Selena Gomez Recording Duet W/ Justin?


Is Selena recording a duet with Justin? ‘I don’t know. You know, with my friends, I always make sure that I try to keep like family and business separate because it doesn’t really go well sometimes.. I don’t know about that. We’ll see.’

On her future: ‘Ultimately I’d like to slow everything down and just do acting for when I’m older. But right now I have a passion for music. I’m young and I love traveling and I’m kind of embracing all that.’ On Rebecca Black’s Friday: ‘I love it! Total guilty pleasure!‘ MORE videos under!


  • ilovepeacock

    OMG this Miley vs. Selena shit is go fucking annoying at this point.

  • Anonymous

    Ugh I know,…I wish they took a few pics at the KCA, :(

  • Anonymous

    Together’

  • Anonymous

    the shirt shes wearing reminds me of that lady gaga outfit

  • wtf

    omg this bitch keep acting and copying everything miley does remember last year she cried just like miley but now she acted like miley when she won this year award omg omg iam soo bla dancing and runing
    now she likes friday too
    iam waiting for her book meters to go !!!
    ===

    I actually kinda agree
    like with her having a clothing line a year after Miley had one (Demi never made a line)

    anyway with this KCA i felt she was copying Miley by her outfit
    last year’s KCAs Miley didnt dress up
    this year selena didnt dress up

    I think its also explains why selena was creeping on Miley in that one photo cause she was looking at what Miley was wearing
    http://twitpic.com/4gkbsp

  • LOL

    Anonymous said:

    omg this bitch keep acting and copying everything miley does remember last year she cried just like miley but now she acted like miley when she won this year award omg omg iam soo bla dancing and runing
    now she likes friday too
    iam waiting for her book meters to go !!!

    ————

    Are you fucking kidding me? Selena keeps copying miley shit is so fucking old. In other words NOTHING Selena ever does again in her life can be about herself but it’s done because of miley? Oh please! You are so pathetic bitch!

  • Anonymous

    a

  • Anonymous

    wtf said:

    omg this bitch keep acting and copying everything miley does remember last year she cried just like miley but now she acted like miley when she won this year award omg omg iam soo bla dancing and runing
    now she likes friday too
    iam waiting for her book meters to go !!!
    ===

    I actually kinda agree
    like with her having a clothing line a year after Miley had one (Demi never made a line)

    anyway with this KCA i felt she was copying Miley by her outfit
    last year’s KCAs Miley didnt dress up
    this year selena didnt dress up

    I think its also explains why selena was creeping on Miley in that one photo cause she was looking at what Miley was wearing
    http://twitpic.com/4gkbsp

    ———————

    Yes, that would explain why Selena was “creeping” on Miley. Alright & the title been EPIC PICTURE coming from a miley worshiper makes it even more believable.

  • Anonymous

    xv

  • Anonymous

    WTF wow no offense but some Miley fans make me LOL, yes your goddess Miley Cyrus created everything first, if you cry and dance for joy at accepting an an award, you are so copying Miley! A or if you decide to dress down at the KCA, you are so copying Miley too, oh and FYI the whole Disney Tv show, singing, movies clothing line, Hillary duff did it first :)

  • Anonymous

    g

  • Anonymous

    http://www.agiobase.com

    this an online store operated for many years.have lots of new and old customers from United States and Europe now.
    you can find many of cheap price,high quality,fashion brand products here .
    such as:
    ——- NFL ,MLB, NBA ,NHL jersey ,——
    ——–sports shoes———–
    ——- fashion clothing————
    ———–

  • Anonymous

    Ps,,Just cuz Miley did it bigger and is more successful, doesn’t take away from Hilary Duff being the original Teen Queen :)

  • Anonymous

    whatever

  • Anonymous

    It’s what they do after that makes them or break them. This tween Crap is alright when your a kid; but look at so many artist before them that had that much success and fell of the charts after because no one took them seriously. Most Disney stars that make it successful in the adult world are the one’s who have composure and knows how to act. Not the one’s being worship by children, but the ones that when they grow up and their fan base grows up and adults look at them they would actually consider them talented. So lets see who wins the Grammy, AMA music award, MTV award, Oscar, Emmy, golden globe etc. A choice teen awards or a kids choice award means nothing. It just means you have dumb tweens voting for you.

  • Anonymous

    “can’t NOT” seriously? oh no, you didn’t…

  • oxoemmaoxo

    omg this bitch keep acting and copying everything miley does remember last year she cried just like miley but now she acted like miley when she won this year award omg omg iam soo bla dancing and runing
    now she likes friday too
    iam waiting for her book meters to go !!!

    Bitch STFU
    She’s not copying her.

  • Anonymous

    omg this bitch keep acting and copying everything miley does remember last year she cried just like miley but now she acted like miley when she won this year award omg omg iam soo bla dancing and runing
    now she likes friday too
    iam waiting for her book meters to go !!!

    LMFAO. This is why stupid people should never be allowed onto the internet. Oh, so Selena cried when she won an award, just like Miley did. I would be crying too if I won an award! Lots of people cry of happiness when they win awards. It was a special moment for Selena. Just because Miley does something, doesn’t mean that nobody else can. LOL. I’m not even going to comment on Friday, because…yeah. That was just a really idiotic thing to say.

  • Anonymous

    omg this bitch keep acting and copying everything miley does remember last year she cried just like miley but now she acted like miley when she won this year award omg omg iam soo bla dancing and runing
    now she likes friday too
    iam waiting for her book meters to go !!!

  • Anonymous

    Bieber is a piece of shit! GTFO!

  • DearTaylor

    #winning

  • Peace’n’Love

    i’m number four

  • Anonymous

    gg

  • Anonymous

    awwww

  • Peace’n’Love

    *burps*whatever….

  • Entertainmentlove

    i cant believe i won

    yea right -_-