Cody Simpson ALL DAY On So Random!

  • Anonymous

    he did amazing because he lip synced.

    duh.

    unimpressed.

    but he’s hot.

  • Anonymous

    cody did amazing!!!! if you dont like it then get real and back off!!! me and my friend were so excited we were counting down by minute hour and day three weeks ahed!

  • Anonymous

    Agreed. : )

  • Alex

    ugh, who actually listens to this kid?

    ———————-

    Over 1,000,000. And if you’re gonna hate, why bother commenting? Go do something more mature with yourself :)

  • Niley_Bang_That_Drum

    OMG that was EXACTLY what i was thinking… ^

  • Monster27

    Weak crowd. lol

  • Anonymous

    i love cody, but i dont really know if the show will be very funny…

  • Anonymous

    me importa un comino este pendejo mala copia de Justin Bieber y además es feo no se q le ven

  • ilovepeacock2

    ugh, who actually listens to this kid?

  • Anonymous

    is hugh hefner son ??

  • cornpopsboiii

    I have a feeling this show is gonna flop worse then sonny with a chance

  • Niley_Bang_That_Drum

    Agree with both of yall ^

  • Anonymous

    agreed. i have no disire to watch that video..

  • Anonymous

    the show is basically like a bad version of the amanda show or all that.