heart? w/e. Her eye makeup looks strange along with that dumb outfit and GUMBY LEGS

  • Tory burch shoes sale

    Yesterday, my friend bought a Tory burch shoes salewhich is so beautiful, i am surprised by the design and style.
    do you have a Tory burch wedgespair of now? if not, go to online store and have one, it is so amazing!!!
    there are many online stores having Tory burch flip flops,i believe you gonna like it!

  • James

    Too much photoshop. I prefer the natural look.

  • Anonymous

    pretty

  • Anonymous

  • Anonymous

    She’s looking gorgeous(:

  • Anonymous

    she is a really beautiful girl
    but she looks fugly trying to look sexy strong

  • Anonymous

    sexy

  • Anonymous

    She looks bad.

  • Anonymous

    Her face looks manly

  • Ashe Cyrus Jonas

    nice

  • Anonymous

    she’s gorgeous <3

  • Anonymous

    she looks hot with those shorts.

  • Misty

    She looks beautiful in that picture!

  • diane n.

    What did they do to her face? It doesn’t even look like her.

  • Anonymous

    Her face looks manly

    Are you fucking blind miley look like a woman. selena fans get the fuck off just because selena can’t pull sexy outfits like this because she has no body or a fucking ass to show, don’t rain on the sexy miley she has a body and she looks her age.

  • Anonymous

    Miley is so beautiful and sexy looking.

  • Disco.Is.Dead

    Her eyes look so intensee <3

  • Anonymous

    i dont dont like miley but she looks pretty

  • Anonymous

    I new for this pic a long time ago

  • Anonymous

    .

  • Anonymous

    Slut

  • Anonymous

    beautiful :)

  • Diamonds

    i LOVE her!