Taylor Swift LIGHT UP HAIR CLIPS

up
taylor-lightup-81
taylor-lightup-2




+ tour picture. Credit: Country Weekly, Gavin Bond.

  • YOUNGFOREVER

    aww she looks soo cutiee:)

  • YOUNGFOREVER

    should i change mii icon

  • cote
  • cote
  • Anonymous

    So is it true that AF showed the video for CB new song to JV and one of her team leaked it? Shits gonna hit the fan.

  • Anonymous

    who is AF and JV?

  • memi trumps sel

    who is AF and JV?
    ———–
    good question lol.. maybe Jasmine Villages?

  • RogerThat

    Anyone here??

  • WakaWakaEhEh

    Cool….

  • Anonymous

    She’s so fucking stupid. I bet she sat and stared at them in the dark for about 2 fucking hours, marveled by their glory. Then wrote a shitty, monotone song about it.

  • Niley_Bang_That_Drum

    That is freaking AWESOME xD!!!

  • Noo_Idea

    Jun 6, 2011 @ 02:08 pm
    Anonymous said:

    She’s so fucking stupid. I bet she sat and stared at them in the dark for about 2 fucking hours, marveled by their glory. Then wrote a shitty, monotone song about it.
    —————
    all you are is mean..

  • Anonymous

    shes so adorable a tad awkward sometimes but still cute. lol cant get enough

  • Julia9595

    Ahhh my sister and I gave those to taylor in Orlando!!
    <3 <3 <3

  • Anonymous

    Look, she’s got her nose pierced.

  • Anonymous

    haha so cute!

  • Anonymous

    Jun 6, 2011 @ 08:04 pm
    Anonymous said:

    Look, she’s got her nose pierced.

    —————-

    omg; true! when did that happen?

  • memi trumps sel

    im not into the light up hair clips but she looks pretty as usual.
    I can’t get into the song mean. It would be a cute song if she didnt end up being MEAN in the song herself by calling the guy ” a liar, pathetic, and alone at life”??? I mean thats more mean then him doing his job and telling her she cant sing lol.

  • Anonymous

    her nose looks pierced if its not she should get it pierced

  • Noo_Idea

    Taylor is super beautiful

  • Disco.Is.Dead

    olddd. but adorable.
    I love you tay.

  • Anonymous

    That look on her face is just stupid.

  • Anonymous

    Does she have her nose pierced?

  • Anonymous

    LOOL THATS WEIRD

  • ImNotAnnoying

    Her face looks the same to me.

  • Anonymous

    it looks like her nose is pierced lol.

  • Anonymous

    Cool..where did the fans get those??

  • Anonymous

    Cool..where did the fans get those??