China McClain ANT Farm Disney Channel

  • HarryFreakinPotter

    doesn’t look too bad…kinda, better than shake it up haha

  • Anonymous

    This show looks good! they seem like good actors! and chinas not a bad singer! shes really good for how young she is! this show is gonna be good!!

  • Anonymous

    Apr 16, 2011 @ 12:51 pm
    Anonymous said:
    Blacks don’t play instruments. LOL

    are u fawking serious? I’m gusing u have never herd of Ray Charles and Stevie Wonder. Check ur fawking facts!

  • Anonymous

    wtf

  • xFireBomb

    Whats up with all the racism on this post?

    what has this channel resorted too? Almost all the Characters are now black or Mexican.

    SMDH. At least you’re showing your true colors

  • Anonymous

    WHAT IS THIS THANK YOU SOMEBODY FOR TELLING THIS PERSON WHATS RIGHT IGNERENT PEOPLE SHOULDNT TALK.
    “Anonymous said:
    Blacks don’t play instruments. LOL

    are u fawking serious? I’m gusing u have never herd of Ray Charles and Stevie Wonder. Check ur fawking facts!”

    I Mean really HOW RACIST CAN YOU THIS THIS PISSES ME OFF!

  • Anonymous

    WTF? Racist people in this post. FU.

  • Anonymous

    looks cute!

  • Anonymous

    I do sense Smart Guy resemblance here. 10 Year Old going to College vs 11 Year Old Going to High School. Poor Disney, they just can’t stop recycling ideas. On the brighter side, at least this show focuses on being a kid like the old Disney used to. It’s not all about getting into fame and black magic.

  • Wren

    I’m surprised they’re going with a younger age group. Maybe to anchor them in so they can have the show run for a while without the kids reaching that age where they feel they must rebel. And this show has a bit of a more Nickelodeon feel. Like iCarly or something.

  • Anonymous

    wow

  • Anonymous

    Finally Disney is making tween show for tween starring tween. First Shake it up, now this. This is how it is supposed to be. Not having older teenagers and young 20 somethings pretending that they are tweens or early to mid teens so that the first time they do something in real life that normal teens and twenty somethings do, the tabloids, parents, self rightous haters and such don’t start ripping them apart. These shows should be good for a couple of years, then Disney need to find a new crop of kids before these kids get too old also.

  • Anonymous

    white people get everything let black people have a chance racist fucks..

  • Anonymous

    im definitely watching!!!! she is funny.

  • Anonymous

    look you little hitler, im black and i dont go to school for free because my parents make more than enough so I dont qualify for free education, and even if getting a free education is all that your complaining about well maybe if your ancestors didn’t kidnap the black people from africa they wouldn’t be in america getting your free education maybe if your ancestors just left people alone the black people wouldn’t have to be here, did you ever think about who started this in the first place?, what your saying doesn’t make sense and if your racist parents taught you that then i can understand why you sound so ignorant and stupid, why dont you just join the kkk while your at it clearly thats the path your taking.

  • girberbaby

    The black people are the ones that get EVERYTHING NOWDAYS because they play the race card all the time. LMAO.White people don’t get free money for college for being white. Blacks do get free college money because of their skin color, just for being black.BS.

    BTW, the Show looks like crap. and kinda braggy too. A bunch of prodigy children in a school together…So basically no normal kids will appear because they will look like a retard next to the main characters.
    lame.

  • hitlerexistsinyou

    look you little hitler, im black and i dont go to school for free because my parents make more than enough so I dont qualify for free education, and even if getting a free education is all that your complaining about well maybe if your ancestors didn’t kidnap the black people from africa they wouldn’t be in america getting your free education maybe if your ancestors just left people alone the black people wouldn’t have to be here, did you ever think about who started this in the first place?, what your saying doesn’t make sense and if your racist parents taught you that then i can understand why you sound so ignorant and stupid, why dont you just join the kkk while your at it clearly thats the path your taking.

  • Anonymous

    ……..

  • hitlerlivesinyou

    Ray charles, alicia keys, John Legend, theirs a lot of black people that play instruments unless the piano doesn’t count as an instrument baby hitler.

  • Riddikulus

    looks like crap
    i dissaprove

  • Anonymous

    Honestly this one doesn’t look so bad. It actually has a good plot that can be developed into a lot of episodes, rather than just have he first episode as the plot and branch off from there like hey did with SWAC. They look so young which is why it might look like a weird show, but when this show gets more seasons and they grow older i can really see it developing.

