Miley Cyrus Tour Tickets SELLING FAST

mileygysp8y


From Contu: Argentina’s tickets to Miley Cyrus’ tour are almost sold out. The VIP Platinum tickets are already sold out and tickets started to sell at 12 PM!! A lot of girls couldn’t buy tickets yet.

  • theheartneverlies

    joejonasloveeeee1099 said:
    mmk. guess you haven’t heard actual good singing cuz a lot of ppl would disagree.
    only disney girl that can sing is Demi.

    Who told you that? I heard Demi Lovato and she is an awesome singer, like Miley Cyrus.

  • americansmiley

    Even is just the pre -sold :)

  • Anonymous

    I HAVE MINE ! I BOUGHT ON VIP PLATINO.

  • Anonymous

    they are luckey

  • joejonasloveeeee1099

    are you for real right now?
    Demi is 100x better then miley at singing.
    miley isn’t even good..

  • Anonymous

    Ashe Jonas Cyrus , is that Chris U?

  • Anonymous

    they are luckey

  • Anonymous

    Wait, WHAT? are you hersitating on miley’s skills to sing when you’re a selena gomez fan? rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl

    ARGENTINA LOVES MILEY SO MUCH <3 I GOT MY TICKETS!!! :D

  • Agustina

    I’m going to see McFly too!
    And well, Miley too! I bought my ticket yesterday. VIP Pref. – 2nd Row <3
    I’m so excited.

  • Anonymous

    She sure is selling fast.

  • Anonymous

    Argentina rocks baby! they’re the best people and have da best fans?

  • theheartneverlies

    joejonasloveeeee1099 said:
    are you for real right now?
    Demi is 100x better then miley at singing.
    miley isn’t even good..

    It makes no sense to tell you the truth. You will never understand.

  • theheartneverlies

    So, regarding the tickets, I don’t have mine because they are very expensive and I’m going to see McFLY :D

  • sexonfire

    i guess someone trying to post shit just to get attention
    anyways miley rocks

  • Anonymous

    argentina rocks!
    HDFHDSOFOSDFDSJF QUIERO MIS ENTRAAADAAS

  • Anonymous

    argentina rocks!
    HDFHDSOFOSDFDSJF QUIERO MIS ENTRAAADAAS

  • Anonymous

    The same happened in Chile :(

  • biancatomori

    EVERYONE: follow my twitter! im an actress, singer and model from ontario and I want to be on the Disney channel someday :) follow me xxo <3 @biancatomori_

  • Anonymous

    Miley’s Venue are Huge! Anywhere from 40,000 to 80,000. Wow! go Miley!

  • Anonymous

    joejonasloveeeee1099 said:

    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.

    __________________________________

    Selena with Justin in her boobs
    Demi with erotic poses
    & Miley is slut?
    STFU Bitch

  • theheartneverlies

    joejonasloveeeee1099 said:
    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.

    People go to see her to listen her music live. No matter if she is a slut or not. The important thing is that she is a good singer and makes good music.

  • Anonymous

    do you know what a slut mean? apparently not!!!! fyi slut means she is sleeping around and if so your boyfriend probably will dump you in a second if Miley will pay attention to him there… ignorant

  • joejonasloveeeee1099

    really… are you sure she’s a good singer?

  • Anonymous

    :)

  • theheartneverlies

    joejonasloveeeee1099 said:
    really… are you sure she’s a good singer?

    Yes, I’m really sure.

  • UKnowULuvMe

    joejonasloveeeee1099 said:
    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.

    People go to see her to listen her music live. No matter if she is a slut or not. The important thing is that she is a good singer and makes good music.
    ——

    Exactly. Miley Rules!

  • Anonymous

    Mierda, me Levante desesperada refresheando la pag y llamando desde las 9am no lo puedo creer los de topshow son unos forros pd buena contuuuu jajaja

  • joejonasloveeeee1099

    mmk. guess you haven’t heard actual good singing cuz a lot of ppl would disagree.
    only disney girl that can sing is Demi.

  • Anonymous

    iii HAVE VIP PLATINUM!!!

  • Anonymous

    Te odIoooo que envidia

  • Anonymous

    http://www.cgrocery.com

    this an online store operated for many years.have lots of new and old customers from United States and Europe now.
    you can find many of cheap price,high quality,fashion brand products here .
    such as:
    ——- NFL ,MLB, NBA ,NHL jersey ,——
    ——–sports shoes———–
    ——- fashion clothing————
    ———–

  • Anonymous

    ok..

  • realistgangsta

    yay get it miley

  • Anonymous

    i can’t imagine why someone would pay to see her. she can’t sing.

  • Anonymous

    Apr 10, 2011 @ 02:27 pm
    joejonasloveeeee1099 said:
    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.

    then what do you call slutena hoemez? An angel?

  • Anonymous

    i can’t imagine why someone would pay to see her. she can’t sing.
    ————————————————-
    oh yeah thats why all her concerts are always sold out, and why she broke the record for attendance at the o2 arena in london, because nobody wants to pay to go see miley cyrus sing, get a life seriously if your going to insult someone at least make sure your comments are true. and pretty sure she made millions off her her best of both worlds tour, and wonderworld tour and will again on this gypsy heart tour.

  • bleach

    omg this is too scary. the music world needs to stop getting shittier every single day

  • Anonymous

    i have mine

  • Anonymous

    I’M SOOO HAPPY!!!!!!1 MY LIFE IS COMPLETE NOW!!! [url=http://www.replicas-wholesale.com]replicas[/url]

  • Anonymous

    awsome

  • Anonymous

    yep Same in Chile

  • Anonymous

    MILEY PLZZZZZ COME TO IRELAND !! WE LOVE U MILEY PLZZZZZZZZZ COME

  • Anonymous

    miley is a cool girl and your jealousy is obviously right because neither selena or demi are as famous as she is.and look carefully what selena and demi have started doing rehab? pregnancy? and much more so move on you hater

  • Anonymous

    Somo’ asi de capas.

