Joe Jonas THE BOILING CRAB

joeboiling


Via @Lovanas.

  • SunLight Princess

    Does he ever eat at home?

  • Anonymous

    I hate that haircut but Joe is adorable. By the way he’s always eating everytime he gets spotted! Lol

  • Anonymous

    oh baby, Joe Jonas is so cute and very sweet with the fans!!!

  • Anonymous

    No, it’s called a bib, you were it when you eat, lobster, crab, etc etc

    lmao I couldn’t see it well with my phone. I thought he was cooking. fail

  • Anonymous

    100% A-D-O-R-A-B-L-E

  • gibs

    very cute, and the girl is beautiful.
    http://www.howtowinyourexgirlfriendback.net

  • NadiaAf23

    Anonymous said:

    god i just wanna fuck him.
    ———-
    if i’m being honest… me too haha

    ——

    Get in line ;) lol

  • NadiaAf23

    I don’t understand how people can just go up to him and ask for a picture. I think I would DIE. I would forget my own name for at least 20 minutes.

  • Anonymous
  • NadiaAf23

    Yup. I’m in love with him.

  • Anonymous

    Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Joe in a bib!!! He looks like a baby! SO CUTEEEEEEEEEEEEEEEEE <3 Totally love him <3

  • Anonymous

    Awwwwwwwww Joe se ve hermoso! Él es un amor! <3 Awwwwwwwwwwwwww

  • Anonymous

    Joe, I luv u long time

  • Anonymous

    Anonymous said:

    god i just wanna fuck him.
    ———-
    if i’m being honest… me too haha

  • Anonymous

    OceanUUUUUUUUp

  • Anonymous

    May 28, 2011 @ 08:10 pm
    Anonymous said:

    http://www.youtube.com/watch?v=9jE9IEHyjFI
    Justin and Selena!

    ——————–

    I was literally JUST thinking ‘I want more Jelena an Taylor Swift posts!’… and this comment is BOTH.

  • Anonymous

    NICK IS SOOO UGLY NOW!! HE LOOKS FROM IRAN!LOL

  • Anonymous

    Beautiful

  • Anonymous

    What the hell kind of comment is that????? Iran? That’s a very odd generalization you just made. First off, NOOOO he doesn’t, 2nd of all, he should be so lucky to look Persian… At least Persians are exotic.

  • Anonymous

    My dream is meet to Joe

  • Anonymous

    Lol it sounds like ‘joe jonas the boiling crab’ is his nickname. Instead of a cape hes got a bib! Hhahahaha its 11 at night im being weird:P

  • Stella

    Skuxxx

  • Anonymous

    Joe is perfect

  • Anonymous

    lucky girl
    Joeeeeee, so nice

  • Jazzy

    it was in alhambra!! i’m going there today :) the foood is freakin’ amazing!

  • jonascontrolme

    cute cute cute

  • Anonymous

    which boiling crab was this??!

  • teenage rebel

    joe in a bib! oh this is too precious <3

  • Anonymous

    god i just wanna fuck him.

  • JoeHoe15

    Joe looks like a baby with that bib. I so love my bb! <3

  • entwinedintime

    he isn’t attractive anymore, IMO :/

  • Anonymous

    YOU’RE SICK, CAUSE HE’S VERY ATTRACTIVE, AND HE KEEPS GETTING BETTER HE JUST HAS TO GROW THE SIDES OF HIS HAIR IN, THAT’S ALL, BUT HE STILL A BEAUTIFUL HUMAN BEING!!!!!

  • entwinedintime

    Anonymous said:
    Is he cooking? Aw

    ——–

    No, it’s called a bib, you were it when you eat, lobster, crab, etc etc

  • Anonymous

    Ahaha..nice bib Joe. (:

  • Anonymous

    adorable

  • Anonymous

    To all the Joantics !! http://www.youtube.com/watch?v=oZmdacAZ9D8&feature=player_embedded so enjoy the video !

  • Anonymous
  • ADarkLandIsSomewhereIBelong

    Awhn. Adorable.

  • Anonymous

    that girl is a big step up from demi

  • Anonymous

    Joe + bib = Adorable

  • dilemma

    lol the bib
    he’s so cute :3

  • Chayse

    Thats Lori. She’s in a girl group called Dollface, formally known as NMD No More Drama, with Ariel Moore, from the Clique Girlz. <3

  • Anonymous

    god i just wanna fuck him.
    ———-
    if i’m being honest… me too haha

    —-
    I want ,too :P

  • Anonymous

    Joe Jonas is the most handsome guy for me

  • DodahLovesJoe

    awww he looks cute .. by the way did you hear the preview of see no more on amazon! it’s so freaking amazing!!!!!!
    check it out

  • kglkhglkq

    Wonderful.

    Share a website with you ,

    ==== http://mcaf.ee/6e4ac =====

    Believe you will love it.

  • Anonymous

    so cute!!!

  • Anonymous

    AWWW he cute does he look in his little apron? God I love this man.

  • vintagelovers

    that place looks like fun, i love eating at restaurants

  • Anonymous

    Is he cooking? Aw

  • Anonymous

    forget joe jonas. i love the boiling crab.

  • Anonymous

    he is so cute and looks … DAMN HOT

  • Anonymous