  • Anonymous

    this show is gonna be awesome

  • Anonymous

    look you little hitler, im black and i dont go to school for free because my parents make more than enough so I dont qualify for free education, and even if getting a free education is all that your complaining about well maybe if your ancestors didn’t kidnap the black people from africa they wouldn’t be in america getting your free education maybe if your ancestors just left people alone the black people wouldn’t have to be here, did you ever think about who started this in the first place?, what your saying doesn’t make sense and if your racist parents taught you that then i can understand why you sound so ignorant and stupid, why dont you just join the kkk while your at it clearly thats the path your taking.
    ============================================
    Obviously you’re not getting any education at all, because if you were you would know that the slave trade wasn’t started by white Europeans, but by BLACKS IN AFRICA. Slavery in the US, however, was ended by an evil white man named Abraham Lincoln. So fail.

  • Anonymous

    Blacks don’t play instruments. LOL

  • WakaWakaEhEh

    Well… I’m guessing this is Disney’s next generation of stars.

  • YouGoGlenCoco

    R.I.P Old Disney.

  • Anonymous

    Reminds me of Smart Guy =( RIP old Disney

  • Anonymous

    they do…..so STFU

  • Anonymous

    YESSS FINALLY A BLACK GIRL HAS HER OWN SHOW! and no one hate this is the frist back girl that has had a tv show in years so dont be saying that that thats all disney does cuz thy dont…….not cool no offence but this makes you guys seem rasict…really so get your self together and STOP cuz its not needed.

  • Anonymous

    Riddikulus said:

    looks like crap
    i dissaprove
    —————
    Agreed

  • Anonymous

    Blacks do play instruments:D OMG your so dumb!:D LOL

  • Anonymous

    I hear youh!This show is going to be awesome. I’m supporting it 100%

  • Anonymous

    Stupid

  • Anonymous21

    Seems okay for a Disney show. I mean most of us are getting old for Disney anyways, but yeah recycled ideas. Racists comments need to be kept to yourselves.

  • Anonymous

    THIS LOOKS LIKE THE WORST SHOW EVER!

  • Anonymous

    OU likes too put the most irrelevant stuff as the first post…weird..

  • Anonymous

    it needs hoy guys. what’s up with EVERYTHING BEING ALL GIRLS NOW…

  • Anonymous

    hot*. i meant to say HOT guys.

  • Anonymous

    finally a black person on disney whos NOT mixed. Its been a while scince ive be waitig for this

  • abercrombie fitch models

    wwyyy uuu ouowsnfsjf sjfljfaabercrombie fitch models is a fds brand in the United States of America. It is one of the most successful abercrombie fitch shirtclothing brands and it has franchises all over the world. Though they have the latest styles abercrombie fitch shop and fashion, many are not able to afford them because of their high price.

  • sunflower

    Anonymous said:

    it needs hoy guys. what’s up with EVERYTHING BEING ALL GIRLS NOW…
    ————
    said perfectly. No one will attach themselves to this show because of it. All the kids look ugly.

  • Anonymous

    Personally, this show to me seems to be trying too hard to be funny and all of that stuff just like Shake it Up. But, I guess it’s a good show for kids that are like 10 and under, but if not, then l-a-m-e.
    Anyway, what’s up with all the racist peopleon this poste. Srsly people, learn yourcolors!!

  • Anonymous

    cute cute cute can’t wait maybe this will be better than…the dancing duo thats on tv now

  • Anonymous

    I CANT WAIT FOR THIS SHOW I WAS SO HAPPY WHEN I FOUND OUT CHINA WAS GOING TO BE IN IT SHE IS IN HOUSE OF PAYNE TO AND SHE IS AWESOME IN IT AND YOU PEOPLE NEED TO STOP FIGHTING OVER WHITE AND BLACK PEOPLE WHO CARES IF THERES A BLACK PERSON IN IT AND YOU 90’s DISNEY KIDS NEED TO GROW UP IF YOU ACUALLY CAN REMEMBER THE 90’s THEN ITS TIME TO STOP WACHING DISNEY AND LET THE 20’s AND 2010’S KIDS WACH THEASE SHOWS WITHOUT HEARING HOW GREAT THE 90’S DC SHOWS WERE LIKE JET JACKSON WHO CARES THAT SHOW IS LIKE 13 YAERS OLD CUZ WHEN ALL YOU PEOPLE WERE GOING ON ABOUT IT I HAD NO IDEA WHAT THAT SHOW WAS SO I GOOGLED IT AND IT SAIDE IT CAME OUT IN 98 WICH WAS THE SAME YEAR I WAS BORN WICH MEANS ITS 13 YAERS OLD GET OVER IT