    CAN’T WAIT FOR MILEY IN ARGENTINA-

  • Ashe Cyrus Jonas

    Anonymous said:

    Ashe Jonas Cyrus , is that Chris U?

    ——

    yep

  • Anonymous

    :0

  • bleach

    Anonymous said:
    miley is a cool girl and your jealousy is obviously right because neither selena or demi are as famous as she is.and look carefully what selena and demi have started doing rehab? pregnancy? and much more so move on you hater
    ——————-
    i dont really understand… i dont remember any of them getting pregnant! sorry if im missing something xD

  • Kiarra

    Anonymous said:
    i can’t imagine why someone would pay to see her. she can’t sing.
    ————————————————-
    oh yeah thats why all her concerts are always sold out, and why she broke the record for attendance at the o2 arena in london, because nobody wants to pay to go see miley cyrus sing, get a life seriously if your going to insult someone at least make sure your comments are true. and pretty sure she made millions off her her best of both worlds tour, and wonderworld tour and will again on this gypsy heart tour.

    ———–

    WAY 2 GO!!!!!

  • bleach

    Anonymous said:
    miley is a cool girl and your jealousy is obviously right because neither selena or demi are as famous as she is.and look carefully what selena and demi have started doing rehab? pregnancy? and much more so move on you hater
    ——————-
    i dont really understand… i dont remember any of them getting pregnant! sorry if im missing something xD

  • mileyNme

    You ROCK Miley Cyrus!!!!!!!!!!!

  • sciverBerly

    i love this girl

  • nickj

    HBIC forever is Miss Miley Cyrus…

  • Anonymous

    :O!

  • Anonymous

    ..

  • Anonymous

    WIN!! :D

  • Yamii

    Te gustaa cristian u! q grosaa , es hermoso el, cris u is the best!

  • Ashe Cyrus Jonas

    yep, but that the pre-sale!!!!

    the sale is on 04.24

    i have to buy my ticket that day…

    and there’s still A LOT of tickets for the pre-sale

    please, girl, informate yourself before sending something to oceanup ;)

  • flor

    ashee sos de argentina? se acabaron los vip que estaban destinados a la preventa pero el 24 salen a la venta los vip para general no?
    igual 24es domingo y los puntos de venta no abren los domingos!!

  • milenator

    I seriously hope scalpers didnt buy em

  • Anonymous

    this happens all the time girls. just wait.. 45000+ ppl will be there (in the concert) for sure. and you can be one of those 45000. just be patient! ARGENTINA LOVES MILEYYYYYYYYYY SO SO SO SO MUCH!

  • Anonymous

    I BOUGHT VIP PLATINUM TICKETS FOR THE GYPSY HEART TOUR IN ARGENTINA!!!!!! I’M SOOO HAPPY!!!!!!1 MY LIFE IS COMPLETE NOW!!!

  • Miley- Demi -David A lover

    joejonasloveeeee1099 said:

    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.
    —————–
    Miley can sleep with 50,000 guys a year and it won’t bother me cause it’s not my buisness. As long as she keeps coming out with music I love I will support her.

  • Anonymous

    SHE IS NOT A SLUT!

  • Anonymous

    joejonasloveeeee1099 said:
    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.

    My 1st reaction to the above nonsense is just to say STFU, but I won’t stoop to your level of intelligence. Miley may be annoying to many people, says lots of odds and ends that end up getting her into trouble but she’s never been a slut!

  • Anonymous123

    Apr 10, 2011 @ 02:27 pm
    joejonasloveeeee1099 said:

    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.
    ………………………………………
    you’re confused about the word SLUT…..she’s HBIC……SLUT is sleeping around w/ IT guys all the time in a hotel

  • joejonasloveeeee1099

    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.

  • Anonymous

    SFTU.

  • AcidPinkLemonade

    joejonasloveeeee1099 said:

    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.
    —————————————
    Harsh.

  • AcidPinkLemonade

    @milenator

    what’s a scalper?

  • Anonymous

    extremely right miley is my idol and she will be obviously

  • Anonymous

    oejonasloveeeee1099 said:
    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.
    ==
    Miley Cyrus is a slut? And in your icon is the panned publicity princess who goes around d8ing every it guy and Hollywood? How do u call her?

  • Anonymous

    QUIIIIIERO MI EEENTRAAAADA , TENGO QUE ESPERAR HASTA LA VENTA GENERAL .____.

  • Anonymous

    awesome

  • marinawashiski

    The same happened here in Brazil. She’s the HBIC!

  • marinawashiski

    joejonasloveeeee1099 said:

    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.

    She didn’t turn slut. She behaves like an angel compared to real sluts, it’s just that people try to find reasons to hate her.

  • Anonymous

    oejonasloveeeee1099 said:
    i’m legit surprised as to how she still has fans after she turned slut.

    LOL! U call Miley slutty and u listen to Eminem ? Get the hell out plz.

  • Anonymous

    when shes coming to costa rica im buying the vip ones <333

  • Anonymous

    What’s with all the 7 things tweets from Miley & friends? Thought she was going back w/Liam. One day she’s gushing over Liam’s new movie then she’s got a twitpic of the lyrics to 7 things, then she’s reading the book of Liam’s new movie, putting fake mustaches on (bounce?), wearing a Harley tee shirt 24 hours a day, now talking 7 things again. Don’t know what it all means, but it sure is all over the place.