  • nhtra

    this is a good show and you need to stop being races who eva u is forreal and black people do like playing instruments so fuck u bitch

  • Anonymous

    ggg

  • kaygirl

    Oh my gosh i think that’s the first ever Disney’s had a black person to be the star main star of a show. :O actually i think it’s the first time a full minority has been the lead in general. thats pretty cool

  • hitlerisyourfather

    all of you white people that are racist are racist because your parents are related to hitler, the kkk, or were slave masters that raped and kidnapped black people so your behavior doesn’t surprise me…all of the white people that aren’t racist and are just stating their opinion i applaud you because this show could be good or it could be bad but thank you for not putting race into it…and look above at the comments to see who started this mess because it wasn’t me ..

  • kaygirl

    WHOOPS how could i forgotten Raven?!? my bad.

  • Anonymous

    so i know china is a singer and plays guitar and thats cool for her, but its offensive to show someone just ACT like they can play a dozen different instruments. playing an instrument takes a lot of hard work and dedication and while some of us do the work this show is just showing off an average person as an amazing music prodigy without showing all the hard work music really takes.

  • Anonymous

    .

  • Anonymous

    And Zendaya

  • Anonymous

    she’s not the first black Disney star to get her own show people.. Remember Raven?and Lee Thompson Young? (Jett Jackson) And FYI, there are black actors on the Network. Brandon Michael Smith, Raven Goodwin (Ivy from Good Luck Charlie) Daniel Curtis Lee

  • Anonymous

    The black people are the ones that get EVERYTHING NOWDAYS because they play the race card all the time. LMAO.White people don’t get free money for college for being white. Blacks do get free college money because of their skin color, just for being black.BS.

    BTW, the Show looks like crap. and kinda braggy too. A bunch of prodigy children in a school together…So basically no normal kids will appear because they will look like a retard next to the main characters.
    lame.

    someone’s got their head too far up their asses. Try digging the shit outta ur eyes and ears for a while

  • Anonymous

    .

  • popculturegirl

    Blacks don’t play instruments is the dumbest thing I’ve heard all year. I hope this show does well and proves the haters wrong.

    To the idiot that said what’s up with Disney having all these shows with Mexicans and Blacks, well for your information, you racist twat, white children aren’t the only ones that watch Disney. Did you ever think of that?
    Oh wait, probably not because you lack a brain. Racist pricks.

  • georgiagd13

    :( makes me sad all the good shows are ending with the older kids ex( hm, wowp, slod) and now disneys making new shows with young kids again ex(shake it up and now this) -sigh- my childhood is comming to an end

  • Anonymous

    no this isnt the first in years. zendaya is the co-lead in shake it up.

  • Anonymous

    haha shes so cute!

  • Anonymous

    knk

  • Anonymous

    what is the issue if the characters are minorities or i should say not white…this shows how Disney have evolved racially if you have an issue with this than you my friend are racist.

  • Anonymous

    what has this channel resorted too? Almost all the Characters are now black or Mexican.

  • Anonymous

    j

  • idkMyBFFjill

    This looks cuter than most recent shows tbh

  • Anonymous

    U know wat I think it is Iur just a hater wy u hatin cuz she blaq

  • Anonymous

    U know wat I think it is Iur just a hater wy u hatin cuz she blaq

  • ilovepeacock

    I don’t want to bash it but it looks so fucking stupid. Walt Disney himself would disapprove.

  • Anonymous

    Smart Guy rip off

  • milenator

    *sigh* all these music-related programming on DC

  • suckit

    This looks stupid.

  • Anonymous

    Looks awful.

  • Anonymous

    A black girl,pale white ginger kids, and a fat kid. Oh and not to mention a little white boy has a crush on the black girl. LMAO FAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    also, none of these kids are cute or good at acting.Stop disney, just stop!

  • Anonymous